Σύμφωνα με τις φανερές και τις «κρυφές» δημοσκοπήσεις, ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ δεν έχει δυναμική ανόδου, και δεν έχει αποκτήσει δηλαδή «αέρα εξουσίας» παρόλο το σπρώξιμο.
Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ όπως και ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ βρίσκεται κάτω από τα επίπεδα του Ιουνίου του 2012, αλλά παραμένει πάνω από τα επίπεδα των εκλογών του Μαΐου. Αυτό δεν πρέπει να το προσπερνάμε.
Και οι δύο μονομάχοι είναι κοντά στους 1.300.000- 1.400.000 ψήφους. Στην παράσταση νίκης, η ΝΔ προηγείται με 45% έναντι 35% του ΣΥΡΙΖΑ.
Περίπου το 30%, κάνει υπομονή, και εξακολουθεί να ελπίζει στο «μνημόνιο» και στην άφιξη της μανδάμ Ανάπτυξις.
Η ελπίδα και ο φόβος φυλάνε τα έρημα.
Το 72% των Ελλήνων αποδέχεται ότι το μνημόνιο στήθηκε με στόχο κυρίως της διάσωση των ευρωπαϊκών τραπεζών, αλλά αυτό δεν αλλάζει τη γενική στάση τους απέναντι στο «συνταγματικό τόξο».
Αν υποθέσουμε μια συμμετοχή στις εκλογές, γύρω στα 6.500.000, τα 2.000.000 είναι «αδιευκρίνιστοι», τα 2.700.000 είναι ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, ενώ οι 700.000, είναι Χρυσή Αυγή. Έτσι είναι τα πράγματα.
Από τους άλλους του «Συνταγματικού Τόξου», σε πολύ γενικές γραμμές:
ΚΚΕ 230,000, ΠΑΣΟΚ 220,000, ΑΝΕΛ 180.000, ΔΗΜΑΡ 150,000, ΛΑΟΣ 100.000,ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ 50.000,ΤΖΙΜΕΡΟΣ 50.000.
Άρα ο καυγάς γίνεται για τα μάτια των… «αδιευκρίνιστων».
Ένα Γκάλλοπ στην Αχαΐα
Ακριβώς όπως το γράφαμε και με τη δημοσκόπηση ΠΑΝΑ. Η εταιρία DATA RC που δραστηριοποιείται στην Αχαΐα έκανε δημοσκόπηση που κατέγραψε:
ΣΥΡΙΖΑ 34,1%.Στις εκλογές του Ιουνίου του 2012 είχε 32,17 %. Μικρή άνοδος λόγω αναγωγής , όρια του «στατιστικού λάθους» . Δηλαδή στασιμότητα.
ΝΔ 23,4%.Σε πραγματικά εκλογικά ποσοστά τον Ιούνιο του 2012 είχε 25,66 %.
Μικρή πτώση στα όρια του «στατιστικού λάθους». Δηλαδή ανθεκτικότητα.
ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 10,1% ενώ είχε 5,93 %. Δηλαδή μεγάλη και πραγματική άνοδος.
ΚΚΕ 5,8% ενώ είχε 4,36 %. Δηλαδή στασιμότητα.
ΠΑΣΟΚ 5% ενώ είχε 13,49 %.Δηλαδή κατάρρευση.
ΑΝ.ΕΛ. 4,4% από 6,73 % δηλαδή πτώση
ΔΗΜΑΡ 2% από 6,37 %. Δηλαδή κατάρρευση.
ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ.15,1% από 5,3%. Δηλαδή προβληματισμός και αναζήτηση.
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
104 Χρόνια από την Μικρασιατική Προδοσία. Στις 27 Ιουνίου 1922,άρχισε το τελικό στάδιο της Προδοσίας. 57 ημέρες πριν την επίθεση του Κεμάλ στο Αφιόν Καραχισάρ και την έναρξη της «ταχείας εκκενώσεως» ο προδότης Χατζηανέστης τοποθέτησε τους Προδότες Τρικούπη και Διγενή ως διοικητές στο Μέτωπο. Προηγουμένως είχε στείλει στο μέτωπο περί τους 400 άκαπνους σαπιοκοιλιάδες αξιωματικούς απο τα μετόπισθεν στο μέτωπο . Ενας από αυτούς ήταν και ο ταγματάρχης του Οικονομικού Ράντος που το εβαλε πρώτος στα Πόδια από το ύψωμα "Χασάν Μπελ" που ηταν το Κέντρο της Ελληνικής Αμύνης και στο οποίο στάλθηκε ο Κατσιμήτρος για να το κρατήσει και όταν εκείνος τραυμτίστηκε στο γόνατο το κράτησε ο λοχαγός Αθανάσιος Γαλλής, από τα Φουρνά των Αγράφων.
Η Μικρασιάτικη «Καταστροφή», (δια της Προδοσίας), ήταν ιδέα του Γκλύξμπουργκ που το είχε κάνει ξανά, ως Αρχιστράτηγος, το 1897, σε συμφωνί...
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
-
1)Μόνο αυτό γράφεις ρε Χατζάρα; Το οτι είναι νομικός εκπρόσωπος του Σόρος στην Ελλάδα το αφήνεις στο α,βα,βα; Ρε συ Χατζάρα ετούτοι εδώ είνα...
3 σχόλια:
Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ,ΚΑΛΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ.ΚΑΙ ΚΛΑΑΑΜΑ Ο ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ....
Η λάσπη του ΚαραΤζαφέρη δεν έπεισε όλες τις Θεούσες...:) :) :)
Πως είναι δυνατόν ο όχλος να είναι τόσο ηλίθιος που να βγάζει πρώτο το Σύριζα;
Ο εγκέφαλος γεμάτος άχυρα και η μνήμη χρυσόψαρου του Ελληνα. ¨Η μήπως αυτοί που τους βγάζουν πρώτους είναι άλλης εθνικότητασ και είναι και η πλειοψηφία στην χώρα;
Δημοσίευση σχολίου