7/2/18

Υπόθεση FBI-Novartis

Η αμερικανική πολιτική στηρίζει τον άνθρωπο της που την εξυπηρετεί και είναι έτοιμη να θυσιάσει πρώην συνεργάτες της.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φαντάσου πόση προσφορά εργασίας υπάρχει, που οι ΗΠΑ βγάζουν κάποιους ρουφιάνο-πράκτορες στη σύνταξη...

Ανώνυμος είπε...

Βρετανία: Εισήγηση για ενταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ και χωρίς συμφωνία

Με την έκθεση της του προηγούμενου μήνα, η επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής των Λόρδων συστήνει στη βρετανική κυβέρνηση την υποστήριξη της ένταξης των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, ακόμη και χωρίς να έχει λυθεί η διαφορά της χώρας με την Ελλάδα για την ονομασία της, αναφέρει δημοσίευμα του ΣΚΑΪ.

Συγκεκριμένα, η έκθεση με τον τίτλο «Το Ηνωμένο Βασίλειο και το μέλλον των Δυτικών Βαλκανίων» φτάνει στο συμπέρασμα ότι το Λονδίνο πρέπει να ταχθεί υπέρ της ένταξης των χωρών των Δυτικών Βαλκανίων στη Βορειοατλαντική Συμμαχία, τόσο για την ανάγκη σταθερότητας στην περιοχή, όσο και για να δείξει ότι η ασφάλεια στην Ευρώπη συνεχίζει να είναι ένα από τα βασικά μελήματα της βρετανικής κυβέρνησης, παρά την προοπτική του Brexit.

Η επιτροπή είχε συνομιλίες με τον υπουργό Εξωτερικών των Σκοπίων, Ντιμιτρόφ, ο οποίος είπε ότι είναι σκοπός του να παρουσιάσει τη χώρα του ως σύμμαχο της Ελλάδας. Επιπλέον, ένας αξιωματούχος του βρετανικού υπουργείου Εξωτερικών χαρακτήρισε στη κατάθεση του θετική την αλλαγή κυβέρνησης στα Σκόπια.

Επιπλέον, η επιτροπή καταλήγει ότι το Λονδίνο πρέπει να ενθαρρύνει τις συνομιλίες μεταξύ Αθήνας και Σκοπίων, επισημαίνοντας στις δύο πλευρές τις ευκαιρίες για λύση και παροχή πρακτικής βοήθειας, όπου αυτό είναι δυνατό.

Ωστόσο, στην παράγραφο 43 της έκθεσης αναφέρεται: «Το ΗΒ θα έπρεπε να υποστηρίξει μέτρα που θα βοηθήσουν τη Μακεδονία (sic) να ενταχθεί στο ΝΑΤΟ με ή χωρίς λύση στο ζήτημα του ονόματος».

Παρ' όλα αυτά, η επιρροή της συγκεκριμένης επιτροπής επί της βρετανικής κυβέρνησης είναι σχετικά περιορισμένη, χωρίς αυτό ωστόσο να σημαίνει ότι δε λαμβάνονται υπόψη οι συστάσεις της.

avdargor είπε...

Επειδή δεν απανταμε σε όλα δε σηαμαινει ότι δε βλέπουμε....δλδ οι αμερικνοι...δεν στηριζουν..κανενα νεοδημοκρατη-σοσιαλιστη ξερω γω?... ελεος. δε νομιζω. γιατι του δινετε αυτή την αισθηση?....απλα υπαρχει το νοβαρτις,ετσι...κ υπηρχε κ πολύ καιρο. τωρα τα αλλα είναι άλλο θεμα.επειδη για παράδειγμα ο ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ πιστεψε ότι προσεταιρίζοντας την Σιων..θα εβγαινε καθαρος στις προδοσιες του....είναι απλα ενας ηλίθιος κ προδότης. τουλάχιστον θα δουμε κ βλέπουμε το φριχτο τελος του. τωρα αν το χρησιμοποιουν για αντιβαρο της μακεδονιγια,λογικο είναι.... αοχι ότι θα αλλαζε κατι η' αλλαζε με τα γραφικα συλλαλητιρια. το γελιο είναι ότι την επαθαν οπωςμε τη χρυση αυγη..... τοσο ηλιθιοι είναι κ προδοτες είναι.... σε μεγιστο βαθμο. κ όμως δε τους εχουν παρει πρεφα ακομα,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ο περίφημος λαος πχ που εσεις ποντάρετε καποιος φορες...

Ανώνυμος είπε...

ετσι ακριβως φιλτατε... εξυπηρετειται κι ο Κουλης αν φυγει Σαμαρας κ Αδωνις... κι η Ελλας εαλω!

avdargor είπε...

μπα για κοιτα οπαδουσ του μπομπουκου εδώ μεσα τελικα...καποιοι δεν εχουν απογαλακτιστεί νομιζω..απίστευτα πραγματα......σε τι διαφυλασσει ρε βαρυμαγκα την ελλαδα ο μπουμπουκοσ ακομα δλδ? πατε καλα ρε κακομοίρηδες? χχχ

104 Χρόνια από την Μικρασιατική Προδοσία. Στις 27 Ιουνίου 1922,άρχισε το τελικό στάδιο της Προδοσίας. 57 ημέρες πριν την επίθεση του Κεμάλ στο Αφιόν Καραχισάρ και την έναρξη της «ταχείας εκκενώσεως» ο προδότης Χατζηανέστης τοποθέτησε τους Προδότες Τρικούπη και Διγενή ως διοικητές στο Μέτωπο. Προηγουμένως είχε στείλει στο μέτωπο περί τους 400 άκαπνους σαπιοκοιλιάδες αξιωματικούς απο τα μετόπισθεν στο μέτωπο . Ενας από αυτούς ήταν και ο ταγματάρχης του Οικονομικού Ράντος που το εβαλε πρώτος στα Πόδια από το ύψωμα "Χασάν Μπελ" που ηταν το Κέντρο της Ελληνικής Αμύνης και στο οποίο στάλθηκε ο Κατσιμήτρος για να το κρατήσει και όταν εκείνος τραυμτίστηκε στο γόνατο το κράτησε ο λοχαγός Αθανάσιος Γαλλής, από τα Φουρνά των Αγράφων.

Η Μικρασιάτικη «Καταστροφή», (δια της Προδοσίας), ήταν ιδέα του Γκλύξμπουργκ που το είχε κάνει ξανά,  ως Αρχιστράτηγος, το 1897,  σε συμφωνί...