2/10/23

Ο Τσουτσούνης διέταξε μέχρι και τον Μαμακοδίαιτο πράκτορα να ξαναρχίσει να βρίζει τον Χατζάρα

 Η Πρεσβεία, εμαθε από τους Γκαλλοπατζήδες  ότι βρίσκει ανταπόκριση , η μετριοπαθής "Γραμμή" του Κινήματος 21 να εκφραστεί ενιαία στην Κάλπη, το 61% που δεν θέλει τον Μητσοτάκη και τον Σερίφη του, ψηφίζοντας τον Γιάννη Σγουρό για περιφερειάρχη, και έδωσε διαταγή στα Κασελάκια να επιτεθούν στον "ακροδεξιο Χατζάρα", "που υποστηρίζει τον Πούτιν". 

Είμαι υποψήφιος της Εθνικής Ανεκαρτησίας της Λαϊκής Κυριαρχίας και της Κοινωνικής Απελευθέρωσης.

Στους Υπαλλήλους της Πρεσβείας και στα ΟΜΟμανή Κασελάκια και Μητσοτάκια  απαντώ με 300 λέξεις.

Ο κατάγομαι από τον Δημήτριο Χατζάρα που σκοτώθηκε στην έξοδο του Μεσολογγίου. Ξηρομερίτες μέτοικοι στο Ναύπλιο. Δημοσιογράφος 49 χρόνια. Τα 41 με ένσημα. Πάντα στην υπηρεσία της Λαϊκής Κυριαρχίας, της Εθνικής Ανεξαρτησίας, της Κοινωνικής Απελευθέρωσης και της Αλήθειας. 

Είμαι ο τελευταίος Αντιμητσοτακικός και Αντικαραμανλικός Μοϊκανός.

 Είμαι ο μόνος Έλλην δημοσιογράφος για τον οποίο έβγαλε διάψευση η Cia για τις αποκαλύψεις μου για την Τράπεζα Κρήτης. 

Το 1989 κράτησα την ΕΡΤ ανοιχτή. 

Έπαιξα πρωταγωνιστικό ρόλο το 1985 και το 1989 στην απόκρουση της επέλασης του Μητσοτακισμού και στην Ανατροπή του το 1993,  σαν διευθυντής ειδήσεων του Καναλιού 29 και συνιδρυτής της εφημερίδας «ΝΙΚΗ». 

Ήμουν από τους πρώτους που μπήκαμε στο Πολυτεχνείο τον Νοέμβριο του 1973 για να πάρουμε την κατάληψη από τους Τρότσκες του Ρουφογάλη. 

Το μεσημέρι  της 24ης Ιουλίου 1974 ήμουν στο φυλάκιο της Βουλής μαζί με άλλους 100.  

Πέτυχα πρώτος στον διαγωνισμό του Χόρν του 1974 στην ΕΡΤ αλλά δεν με πήραν λόγω «φακέλου». 

Πέτυχα ξανά το 1981. Βγήκα στο Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ την 1-1-1982. 

Με έδιωξαν από εκεί οι Μητσοτάκηδες το 1990. 

Έχω εκδώσει 6 βιβλία. Μόνος μου. Χωρίς εκδότες  Αποκάλυψα την πραγματική Ιστορία της Επανάστασης. 

Είμαι υπερήφανος που κράτησα ανοιχτό το Γραφείο Τύπου του Βελιγραδίου στους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ και που κατέθεσα Στεφάνι στις 25 Μαρτίου 1999 ενώ ο βομβαρδισμός βρισκόταν εν εξελίξει. 

Στη Ρωσία  εξέδωσα το 2002 την «Γκρετσέσκαγια Γκαζέτα» που δεν πρόλαβαν να την βγάλουν οι ομογενείς το 1917. 

Ίδρυσα επιτροπές για την επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα στη Ρωσία και τη Σερβία. Όταν έφυγα από εκεί, έπαψαν να υπάρχουν. 

Το 2012 διαγνώστηκα με Καρκίνο. Έγινα Καλά. Ήμουν και υποψήφιος στην Β Αθηνών με τον «ΛΑΟΣ». 

Το 2015 επιβίωσα εμφράγματος.

 Το 2021 συμμετείχα στην ίδρυση του Κινήματος 21.  Γεννήθηκα το 1955.  

Είμαι παντρεμένος με την Μίρα.


ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΧΑΤΖΑΡΑΣ


Συμπαθώ τον Βαλόντια. Υποστηρίζω την Ρωσία και την Σερβία. Δεν συμπαθώ τους Ζελένσκι και τους Μητσοτακένσκι. Θεωρώ αυτούς που πούλησαν την Μακεδονία Προδότες.

Και ναί είπα ότι το κασελάκι ειναι Ι5 και δεν μπορεί να καταταγεί στον Ελληνικό Στρατό.

ΧΑΤΖΑΡΑΣ




1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Και ο Σγουρός όμως δεν ξεφεύγει απ το να δώσει τα διαπιστευτηρια στους λοατ-κιδες... στα χρώματά τους το λογότυπό του...

Οι Αδελφοί Αγγελόπουλοι δεν είναι το καλό αλλά το κακό. Και το δείχνουν

 Πέρασε ο πανδαμάτωρ χρόνος και ξεχάσαμε τι έκαναν οι διαιτητές στα δυο πρώτα παιχνίδια των τελικών του πρωταθλήματος Μπάσκετ. Αλλά, οι Αφοί...