17/5/16

Τα παθήματα της κυβερνώσας «αριστεράς»

ΣΟΚ ! ΔΕΝ εγκαινιάζει τον ΤΑΡ ο Τσιπρά
"Μας έπιασαν κορόιδα" είπε !

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κατήγγειλε την "επιλογή του TAP, το ξεπούλημα του ΔΕΣΦΑ στα αμερικανο-αζέρικα συμφέροντα και μάλιστα αντί πινακίου φακής". "Η επιλογή του ΤΑΡ, έχει σχέση με την ακόμα μεγαλύτερη πρόσδεση της χώρας μας, στα Αμερικάνικα συμφέροντα τα οποία εγώ δεν μπορώ να εξυπηρετήσω, ως αριστερός που είμαι", δήλωσε εκνευρισμένος.
Περισσότερα στο…. http://makpress.blogspot.com/2016/05/blog-post_689.html

Η «Αυγή» , στις 30 Ιουνίου 2013 έγραφε για τον αμερικανικό αγωγό ΤΑΡ.

 «Κατάντημα της δημοσιογραφίας. Κάτι νεαροί που νομίζουν ότι, επειδή κρατάνε ένα μαρκούτσι έξω από το Μαξίμου και την Ιπποκράτους, ξέρουν, εκτός από πολιτική, και όλα τα ενεργειακά θέματα. Έτσι μας ενημέρωναν τις προάλλες πως η επιλογή του αγωγού ΤΑΡ για τη μεταφορά φυσικού αερίου από το Αζερμπαϊτζάν στην Ευρώπη αναβαθμίζει τον ρόλο της Ελλάδας και επιπλέον θα δημιουργηθούν 20.000 νέες θέσεις εργασίας! Πού τα βρήκαν όλα αυτά; Σε ένα non paper που έλαβαν από το Μαξίμου και το διάβαζαν χωρίς το παραμικρό αίσθημα ευθύνης. Ούτε φυσικά ελέγχθηκαν από τους, υποτίθεται, έμπειρους προϊσταμένους τους για τις ανοησίες που μας ξεφούρνιζαν για να δείξουν ότι η κυβέρνηση όπου να 'ναι θα απογειώσει τη χώρα. Φάε κόσμε μπούρδες για να μείνουν ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος όσο περισσότερο γίνεται στην εξουσία. ΓΙΑΤΙ τα σημειώνουμε όλα αυτά; Πρώτον, διότι η παραγωγός κοινοπραξία του φυσικού αερίου από το Αζερμπαϊτζάν (η αζέρικη Socar, η βρετανική BP, η νορβηγική Statoil και η γαλλική Total) υπολογίζεται, καλώς εχόντων των υπολογισμών, να φτάσει την παραγωγή των απαραίτητων δισεκατομμυρίων κυβικών μέτρων τον χρόνο περί το 2020. Ο αγωγός ΤΑΡ, που σκοπεύει να κατασκευάσει για τη μεταφορά φυσικού αερίου μέσω Ελλάδας και Αλβανίας στην Ιταλία, είναι χωρητικότητας 16 δισ. κυβικών μέτρων τον χρόνο. Δεύτερον, η Ελλάδα στο συγκεκριμένο έργο είναι απλά φιλοξενούσα χώρα (Host Government Agreement) χωρίς καμία μετοχική συμμετοχή στην εταιρεία του αγωγού TAP (στην οποία μέτοχοι είναι η νορβηγική Statoil 42,5%, η ελβετική AXPO 42,5% και η γερμανική Ε.ΟΝ 15%) που θα κατασκευάσει το δίκτυο, χωρίς η ελληνική κυβέρνηση να έχει κατοχυρώσει έσοδα από τη διέλευση του αγωγού από όλο το βόρειο τμήμα των συνόρων».

Από τότε το ανιψάκι του Σόρος ο ταλμουδιστής Alexis Texas πήρε τη θέση του φον Αντωνάκη και ο Σκουρλέτης έγινε υπουργός ατη θέση του Γιάννη του Πασόκου . Αλλά, ο Μόργκενσταρ, παρέμεινε στη θέση του. Και τώρα ο Alexis πήγε μπουσουλώντας στα εγκαίνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: