3/10/23

Συντάκτης του εναντιον μου λιβέλου ειναι ο κ. Δημήτρης Ψαρράς. Αυτό τα λέει ΟΛΑ!

 

Ο Δημοσιογράφος και Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με την παράταξη του κ. Γιάννη Σγουρού Σπύρος Χατζάρας σχολιάζοντας την εναντίον του εκστρατεία  επεσήμανε. 

« Έζησα και ζω με διαφάνεια. Οι συκοφάντες δεν με αγγίζουν. Επιχειρούν να βλάψουν τον Γιάννη Σγουρό. Τα κατασκευασμένα δημοσίευματα είναι ψευδή, ανυπόστατα και συκοφαντικά. Είμαι δημοσιογράφος 49 χρόνια. Οι διαφορές μου με τους Αποστατες και τους Χουντικούς είναι πολύ παλιές. Σήμερα μου θύμισαν τις μέρες του 89. Υπηρέτησα και υπηρετώ χωρίς ιδιωφέλεια για 50 και πλέον χρόνια την Δημοκρατία, την Εθνική Ανεξαρτησία την Λαϊκή Κυριαρχία, την Κοινωνική Δικαιοσύνη και την Αλήθεια. Δεν ήμουν ποτέ, ούτε είμαι φιλοΝΑΖΙ ούτε Αντισημίτης. Τελεία και παύλα. ». 

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΧΑΤΖΑΡΑΣ

Είμαι πρόθυμος εκτός ακροατηρίου να συζητήσουμε με τον κ. Ψαρρά και τον κ. Ιωακειμίδη εάν οι  ΟΠΛΑτζήδες δολοφόνοι του Μαλτέζου ηταν εθνική Αντίσταση και εάν είναι ηθικό και Πατριωτικό να καταθέτουν στεφάνια στην μνήμη τους.

Και είμαι έτοιμος να συζητήσουμε γιατί το έγιναν οι εκτελέσεις. Ποιος δηλαδή τις προκάλεσε. 

Είμαι πρόθυμος να συζητήσουμε και για την απαλλαγή από το κακουργιοδικείο του Βόλου στις 28 Σεπτεμβρίου 1949 του «Λέοντος» που κατέθεσε ότι τον βίαζε κατ εξακολούθηση  ο Θανάσης που τον έλεγε ΑΡΗ ο σύντροφος ΤΑΚΗΣ.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι Αδελφοί Αγγελόπουλοι δεν είναι το καλό αλλά το κακό. Και το δείχνουν

 Πέρασε ο πανδαμάτωρ χρόνος και ξεχάσαμε τι έκαναν οι διαιτητές στα δυο πρώτα παιχνίδια των τελικών του πρωταθλήματος Μπάσκετ. Αλλά, οι Αφοί...