4/10/23

ΔΗΛΩΣΗ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΧΑΤΖΑΡΑ.


«Κατ’αρχήν είμαι ΑΝΤΙ-Μητσοτακικός και δεν ειμαι ΑΝΤΙ-σημίτης.
 Ο πολιτικός υπόκοσμος της Προδοσίας , της Εξάρτησης και της Υποτέλειας, τρέμει την ανασυγκρότηση του Παλλαϊκού Κινήματος και την διογκούμενη λαϊκή συσπείρωση γύρο από τον Γιάννη Σγουρό και συνεχίζουν να του επιτίθενται με πρόσχημα τον ΣΠΥΡΟ ΧΑΤΖΑΡΑ.

Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του  Γιάννη Σγουρού έγινε  προκειμένου να συμβάλλω με τους Φίλους μου από το Κίνημα 21 και τους επιζώντες του Μεγάλου Πατριωτικού  ΠΑΣΟΚ στην νίκη ενός μεγάλου ΑΝΤΙ-ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΟΥ Συνασπισμού.

 Η επίτευξη του   στόχου μας απέχει μερικές ημέρες.  

Μέσω της συνεχιζόμενης κατασυκοφάντησής μου στοχοποιείται μονον ο  Γιάννης Σγουρός.

Οι δόλιοι συκοφάντες, θα μου καταβάλουν τις αποζημιώσεις  που θα μου επιδικάσουν τα δικαστήρια με τις αγωγές που έχω ήδη καταθέσει. 

Μπορώ να διαβεβαιώσω την αμερικανική Πρεσβεία και  τους Φίλους του κυρίου Ιωακειμίδη  και του κ. Κασσιδιάρη ότι με ενδιαφέρει η ΜΟΝΟ η Νίκη του κ. Σγουρού και όχι η εκλογή μου.   

Δηλώνω ότι αγωνίζομαι  και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για την νίκη του Γιάννη Σγουρού στις Περιφερειακές Εκλογές ως στέλεχος του Κινήματος 21 του οποίου είμαι συνιδρυτής. 

Παραμένω φίλος και υποστηρικτής του Γιάννη Σγουρού αλλά αποχωρώ οικειοθελώς από την Παράταξη  «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ».

 Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ»


 ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΧΑΤΖΑΡΑΣ 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Σατανάς της Ρώμης και η Μάχη στο Δυρράχιο που έγινε σαν Σήμερα πριμ 943 χρόνια

Σαν σήμερα , το 1081, ο Αλέξιος Κομνηνός νικήθηκε στο Δυρράχιο  από τους Νορμανδούς, του Δούκα της Απουλίας Ροβέρτου  Γυισκάρδου,  που διεκδ...