5/10/23

Δήλωση του Δημοσιογράφου Σπυρίδωνα Χατζάρα

 

Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος έγινε και Έκτακτο Στρατοδικείο στο Κράτος του Μητσοτάκη

 

Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος           είναι ΝΠΔΔ. Είναι δηλαδή το Ελληνικό Κράτος. 

Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος, δηλαδή το Ελληνικό Κράτος δεν μπορεί να παρεμβαίνει στην πολιτική ζωή και να ζητά την απομάκρυνση υποψηφίων από το ψηφοδέλτια συνδυασμών όπως έκανε στην περίπτωση μου. 

Αναμένω τον αρμόδιο Υπουργό που εποπτεύει  το ΝΠΔΔ το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος να τους ανακαλέσει στην τάξη .

Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος, δεν έχει κατά Νόμο, ούτε Δικαστικές ούτε εισαγγελικές ούτε ανακριτικές αρμοδιότητες που ανήκουν αποκλειστικά στην ανεξάρτητη Δικαιοσύνη.

Στο Ραγιαδιστάν  του Μητσοτάκη, το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος «απαλλοτρίωσε» δικαστικές αρμοδιότητες και σαν «Έκτακτο Στρατοδικείο» με καταδίκασε σαν «γνήσιο εκπρόσωπο του αντισημιτισμού», σαν «εκπρόσωπο του αντισημιτισμού στην Ελλάδα», σαν «προαγωγό αντισημιτικών στερεοτύπων στην Ελλάδα», ο οποίος «δεν έχει διστάσει να προσβάλλει τη μνήμη των 6.000.000 Εβραίων θυμάτων του Ολοκαυτώματος».

Ειμαι δημοσιογράφος 49 χρόνια.  

Δεν έχω μηνυθεί ποτέ από καμιά  αρμόδια Αρχή και από κανέναν ενδιαφερόμενο και δεν έχω καταδικαστεί ποτέ είτε «για προσβολή των θυμάτων του Ολοκαυτώματος» είτε για «Αντισημιτισμό». 

 Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος σαν Έκτακτο Στρατοδικείο και σύμφωνα με την Ναζιστική και Τροτσκιστική πρακτική παραβίασε  την Συνταγματική Τάξη και ΟΛΑ τα Ανθρώπινα Δικαιώματά μου, και με δίκασε, και με καταδίκασε «ερήμην», χωρίς να μου γνωρίσει  συγκεκριμένες κατηγορίες και χωρίς να μου αναγνωρίσει το δικαίωμα να υπερασπίσω τον εαυτό μου.

Εάν δεν εμφανιστεί σε κάποια γωνία ένας αγανακτισμένος «Χέρτσελ» για να με εκτελέσει,.  θα φθάσω μέχρι το Στρασβούργο για να καταδικαστεί το  Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος ως όργανο του Ελληνικού Κράτους που παραβίασε τα ανθρώπινα δικαιώματα.

 

Σπυρίδων Χατζάρας

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι Αδελφοί Αγγελόπουλοι δεν είναι το καλό αλλά το κακό. Και το δείχνουν

 Πέρασε ο πανδαμάτωρ χρόνος και ξεχάσαμε τι έκαναν οι διαιτητές στα δυο πρώτα παιχνίδια των τελικών του πρωταθλήματος Μπάσκετ. Αλλά, οι Αφοί...