12/7/13

Βρεκεκέξ-Φαλακρεξ κουάξ κουάξ

Μερικές φορές τα πράγματα γίνονται σοβαρά. Ένας αναγνώστης σε απάντηση του σχολίου μου για τους τρολ ΤΚ9 Αριστερούς του ΕΠΑΜ, προσπαθεί να με πείσει ότι τα τρολ της τρόικας και της Goldman Sahs λένε ακριβώς αυτά που πρεσβεύω και εγώ. Και κάνει φυσικά μέγα λάθος.

Πρώτον διότι, οι Φαλακρεξ-Ρουφιανέξ εμφανιστήκαν μετά από μένα σε αντιπερισπασμό παριστάνοντας τον «καθρέφτη», όπως λένε στην προπαγάνδα.

Μόνο που ο καθρέφτης ήταν «αριστερός» και «προοδευτικός» και λόγω του αξιώματος ρουφιάνοι όλων των λαών ενωθείτε υποστήριζε την αφομοίωση των λαθραίων.

Εγώ αγαπητέ φίλε, ουδέποτε τρομοκράτησα τους δεξιούληδες και τους κεντροαριστερούληδες με τη δραχμή. Αυτή είναι δουλειά των αριστερών ρουφιάνων. Εγώ μίλησα για επανάκτηση του εκδοτικού προνομίου από τους λαούς και δημοκρατικό έλεγχο των κεντρικών τραπεζών και της ΕΚΤ.
Αυτή είναι η ουσία. Η δημοκρατία να πάρει πίσω την εξουσία από τους τσιφούτ τραπεζίτες. Εάν αποτύχουμε σε αυτό να πάμε στην δραχμή. Αυτή είναι καταρχήν η δική μου θέση. Δημοκρατικό ευρώ. Κοπή ευρώ από τις εθνικές κυβερνήσεις.

Επιπλέον εγώ φωνάζω όσο μπορώ μην πληρώνετε φόρους στις αρχές κατοχής. Αντίθετα τα φαλακρά τρολ της τρόικας και της Goldman Sahs λένε πληρώστε.

Εθνικοποίηση του πιστωτικού συστήματος υπόσχεται και το ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ στους ξένους δανειστές. Εγώ αντίθετα λέω αφήστε τις τράπεζες να χρεοκοπήσουν.

Στο προεκλογικό μου φυλλάδιο έγραφα: «Το διακύβευμα των εκλογών είναι: ΞΕΝΗ ΚΑΤΟΧΗ ή ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ .Το ζητούμενο δεν είναι ο μετεκλογικός συνασπισμός ΝΔ-ΠΑΣΟΚ , αλλά η ανατροπή του μνημονίου και η τιμωρία των κλεπτών και των προδοτών. Αγωνίζομαι για την Εθνική Ανεξαρτησία, για τη Λαϊκή Κυριαρχία, και την Κοινωνική Απελευθέρωση. Για να επανέλθει η Εξουσία στον Ελληνικό Λαό και να ανατραπεί η Ολιγαρχική Ελίτ που τον δυναστεύει. Θέλω μια Ελεύθερη, Ανεξάρτητη και Δημοκρατική Ελλάδα. Αγωνίζομαι κατά της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης και της Χούντας των Τραπεζιτών και υποστηρίζω το εθνικό κράτος.

Οπότε μην με θίγετε. Με ρουφιάνους δεν έχω καμιά σχέση. Και σας συνιστώ να είστε ποιο προσεκτικός στην ανάγνωση και στις κρίσεις σας.

Σπυρίδων Χατζάρας

1 σχόλιο:

Kωνσταντόπουλος γιάννης είπε...

Κύριε Χατζάρα, στόχος μου εξαρχής δεν ήταν να σας θίξω, αλλά να σας... "τσιγκλίσω" να κάνετε αυτό που τελικά κάνατε:

ΝΑ "ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΤΕ" ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ;-)