22/5/14

H «Αυτοκρατορία» της Νέας Υόρκης αντεπιτίθεται

Η απάντηση στις 50 συμφωνίες Μόσχας-Πεκίνου που υπογράφηκαν στην
Σαγκάη και στην κοινή άσκηση του κινεζικού και του ρωσικού στόλου στην Ανατολική Θάλασσα της Κίνας στην περιοχή των νησιών Σενκάκου ήταν η τυφλή τρομοκρατική επίθεση στην πρωτεύουσα της επαρχίας Σινγιάνγκ , την Ουρούμκι, στη δυτική Κίνα.
«Άγνωστοι», επιτέθηκαν στο πλήθος, την κατάμεστη υπαίθρια αγορά της Ουρούμκι, με εκρηκτικούς μηχανισμούς , ενώ ένα παγιδευμένο αυτοκίνητο εξερράγη. Αποτέλεσμα 31 νεκροί και 94 τραυματίες.
Πίσω από την επίθεση είναι το επιδοτούμενο από τη Σαουδική Αραβία και υποστηριζόμενο από τη Cia «Ισλαμικό Κινήμα» των Ουιγούρων που ζούν στην επαρχία Σινγιανγκ, που μάχονται από το 1949 για την ανεξαρτησία τους από την Κίνα, όπως μάονται και οι μοναχοί του Δαλάι-Λάμα της Cia.

Ο Κινέζος πρόεδρος Σι Τζινπίν, χθες στην Σύνοδο Κορυφής της Σαγκάης για τα Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης στην Ασία είχε ζητήσει «μηδενική ανοχή» για την «τρομοκρατία», τα «αποσχιστικά κινήματα» και τον «εξτρεμισμό» και πρότεινε να ενταθεί ο αγώνας κατά των «τριών δυνάμεων του κακού».
Οι «Προκλήσεις για την ασφάλεια στην Ασία είναι εξαιρετικά περίπλοκες|», και «περιλαμβάνουν εκτός από τις περιοχές που βρίσκονται σε κρίσης και τα ευαίσθητα ζητήματα και των εθνοτικών και θρησκευτικών προβλημάτων», είχε πεί , τονίζοντας ότι η τρομοκρατία , το διεθνές έγκλημα , η ασφάλεια στο διαδίκτυο, η ενεργειακή ασφάλεια είναι αυξανόμενες απειλές.
Ο κινέζος πρόεδρος μάλιστα συνέδεσε τις «μεγάλες φυσικές καταστροφές» με τα ζητήματα της ασφάλειας, κάνοντας μια έμμεση αλλά σαφή αναφορά στο σύστημα Χάρπ. Το «απόλυτο υπερόπλο» των αμερικανών. 

  Αναφερόμενοι στην ανάμειξη των ΗΠΑ στα εσωτερικά της Κινάς, στην ιστορικής σημασίας κοινή τους δήλωση της 20ης Μαΐου, Πούτιν και Τζινπίν είχαν ζητήσει από τις ΗΠΑ να σταματήσουν την οργάνωση, τη βοήθεια, τη χρηματοδότηση ή και την ενθάρρυνση «δραστηριότητων» , που στοχεύουν στην αλλαγή του συνταγματικού καθεστώτος ανεξαρτήτων κρατών, είτε στην υποχρέωση Κρατών να προσχωρήσουν σε οποιαδήποτε Ένωση, Συμμαχία ή Συνασπισμό.

H Δημοσιογραφική Σύμπραξη με τον Μπόμπολα και τον κυρΣταύρο

Ποια Ευτέρπη, ποια Κλάπα, ποιος Βουρλιώτης του Ολιγαρχικού Τόξου Αθανασίου, Εδώ έχουμε Χούντα Μαριλένας ρε!
Ποια είσαι μωρή σουρτούκα ; Ο θηλυκός Ζαγοριανάκος;

ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΜΟΡΦΩΜΑ ΤΗΣ "ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ". Η ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ «ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ Η ΣΤΑΣΗ» ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΡΦΩΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΟΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΜΟΡΦΩΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ.

ΥΓ. Αφού μίλησε ο Κασιδιάρης για τον Μπόμπολα και τον κυρΣταύρο, το Ολιγαρχικό Τόξο έδωσε εντολή στην (αριστερή) "Δημοσιογραφική Σύμπραξη με την Ολιγαρχία και τον Ιερώνυμο", να διαγράφει όποιον πει καλημέρα εφεξής στον Παναγιώταρο και τον Κασιδιάρη.

ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΒΑΖΟΥΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟ ΚΑΦΕ ΜΠΑΡ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ

Κι ύστερα σου λένε ο τι έχει άδικο ο Γλέζος

Διέκοψαν άρον-άρον τη σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ προκειμένου να αποφύγουν να δώσουν εξηγήσεις, για την διαχείριση στα προγράμματα των ανέργων ύψους 5 εκ. ευρώ αλλά και για να μην συζητηθεί η υπόθεση με το καφέ μπαρ της διαπλοκής στο κτίριο της Ένωσης καθώς και η υπόθεση του ΕΔΟΕΑΠ. Στην πιο κρίσιμη στιγμή της συνεδρίασης, με εννέα παρόντες, ο Δ. Τρίμης προσποιήθηκε τον ενοχλημένο, πετάχτηκε όρθιος , δήλωσε ότι αποχωρεί και με την Μ. Κατσίμη να τρέχει πίσω του (δύο από τους 3 του Σύριζα) σηκώθηκαν να βγουν από την αίθουσα.

Η Μ. Αντωνιάδου ( ΠΟΛΑΝ) δήλωσε αμέσως ότι «σαν κίνηση συμπαράστασης στην παράταξη Τρίμη αποχωρεί» και αυτή και πήγε μαζί τους.
Η σχέση στοργής της εκλεκτής του Μπαλτάκου, με δύο από συνιστώσες της Κουμουνδούρου, που έχει αρχίσει ένα χρόνο τώρα στην ΕΣΗΕΑ, φτιάχνει βαρύ κλίμα για την αναμέτρηση στο «μικρό τελικό» της Κυριακής.

Άντε τώρα να πει κάποιος ότι ο Νέστορας της Αριστεράς, Μανόλης Γλέζος έβγαλε από το μυαλό το ενδεχόμενο συνεργασίας ΝΔ και Σύριζα. Που υπάρχει ένα χρόνο τώρα στην ΕΣΗΕΑ.

Την χαριστική σύμβαση για να στηθεί καφέ –μπαρ, στα μέτρα ημετέρου της Προέδρου της ΕΣΗΕΑ , με άρωμα διαπλοκής, μποναμά το πεζοδρόμιο για τραπεζάκια έξω στην Βουκουρεστίου, κατήγγειλε με ανακοίνωση της η Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων.
Αποκάλυψε επίσης και τον προεκλογική… ατμόσφαιρα στο καφέ μπαρ αυτό, για την επιστροφή του κ. Ν. Κακλαμάνη στο Δήμο και τον 9,84, απ’ όπου πέρασε η Πρόεδρος και τώρα συνεχίζουν συνεργάτες της.
Το δράμα τους όμως είναι ότι όχι μόνο τους πήραν χαμπάρι αλλά ούτε Κακλαμάνης , ούτε Σπηλιωτόπουλος θα είναι Δήμαρχοι. Το χειρότερο όμως είναι ότι βάζει πλάτη τώρα για συγκάλυψη ο Τρίμης.
Πάντως με κοινή ανακοίνωση Εκείνη και ο γενικός γραμματέας του ΕΔΟΕΑΠ, δύο μέρες πριν τις εκλογές της περασμένης Κυριακής , αυτοαναγορεύθηκαν σε εκπροσώπους του καφέ μπαρ στην ΕΣΗΕΑ , στήνοντας ταυτόχρονα και ένα χαλκείο μήπως και πέσει η μπάλα στην εξέδρα.
Έτσι ως αιτιολογία για την μηχανή που στήθηκε, ισχυρίζονται ότι κάποτε η ΕΣΗΕΑ πλήρωνε για το κυλικείο και φταίει τότε Τσαλαπάτης, που σαν Αντιπρόεδρος δήθεν δεν διαμαρτυρήθηκε.
Η αλήθεια είναι ότι έκλεισε το κυλικείο, πληρώθηκε και αποζημίωση στον ενοικιαστή, δεν λειτουργούσε τίποτα για ένα χρόνο και μετά λόγω του ….κατεπείγοντος άνοιξε το παράθυρο η κυρία για να φέρει τους δικούς της.

Οι δυο συνεταίροι όμως σήκωσαν στις τελευταίες εκλογές λάβαρο για δήθεν ανανέωση, ως ενωμένοι δημοσιογράφοι ,με παλιά υλικά διαπλοκής και με αλληλόχρεο λογαριασμό στην ταφόπλακα των ΣΣΕ, στις απολύσεις, σε λουκέτα ΜΜΕ, στις περικοπές παροχών και συντάξεων, στο « Μαύρο της ΕΡΤ .
Είναι απλό. Τρέμουν τη γενική συνέλευση της ΕΣΗΕΑ αλλά και του ΕΔΟΕΑΠ και όσα έρχονται. Όλο το μυστικό είναι να μην φανεί η μαύρη τρύπα που άνοιξε η πρακτική τους στην ΕΣΗΕΑ, και η ανοχή τους στα εκατομμύρια από τα αποθεματικά του ΕΔΟΕΑΠ που παραδόθηκαν στο PSI και βέβαια η συγκάλυψη όλων αυτών ,μαζί με τις ευθύνες .
Άλλωστε μεθοδεύουν από καιρό συμμαχία με παροχή ασυλίας στην τέως του ΕΔΟΕΑΠ που τους αβαντάρει με ανακοινώσεις , ώστε να επιδοθούν στα δικά tους: -με τα ρέστα της Ένωσης να στηθούν μαγαζιά με «έργα» βιτρίνας, στο όνομα των ανέργων, , προσφορές ελεημοσύνης και συσσίτια Αλληλεγγύης που μυρίζουν ψηφοθηρία και εξυπηρέτηση του μηχανισμού των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης, ο οποίος εισπράττει την μερίδα του λέοντος από τα κοινοτικά προγράμματα. - αναθέσεις με ουρά σε συμβούλουςκαι άλλους. -με ότι έχει απομείνει στον ΕΔΟΕΑΠ να σπρώξουν το καιρό μέχρι να έρθει ή ώρα του λουκέτου, ώστε να πνιγούν οι ευθύνες στο τσουνάμι με τα επαγγελματικά ταμεία.

Στην ΕΣΗΕΑ πάντως μόνο στα τελευταία 5 χρόνια το έλλειμμα υπερβαίνει σωρευτικά το 1,5 εκατομμύριο ευρώ, που μεταφέρονται από το αποθεματικό για να μην ζητηθούν όσα χρωστάνε εργοδότες και άλλοι.

Τα έξοδα κυλικείου που αναφέρουν για τα τελευταία χρόνια στην ΕΣΗΕΑ μέχρι το 2012 για συνεδριάσεις Διοικητικού Συμβουλίου , Πειθαρχικών Συμβουλίων , συσκέψεις, εκδηλώσεις, επισκέπτες, συναντήσεις, συνεδριάσεις ΔΣ, ΜΣ κλπ. που χρησιμοποιούν ως «σούμα» για να εντυπωσιάσουν και να κάνουν αντιπερισπασμό στη μηχανή που στήθηκε για το καφέ-μπαρ, δεν πείθουν κανένα. Τους εκθέτει χειρότερα.
  Μάλλον προσπαθούν να «στήσουν» εντυπώσεις από το φόβο μη «βγουν» στον αέρα πχ οι αναγκαστικές παραιτήσεις εργαζομένων οι αποζημιώσεις που πληρώθηκαν, ώστε να γίνουν προσλήψεις της επιλογής τους, χειρισμοί ειδικού χαρακτήρα σε περιούσιο συνεργάτη που είναι δίπλα τους, κ.α. 
  Όσο για τις τεράστιες καταστροφές στο νεοκλασικό της οδού Ζαίμη και τις καταλήψεις η σημερινή πρόεδρος δεν τις αγγίζει όπως και τη διετία 2011-13, που ήταν γενική γραμματέας και η ΕΣΗΕΑ πλήρωνε ακόμη και το λογαριασμό του ρεύματος για τις καταλήψεις. 
  Σχετικά με τα μισθώματα των άλλων καταστημάτων τα χαρτιά λένε άλλα από αυτά που ισχυρίζονται οι ΔΥΟ στην ανακοίνωση τους.
-Από το φαρμακείο της γωνίας η ΕΣΗΕΑ εισπράττει σήμερα για τρία καταστήματα που έχουν ενοποιηθεί σε ένα, λίγα μόλις ευρώ τον μήνα περισσότερα, από όσα εισέπραττε το 2007.
Τότε όμως το μίσθωμα ήταν για δύο καταστήματα που είχαν συγχωνευθεί σε ένα για να στεγασθεί το ίδιο φαρμακείο.
-Την περίοδο 2010-2011 υπήρχαν προσφορές μισθώματος 12.000 ευρώ τον μήνα και για τα τρία καταστήματα και η τότε πλειοψηφία τα άφησε ξενοίκιαστα. -Το 2012 κτηματομεσιτική εταιρία πρότεινε, παρά την κρίση, μίσθωμα τουλάχιστον 50 ευρώ/τμ , γεγονός που σημαίνει ότι τα έσοδα θα ήταν πολλαπλάσια από τα σημερινά. 
  Η σημερινή πρόεδρος στην προηγούμενη θητεία του ΔΣ ήταν γενική γραμματέας και σε αυτήν που προηγήθηκε ταμίας ήταν ο τρίτος συνδικαλιστικός της εταίρος που τον δίνει κι αυτόν στεγνά, μήπως και σωθεί.
Επανειλημμένα η ΚΕΔ τα έχει καταγγείλει όλα αυτά με τους εκπροσώπους της στο ΔΣ και το ΜΣ της ΕΣΗΕΑ και με ανακοινώσεις της.
Το γεγονός ότι δεν υπάρχει εγκεκριμένος προυπολογισμός υποχρεώνει τους εκπροσώπους μας να ψηφίζουν τα τελευταία χρόνια μόνο τα μισθολογικά.
Τα σχετικά έγγραφα υπάρχουν στο πρωτόκολλο και η πλειοψηφία δεν τολμάει να τα φέρει για συζήτηση. Δεν είναι τυχαίο επίσης ο, τι οι συνάδελφοι καταψήφισαν, στις δύο τελευταίες εκλογο-απολογιστικές γενικές συνελεύσεις τον προυπολογισμό και τον απολογισμό με αποτέλεσμα η ΕΣΗΕΑ ως επαγγελματικό σωματείο με διαχείριση εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ να λειτουργεί επί δυόμιση θητείες χωρίς εγκεκριμένο προυπολογισμό και απολογισμό.
Πόσο νόμιμο είναι αυτό και άλλα πολλά θα φανούν σύντομα.
Το ίδιο και στον ΕΔΟΕΑΠ.
Η ΚΕΔ από τις 2-7-2013 επισημαίνει με ανακοίνωση της:. «…Στις εκλογές της 18 και 19 Ιουνίου απορρίφθηκε με 57% ο οικονομικός προυπολογισμός των τριών, που διοίκησαν την ΕΣΗΕΑ τη τελευταία διετία(Τρίμης-Αντωνιάδου-Λίτσης). Ταυτόχρονα όμως απορρίφθηκε με 63 %, και ο απολογισμός τους, λόγω και των ελλειμμάτων αλλά και της κακοδιαχείρισης, που είχε αναγκασθεί να καταγράψει ακόμη και η εξελεγκτική επιτροπή…»

20-4-2014

Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων
www.styx.gr

21/5/14

Βροχή οι συμφωνίες στη Σαγκάη

 
Οι Κινέζοι έριξαν και ζεστό ρευστό
στη ρωσική Οικονομία

MOSCOW, May 21. /ITAR-TASS/. Russian gas monopoly Gazprom will get $25 billion in prepayment from the Chinese National Petroleum Corporation (CNPC) to be allocated for the Sila Sibiri (Power of Siberia) pipeline under the gas supply deal, a source close to Gazprom told ITAR-TASS.

Eδώ τους ξέφυγε, αλλά ο εβραίος υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ, Jacob Lew, πήγε στις 13 Μαΐου στο Πεκίνο και απηύθυνε έκκληση προς την Κίνα, «να αποφύγει τη λήψη μέτρων που θα μπορούσαν να αντισταθμίσουν τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας».
Ο εβραίος έμεινε 40 ώρες στην Κίνα, και στο επίκεντρο των συζητήσεων του ήταν η συναλλαγματική ισοτιμία γουάν, διότι οι «αγορές» διαμαρτύρονται πως το κινεζικό νόμισμα πρέπει να είναι «περισσότερο προσανατολισμένο στην αγορά συναλλαγματικών ισοτιμιών». Ο απεσταλμένος των αγορών, ζήτησε μεγαλύτερη διαφάνεια στις «παρεμβάσεις » της Κινεζικής Κεντρικής Τράπεζας.

Το Πεκίνο δεν εντυπωσιάστηκε και προχώρησε στην υπογραφή 50 συμφωνιών με τη Ρωσία, για την ενέργεια, τις μεταφορές και τις υποδομές. Οι Σινορωσικές συμφωνίες επιτρέπουν στις δύο χώρες να παρακάμψουν το αμερικανικό δολάριο στις μεταξύ τους συναλλαγές και να χρησιμοποιούν το γουάν και το ρούβλί . Αυτό αναμένεται να επηρεάσει μεσομακροπρόθεσμα το ρόλο του δολαρίου ως διεθνές αποθεματικό νόμισμα .

Μια από τις 50 συμφωνίες που υπογράφηκαν χθες ήταν μεταξύ της ρωσικής αεροναυπηγικής βιομηχανίας United Aircraft Corporation ( UAC) και της κινεζικής Comac για την συμπαραγωγή και την ανάπτυξη αεροσκαφών που θα αντικαταστήσουν το Boeing - 747 και το Α - 350 της Airbus στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας , της Ρωσίας και των χωρών της ΚΑΚ.
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Great Wall Motor θα επενδύσει 2,1 δις. γουάν (340 εκ. δολ) στη Ρωσία για τη δημιουργία μονάδας που θα παράγει150.000 οχήματα ετησίως.

Αφού έκλεισε το μέτωπο της ανατολής ο Βλαδίμηρος, η Ρωσία επιστρέφει στην Αρκτική. Στην αγία Πετρούπολη ανακοίνωσαν ότι μοίρα του ρωσικού ναυτικού θα πλεύσει στα νησιά της Ρωσίας στον Αρκτικό Ωκεανό για την εξασφάλιση των οικονομικών συμφερόντων της Ρωσίας στην Αρκτική. Η μοίρα θα επισκεφθεί τα νησιά , «Frantz Josef Land» , «Severnaya Zemlya», «Νέα Νησιά Σιβηρίας» και «Wrangel Island».

ΥΓ. Για όσους γνωρίζουν από γεωπολιτικές θεωρίες η Ρωσία και η Κίνα αποτελούν την καρδιά της γης η δε αμερικανική ήπειρος την περιφέρεια.

Πες το σύνθημα

Αφήσατε τα Ζάππεια  και πιάστε τα Μπενάκεια

Η Σύμπραξη με τον Μπαρόζο και την Μπίλντερμπεργκ

ΟΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
ΝΔ+ΠΑΣΟΚ+ΕΛΙΑ+ΔΗΜΑΡ+ΠΟΤΑΜΙ= Σύμπρξη με τον Μπαρόζο και την Μπίλντερμπεργκ.
ΚΑΜΙΝΗΣ+ΑΡΗΣ+ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ 46%
ΣΓΟΥΡΟΣ+ΚΟΥΜΟΥΤΣΑΚΟΣ 36%

και το αυθεντικό δίδυμο.
Οι εργοδηγοί.....

Όπως είπε ο Θεός: Αγάπα τον κεντροαριστρρό πλησίον σου ως εαυτόν. Και ψήφισε Καμίνη και Σγουρό, για να πάς στον δεξιό παράδεισο,  όπου σε περιμένουν τα ουρί που έταξε από το Μπενάκειο στους ισλαμοδεξιούς,  ο φον Αντωνάκης ΘΑ..ΜΑΡΑΣ.

Υπό το βλέμμα των προέδρων

Οι τελικοί όροι της ενεργειακής συμφωνίας του 21ου αιώνα δεν είναι γνωστοί.
Η Gazprom ήθελε μια τιμή βάσης περί τα 400 δολ για τα 1000 κ.μ και οι κινέζοι προσέφεραν 360 δολ. Η διαφορά για τα 38 δις κ.μ φυσικού αερίου ήταν 1.5 δις δολ και θα έφθανε τα 2,5 δις το χρόνο όταν οι ποσότητες θα φθάσουν στα 60 δις κ.μ αερίου. H τιμή του φυσικού αερίου είναι συνδεδεμένη με το πετρέλαιο και τα προϊόντα του πετρελαίου  και όχι με την τιμή του LNG, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος ο Πούτιν στους δημοσιογράφους.
Οι μέση τιμή των συμβολαίων του LNG που εισάγεται στην Κίνα είναι 450 δολάρια αν και τα πιο ,πρόσφατα συμβόλαια έκλεισαν στα 700 με 800 δολάρια.  Πηγές της Gazprom είπαν στο ITAR-TASS ότι η συμφωνία έκλεισε σε τιμή βάσης, περί τα 380 δολ.
Οι ρωσικo-κινεζικές επενδύσεις για την ολοκλήρωση του αγωγού μεταφοράς του αερίου στην Κίνα θα φθάσουν τα 55 δις δολάρια. 
.

Χουντικό μέτωπο κατά της Ελευθερίας

Οι προϊστάμενοι του φον Αντωνάκη και του συνταγματολόγου, τα συνεταιρακια, ο κεντροδεξιός Γιούνκερ και ο κεντροαριστερός δεσμοφύλακας του Νταχάου Μάρτιν, (Σουλτς), κήρυξαν μαζί εκστρατεία κατά των «εξτρεμιστικών πολιτικών κομμάτων», της ευρώπης που δεν γουστάρουν τη «δημοκρατική χούντα» Βρυξελλών-Φραγκφούρτης.
Το ένα χέρι, το κεντροδεξιό, νίβει το άλλο το κεντροαριστερό και τα δυο την Μπίλντερμπεργκ.
«Δεν θα εκλεχθώ από φασίστες, ρατσιστές, από όσους τάσσονται εναντίον ανθρώπων επειδή δεν τους συμπαθούν», δήλωσε υποψήφιος του ΕΛΚ κ. Γιούνκερ που τον απέλυσαν από τον πρωθυπουργία του Λουξεμβούργου.
Ο Σουλτς, κάλεσε τους γερμανούς να προσέλθουν στις κάλπες, ώστε να εμποδίσουν το ακροδεξιό Εθνικοδημοκρατικό Κόμμα να κερδίσει έδρες στο Ευρωκοινοβούλιο.
«Αποτελεί καθήκον όσων πιστεύουν στη δημοκρατία στη Γερμανία να εξασφαλίσουν με την ψήφο τους ότι οι προπαγανδιστές της ιδεολογίας του Αδόλφου Χίτλερ δεν θα σπιλώσουν το όνομα της Γερμανίας στο Ευρωκοινοβούλιο», είπε.
Οι δύο ανώτεροι υπάλληλοι συμφώνησαν ότι η ανεργία είναι κακό πράγμα ότι η εμπορική συμφωνία με τις ΗΠΑ είναι καλό πράγμα και ξέφρασαν το σκεπτικισμό τους για την ένταξη της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, για την οποία όμως είναι ενθουσιασμένοι οι υφιστάμενοι τους φον Αντωνάκης και φον Βαγγελάκης.

Αύριο ψηφίζουν στην Αγγλία, και για το ευρω-κοινοβούλιο και για 161 δήμους. Το τελευταίο προεκλογικό γκάλοπ της Daily Mirror για τις ευρωεκλογές προβλέπει πρώτο κόμμα θα ειναι το ευρω-σκεπτικιστικό UKIP με 32%. Ακολουθούν: Εργατικοί με 27%, Συντηριτικοί με 23%, Φιλελευθεροι με 9%, και οι Πράσινοι με 4% . Άλλοι δίνουν στο UKIP 34%, και στους «Πράσινους» 8% Στη Σκωτία το SNP (Εινικό Κόμμα Σκωτίας) 37%.
Οι «εξτρεμιστές» του BNP το παλεύουν ακόμα για την έδρα του Γκρίφφιν.

Στη Γαλλία τα τελικά γκάλοπ των Ifop , Ipsos, BVA δίνουν: Εθνικό Μέτωπο 25% UMP 21 %, Σοσιαλιστές 17%, Πράσινοι 9%.

Στη Δανία, πρώτο κόμμα μακράν με 26%-29% το ευρω-σκεπτικιστικό Δανικό Λαϊκό Κόμμα, που θεωρείται από τους άλλους ευρωπαίους «ακροδεξιό».
Στην Πολωνία οι ευρω-σκεπτικιστές της «Νέας Δεξιάς» πάνε για 10%.
Στην Αυστρία το Κόμμα της Ελευθερίας πάει για 21% και πάνω.
Στη Φιλανδία οι εθνικιστές πάνε για 18%.
Στην Ιταλία η Λίγκα του Βορρά, πάει για πάνω από 6%.
Στη Γερμανία το NDP κερδίζει μια έδρα.

Στη γειτονιά μας. Ο βουλγαρικός Ποδονίφτης του τέως τηλε- δημοσιογράφου και παρουσιαστή στο ιδιωτικό τηλεοπτικό δίκτυο TV7 Νικολάι Μπαρέκοφ , πάει για 14%.Το «Ατάκα», (η Χρυσή Αυγή της Βουλγαρίας) πάει για 5% και οι ευρωσκεπτικιστες-εθνικιστές του НФСБ (Национален фронт за спасение на България), τρία χρόνια μετά την ίδρυση τους, πάνε για 5,2%.

Συμφωνία Μαμούθ Ρωσίας-Κίνας.Κλαίνε στην Νέα Υόρκη

Η συμφωνία πλαίσιο της Gazprom με την κινεζική CNPC, για το ρωσικό φυσικό αέριο έκλεισε τις πρώτες πρωινές ώρες στην Σαγκάη.
400 δις δολάρια για 38 δις κ.μ. σε 30 χρόνια!

SHANGHAI, May 20. /ITAR-TASS/. Russia’s Gazprom and China’s CNPC have stricken a deal on natural gas supplies to China. The document has been signed in the presence of Russian President Vladimir Putin and Chinese leader Xi Jinping.

Η ηλεκτρονική νοθεία και οι…. παρλαπίπες

Να μην λένε μπούρδες οι ...«δημοκράτες».

Η Χρυσή Αυγή, κατέγραψε συγκεκριμένες περιπτώσεις ηλεκτρονικής κλοπής ψήφων που μετρήθηκαν κανονικά από την εφορευτική επιτροπή.
Αυτό όμως είναι απλώς ένδειξη.

Κανείς δεν μπορεί να διαπιστώσει το τι μπήκε στο ηλεκτρονικό σύστημα από τα 1112 εκλογικά τμήματα, και αν αυτό που ανακοινώθηκε ήταν το πραγματικό αποτέλεσμα , εκτός και γίνει επανακαταμέτρηση των όλων των Σάκων με τους ψήφους και των 1112 τμημάτων.
Όχι μόνο των ψηφοδελτίων της Ελληνικής Αυγής.
Διότι όπως αφαιρούσαν από μερικούς, προσέθεταν σε άλλους.
Αλλά μέχρι τότε θα έχει ανακηρυχτεί ο δήμαρχος.

Από τρία ψηφοδέλτια λάθος σε κάθε εκλογικό τμήμα υπέρ του Καμίνη, έχουμε 3336 ψήφους. Μόνο με τρία «λάθη». Με 10, πάμε στους 11120 ψήφους. Με δέκα «λάθη». Και του Κασιδιάρη του έκλεψαν103 ψηφοδέλτια σε 8 από τα 1112 εκλογικά τμήματα. 13 «λάθη» ανά τμήμα περίπου.

Για την "ασφάλεια" της Δημοκρατίας, θα έπρεπε να μετατεθεί ο δεύτερος γύρος μέχρι να ολοκληρωθεί η επανακαταμέτρηση.

Ο Tampax

     Κάρολος. Ο άνθρωπος που ονειρευόταν να γίνει Tampax!

Η αθέατη αυτοκρατορία επιτίθεται

Το σύνθημα του Tavistock Institute of Human Relations είναι: Ο Πούτιν είναι Χίτλερ
Το δικό μας πρέπει να είναι. Fuck You!

  Το Ταμπάξ της Γκαμήλας μίλησε στον Καναδά. Και τι είπε;
-«Και τώρα ο Πούτιν κάνει ό,τι ακριβώς έκανε ο Χίτλερ", 
 όπως διέρρευσε η υπηρεσία ο πρίγκιπας το είπε στην Μαριέν Φέργκιουσον εθελόντρια ενός μουσείου, η οποία στα 13 της μετανάστευσε στον Καναδά μαζί με την εβραϊκή της οικογένεια.

    ' T H E  C A M I L L A G A T E  T A P E S '

Full Transcript of a telephone conversation between Prince Charles and Camilla Parker Bowles the 45 year old wife of a bridadier. The six minute bedtime conversation on December 18th 1989, is said to be recorded by a scanner user by MI5 . There is also reports that infact 27 other similar tapes exist in the MI5 vaults. First published in an Australia Magazine 'New idea' and then followed by press in Germany, America, Italy, Switzerland and Ireland. It was then published in the Daily Sport circulation 210,000 and Kent Today Circulation 34,000. Finally two major newspapers the Sunday Mirror and Sunday People printed in it full on 17th January 1993 making it available to the millions. ……..
Camilla: I know it would revive me. I can't bear a Sunday night without you. Charles: Oh, God.
Camilla: It's like that programme Start the Week. I can't start the week without you.
Charles: I fill up your tank!
Camilla: Yes, you do
Charles: Then you can cope.
Camilla: Then I'm all right
Charles: What about me? The trouble is I need you several times a week.
Camilla: Mmmm, so do I. I need you all the week. All the time.
Charles: Oh. God. I'll just live inside your trousers or something. It would be much easier!
Camilla: (laughing) "what are you going to turn into, a pair of knickers?
Both laugh
Camilla: Oh, You're your'e going to come back as a pair of knickers.
Charles: Or, God forbid a Tampax. Just my luck! (Laughs)
Camilla: You are a complete idiot (Laughs) Oh, what a wonderful idea.
Charles: My luck to be chucked down the lavatory and go on and on forever swirling round on the top, never going down.
Camilla: (Laughing) Oh, Darling

21η Μαΐου. Κωνσταντίνου και Ελένης

                    Οι Άγιοι Κωνσταντίνος και Ελένη οι Ισαπόστολοι

Βυθίσατε το ΧΟΡΑ ρε!

ΓΟΝΑΤΙΣΤΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΡΟΖΟ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΠΡΕΣΒΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΦΙΛΙΑ

ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΑΜΑΡΑΣ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ-ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ- ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΚΑΙ ΝΑΥΑΡΧΟΙ

Όπως ανακοίνωσε το ΓΕΕΘΑ, χθες στις 13:43, η τουρκική φρεγάτα «TURGUT REIS» εισήλθε εντός των Ελληνικών Χωρικών Υδάτων στο στενό του Καφηρέα, μεταξύ Ν. Εύβοιας και Νήσου Άνδρου, και κινούμενη με νότια πορεία, εξήλθε στις 17:50 Νότια της Κύθνου. Η ΤΠΚ «ΒΟRΑ» εισήλθε στις 13:21 βόρεια της Νάξου και κινούμενη με δυτική πορεία, εξήλθε των Ελληνικών Χωρικών Υδάτων στις 15:24 Δυτικά της Σερίφου. Οι τουρκικές ναυτικές μονάδες είχαν την υποστήριξη αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας και ηλεκτρονικού πολέμου CN-235. Τα πλοία του τουρκικού Ναυτικού συμμετέχουν στην άσκηση “BEYAZ FIRTINA 2014”.

Λοιπόν, να αφήσουν τα σάπια οι ΓΕΘΑΔΕΣ. Τα δικά μας, είναι και δικά τους. Μιλάμε πια για κοινό ελληνοτουρκικό χώρο. Δεν υπάρχουν σύνορα και δεν υπάρχουν Εθνικά Χωρικά Ύδατα και Εθνικός Εναέριος Χώρος.
Στη διάρκεια των νατοϊκών και των τουρκικών ασκήσεων είναι «συμμαχικός χώρος». Τα έλεγε και ο Κάρριγκτον στον Αντρέα.

Να μην παριστάνουν τα αντράκια οι ριψάσπιδες τετράστεροι. Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ και ο ΑΒΡΑΑΜΟΠΟΥΛΟΣ είναι τσουτσέκια του Γιούνγκερ και του Σούλτς. Τσουτσέκια και οι υποτακτικοί τους. Οι ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ και οι ΝΑΥΑΡΧΟΙ. Όλα έχουν συμφωνηθεί με το ΝΑΤΟ στα ΜΟΕ.
Οι άψυχοι και ανήμποροι τεχνοκράτες γαλονάδες, σαν τροχονόμοι, καταγράφουν απλώς τις «τουρκικές παραβιάσεις» χωρίς να μπορούν καν να τους δώσουν…. μια κλήση, και βγάζουν απλώς σάλια και κάνουν ….τη δουλειά τους, παριστάνοντας τις Ελληνικές Ένοπλες δυνάμεις. 
Και ο Συνταγματολόγος και ο Αβρααμόπουλος παριστάνουν τους υπουργούς και αντιμετωπίζουν την …κρίση. Θέατρο. (Σκιών).
Καραγκιόζ Μπερντέ.

Ο κυρίαρχος Λα(γ)ός και οι Χαλαροί (ΚΩΛΟΙ)

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΠΟΤΕ

Ο Γιάννης Κουριαννίδης τους είπε ότι η Θεσσαλονίκη είναι ΠΟΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ και τον ψήφισαν 1.918 .
Ο Μπουτάρης τους είπε ότι η Θεσσαλονίκη είναι ΠΟΛΗ ΤΟΥΡΚΙΚΗ και ότι είναι ΠΟΛΗ ΕΒΡΑΙΚΗ και τον ψήφισαν 47.628, ευρύπρωκτοι και πρωκτοχαλαροί Πασόκοι, οι θαυμαστές του Σαξώνη, τα πρεζόνια και οι αλκοολικοί της παραλιακής.

Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ έβγαλε τα αποτελέσματα που ήθελαν

Ρε σεις μήπως ο Ηλίας είναι πρώτος;

Η Χρυσή Αυγή Καταγγέλλει «ηλεκτρονικά κατασχετήρια» ψηφοδελτίων της αλλά κάνουν ότι δεν ακούνε

Στο 1022ο Εκλογικό Τμήμα στο 7ο Δημοτικό Διαμέρισμα, από τις 77 ψήφους της Ελληνικής Αυγής που κατέγραψε στο πρακτικό η εφορευτική επιτροπή, το υπουργείο Εσωτερικών και η SingularLogic του κ. Βγενόπουλου ανακοίνωσαν μόνο τους 36 ψήφους! ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΛΕΨΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ 41 ΨΗΦΟΥΣ!

Στο 406ο Εκλογικό Τμήμα στο 4ο Δημοτικό Διαμέρισμα από τους 44 ψήφους που κατέγραψε στο πρακτικό η εφορευτική επιτροπή στο Υπουργείο έφθασαν οι 21! ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΛΕΨΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ 23 ΨΗΦΟΥΣ.

Στο 7520o  Εκλογικό Τμήμα στο 6ο Δημοτικό Διαμέρισμα , έκλεψαν 10 ψήφους, στο 814ο Εκλογικό Τμήμα του 6ου έκλεψαν 7 ψήφους , στο 40ο Εκλογικό τμήμα του 4ου έκλεψαν 6 ψήφους , στο 466ο Εκλογικό τμήμα του 3ου έκλεψαν 7 ψήφους , στο 603ο Εκλογικό τμήμα του 5ου έκλεψαν 6 ψήφους , στο 908ο Εκλογικό τμήμα του 7ου έκλεψαν 4 ψήφους.

Σε 8 από τα 1112 εκλογικά τμήματα έκλεψαν 103 ψήφους. Αυτή η πρακτική ηλεκτρονικής νοθείας αναλογεί σε «εξαφάνιση» περισσότερων από 11000 ψήφων στο σύνολο των 1112 εκλογικών τμημάτων, τους οποίους πρόσθεσαν στους άλλους υποψηφίους.

Επομένως επειδή ο Καμίνης εμφανίζεται ότι ψηφίστηκε από 46.976, και ο Κασιδιάρης από 35.949 , είναι πολύ πιθανό ο Hλίας να ήταν πρώτος κι ο Βγενόπουλος να τον έβγαλε ηλεκτρονικά τέταρτο.

Πες το Σύνθημα

Όλo θα και θα και θα,
πάψε ρε Σαχλαμαρά!

Όλo θα και θα και θα,
Aντωνάκη ΘΑμαρά!

20/5/14

Διακαναλική πολιτική και υποσχέσεις Σαχλαμαρά

Εκπληκτικό, απίστευτο, μοναδικό.

Ο von Mouroutis τα κατάφερε!

Μέσα σε λιγότερο από μια μέρα, οι προσλήψεις του μέλλοντος από 550.000 έγιναν 770.000. Αυτό είναι ταχύς ρυθμός ανάπτυξης.
Και οι προσκεκλημένοι , άναυδοι τον άκουγαν να μοιράζει δισεκατομμύρια από την γιγαντοοθόνη. 160 δις ευρώ έφερε. Τα 106 ξένες επενδυσεις.

Μαυρίστε τον! Το αξίζει, πραγματικά!

Εάν θέλετε να βοηθήσετε την Σερβία –

Η βοήθεια στην Αθήνα συλλέγεται
στην Πρεσβεία της Σερβίας
Βασ. Σοφίας 106.
Πριν πάτε είναι καλύτερο να τους τηλεφωνήσετε. ( 210 /-777-43-44)
Η ιστοσελίδα της πρεσβείας είναι εδώ http://www.athens.mfa.gov.rs  

Στη Θεσσαλονίκη η βοήθεια
συγκεντρώνεται από τον Ερυθρό Σταυρό
09-14.00, τηλ. 2310531530.
Περισσότερες πληροφορίες στο Γενικό Προξενείο. (Κομνηνών 4) τηλ. 2310 244 267
Η ιστοσελίδα του προξενείου είναι εδω http://www.thessaloniki.mfa.gov.rs  
Οι αναγνωρισμένοι μεμονωμένοι εθελοντές που συλλέγουν την βοήθεια στις άλλες πόλεις ή σε διάφορες οργανώσεις βρίσκονται εδώ https://docs.google.com/spreadsheets/d/1wi2l7VHwsXvnpLDYZOgc_bHmFOM3enJ8rBj5XY1UKc8/edit#gid=0   Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους αν βρίσκεστε σε κάποια από αυτές τις πόλεις ή αδυνατείτε να πάτε στην Πρεσβεία ή τo Προξενείο.


ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ ΑΓΑΘΑ ΣΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ
 ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ.

ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΑΛΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ!!!!
ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΑΓΑΘΩΝ!!
ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ, ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ, ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ.

Τα είδη που ζητάει  επειγόντως ο Ερυθρός Σταυρός της Σερβίας είναι στρώματα, κλινοσκεπάσματα, γαλότσες, ρουχισμός κάθε είδους, κάλτσες, εσώρουχα, φακοί και μπαταρίες, είδη υγιεινής (πάνες, χαρτοπετσέτες, οδοντόβουρτσες, οδοντόκρεμες κ.ά.) και φάρμακα.

Βοήθεια έρχονται οι Τούρκοι!

Τρέχουν και δεν φθάνουν οι αθηναίοι φίλοι του Ερντογάν

Η Άγκυρα ανακοίνωσε έρευνες για πετρέλαιο
εκτός του «πρωτοκόλλου Καραμανλή» (του Μοντρέ), στο κοίτασμα του Μπάμπουρα, νότια της Θάσου!

Ο Αβραμόπουλος, είναι στην αναμονή μπας και μιλήσει με τον Τσακ (Χέιγκελ) για να τον παρακαλέσει να «συγκρατήσει» τον Ερντογάν που έχει αφηνιάσει...
Ο πρόεδρος της ΕΕ και της Ελιάς είναι άγνωστο τι κάνει, ενώ ο φον Αντωνάκης είναι πνιγμένος να εξαγγέλλει προσλήψεις με χαμηλό μισθό και επενδύσεις.

Οι Τούρκοι ανακοίνωσαν έρευνες στην θαλάσσια περιοχή ανατολικά της Χαλκιδικής, δυτικά της Σαμοθράκης και νότια της Θάσου, ακριβώς επάνω στα πετρελαιοφόρα κοιτάσματα για τα οποία φθάσαμε στον παρολίγο ελληνοτουρκικό πόλεμο του Μαρτίου του 1987.
Το κοίτασμα αυτό 10 ναυτικά μίλια από το Ακρωτήριο ΜΠΑΜΠΟΥΡΑΣ της Θάσου, βρίσκεται σε μικρό βάθος από την επιφάνεια είναι ΑΜΕΣΑ αξιοποιήσιμο και το κόστος εξόρυξης είναι μόλις 4,8 δολάρια /βαρέλι . Το κοίτασμα ειναι «καθαρό» και μπορεί να προσφέρει 200.000 βαρέλια ημερησίως. 

  Με δεδομένο ότι ο Βενιζέλος είναι part time υπουργός και ειδικά την περασμένη εβδομάδα ήταν ουσιαστικά απών από το υπουργείο λόγω προεκλογικής εκστρατείας, μετά από την ενημέρωση του Σαμαρά, που αποφάσισε ότι μοναδική λύση ήταν να ζητηθεί η βοήθεια  των ΗΠΑ , την διαχείριση ανέλαβε ομάδα αξιωματούχων του υπουργείου Εξωτερικών. 

 Τα δύο τουρκικά ερευνητικά πλοία, το Piri Reis και το TCG CUBUKLU (A594), βρίσκονται ακόμα εντός των λιμένων τους. Το πρώτο στο λιμάνι της Σμύρνης και το δεύτερο στην Μαρμαρίδα.

Πηγή Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Εκλογές

Πάντα υπάρχουν αρκετοί Βλάκες για να σχηματίσουν πλειοψηφία

Σπύρος Χατζάρας

Ο Αλβανός είναι αλβανός και δεν αλλάζει

Επεισόδια στα Σκόπια μεταξύ Σλάβων και Αλβανών 

  Από τα ξημερώματα της Δευτέρας στην περιοχή Γκιόρτσε Πέτροφ των Σκοπίων, Aλβανοί και Σλάβοι συμπλέκονται μετά την δολοφονία ενός 18χρονου σλάβου, από έναν νεαρό αλβανό. Το θύμα κυνηγούσε μαζί με τον πατέρα του τον αλβανό που είχε κλέψει το ποδήλατο του θύματος. Όταν ο 18χρονος έπιασε τον κλέφτη εκέινος τον μαχαίρωσε στην καρδιά.
Η αστυνομία συνέλαβε τον δράστη αλλά μολις κυκλοφόρησε η είδηση εξοργισμένοι οι κάτοικοι της περιοχής του Γκιόρτσε Πέτροφ βγήκαν στους δρόμους διαμαρτυρόμενοι κατά της ανεκτικότητας και κατέστρεψαν καταστήματα , έσπασαν αυτοκίνητα και έβαλαν φωτιές.
Στην περιοχή του δήμου του Γκιόρτσε Πέτροφ υπάρχει «αλβανικό γκέτο» και αρκετές φορές στο παρελθόν έχουν σημειωθεί επεισόδια μεταξύ Σλάβων και Αλβανών. Το δημοτικό συμβούλιο του Γκιόρτσε Πέτροβ, απηύθυνε έκκληση να ηρεμήσουν να τα πνεύματα, και κάλεσε την αστυνομία να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία της ασφάλειας της ζωής και των περιουσιών των κατοίκων της περιοχής.

Άντε πάλι! Σκληρό ροκ υποσχέσεων

Ο Σαμαράς υπόσχεται προεκλογικά ανεργία σε 800.000

Νέο Εθνικό Αναπτυξιακό Σχέδιο θα παρουσιάσει προεκλογικά ο Σαμαράς για σταδιακή μείωση φόρων, καθιέρωση ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος, προσέλκυση ξένων επενδύσεων και δημιουργία 550.000 θέσεων εργασίας με την απελευθέρωση των αγορών και το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων.....

Το Φεβρουάριο του 2010 , οι θέσεις απασχόλησης στο σύνολο του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα ήσαν 4.486.782. Το Φεβρουάριο του 2010, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ήσαν 3.609.445. Χάθηκαν, δηλαδή, συνολικά 877.337 θέσεις εργασίας. Το ποσοστό των απασχολούμενων μεταξύ του ενεργού πληθυσμού στις ηλικίες από 20 μέχρι 64 ετών έπεσε πέρυσι στο 53,2% , από 66,5% το 2008.Και οι άνεργοι, παλιοί και νέοι έφτασαν τον Μάιο, το 1.300.000. Από αυτούς μόλις οι 158.000 παίρνουν επίδομα ανεργίας. Ο στόχος της «στρατηγικής για την Ευρώπη 2020» για το ποσοστό απασχόλησης στην Ελλάδα είναι να ανέβει από το 53,2% στο 70% ως το 2020. Και ο Σαμαράς υπόσχεται να βρει δουλειά τα επόμενα χρόνια σε 550.000.Υπόσχεται δηλαδή ανεργία σε 800.000 από τους σημερινούς άνεργους που δεν έχουν καμιά ελπίδα να βρουν δουλειά. Αλλά όλοι ελπίζουν ότι ο Σαμαράς θα προσλάβει εκείνους και όχι τους άλλους.

ΥΓ. Τον μαλάκα ψηφοφόρο και αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς.

Άξονας Μόσχας-Πεκίνου για την Εθνική Κυριαρχία

Ιστορικής σημασίας κοινή δήλωση Πούτιν- Σι Τζινπίνγκ
 

Οι πρόεδροι της Ρωσίας και της Κίνας συμφώνησαν ότι «πρέπει να γίνεται σεβαστή η ιστορική κληρονομιά και οι πολιτιστικές παραδόσεις κάθε χώρας και το δικαίωμα των λαών να επιλέγουν ελεύθερα το κοινωνικό και πολιτικό τους σύστημα , το σύστημα αξιών και τον οδό προς την ανάπτυξη που θα ακολουθήσουν, καθώς και το δικαίωμα στην αντίσταση στις παρεμβάσεις άλλων κρατών στις εσωτερικές υποθέσεις κυρίαρχων και ανεξάρτητων κρατών».
Ο Πούτιν και ο Σι Τζινπίνγκ τόνισαν ακόμα οτι «πρέπει να σταματήσουν οι μονομερείς κυρώσεις , η υποστήριξη , η χρηματοδότηση και η ενθάρρυνση δραστηριοτήτων με στόχο την αλλαγή της συνταγματικής τάξης άλλου κράτους ή για την επιβολή της συμμετοχής ενός κράτους σε πολυμερείς ενώσεις».

19/5/14

Θεσσαλονίκη -Ανοικτοί Κώλοι

Και το κρίμα επί των κεφαλών αυτών και επί των τέκνων αυτών…

 
Ο κυρίαρχος λα(γ)ός της Θεσσαλονίκης ψήφισε «δαγκωτό»,
 «Θεσσαλονίκη -Ανοικτοί Κώλοι»-ΠΡΕΖΑ-ΠΟΥΣΤΙΑ-ΤΖΑΜΙΑ, Ναι στον Κεμάλ, στην κόκα, στη φούντα και το αλκοόλ. ΟΛΑ πήγαν ΚΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑ.
36,02 +10,56 +Οικολογία, Αλληλεγγύη, Πολιτισμός 3,13%+ Ρουφιάνοι+Πιράτεν ρουφιάνεν=53%

19η Μαΐου. Ημέρα Μνήμης της ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ των Ελλήνων του Πόντου

Στις 19 Μαίου 1919 ο Κεμάλ αποβιβάστηκε στη Σαμψούντα, έχοντας υπό τις διαταγές του δύο συντάγματα. Πρώτη του δουλειά ήταν η σύσταση της μυστικής τρομοκρατικής οργάνωση Mutafai Milliye για τον κρυφό διωγμό των Χριστιανών. Καθημερινά, χωρικοί βρίσκονταν κακοποιημένοι και δολοφονημένοι στα χωράφια τους. Σε όλες τις πόλεις του Πόντου στήθηκαν Έκτακτα Δικαστήρια της Ανεξαρτησίας, και με συνοπτικές διαδικασίες καταδίκασαν σε εκτέλεση την ηγεσία του Πόντου. Ο τότε ανταποκριτής της Daily Telegraph έγραφε λίγους μήνες αργότερα: «Οι τωρινοί εκτοπισμοί και οι σφαγές στη Μ. Ασία είναι χωρίς προηγούμενο στην τουρκική ιστορία».

Το 1865, σύμφωνα με τα οθωμανικά αρχεία, οι Έλληνες του Πόντου ανέρχονταν σε 265.000 άτομα, και το 1880 σε 330.000 άτομα. Στις αρχές του 20ου αιώνα ο ποντιακός ελληνισμός της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας ζούσε στις περιοχές της Σινώπης, της Αμάσειας, της Τραπεζούντας, της Σαμψούντας, της Λαζικής, της Αργυρούπολης, της Σεβάστειας, της Τοκάτης, και της Νικόπολης και αριθμούσε, σύμφωνα με υπολογισμούς του Οικουμενικού Πατριαρχείου περίπου 600.000 άτομα. Παράλληλα στη νότια Ρωσία, στην περιοχή του Καυκάσου, την ίδια εποχή υπήρχαν περίπου 150.000 Πόντιοι. Το 1860 στην περιοχή του Πόντου υπήρχαν 100 ελληνικά σχολεία, ενώ το 1919 οι μαθητές των ελληνικών σχολείων ήσαν 86.000 μαθητές. Ο ποντιακός Ελληνισμός διέθετε τυπογραφεία, περιοδικά, εφημερίδες, λέσχες, και θέατρα.

Το 1915 οι Νεότουρκοι με την εισήγηση του υπερεπράκτορα Αλεξάντερ Πάρβους, (πρόκειται για τον Εβραίο σοσιαλιστή και «επαναστάτη» Ίσραελ Λαζάρεβιτς Χέλιφαντ) το σχέδιο εξόντωσης των χριστιανικών πληθυσμών της Μικράς Ασίας. Τον Ιούνιο του 1915 ξεκίνησαν οι οργανωμένοι διωγμοί των Αρμενίων. Η ηγεσία των Νεότουρκων Εμβέρ πασάς και Ταλαάτ πασάς, διέταξε τον Δεκέμβριο του 1916, τη γενική εξορία όλων των ανδρών και των γυναικοπαίδων από τα χωριά του Πόντου στα ενδότερα της Ανατολής και την άμεση εξόντωση όλων των ανδρών από 16 ως 60 ετών στις πόλεις. Το σχέδιο αυτό εφαρμόστηκε κυρίως στις περιοχές της Σαμψούντας και της Πάφρας.
Για κατανόηση της έκτασης των διωγμών, από τις 14.000 Έλληνες που εκδιώχτηκαν από την Κερασούντα, μόνο οι 4.000 επιβίωσαν. Ο Τζεμάλ Νουζχέτ, νομικός σύμβουλος στο φρουραρχείο της Κωνσταντινούπολης, ομολόγησε ότι το 90% των Ελλήνων της Πάφρας είχε εξοντωθεί. Από τις 183.000 των Ελλήνων της Αμάσειας, επέζησαν περίπου οι 50.000.

Το πρόγραμμα εξόντωσης των Ελλήνων ανακόπηκε λόγω της προέλασης του Ρωσικού Στρατού, που από τον Απρίλιο του 1916 είχε καταλάβει την Τραπεζούντα. Όταν όμως οι Ρώσοι , μετά την επανάσταση του Λένιν, αποχώρησαν, ξανάρχισε ο συστηματικό διωγμός, ενώ ο μισός περίπου πληθυσμός της Τραπεζούντας εγκατέλειψε την πόλη τον Φεβρουάριο του 1918, και κατέφυγε στο ρωσικό έδαφος.

Ο αρχιεπίσκοπος Τραπεζούντας Χρύσανθος Φιλιππίδης και ο πρόεδρος των Αρμενίων Αλέξανδρος Χατισιάν υπέγραψαν τον Ιανουάριο του 1920 συμφωνία για τη δημιουργία Ποντοαρμενικού κράτους. Τον Νοέμβριο του 1920 ο αρμενικός στρατός ηττήθηκε στο Ερζερούμ από τις δυνάμεις του Κεμάλ οι Αρμένιοι συνθηκολόγησαν και οι Πόντιοι έμειναν μόνοι τους. Έκτατε και μέχρι τον Αύγουστο του 1922 ο Κεμάλ, έχοντας εκκαθαρίσει τα δευτερεύοντα μέτωπα στη Μικρά Ασία, προχώρησε ανενόχλητος στη σταδιακή εξόντωση όσων είχαν επιβιώσει μέχρι τότε.
Υπολογίζεται ότι στο διάστημα 1915-1922 εξοντώθηκαν περίπου 200.000 Πόντιοι.
Τον Οκτώβριο του 1922, η ελληνική κυβέρνηση και ο Κεμάλ συμφώνησαν να μεταφερθούν οι Έλληνες του Πόντου με τουρκικά καράβια στην Κωνσταντινούπολη και από εκεί στην Ελλάδα. Υπεύθυνος για την μετακίνηση των προσφύγων ορίστηκε ο Αλέξανδρος Πάλλης. Το πρώτο καράβι με πρόσφυγες ξεκίνησε από τη Σαμψούντα τον Νοέμβριο του 1922 για την Ελλάδα μέσω Κωνσταντινούπολης. Το προσφυγικό ρεύμα θα συνεχιστεί και σε όλη τη διάρκεια του 1923. Το 1924 οι χριστιανικοί πληθυσμοί του Πόντου περιελήφθηκαν στη ελληνοτουρκική σύμβαση για την ανταλλαγή των πληθυσμών. Οσοι άνδρες επέζησαν από εκείνους που είχαν συλληφθεί τα προηγούμενα χρόνια και υπηρετούσαν στα τάγματα εργασίας (αμελέ ταμπουρού), πέρασαν στην Ελλάδα είτε μέσω Σαμψούντας, είτε μέσω Συρίας. Τα ποντιακά σωματεία υπολογίζουν ότι περίπου 400.000 ψυχές εγκαταστάθηκαν τότε στην Ελλάδα,

Μη Φοβάστε. Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ για σας !

Η αγέλη των διεφθαρμένων ψήφισε πάλι ΠΑΣΟΚ

Πασοκοκρατία-Φαυλοκρατία-Βλακοκρατία

Ο αλκοολικός Μπουτάρης που υποσχέθηκε να μοιράζει τζάμπα πρέζα στον πράσινο ψηφοφόρο, ψηφίστηκε χθες από 45847 Θεσσαλονικείς στο 96,5% των τμημάτων. Το 2010 τον είχαν ψηφίσει 41.735 πασόκοι, πούστηδες, αλκοολικοί και πρεζάκηδες. Επομένως άνοδος. Μπουτάρης for ever.

O κ. Ιωάννης Σγουρός, του παλαιού καλού διεφθαρμένου ΠΑΣΟΚ το 2010 με το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία έλαβε 343.793 ψήφους. Το 2014 στο 96% των τμημάτων τον ψήφισαν 344.580. Επομένως άνοδος.Το ΠΑΣΟΚ δεν πεθαίνει ποτέ. 

  Μόνο το εισαγόμενο προϊόν της Πασοκοκρατίας Καμίνης έπεσε λίγο. Έλαβε 46.738, τώρα από 54.636 που τον είχαν ψηφίσει το 2010 επειδή ήταν εντελώς μα εντελώς αποτυχημένος. Συμπέρασμα τους πασοκοψηφοφόρους κανείς δεν τους εξαπάτησε. Συνεργοί είναι. Αμετανόητα Κεντροαριστερά καθάρματα. Και οι «σιωπηλοί» έκαναν βασικά αποχή όπως περίμεναν οι δημοσκόποι.

ΥΓ.Η Χρυσή Αυγή στην Αττική από 155.000 ανέβηκε στις 180.000. Μόνο 25.000-30.000 «θυμωμένοι» πήγαν να ψηφίσουν.

18/5/14

Σχόλιο της Χρυσής Αυγής για τα exit-poll.

«Σοκ και δέος στα τηλεπαράθυρα των νταβατζήδων από την ραγδαία άνοδο των Εθνικιστών - Παρουσιάζουν μόνο δείγμα από τα exit-poll. Ανοικτά όλα τα ενδεχόμενα στον Δήμο της Αθήνας Οι νταβατζήδες των ΜΜΕ βρίσκονται σε πανικό και αδυνατούν να διαχειριστούν τα υψηλά εκλογικά ποσοστά της "Ελληνικής Αυγής" στον μεγαλύτερο Δήμο και την μεγαλύτερη Περιφέρεια της χώρας.
Τα αποτελέσματα που παρουσιάστηκαν πριν από λίγο στην τηλεόραση απέχουν ασφαλώς από την πραγματικότητα, καθώς οι ίδιοι οι δημοσκόποι εμφανίζουν το 75% του δείγματος και μεγάλες αποκλίσεις στα ποσοστά των υποψηφίων.
Όπως όλα δείχνουν παίζεται πολύ χοντρό παιχνίδι, ιδίως στον Δήμο της Αθήνας, όπου όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά για τον δεύτερο γύρο. Στην περιφέρεια Αττικής ο Ηλίας Παναγιώταρος μάλλον κατακτά την τρίτη θέση.
Η αποψινή νύχτα θα είναι μακρά και το Σύστημα του μνημονίου και της προδοσίας έχει ήδη αρχίσει να τρέμει.
Η Χρυσή Αυγή θα σας ενημερώνει πρώτη για την ροή των πραγματικών αποτελεσμάτων».

Kαι τώρα πάλι ΠΑΣΟΚ

Το πρώτο σχόλιο για τις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές.
Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ διασπασμένο δυνατό.

  Το ΠΑΣΟΚ σαν την Αμοιβάδα πολλαπλασιάζεται με διαίρεση (διχοτόμηση). Αρχικά ο πυρήνας της χωρίζεται σε δύο άλλους, θυγατρικούς, και έπειτα το κυτταρόπλασμά της επίσης διαιρείται στο κέντρο, με περίσφιξη.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του exit poll για την Περιφέρεια Αττικής:

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΠΑΣΟΚ+ ΣΥΡΙΖΟΠΑΣΟΚ 53,5%

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του exit poll για τον Δήμο Αθηναίων ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΠΑΣΟΚ+ ΣΥΡΙΖΟΠΑΣΟΚ 45 %

-Ο Σαμαράς και οι Ευρω-δεξιοί διέλυσαν τη ΝΔ.
-Δύναμη αντίστασης και αλλαγής εκλέχτηκε η Χρυσή Αυγή

17/5/14

ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ

Δεν ψηφίζουμε! Τους μαυρίζουμε. Είναι δωρεάν. (2)

….και «Σύμπραξη με τον Μπαρόζο» θα πέσει 
 από το 47% στο 24 %

Από τις ποιοτικές ερωτήσεις των δημοσκοπήσεων για το πόσοι προτίθενται να ψηφίσουν, φαίνεται ότι η συμμετοχή των ζώντων ψηφοφόρων του 2012, θα είναι κοντά στο 90%. Ίσως 1-2% πάνω, 1-2% κάτω. Όμως δεν είναι καθόλου σαφές τι θα κάνουν οι 604.000 18χρονοι , «καρτοκινητοί» Νέοι Ψηφοφόροι, που θα ψηφίσουν για πρώτη φορά, μαζί με τους «πολιτογραφημένους».

Το ποσοστό της τελικής συμμετοχής, από την οποία θα προκύψουν και τα ποσοστά, έγκειται εις την καλή διάθεση της εταιρίας του κ. Βγενόπουλου. Ένας αριθμός γύρω στα 6.000.000 δεν θα ήταν περίεργος. Περίεργο θα ήταν να πέσουμε στα 5.500.000.
Όταν δεν είναι δυνατόν να υπολογιστεί ούτε κατά προσέγγιση η συμμετοχή στις εκλογές κάθε συζήτηση για ποσοστά είναι μια ανοησία. Οι Ποσοστάκηδες και οι Γκαλοπατζήδες αφού δεν ξέρουν πόσοι θα ψηφήσουν δεν μπορεί να υποθέτουν ποσοστά.

Με βάση τον αριθμό των «σιωπηλών» και των «αναποφάσιστών», που καταγράφουν οι δημοσκοπήσεις, υπάρχει η πιθανότητα, η «Σύμπραξη με τον Μπαρόζο», να πέσει και στο επίπεδο των 1.300.000-1400.000 ψήφων. Αυτό θα φανεί και από τα αυριανά δημοτικά και νομαρχιακά αποτελέσματα. 
  Ο εκλογικός διασυρμός της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ την άλλη Κυριακή στις ευρωεκλογές θα είναι πρωτοφανής, εκτός και βάλουν ο ΘΕΟΣ  και ο Βγενόπουλος το χέρι τους.
Από την Κοινοπραξία των πολιτικών υπαλλήλων του Γιούνκερ και του Σουλτς,
 η μεν ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι πιθανό να μαζέψει γύρω στις 850-950.000
και οι «Κεντροαριστεροί» περί τις 550-750.000 ψήφους. Όλα εξαρτώνται από τον «Ποδονίφτη».
Ο κ. Βενιζέλος και ο κυρΦώτης βρίσκονται μαζί στο επίπεδο των 350.000.
Εάν αποτύχει το Colpo «Ποδονίφτης», η «κεντοαριστερά» μπορεί να πέσει και κάτω από 500.000, αλλά αυτό δεν είναι το πιο πιθανό σενάριο.

Με βάση τις ως τώρα δημοσκοπήσεις, η «Σύμπραξη με τον Μπαρόζο»,
(ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ+ΕΛΙΑ+ ΠΟΔΟΝΙΦΤΗΣ +ΔΗΜΑΡ) οδεύει προς μια πολύ μεγάλη ήττα. Θα μαζέψουν ομού, στην καλύτερη για αυτούς εκδοχή 1.600.000-1650.000 ψήφους, ενώ το 2012, είχαν σαρώσει, εξασφαλίζοντας την ψήφο 2.967.000 ψηφοφόρων τους οποίους εξαπάτησαν. Είχαν δηλαδή ποσοστό μπετόν αρμέ. Το 47,73% της «λαϊκής θέλησης».

Ο ΣΥΡΙΖΑ, που θέλει την Ευρώπη της αλληλεγγύης, της κοινωνικής συνοχής, θα πάρει πάνω από 1.400.000 ψήφους αλλά δεν θα είναι νικητής αφού δεν θα ξεπεράσει τους 1.655.000 του 2012.

Ο μόνος καθαρός νικητής θα είναι η Χρυσή Αυγή που θα κινηθεί πάνω από τις 600.000 αυξάνοντας τη δύναμη της τουλάχιστον κατά 50%.

Το Κ.Κ.Ε στα γνωστά επίπεδα θα λάβει κάτι περισσότερο από 400.00.

Το μεγάλο ερωτηματικό των δημοσκοπήσεων είναι το πώς θα μοιραστούν μεταξύ των ΑΝΕΛ του κ. Καμμένου , της ΕΠΑΛ και του ΛΑΟΣ, περίπου 900-1.000.000 ψήφοι που προέρχονται από την ίδια δεξιά δεξαμενή.
Ο κ. Καμένος έχει δεδομένους 300.000 δικούς του, ενώ η προσωπική εκλογική βάση των κκ. Πολύδωρα, Ψωμιάδη, Νικολόπουλου, Ζώη είναι γύρω στις 150.000. Κάπου εκεί , λίγο πιο κάτω, είναι και η προσωπική επιρροή του κ. Καρατζαφέρη.
Κανείς δεν ξέρει και δεν μπορεί να υπολογίσει, πως θα μοιραστούν μεταξύ τους οι 400-450.000 τέως ψηφοφόροι της παλιάς ΝΔ, που εγκαταλείπουν τον κ. Σαμαρά.
Το τελικό αποτέλεσμα των τριών «ευρωσκεπτικιστικών» κομμάτων, θα κριθεί κυριολεκτικά πάνω από την κάλπη.
Μπορεί να υπάρξει και «μεγάλος νικητής» αλλά και «μεγάλος χαμένος».

Τα ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ , θα μοιραστούν 650.000-700.000 ψήφους. Γύρω στο συν-πλην 1% θα είναι οι ΤΟΥΡΚΟΙ, οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ, οι ΤΖΙΜΕΡΟΣΚΥΛΑΚΑΚΗΔΕΣ, το ΕΠΑΜ, οι ΑΛΑΒΑΝΙΣΤΕΣ και το ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ.

Μάχη τριών, ψήφο με ψήφο, αύριο στον Δήμο της Αθήνας

Τα δεδομένα της αυριανής εκλογής Δημάρχου στην Αθήνα είναι:
Στις δημοτικές του 2010 με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ στον Δήμο της Αθήνας ψήφισαν 210.133 και ο Καμίνης είχε πάρει 54.636 . Οι εγγεγραμμένοι τον Ιούνιο του 2012 ήσαν 491.245 και από αυτούς ψήφισαν 287.997.Τώρα οι εγγεγραμμένοι είναι 477.305.
Τα ερωτηματικό των εκλογών είναι, αν θα ψηφήσουν περισσότεροι ή λιγότεροι. Αν θα πάμε προς τις 210.000 ή τις 290.000. Και το τι θα διαλέξουν οι 15.838 νέοι ψηφοφόροι, από τους οποίους άλλοι είναι Έλληνες και άλλοι πολιτογραφημένοι λαθροπασόκοι.

Το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ που προτείνουν Καμίνη είχαν πάρει μαζί το 2012, 46.000 ψήφους, και τώρα βρίσκονται κάπου στις 30.000. Όμως ο Συνασπισμός του κ. Καμίνη, έχει ως βάση, εκτός από τις ψήφους που έλαβαν το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ το 2012 , και ένα σημαντικό μαξιλαράκι από τις 40.000 ψήφους της Δράσης, των Τζημεροσκηλακάκηδων, των ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ, της ΝΤΟΡΑΣ, και της Κοινωνικής Συμφωνίας. Από αυτές τις 40.000 ένα μέρος πηγαίνει στους Σπηλιωτόπουλο και Κακλαμάνη που θα μοιραστούν και τις 50.000 παλιές ψήφους της ΝΔ.

Ο Καμίνης υπό κανονικές συνθήκες δεν ξεπερνούσε τις 30.000. Με τα μαξιλαράκια του όμως μπορεί να φθάσει τις 55.000 ψήφους στις οποίες αντιστοιχεί το ποσοστό 23,6% που του έδωσε η δημοσκόπηση Πανά, (Ανάλογα με τη συμμετοχή).

Αν δεν προσέλθουν μαζικά οι «ετεροδημότες» θαυμαστές του Καμίνη, από τα βόρεια προάστια, τότε το ποσοστό του πέφτει προς το 20% και τρεις υποψήφιοι, Καμίνης, Κασιδιάρης, Σακελαρίδης κινούνται περί το 20%, και οι διαφορές τους θα είναι της τάξης των 500-1000 ψήφων. Με αποφασιστική την Ψήφο των Νεων και ερωτηματικό την ψήφο των αποθαμένων που διαχειρίζεται ο κ. Βγενόπουλος.

Για τον κ. Κασσιδιάρη, που έχει προσθέσει στους 26.000 δικούς του ψηφοφόρους και αρκετές χιλιάδες φτωχών πασόκων και δεξιών, κυρίως από το 4ο , 5ο , 6ο και το 7ο , διαμέρισμα και θα κινηθεί γύρω από τις 45-50.000, αποφασιστικής σημασίας θα είναι ψήφος των οπαδών του ΛΑΟΣ, του Συνδέσμου Εθνικής Ενότητας και της Ένωσης Κεντρώων, στην Α’ Αθηνων. Είναι περίπου 7500 ψήφοι που μπορούν να κάνουν τη διαφορά και να βάλουν τον κ. Κασιδιάρη στον δεύτερο γυρο, είτε απέναντι στον κ. Καμίνη, είτε απέναντι στον Σακελαρίδη.

Και μάλιστα, εάν ενωθούν (θεωρητικά) οι ψήφοι των «δεξιών» στον δεύτερο γύρο για να μην εκλεγεί αριστερός Δήμαρχος , ο κ. Κασιδιάρης, μπορεί και να εκλεγεί, με 100-110.000 ψήφους.

Χαρὰ και Εγρήγορσις

Πέρασαν 3 χρόνια από τις Κάννες, και τώρα ανησύχησε το νοήμον κοινό διότι ανατράπηκε «η νόμιμα εκλεγμένη κυβέρνηση» με έξωθεν και άνωθεν παρέμβαση που ακολούθησε «κοινοβουλευτική μεθόδευση», όπως το 1965.

Το δημοκρατικό κεντροδεξιό και κεντροαριστερό κοινό που τώρα αναστενάζει , τον Ιούνιο του 2012 ψήφισε μαζικά, «Σύμπραξη με τον Μπαρόζο».
2.967.000 ψηφοφόροι, το 47,73% της «λαϊκής θέλησης», είπαν ΝΑΙ στην Κοινοπραξία ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ+ΠΑΣΟΚ +ΔΗΜΑΡ.

Για να κάνετε σύγκριση, η ΝΔ το 1977 κυβέρνησε με 41,84% και ο Αντρέας το 1981 με 45,82%. Ο Μητσοτάκης το 1990 πήρε 46,89%, και ο Αντρέας στην ρεβάνς του 1993, πήρε 46,88%, ενώ ο λαοπρόβλητος Αβρούρι το 1996, κυβέρνησε με 41,49% μόνο.

Δεν ψηφίζουμε. Τους μαυρίζουμε! Είναι δωρεάν!

Η εκδίκηση των Σιωπηλών θα φέρει το τέλος
της Φαυλοκρατίας και της Κλεπτοκρατίας

του Σπύρου Χατζάρα

Εμπρός, με βήμα ταχύ, σπεύστε στην κάλπη. Δεν ψηφίζουμε. Τους μαυρίζουμε! Στέλνουμε τους συνομιλητές του Μπαρούχ (Μπαροζο), τον φον Αντωνάκη και τον Συνταγματολόγο, στον σκουπιδοτενεκέ. Είναι Δωρεάν! Και την επομένη βάζουμε μπροστά την Εθνική Ανασυγκρότηση. Το Παλλαϊκό Πατριωτικό Μέτωπο. Όπως η Επανάσταση στο Γουδί. 

Μπροστά στο Βατερλό που έρχεται οι εκπρόσωποι της Φαυλοκρατίας και της Κλεπτοκρατίας άρχισαν το ,«Πάρε Κόσμε»! Υπόσχονται όπως παλιά .

«Αφορολόγητο πετρέλαιο», αλλά προσεχώς, και μετά την απομάκρυνση από την κάλπη, υποσχέθηκε στους αγρότες ο κ. Σαμαράς , ενώ το «οικονομικό επιτελείο», υπόσχεται χαλάρωση της δημοσιονομικής πολιτικής και μείωση φορολογικών συντελεστών για νοικοκυριά και επιχειρήσεις, τα οποία όμως η κυβέρνηση, θα τα θέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την τρόικα, τον ερχόμενο ….Σεπτέμβριο. 
 Θα το «θέσει» με την μέθοδο φον Αντωνάκη, που είπε στον Χερ Βέμπερ, να παρακαλέσει την φράου Μερκελ να μεσολαβήσει στην τρόικα για να του επιτρέψει εκείνη να αλλάξει τη νομοθεσία για τα επιμελητήρια.
Κάπως έτσι θα πατήσουν «προσεχώς» πόδι στη τρόικα και θα μειωθούν οι φόροι.», διότι «η επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων παρέχει τη δυνατότητα συζήτησης».
Ο συνταγματολόγος που θα ψάχνει την ψήφο του , για να διασωθεί μοιράζει σε όσους τον κυνηγούν για να τον δείρουν , μελλοντικό κοινωνικό μέρισμα, αλλά για τα ασφαλιστικά Ταμεία και δημιουργεί «κοιτάσματα απασχόλησης».


Στον αγώνα της ψηφοθηρίας και η Αρχιεπισκοπή Αθηνών που οργάνωσε προεκλογική συγκέντρωση του κ Σαμαρά για να εξηγήσει την «κοινωνική διάσταση των πολιτικών της ΕΕ», και να εξαγγείλει «συσσίτια μίσους» αλλά και πάλι ... προσεχώς. Υποσχέθηκε ότι θα μοιράσει φαγητό στους πεινασμένους την περίοδο 2014- 2020, αλλά αφού κλείσουν οι κάλπες και μόνον και σε όσους τον ψηφήσουν. Θα φέρουν και την Κοντσίτα να σερβίρει στο «συσσίτιο μίσους» μαζί με την Αλ Σαλέχ και τους βοηθούς του Ιερώνυμου, που έχουν το κουσούρι.

Εκτός από υποσχέσεις μετέρχονται και τις απειλές. Ο Θεοχάρης θα μας πάει όλους στη φυλακή! Ακόμα και προληπτικές κατασχέσεις υπόσχεται η εφορία.
Το Επιχειρησιακό Σχέδιο (του Θεοχάρη) για τα έτη 2014-2017, θα παρακολουθεί τα πάντα. Τραπεζικούς λογαριασμούς, Κτηματολόγιο, Δημοτολόγιο, ΙΚΑ, ΕΟΠΠΥ, δικαστήρια, και υποθηκοφυλακεία. Για την αντιμετώπιση της ....φοροδιαφυγής.

Και τα ηλεκτρονικά κατασχετήρια σε όσους χρωστούν στο ελληνικό δημόσιο έως 10.000 ευρώ επεκτείνονται και στα αμοιβαία κεφάλαια, και στα ρέπος, και τις προθεσμιακές καταθέσεις. Διότι τώρα αρπάζουν μόνο τα λεφτά του φτωχού από το Ταμιευτήριο, ενώ οι «προθεσμιακές καταθέσεις», των πλουσίων οφειλετών με τα «ρέπος» ήταν ακατάσχετες.

Το λένε και οι δημοσκοπήσεις. Το 75% ,που πλήρωσε τη νύφη των «διαρθρωτικών αλλαγών» και των «μεταρρυθμίσεων», και έκανε τις θυσίες, λέει ότι η οικονομική του κατάσταση έχει επιδεινωθεί, και πως βλέπουν «τα επόμενα χρόνια», με ανασφάλεια.
Ότι οι μέρες που έρχονται θα είναι μαύρες για τους τιμίους ανθρώπους του μεροκάματου και της βιοπάλης τα ανακοίνωσε η Alpha Bank με βάση τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής . Το 2015 η «διεθνής ανταγωνιστικότητα» της Ελλάδας παρά το ακριβό Ευρώ με βάση το σχετικό κόστος εργασίας ανά μονάδα προϊόντος θα είναι «βελτιωμένη» κατά 22,2% έναντι του 2009 και κατά 7,2% έναντι του 2000. Επομένως μείωση του πραγματικού κόστους της εργασίας κατά ακόμα 3,2% σε σχέση με το 2009, και κατά 3,8% πιο κάτω από το 2000. Αυτό σημαίνει ότι «η ελληνική οικονομία εισέρχεται πλέον δυναμικά σε μία νέα φάση εξωστρεφούς ανάπτυξης».
Το 22% των ερωτώμενων στις δημοσκοπήσεις, λέει ότι η προσωπική του οικονομική κατάστασή «παραμένει η ίδια», και ότι «τα επόμενα χρόνια», θα είναι ασφαλή. Αυτοί , που δεν έχουν «πληγεί», και που βλέπουν με «αισιοδοξία» το μέλλον τους, οι «άνοσοι» που βρίσκονται στο απυρόβλητο των προθεσμιακών καταθέσεων και που «αντέχουν» αποτελούν την πελατεία των κυβερνητικών κομμάτων.
Αυτός είναι ο κόσμος που «φοβάται», και θέλει «συνέχεια» και «σταθερότητα», που θέλει, «η κυβέρνηση να εξαντλήσει την τετραετία». Υπάρχουν φυσικά και οι «ικανοποιημένοι από τη ζωή τους». Οι θαυμαστές της «εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ» .Εκείνοι που ωφελήθηκαν από τις θυσίες των άλλων. Εκείνοι που έκαναν την κρίση ευκαιρία. Το 3% απάντησε ότι «η ζωή του έχει καλυτερέψει». Το 3%, της Φαυλοκρατίας , της Κλεπτοκρατίας, της Καρτελοκρατίας που δεν ελπίζει, γιατί εισέπραξε ήδη.

Και ενώ η Πρόεδρος Πρωτοδικών κ. Ευαγγελία Γεωργίτση με αναφορά της προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης, (με αριθμό πρωτοκόλλου 1605/24-04-2014), καταγγέλλει ωμή παρέμβαση και πιέσεις εις βάρος της από τον προέδρο του Αρείου Πάγου σε εν εξελίξει υπόθεση για να μειωθεί χρηματική ποινή σε βάρος του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, το ανώτατο δικαστήριο άσκησε αναίρεση κατά του βουλεύματος, του Συμβούλιου Εφετών για την υπόθεσης των εταιρειών Energa και Hellas Power, που ζημίωσαν το Δημόσιο με περίπου 270 εκατ. ευρώ παρακρατώντας το «Χαράτσι» που έπρεπε να αποδώσουν.
Ο Άρειος Πάγος διαπίστωσε έλλειψη αιτιολογίας, εσφαλμένη ερμηνεία του νόμου, ασάφειες, αοριστίες και αντιφατικές παραδοχές, και κατά τη συζήτηση της αναίρεσης, η οποία εφόσον γίνει δεκτή ενδέχεται να σημάνει απαλλαγή των κατηγορουμένων, απουσίαζε παντελώς το ζημιωμένο Δημόσιο.
Νομικός Παραστάτης των Energa και Hellas Power ο κ. Βορίδης.
Η Φαυλοκρατία , η Κλεπτοκρατία, και η Καρτελοκρατία, μπορεί και να γλυτώσουν από την «εσφαλμένη ερμηνεία του νόμου», ενώ ο αρμόδιος υπουργός Οικονομικών, «δείχνει» την ουρά του, ως υπεύθυνο για τον χειρισμό της υπόθεσης τον Νομικό Συμβούλιο του Κράτους.
Αλλά ενώ η Φαυλοκρατία , και η Κλεπτοκρατία, πάνε σπίτι τους, να φάνε 270 εκ. ο Θεοχάρης που διετέλεσε αντιπρόεδρος στην τράπεζα των απατεώνων Lehman Brothers, θα στείλει στον εισαγγελέα 60.000 φτωχούς, που ζήτησαν το «κοινωνικό μέρισμα», αφού πληρούσαν τα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια αλλά είναι «ύποπτοι» για δήλωση ψευδών στοιχείων και ελέγχονται εξονυχιστικά, γιατί οι «υπηρεσίες» διαπίστωσαν, μέσω αυτόματων διασταυρώσεων, ότι δεν δήλωσαν τη γιαγιά και τον παππού που φιλοξενούν.

Τους μένουν λοιπόν λίγες μέρες. Μέχρι να ψηφίσουμε, με φανατισμό, «γυρίζουμε σελίδα». Να ψηφίσουμε δαγκωτό, «δώστε την ευρω- Χούντα στον Λαό». Να ψηφίσουμε , Φαυλοκρατία, Κλεπτοκρατία, Καρτελοκρατία, Alles Kaputt! Ο von Αντωνάκης να κάνει παρέα στο Giorgos στον σκουπιδοτενεκέ, και να τα λένε από εκεί με τον συνταξιούχο Μπαρόζο.

Edo gelane!

47 «διανοούμενοι-καλλιτέχνες» στηρίζουν Σαμαρά- Βενιζέλο...


Σε δήλωση στήριξης στην συγκυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου προχώρησαν παρακάτω 47 διανοούμενοι - καλλιτέχνες.

- Γιάννης Πρετεντέρης - Όλγα Τρέμη - Μανώλης Καψής - Έλλη Στάη - Γιώργος Οικονομέας
Γιώργος Αυτιάς - Νίκος Ευαγγελάτος - Τατιάνα Στεφανίδου - Σία Κοσιώνη
Μπάμπης Παπαδημητρίου - Παύλος Τσίμας - Μαρία Χούκλη - Τάκης Χατζής
Βασίλης Λυριτζής - Δημήτρης Οικονόμου - Ιορδάνης Χασαπόπουλος - Γιώργος Παπαδάκης
Δήμος Βερύκιος - Δημήτρης Καμπουράκης - Άρης Πορτσάλτε - Νίκος Στραβελάκης
Αιμίλιος Λιάτσος - Άννα Βίσση (εννοείται . ) , Σάκης Ρουβάς - Πάολα Φωκά
Μιχάλης Χατζηγιάννης - Παντελής Παντελίδης - Θωμαή Απέργη - Ελένη Χατζίδου
Πάνος Κιάμος - Κωνσταντίνος Αργυρός - Νίνο Ξυπολιτάς - Πέγκυ Ζήνα - Έλενα Παπαρίζου
Πάνος Καλίδης - Νίκος Οικονομόπουλος - Ανδρέας Στάμος - Θέλξη - Κώστας Καραφώτης
Χρήστος Χολίδης - Γιώργος Γιαννιάς - Εύα Μίλλη - Ελένη Φουρέιρα - Νίκος Βέρτης
Ελεονώρα Μελέτη - Πέτρος Κωστόπουλος - Γιώργος Λιάγκας

16/5/14

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΟΥ ΜΗΝ ΑΛΛΑ....

ΜΗ ΠΕΡΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟΨΕ "ΟΥ ΜΗΝ ΑΛΛΑ". 
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ.
Όπως με ενημέρωσαν λόγω των ρυθμίσεων του ΕΣΡ.
Μετά τις εκλογές θα δούμε.

Ινδία Εκλογές

NEW DELHI, May 16 (Xinhua) -- The National Democratic Alliance led by Bharatiya Janata Party (BJP) has won a sweeping victory in the general election of India by crossing the 300 seat mark in the 543-seat Lok Sabha or lower house of parliament, as is being shown by the vote counting process which began Friday morning and is being broadcast live by local TV channels.

Ουκρανία εξελίξεις

H Λαϊκή Δημοκρατία του Ντόνετσκ απέκτησε σήμερα πρωθυπουργό, τον πολιτικό αναλυτή Αλεξάντερ Μποροντάι, που είναι ρωσος υπήκοος. Πρόεδρος της Λιακής Συνέλευσης εκλέχτηκε χθες ο 45χρονος Ντένις Πουσίλιν, που έχει ουκρανική υπηκοότητα.
Το επόμενο «στρογγυλό τραπέζι» για την επίλυση της Ουκρανικής κρίσης θα γίνει αύριο στο Χάρκοβο και όχι στο Ντόνετσκ.
Η Ευρωπική Επιτροπή ανακοίνωσε ότι στις 26 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί Τριμερής Συνάντηση Ρωσίας ,Ουκρανίας και του Επίτροπου Ενέργειας της ΕΕ.
Η Ρωσία είναι έτοιμη να δώσει στην Ουκρανία έκπτωση για το φυσικό αέριο , αν πληρώνει το χρέος των 2.237 δις δολ. που συσσωρεύτηκε ως την 1η Απριλίου 2014.

ΚΙΕΒΟ 16 Μαΐου ( Xinhua ) – Η Λαϊκή Δημοκρατία του Ντόνετσκ στην ανατολική Ουκρανία δημοσίευσε το σύνταγμά της που αποτελείται από 11 κεφάλαια και 88 άρθρα , το οποίο προβλέπει ότι είναι οι επίσημες γλώσσες της Δημοκρατίας θα είναι η ρωσική και η ουκρανική. Το σύνταγμα , προβλέπει ότι ο πρόεδρος του κοινοβουλίου θα είναι ο ανώτατος Αρχοντας και θα εκλέγεται από τη Βουλή. Η Λαϊκή Δημοκρατία του Ντόνετσκ θα μπορούσε να ενταχθεί ως ομόσπονδο κράτος σε άλλη Ομοσπονδία με το ειδικό νομικό και πολιτικό καθεστώς.

Περί λογοκλοπής clopyright και «πατρότητας»

Το σύνθημα «Νέα Ελλάδα» , ήταν πακέτο με το «Νέα Δημοκρατία», και ανήκαν από το 1973 στο ΚΚΕ.
Το ΚΚΕ, στο 9ο Συνέδριο (Δεκέμβρης 1973, Ανατολικό Βερολίνο), είχε θέσει ως άμεσο στρατηγικό στόχο το πέρασμα της Ελλάδας στο καθεστώς της Νέας Δημοκρατίας και μετά στο Στάδιο της ΝΕΑΣ (σοσιαλιστικής) ΕΛΛΑΔΑΣ.
Στις διαδηλώσεις του 1974 τα μέλη και οι οπαδοί της ΚΝΕ και του ΚΚΕ φώναζαν το σύνθημα «Εμπρός για μια Νέα Ελλάδα».
Το ΚΚΕ αμέσως μετά την "Μεταπολίτευση", δεδομένου ότι ο τίτλος της «Αυγής» ανήκε στο ΚΚΕ Εσωτερικού και ο τίτλος «Ριζοσπάστης» ήταν ακόμη παράνομος, εξέδωσε την εφημερίδα «Νέα Ελλάδα».
(Ο «Ριζοσπάστης» κυκλοφόρησε στις 25 Σεπτέμβρη 1974, δύο μέρες μετά την υπογραφή του νομοθετικού διατάγματος της 23ης Σεπτεμβρίου 1974 για την κατάργηση του ΑΝ 509).

Το σύνθημα του KKE «Νέα Δημοκρατία»,το υιοθέτησε ο Καραμανλής παρά τις χλιαρές διαμαρτυρίες του Ριζοσπάστη.
Το 1981, ο Αντρέας υιοθέτησε τη Νέα Ελλάδα. «Μαζί σου Αντρέα για μια Ελλάδα ΝΕΑ».
Οπότε ο Von Mouroutis προς κέντρα λακτίζει .Το "Νέα Ελλάδα" δεν το σκέφτηκε  ο... Σαμαράς!

Έχουν ρεύμα.

ALCO -“Πρώτο Θέμα” το 38,7% λέει ναι στην «Σύμπραξη με τον Μπαρόζο» και την Κυβερνητική Σταθερότητα . H Palmos Analysis  τους δίνει 33,2%


Νέα δημοσκόπηση της ALCO για το “Πρώτο Θέμα” , δίνει «στην σύμπραξη με τον Μπαρόζο και την Λαγκάρντ », δηλαδή στην κυβερνητική πλειοψηφία, ΝΔ+ Ποτάμι +Ελιά +ΔΗΜΑΡ, 38,7%., ενώ η  Palmos Analysis για την ιστοσελίδα του Freedom House του Κούλογλου, (tvxs.gr), δίνει «στην σύμπραξη με τον Μπαρόζο και την Λαγκάρντ », 33,2%.

Και να σκεφτείτε ότι το ποσοστό των αναποφάσιστων είναι 13,3%, ενώ 4,2% είναι απάντησαν δεν ξέρω δεν απαντώ. Τον Ιούνιο του 2012 η «σύμπραξη με τον Μπαρόζο και την Λαγκάρντ» είχε εισπράξει τις ψήφους του 48,2%.

(Για να μην ξεχνάμε… τις πταίει. Ετσι;)

ΥΓ1. Τώρα που ο ALEXIS TEXAS διακηρύσσει ότι «ανήκουμε στη Δύση, στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ» 
 το Freedom House  δίνει στον ΣΥΡΙΖΑ προβάδισμα πέντε μονάδες για τις Ευρωεκλογές.

ΥΓ2. Κάποιοι λαθρόβιοι, μαϊμού δημοσκόποι, ανακοίνωσαν ότι από όσους δέχτηκαν να τους απαντήσουν ,  το 94,7%, από τους «νεοδημοκράτες» του Ιούνιου 2012, θα προσέλθουν στις ευρωκάλπες. Οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ θα προσέλθουν σε ποσοστό 90,8%, και σε ποσοστό 89,2% οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ.
Αυτό όμως δεν είναι συσπείρωση. Ούτε καν συμμετοχή δεν δείχνει. Αρτζι μπούρτζι και λουλάς.
Σιγά μην πάρει ο φον Αντωνάκης 1.700.000 ψήφους και ο συνταγματολόγος 680.000. Τότε και η Κοντσίτα θα ξύριζε το μούσι.

Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΤ

Άλλη μία σφαλιάρα για Καψή και Κεδίκογλου

Ετοιμόρροπη είναι πλέον η παράγκα του Καψή αλλά και το κυβερνητικό σχέδιο για χειροπέδες στην ενημέρωση, με την σημερινή απόφαση του Πρωτοδικείου Ηρακλείου Κρήτης.
  Ταυτόχρονα αποτελεί και την πρώτη δικαστική δικαίωση των εργαζομένων της ΕΡΤ, που επιμένουν 11 μήνες τώρα, να απαιτούν, να διεκδικούν και να καταδικάζουν την πολιτική του μαύρου σε όλες του τις εκφάνσεις.

Η δήλωση Κεδίκογλου, που έσπευσε να ανακοινώσει ότι δεν αναγνωρίζει την απόφαση και το νομικό συμβούλιο του Κράτους θ' ασκήσει έφεση και θα κριθεί σε ανώτατο δικαστήριο, έρχεται να προστεθεί στο μαύρο βιογραφικό του , όπου δεσπόζει η καταδίκη του από το δημοσιογραφικό σώμα και η οριστική διαγραφή του, ως μέλους της ΕΣΗΕΑ. 

  Η εκκωφαντική σιωπή της προέδρου της ΕΣΗΕΑ και των συνεταίρων της, δείχνει το μέγεθος της συνενοχής και την μηχανή που στήθηκε για να κλείσουν την ΕΡΤ.

Η Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων, απαιτεί την άμεση αποκατάσταση όλων των εργαζομένων της ΕΡΤ και την επαναλειτουργία της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης.
Μαζί με την αποκατάσταση των κοινωνικών κατακτήσεων , των ατομικών ελευθεριών και των δικαιωμάτων των εργαζομένων η επαναλειτουργία της ΕΡΤ είναι το συνολικό στοίχημα της πολιτικής αναμέτρησης που έρχεται. 

  15/05/2014

Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων

15/5/14

Καφέ μπαρ της διαπλοκής στην ΕΣΗΕΑ (ΚΕΔ)

Με τραπεζάκια στο πεζοδρόμιο...

Εκλογικό κέντρο για δήμαρχο Κακλαμάνη λειτουργεί στην ΕΣΗΕΑ με τον συνεργάτη του, πρώην πρόεδρο του Αθήνα 9,84, να κουμαντάρει το καφενείο, στο ισόγειο του κτιρίου και την πρόεδρο της Ένωσης, να τους έχει παραχωρήσει με ενοίκιο-ψίχουλα και το κυλικείο του πρώτου ορόφου αλλά ακόμη και το…πεζοδρόμιο της Βουκουρεστίου αλλάζοντας στο άψε σβήσε τον κανονισμό και τον χαρακτήρα του μεγάρου.
 Αυτό καταγγέλλει με ανακοίνωση της η Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων, που έχει ζητήσει να κατατεθούν όλα τα στοιχεία στο ΔΣ της Ένωσηςκαι να υπάρξει δικαστική έρευνα για τα οικονομικά του σωματείου και το ταμειακό άνοιγμα.
Ανάδοχος πάντως εμφανίζεται μονοπρόσωπη εταιρία ΙΚΕ, που ήταν υπό σύσταση , όταν ανακοινώθηκε η πρόσκληση ενδιαφέροντος που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της Ένωσης, με έδρα το γιαπί στο ισόγειο της Βουκουρεστίου πριν το νοικιάσει και η οποία παρουσιάσθηκε αμέσως μόλις αναρτήθηκε η προκήρυξη , με .. «ανταγωνιστή» μεζεδοπωλείο που λειτουργεί εν Ελλάδι, στο δρόμο του Πρωθυπουργού στην Κηφισιά - και έτσι δόθηκε η δουλειά.
Με τον Αθήνα 9,84 έχει συνεργαστεί παλιότερα η πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ αλλά εξακολουθούν να μισθοδοτούνται συνεργάτες της, που, όταν δεν κάνουν πρόγραμμα η την δουλειά του Μουρούτη στον ΕΔΟΕΑΠ, δουλεύουν και αυτοί πυρετωδώς για την εκλογή Κακλαμάνη.
 Μόνο που τους πήραν χαμπάρι…..
Κίνηση Επαγγελματιών Δημοσιογράφων
www.styx.gr

Απίστευτο! Προσεχώς…. 550.000 προσλήψεις.

Θα κάνει και προσλήψεις ο von Αντωνάκης.
Αλλά…..Προσεχώς
550.000 θέσεις εργασίας μέχρι το 2018 !
Δεσμεύτηκε , πως μέχρι το 2018 θαααα έχει πέσει η ανεργία.

ΥΓ. Κουράγιο και υπομονή.

To έξυπνο πουλί….

Η ιστορία είναι γεμάτη από ποντίκια
που πήγαν να φάνε το τυρί και τα έπιασε η φάκα

Όπως αποκάλυψε ο κυρ Απόστολος, ο Αντωνάκης, ανησυχούσε πως αν μπει στην κυβέρνηση «θα εθεωρείτο ως αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης η κυρία …Παπαρήγα» .
Βέβαια δεν ανησυχούσε για την Παπαρήγανη αλλά για το Κόμμα που ήταν στα δεξιά του και το οποίο θα εξελισσόταν σε «κυβερνώσα δεξιά», όπως το Εθνικό Μέτωπο στη Γαλλία, ενώ η συγκυβερνώσα ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, θα γινόταν η κεντροδεξιά συνιστώσα της Κεντροαριστεράς, όπως έγινε ο συνταγματολόγος.

Ο Αντωνάκης είχε καιρό να τα σκεφτεί αυτά, διότι από το τηλεφώνημα του Μπαρόζο είχαν περάσει μέρες. Και οι περί την εξουσία επίσης τα «σκέφτηκαν», και πρότειναν στα «παιδιά» του κυρίου Γιώργου, τον Άδωνη και τον Μάκη να γίνουν υπουργοί.

Τώρα, που άνοιξαν τα «αρχεία», η ιστορία τρέχει τους δρόμους. Και ο κυρ Απόστολος , δεν πρότεινε ποτέ τον Παπαδήμο, «γιατί είχε ταχθεί κατά του γενικού κουρέματος του Χρέους».Άλλοι τον σκέφτηκαν.

Β. ΠΟΥΤΙΝ: ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ

Σύμφωνα με την περιοδική έρευνα του ρωσικού Κέντρου Ερευνών της Κοινης Γνώμης (WCIOM) που διεξήχθη στις 10 και 11 Μαΐου με δείγμα 1.600 ατόμων σε αστικές ημιαστικές και αγροτικές περιοχές η δημοτικότητα του ρώσου προέδρου συνέχισε να αυξάνεται και έφτασε το 85,9%.
Το περιθώριο στατιστικού λάθους είναι 3,4%. Η δημοτικότητα του ρώσου προέδρου τον Ιανουαρίου ήταν 60,6% .
Το ρεκόρ δημοφιλίας του Πούτιν είναι 87,4% και καταγράφηκε στις 12 - 13 Απρίλιου 2008.