25/9/24

25 Σεπτεμβρίου 1973. Το πρωτο μαζικό βήμα προς το Πολυτεχνείο με σταθμό το μνημόσυνο του Παπανδρέου Ήμουν κι εγώ εκεί. Στα "Κεντρικά" ετοίμαζα την αποπομπή της Άγκνιου


ΕΛΛΑΣ-ΤΟΥΡΚΙΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ



Η Κοινωνική Δυναμική που αναπτύχτηκε στις πρώτες ημέρες του «εκδημοκρατισμού» δεν  έχει να κάνει με συνομωσίες περί ανατροπής του Γεωργίου. Το καθεστώς της «Γαληνοτάτης» που συνεχιζόταν από το 1965 ήταν αλλεργικό με την «Οχλοκρατία». 

Ο Παπαδόπουλος έδωσε αμνηστία στους φυλακισμένους αλλά «επιστράτευε» τους «αριστερούς» φοιτητές και αντι να ασχολείται με τους αξιωματικούς και τον Στρατό τον απασχολούσε το Πανεπιστημιο 

. Ένα χρόνο μετά ο Καραμανλής  θυσίασε την Γαλήνη και οι πορείες γινόντουσαν πρωί -μεσημέρι -βράδυ.

Τέλος πάντων, η 25η Νοεμβρίου από την 25η Σεπτεμβρίου απέχουν 61 ημέρες. 

Εγώ τότε ήμουν πρωτοετής στη Σχολή του Εθνικού. Και στην πορεία είμαστε επτά  από το"Εθνικό" και άλλοι 20, από άλλες Σχολές αφού ήδη ετοιμάζαμε τον Σύλλογο Σχολών Θεάτρου-Κινηματογράφου-Χορού. Συνολικά είμαστε πολύ περισσότεροι από 1000.



Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟς ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ  ΚΑΙ Ο ΜΑΡΚΙΕΖΙΝΗΣ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ "ΜΕΤΑΒΑΣΗ" 



Ο ΡΕΑΛΙΣΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΙΧΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΤΗΝ "ΕΝΩΣΗ". ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΓΡΙΒΙΚΩΝΚΑΙ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΓΡΙΒΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠ.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

25 Σεπτεμβρίου 1973. Το πρωτο μαζικό βήμα προς το Πολυτεχνείο με σταθμό το μνημόσυνο του Παπανδρέου Ήμουν κι εγώ εκεί. Στα "Κεντρικά" ετοίμαζα την αποπομπή της Άγκνιου

ΕΛΛΑΣ-ΤΟΥΡΚΙΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Η Κοινωνική Δυναμική που αναπτύχτηκε στις πρώτες ημέρες του «εκδημοκρατισμού» δεν  έχει να κάνει με συνομωσίες περί...