31/3/18

Η συνάντηση της «Μεγάλης Παρασκευής» των τεσσάρων στην Βιέννη

Ο όπου γης και πατρίς Αχασβήρος Μάθιου, που έχει σήμερα Πεσάχ και τα δυο κομμούνια, πήγαν στην Βιέννη που για την καημένη την «καθολικιά» ήταν «Μεγάλη Παρασκευή» και τα γραφεία του ΟΗΕ ήταν κλειστά.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όλα τα τσιράκια του Σόρος μαζεμένα...

Ανώνυμος είπε...

Όποιος έχει εξασκημένο μάτι βλέπει στη φωτογραφία ότι οι 4 σχηματίζουν την μασονική άλυσο και μάλιστα από την χειραψία Κοτζιά-Νίμιτς προκύπτει ότι ο Νίμιτς είναι υψηλόβαθμος μασόνος...

Τώρα καί τα επτά βιβλία του Σπύρου Χατζάρα σε Καλοκαιρινή Προσφορά μόνο με 90 ευρώ

Και τα 7 βιβλία μου,  δηλαδή, μαζί με το   «  Επάγγελμα Πράκτορες και Προδότες » , το  «Η Κόκκινη Συμφωνία και οι  Περιούσιοι ΑΘΕΑΤΟΙ», το  ...