28/10/10

O πατριωτισμός δεν αποτελεί επετειακό φερετζέ στη φαρέτρα των δοσίλογων

ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΗ ΜΟΥΡΗ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΝΟΧΟΙ... ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ... ή ΑΠΛΑ ΑΦΕΛΕΙΣ

«Ορκίζομαι να χύσω το αίμα μου και να δώσω και την ίδια μου τη ζωή για να διώξω απ' τα χώματα της Πατρίδας μου και τον τελευταίο ξένο καταχτητή. Για να εξαφανίσω κάθε ίχνος φασισμού. Για να εξασφαλίσω και να υπερασπίσω την εθνική ανεξαρτησία και την εδαφική ακεραιότητα της Πατρίδας μου. Για να εξασφαλίσω και να υπερασπίσω τη Δημοκρατία, την τιμή, την εργασία, την περιουσία και πρόοδο του λαού μας. Αν ποτέ φανώ επίορκος και από κακή πρόθεση παραβώ τον όρκο μου, ας πέσει πάνω μου αμείλικτο το τιμωρό χέρι της Πατρίδας και το μίσος και η καταφρόνια του λαού μου».
ΟΡΚΟΣ ΤΟΥ ΕΛΑΣ

του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Υποψ. Δημοτικού Συμβούλου με την «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΘΗΝΑ»
http://ellinikoforum.blogspot.com/2010/10/blog-post_9347.html


Στην Ελλάδα που δυστυχεί και καταδυναστεύεται υποταγμένη στο άρμα των επιλογών της παγκόσμιας διακυβέρνησης, με την ανοχή του πολιτικού συστήματος, και με μια εφιαλτική συγκυρία που ανέδειξε στην πολιτική εξουσία ορκισμένα τσιράκια αυτών των ολέθριων επιλογών, η «πατριωτική φιλολογία κατήντησε εν πολλοίς σημαία ευκαιρίας, πλυντήριο ανοχών, και φερετζές ανεπίτρεπτων πολιτικών ανομημάτων.

Σε όλους αυτούς που τολμούν να διασύρουν ασύστολα την ουσία και το περιεχόμενο των αληθινών πατριωτικών συναισθημάτων που φωλιάζουν στην αγνότερη και πλέον αθώα πλευρά της ψυχής και του μυαλού των πολιτών αυτής της χώρας, οφείλουμε να θυμίσουμε πως ο πατριωτισμός δεν αποτελεί επετειακό φερετζέ στη φαρέτρα των δοσίλογων, των καιροσκόπων και των σοσιαλθολωμένων μυαλών, με στόχο τη συγκάλυψη των ενοχών ή των ανοχών των κάθε λογής παραιτημένων και ανακόλουθων.

Οφείλουμε να τους θυμίσουμε, πως ο πατριωτισμός δε συνιστά ένα επιλεκτικά χρησιμοποιούμενο ιδεολόγημα ικανό να ξεπλένει πολιτικές ανεπάρκειες και ανακολουθίες, αλλά μια συνεπή στάση αρχών που προσδιορίζει με σαφήνεια τα πρωτεύοντα και δεν επιτρέπει στη φαιδρότητα και τον καιροσκοπισμό των δευτερευόντων να τα επισκιάσει
...

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ>>> http://ellinikoforum.blogspot.com/2010/10/blog-post_9347.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: