2/2/13

Οι μισθοφόροι της Ειρήνης

Καλά άπιαστο! Μετά από 22 μήνες συμμοριτοπόλεμου, ο Αχμέντ, η έμμισθη μαριονέττα των ΗΠΑ και των Σαούντ , είπε στους έκπληκτους ακροατές του στο Μόναχο ότι στόχος του «Εθνικού Συμβουλίου», είναι η ανατροπή της κυβέρνηση Ασσαντ με «ειρηνικά μέσα». LOL! (που λέει και η lara Kolara).

Ο μισθοφόρος Αχμέτ , είπε ακόμα ότι είναι πρόθυμος να συνομιλήσει με την κυβέρνηση του ¨Ασσαντ, όπως θέλει η Μόσχα, (αλλά όπως δεν ήθελε μέχρι τώρα το αφεντικό του), υπό τον όρο ότι θα ανοίξουν οι φυλακές και θα αποφυλακιστούν όλοι οι κρατούμενοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τώρα καί τα επτά βιβλία του Σπύρου Χατζάρα σε Καλοκαιρινή Προσφορά μόνο με 90 ευρώ

Και τα 7 βιβλία μου,  δηλαδή, μαζί με το   «  Επάγγελμα Πράκτορες και Προδότες » , το  «Η Κόκκινη Συμφωνία και οι  Περιούσιοι ΑΘΕΑΤΟΙ», το  ...