28/10/13

Να είμαστε σοβαροί

«Έγραψε» λέει, στην «Αυγούλα», ο Νάσος ο Ρεπούστης, η φαλάκρω.
Ε λοιπόν; Κάτι τρέχει στα γύφτικα!
Άμα «έγραψε» ο Νάσος ο Ρεπούστης να τον γράψουμε και εμείς εκεί που πρέπει.
ΟΒΕΡ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Βρόμικο 89. Τρίτη 27 Ιουνίου 1989. η δεύτερη Συμφωνία της Βάρκιζας και τα Ντολμαδάκια της Μαρίκας

Στις 27 Ιουνίου 1989 ο Αντρέας , νοσηλευόταν στο Γενικό Κρατικό , στην Εντατική, με αναπνευστική λοίμωξη από τις 22 Ιουνίου.  Από έξω οι Αυρ...