Θα στήσουμε μιναρέ στο "Κάλλιστον Προάστειον";
Από τη νέα πληγή που μ’ άνοιξεν η μοίρα έμπαιν’ ο ήλιος θαρρούσα στην καρδιά μου με τόση ορμή, καθώς βασίλευε, όπως από ραγισματιάν αιφνίδια μπαίνει το κύμα σε καράβι π’ ολοένα βουλιάζει…
Γιατί εκείνο πια το δείλισαν άρρωστος, καιρό, που πρωτοβγαίνειν’ αρμέξει ζωή απ’ τον έξω κόσμον, ήμουν περπατητής μοναχικός στο δρόμο που ξεκινά από την Αθήνα κι έχει σημάδι του ιερό την Ελευσίνα.
Τι ήταν για μένα αυτός ο δρόμος πάντα σα δρόμος της Ψυχής…
Φανερωμένος μεγάλος ποταμός, κυλούσε εδώθε αργά συρμένα από τα βόδια αμάξια,γεμάτα αθεμωνιές ή ξύλα, κι άλλα αμάξια, γοργά που προσπερνούσανμε τους ανθρώπους μέσα τους σαν ίσκιους…
ΙΕΡΑ ΟΔΟΣ (απόσπασμα)
Άγγελος Σικελιανός
"Ο Ελαιώνας αποτελεί ένα ζωτικό χώρο στην καρδιά μιας τσιμεντένιας νεφόπληκτης και υποβαθμισμένης Αθήνας. Κατέχει μια περίοπτη και νευραλγική θέση αφού απέχει μόλις 3 χιλιόμετρα από την Ομόνοια και μόνο 2 χιλιόμετρα από την Ακρόπολη και τον Κεραμεικό.
Σε όλη την μακραίωνη διαδρομή από τον Ακάδημο και τον Πλάτωνα μέχρι τα μέσα του 1940, ο ΕΛΑΙΩΝΑΣ διατήρησε την ταυτότητα και τη φυσιογνωμία του. Διατήρησε τους δεσμούς του και τη συμβατότητά του με το Αττικό τοπίο, την Ιστορία και τον Πολιτισμό της Αθήνας.
Και όμως «Το Κάλλιστον Προάστειον» με την «επέλαση» των Νεοελλήνων και την απουσία, την ανοχή αλλά και τις ευλογίες του Νεοελληνικού Κράτους ΧΑΘΗΚΕ .
50 χρόνια «Νεοελληνικής κατοχής» ήταν αρκετά για να ανατραπούν όλες οι ισορροπίες του και να ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ. Το «Κάλλιστον Προάστειον» καταδικάστηκε σε αργό θάνατο για να μετατραπεί και να μετονομαστεί στις μέρες μας σε «Χαβούζα της Αθήνας».
Είμαστε σίγουροι και αισιόδοξοι, γιατί εκτός από το πρόγραμμα ΑΤΤΙΚΗ SOS του Υπουργείου Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων 'Εργων , υπάρχει και η αφύπνιση των πολιτών.
Το 2.000 αποτελεί μια πρόκληση για όλους μας, για την Πολιτεία, για τα Κόμματα, για την Αυτοδιοίκηση, για τον Πολίτη.
Μπορούμε να ελπίζουμε για μια Βιώσιμη Ισόρροπη Ανάπτυξη της Αττικής.
Μπορούμε και πρέπει να αγωνιστούμε για μια Αττική με περιβαλλοντική και πολιτισμική ταυτότητα, για μια Αττική με Κοινωνική και Παραγωγική συνοχή".
ΕΙΝΑΙ ΖΩΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΘΗΝΑ.
ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΙΩΤΗΣ
Υπουργός ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.
αυτά έλεγε και ο Κώστας το 2000
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Η ΑΙΝΟΣ επειδή ειναι μικρή και έχει μικρότερο κόστος πουλάει πολύ πιό φθηνα από τον Ανταγωνιστή της Μπαρμπαστάθη που εχειαγοραστεί από πολ...
-
Οι πρώτες (ιατροδικαστικές) εκτιμήσεις αναφέρουν πως ο 31χρονος ποδοσφαιριστής υπέστη έμφραγμα.
9 σχόλια:
γραφαμε για την αποπειρα να ριξουν οι πολιτικοι το ζητημα λαθρομεταναστευση στο φιλοτιμο του ελληνα εχθες:
''θα συνεχισουν να εξαπατουν το κοσμο με κινησεις εντυπωσιασμου,να πουλανε φιλοτιμο του ελληνα και να το εξαργυρωνουν σε κερδη απο την λαθρομεταναστευση και να πουλανε τα φτηνα στερεοτυπα του ρατσισμου για να συνεχισουν την κλεπτοκρατια και τη κερδοσκοπικη σπεκουλα στο βαθος. ''
και πριν αλεκτωρ φωνησαι να σου ο συριζα και ο κος τρυγαζης να επαληθευσει τα στερεοτυπα της αποστροφης αυτης.
στο σαιτ της αυγης διαβαζουμε αρθρο του για τους ελληνες οταν ηταν λαθρομεταναστες!διαστρεβλωση,εντυπωσιασμος και ψεμματα!να ποια ειναι σημερα η ''ανανεωτικη αριστερα''.
εδω το μνημειο επιβεβαιωσης των ρηθεντων.
http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=467462
ακολουθει το αρθρο.
και μια απαντηση για να τελειωνουμε οριστικα με τους κυριους αριβιστες στη συνεχεια.
http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=467462
Όταν οι "λαθρομετανάστες" ήταν Έλληνες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/06/2009
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΤΡΙΓΑΖΗ*
Καλούμαστε να αντισταθούμε στην προσπάθεια να αναχθεί η «λαθρομετανάστευση» σε νέα «εξ ανατολών απειλή» για τη χώρα μας και να καλλιεργηθεί υστερία (με ευθύνη και των ΜΜΕ) γύρω από το μεταναστευτικό στην ελληνική κοινωνία. Αποτελεί αρνητική εξέλιξη το γεγονός ότι η κυβέρνηση της Ν.Δ. και η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ προσχωρούν στην «ατζέντα Καρατζαφέρη» γύρω από το ζήτημα.
Οι αριστερές δυνάμεις, αλλά και φωτισμένοι άνθρωποι από άλλους πολιτικούς χώρους και από τον πνευματικό κόσμο οφείλουν να αποκρούσουν τεκμηριωμένα και πειστικά την ακροδεξιά δημαγωγία και κινδυνολογία σε σχέση με τους μετανάστες. Να καταρρίψουν μια σειρά μύθων, που προβάλλονται κυρίως από το κόμμα του ΛΑΟΣ, αλλά βρίσκουν ευρύτερη απήχηση, όπως ότι «για την ανεργία φταίνε οι ξένοι», ενώ είναι γνωστό ότι υψηλή ανεργία είχαμε στην Ελλάδα προτού να έρθουν οι μετανάστες και ότι η σημερινή έξαρση του φαινομένου πηγάζει από την καπιταλιστική κρίση. «Η κύρια αιτία της αυξανόμενης ανεργίας και εγκληματικότητας σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες - λέει ο καθηγητής Ν. Μουζέλης - έχει να κάνει περισσότερο με το νεοφιλελεύθερο βάρβαρο καπιταλισμό που χαρακτηρίζει τις ευρωπαϊκές κοινωνίες και λιγότερο με τη μετανάστευση» (“Βήμα”, 7.7.2007).
Ο ελληνικός λαός δεν πρέπει να ξεχνάει ότι κάποτε ήταν τα δικά του παιδιά που «έπαιρναν των ομματιών τους» και έφευγαν μαζικά για την Αμερική, την Αυστραλία, τη Ν. Αφρική, τις «φάμπρικες της Γερμανίας και του Βελγίου τις στοές» σύμφωνα με ένα πονεμένο τραγούδι του Καζαντζίδη. Και επειδή υποστηρίζεται ότι οι δικοί μας μετανάστευαν νόμιμα, ιδού ένα πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας “Εμπρός” με ημερομηνία 26 Απριλίου 1929, που έφθασε στα χέρια μου από τον καθηγητή του ΑΠΘ Γιώργο Τσιάκαλο:
«Το ρεύμα της μεταναστεύσεως - έγραφε η τότε καθημερινή εφημερίδα - όχι μόνο εις την Ελλάδα, αλλά και εις ολόκληρον την Ευρώπη είναι ακατάσχετον προς την Αμερικήν. Ούτε ο μεταναστευτικός νόμος, ούτε αι αυστηραί ποιναί αι οποίαι επιβάλλονται εις τους λαθρομετανάστας είναι αρκεταί δια να ανακόψουν το ρεύμα τούτο».
Στη συνέχεια γινόταν αναφορά στους δουλεμπόρους και τις μεθόδους τους ως εξής:
«Εις τον τόπον μας, μάλιστα, πολυάριθμοι πράκτορες εισδύουν εις την Ελληνική επαρχίαν και κατορθώνουν δια ποικίλων μεθόδων, εξαπατώντας τους απλοϊκούς να γεμίζουν τις τσέπες των με χρήμα και τις τσέπες των άτυχων ομοεθνών μας με πλαστά διαβατήρια για να αποστέλλονται ούτοι εις την Αμερικήν όπου είναι άδηλον αν θα κατορθώσουν αντιμετωπίζοντες παντοίους κινδύνους να εισέλθουν”.…
Επίσης, το ΕΜΠΡΟΣ περιέγραφε με μελανά χρώματα τα δεινά των Ελλήνων λαθρομεταναστών:
«Πόσα περιστατικά Ελλήνων λαθρομεταναστών δεν μας είναι γνωστά. Χιλιάδες άνθρωποι γυμνητεύουν, πεινούν περιφερόμενοι εις τον Καναδάν ή την Αργεντινήν όπου έχουν αποσταλή πλανηθέντες παρά των πρακτόρων αυτών, οι οποίοι εφρόντισαν να πείσουν τούτους ότι η γη της επαγγελίας είναι εκεί και ότι τα δολλάρια τους αναμένουν εις τας προκυμαίας. Μερικοί απ΄αυτούς κατορθώνουν, μεταμφιεζόμενοι και με κίνδυνον να τυφεκιστούν επί τόπου, να διέλθουν τα σύνορα του Καναδά και να εισέλθουν εις το έδαφος των Ηνωμένων Πολιτειών».
* Ο Πάνος Τριγάζης είναι υπεύθυνος του Τμήματος Εξωτερικής Πολιτικής του ΣΥΝ
KAI TΩΡA Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ YΠΟΚΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΝ ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΚΕΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΦΑΝΗ ΕΞΥΠΝΑΔΑ.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΟΝΩΣΕΙ.ΟΥΤΕ ΑΝΤΙΣΥΣΤΗΜΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ,ΟΥΤΕ ΠΙΟ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ.
ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΘΥΠΟΒΟΛΗ.ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΩΣ ΚΑΦΡΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥ.ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΔΟΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥΣ.ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΔΟΚΗΣΙΣΟΦΟ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΙΖΟΝ ΕΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΜΙΣΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ 'ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΩΝ'.ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
για οποιους εχουν αμφιβολιες η απαντηση που δεν θα συμπεριλαβει στα κηρυγματα του κανεις κυριος του συριζα ακολουθει.
η πραγματικη ταυτοτητα του με την οποια καθε εντιμος πολιτικος σχηματισμος που εχει αυτοσεβασμο δημοσιοποιει μαζι με τις ρετουσαρισμενες θεσεις του.οχι ομως ο συριζα .ο διπροσωπος που για αυτο τον ιανο που κουβαλα ΕΞΑΠΑΤΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ βαζοντας μπροστα τον ανθρωπισμο.
δειτε λοιπον το στελεχος των ανθρωπινων δικαιωματων και τις αντιληψεις του κομματος που δεν θα εμφανιστουν ποτε οταν ζητανε την ψηφο σας.
ακολουθουν οι τοποθετησεις του μελους ν.θεοδωριδη.αφου επισημανω το περιεργο γεγονος οτι πολλοι ποντιοι(βεβαια μειοψηφια,θυμουμαι ομως τον ηρακλειδη της παντειου που και αυτος ντρεπεται που ειναι ελλην) κουβαλωντας ενα μισος κληροδοτημενο ισως απο παππουδες για την κακια μητερα ελλαδα που τους ξεριζωσε απο το τοπο τους εχουν αναγαγει το μισος σε ιδεολογια μονομανους ,στρεφομενη κατα παντος και μονο ελληνικου,αναφερεται και κατι τελευταιο.
ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΟΙΝΟΣ ΤΟΠΟΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΑ ΠΡΟΩΘΕΙ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΝΕΣ.ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ,ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΕΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΑ.ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ,ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΗΘΕΛΕ ΕΚΠΟΝΗΣΕΙ ΑΛΛΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΠΟΜΩΝΟΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ,ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΝΑ ΚΑΜΕΙ ΚΑΡΙΕΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ.
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ!
απολαυστε τον αληθινο κορμο του συριζα και του παραπανεπιστημιου!
οι θεσεις της τουρκιας ως αιρετικες...
http://kokkinoprasinodiktyo.wordpress.com/category/%CE%BD%CE%B1%CF%83%CE%BF%CF%82-%CE%B8%CE%B5%CE%BF%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%82/
Φορεσαν κουκουλα στη Δημοκρατια (Αυγη, 21.3.2009)
21/03/2009, 11:39 μμ
ΤΟΥ ΝΑΣΟΥ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ
Ακούγοντας την ανατριχιαστική είδηση των δηλώσεων του υπουργού Δικαιοσύνης για τη θέσπιση ιδιωνύμου «κουκουλοφορίας» διερωτήθηκα τι διαφορετικό θα έκανε ένα καθεστώς που θα προέκυπτε π.χ. ύστερα από κήρυξη στρατιωτικού νόμου για να επιβάλει την «τάξη». Η θεσμική στοχοποίηση και ο προπαγανδιστικός στιγματισμός της φιγούρας του πιθανού «εχθρού» θα συνιστούσε οπωσδήποτε ένα από τα πρώτα μελήματα μιας στρατιωτικής δικτατορίας που θα περιφρονούσε προκλητικά όλα τα δικαιώματα, ανάμεσα στα οποία η ελευθερία της έκφρασης, η ελευθερίας της αμφίεσης με ανάδειξη πολιτικού συμβολισμού, η ελευθερία προφύλαξης από χαφιεδίστικες κάμερες, η ελευθερία αυτοπροστασίας των διαδηλωτών από απαγορευμένα κι επικίνδυνα χημικά αέρια κ.λπ.
Το αστικό κράτος, που κατ’ ευφημισμόν συνηθίζουμε (ακόμη και στην αριστερά) να το αποκαλούμε κράτος δικαίου, δείχνει πια όχι μόνο το απεχθές του πρόσωπο αλλά και την απροκάλυπτα αποκρουστική ταξική του φύση. Ξαφνικά ένιωσε σοκ κι αισθάνθηκε να θίγεται ανεπανόρθωτα από τις (πολιτικά ανόητες και απορριπτέες) πράξεις υλικής βίας που έλαβαν χώρα ένα μεσημέρι. Ίσως αυτό να οφείλεται και στο γεγονός ότι το Κολωνάκι συμβολίζει σημειολογικά το «κάστρο» του συστήματος ως χώρος όπου δραστηριοποιούνται οι πιο επιφανείς παράγοντες του επιχειρηματικού βίου. Η οργή και ο θυμός των ποικίλων αυτόκλητων κηνσόρων της «νοικοκυροφροσύνης» δεν είχε ως ελατήριο τη συναισθηματική τους θλίψη για την πρόκληση υλικών καταστροφών. Τα δάκρυα ήταν κροκοδείλια. Αυτό που κατά βάθος δεν θέλανε να αμφισβητηθεί ήταν η ηθική νομιμοποίηση της ύπαρξης προκλητικού πλούτου και χλιδής δίπλα στη φτώχεια και στην ανέχεια. Αυτό ήταν που τους φανάτιζε όταν ζητούσαν έκτακτα μέτρα και ένταση της καταστολής. Η «δικαίωση» του «θεμιτού» των ταξικών διαφορών. Η «δικαίωση» της βαρβαρότητας, που εμείς θέλουμε να ανατρέψουμε (όχι με σπασίματα τζαμιών, αλλά με ριζικότατες αλλαγές που θα οδηγήσουν τους εν λόγω κυρίους και κυρίες στην απώλεια του ταξικού τους status).
Παρεμπιπτόντως, δεν θυμάμαι παρόμοια αγανάκτηση όταν καταυλισμοί των Ρομά διαλύονται από αστυνομικές δυνάμεις, όταν μετανάστες κατεξευτελίζονται καθημερινά σε απαράδεκτους μαζικούς ελέγχους εγγράφων στο δρόμο (δείγμα κι αυτό εμφανέστατου ολοκληρωτισμού, που συνήθως το ξεχνάμε όταν αφελώς μιλάμε για «αποκατάσταση της δημοκρατίας το 1974»), όταν χειροβομβίδες εκτοξεύονται σε Στέκια Μεταναστών ή όταν ακροδεξιές συμμορίες λυμαίνονται ανενόχλητες τα δυτικά προάστια ψάχνοντας τη λεία τους.
Προτείνω μια «αντιδημοφιλή» στρατηγική: Αφού επαναλάβουμε ότι σε επίπεδο αξιών ασφαλώς δεν μας εκφράζουν (ούτε καν αισθητικά) τα διάφορα ανόητα ξεσπάσματα «γνωστών αγνώστων», θα πρέπει να καταστήσουμε σαφές ότι (συγκριτικά μιλώντας) μας χωρίζει πολύ -μα πάρα πολύ- μεγαλύτερο αξιακό χάος από τους Κολωνακιώτες φετιχιστές της ιδιωτικής ιδιοκτησίας, δηλαδή ότι θεωρούμε πως με την αυταρχική αστική «δημοκρατία» βρισκόμαστε όχι απλά σε πολιτική διαφωνία αλλά σε διαφορετική όχθη του ποταμού.
Είναι η ώρα να χαλάσουμε τα σχέδιά τους κηρύσσοντας πολιτική ανυπακοή. Με δεκάδες κόκκινες κουκούλες στα οργανωμένα μπλοκ του κόμματός μας, σε ένδειξη διαμαρτυρίας, προκειμένου (αν τολμάνε) να μας συλλάβουν όλους. Και βεβαίως με θέσεις ριζοσπαστικές και αντι-συστημικές. Ας τον ξαναθυμηθούμε τι λέγαμε τον Δεκέμβρη. Κατάργηση των ΜΑΤ (διότι -προς ανατριχίλα των εκσυγχρονιστών πάσης φύσεως- όλες οι εργατικές διεκδικήσεις είναι δίκαιες). Κατάργηση των Συνοριακών Φρουρών (διότι μόνο τα ανοιχτά σύνορα είναι η ανυπόκριτη απόδειξη της κοινωνικής αλληλεγγύης). Εδώ και τώρα αφοπλισμός της Αστυνομίας στις διαδηλώσεις και στις περιπολίες (αυτονόητο ύστερα από τόσους πολλούς θανάτους). Τα υπόλοιπα θεσμολάγνα αιτήματά μας (καλύτερη εκπαίδευση, αναδιοργάνωση, διακομματική επιτροπή κ.λπ.) ας αφήσουμε να τα διατυπώσουν άλλοι πολιτικοί χώροι, αρμοδιότεροι ημών.
Ο Νάσος Θεοδωρίδης είναι δικηγόρος και μέλος του Τμήματος Δικαιωμάτων του ΣΥΝ
KAI O ΙΔΙΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΛΛΗΝΟΦΟΒΙΚΟΥΣ!ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΡΙΑΜΒΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2007,ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΞΕΣΑΛΩΣΕΙ.ΑΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥΣ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΠΟΥΝ ΑΝ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΝ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΘΑΡΡΟΣ..
http://www.ananeotiki.gr/el/readText.asp?textID=2097
Αριστερά και Μακεδονικό{{Σ.Σ μαλλον εννοει μακεδονικο τα σκοπια..}}: ώρα για ριζική ανατροπή
Νάσος Θεοδωρίδης, Κυριακάτικη Αυγή, 14/10/2007
Ο ΣΥΡΙΖΑ και ο ΣΥΝ εξήλθαν της πρόσφατης εκλογικής αναμέτρησης ισχυροί και νικηφόροι. Αξίζει να σημειωθεί ότι ένας ευρύς κόσμος της ανανεωτικής ριζοσπαστικής αριστεράς, εδώ και πολλά χρόνια, παρατηρεί ότι ο ΣΥΝ όχι μόνο αρθρώνει συχνά έναν εναλλακτικό λόγο σε θέματα εξωτερικής πολιτικής συγκριτικά με τους κυρίαρχους πόλους αλλά και ότι -έως ένα βαθμό- μέσα σε αυτόν τον πολιτικό χώρο αντανακλώνται ιδέες ανατροπής και αμφισβήτησης με σταθερότητα και συνέπεια.
Κομβικός άξονας του εν λόγω χώρου είναι παραδοσιακά -μεταξύ άλλων- και ο ασυμβίβαστος αντιεθνικισμός. Όχι ασφαλώς χωρίς πολλαπλές και ενίοτε κάθετες διαφωνίες σε εσωκομματικό επίπεδο, καθώς η αταξική εθνοκεντρική προσέγγιση έχει δυστυχώς μια παράδοση δεκαετιών στις ιδεολογικές αποσκευές της ελληνικής αριστεράς.
Με βάση αυτές τις σκέψεις και με αφετηρία τα μέχρι στιγμής "κεκτημένα" του ΣΥΝ στο πεδίο της ειρήνης και της φιλίας των λαών, αισθάνομαι την ανάγκη να επιχειρηματολογήσω υπέρ μιας ακόμη ριζοσπαστικότερης στάσης του ΣΥΝ στα θέματα που άπτονται του εθνικισμού και των σχέσεων γειτονίας με άλλες χώρες. Η ανανεωτική ριζοσπαστική αριστερά σε όλη της σχεδόν την ιστορική διαδρομή δεν φοβήθηκε ποτέ να συγκρουστεί με απαρχαιωμένες αντιλήψεις και με όλες τις κατεστημένες ιδέες και τα συστήματα (με τον καπιταλισμό, τον σταλινισμό, τον ρατσισμό, τη Διοίκηση της Εκκλησίας κ.λπ.), ανεξαρτήτως του πολιτικού κόστους, όταν και εφόσον πίστευε ότι εκφράζοντας καθαρά και ανοιχτά την άποψή της συμβάλλει σε μια γενικότερη προοδευτική εξέλιξη των πολιτικών πραγμάτων.
Ειδικά στη σημερινή συγκυρία, που λόγω των νέων μετεκλογικών συσχετισμών το δηλητήριο της ακροδεξιάς και του εθνικισμού θα διαχέεται άφθονο ακόμη και μέσα στο κοινοβούλιο, μετατοπίζοντας το κέντρο βάρους της πολιτικής αντιπαράθεσης σε πιο μισαλλόδοξες και πιο αντιδραστικές κατευθύνσεις, η αριστερά έχει χρέος να κηρύξει χωρίς μισόλογα -έστω και μονομερώς- έναν ανένδοτο αγώνα ενάντια στο απολίθωμα της εθνικιστικής ιδεολογίας.
Με σθένος και παρρησία
Αμέσως μετά τις εκλογές η κυβέρνηση του Καναδά έπραξε το αυτονόητο αναγνωρίζοντας τη γειτονική μας χώρα με το συνταγματικό της όνομα: Δημοκρατία της Μακεδονίας. Είναι ώριμες οι συνθήκες για την αριστερά να πάει ένα βήμα πιο μπροστά από τη θέση που ακόμη και αστοί πολιτικοί αποδέχονται, δηλαδή αυτή της μικτής ονομασίας. Είναι απολύτως ακατανόητο -και κινείται σχεδόν στα όρια του πολιτικού παραλογισμού- να ισχυριστεί κανείς ότι η κοινή ονομασία δύο διαφορετικών εδαφικών οντοτήτων που τις χωρίζει μια συνοριακή γραμμή αποτελεί είτε "εκδήλωση επιθετικότητας" της μίας πλευράς προς την άλλη είτε... "προσβολή του πολιτισμού ή της ιστορίας".
Ειδικά μια αριστερά που επιθυμεί να διατηρεί ως πρώτιστο και αξεπέραστο εργαλείο ανάλυσης (μαζί με άλλα βεβαίως) τον μαρξισμό δεν θα έπρεπε να διστάσει ούτε για μια στιγμή να υιοθετήσει με σθένος και παρρησία τη θεμιτότατη ονομασία "Δημοκρατία της Μακεδονίας", διότι στην περίπτωση του Μακεδονικού, περισσότερο από κάθε άλλη, απεικονίζονται ανάγλυφα οι αρνητικές επιπτώσεις της υποταγής του ταξικού στοιχείου στο "εθνικό". Δεν είναι ανάγκη να επιλυθούν άμεσα και αβασάνιστα οι διχογνωμίες μας για την έννοια του έθνους.
Στη συγκεκριμένη περίσταση δεν έχει σημασία η φιλοσοφική διαφωνία γύρω από το εάν το έθνος αποτελεί μια εμφανέστατη και απόλυτα φαντασιακή κατασκευή όπως υποστηρίζει ένθερμα ο γράφων ή αν έχει "υλικό υπόβαθρο" όπως ανταπαντά η άποψη που θέλει "και τον αστυφύλαξ και τον χωροφύλαξ" για να διαφυλάξει ένα μαρξίζον άρωμα. Αυτά θα είναι μοιραία το αιώνιο αντικείμενο μιας θεωρητικής ακαδημαϊκής συζήτησης. Όμως πρακτική πολιτική σημασία έχει μόνο η διαπίστωση ότι χάριν μιας ιδεοληψίας οι δύο χώρες πέρασαν από τη δίνη ενός εμπάργκο και ότι τελικά αυτός ο ιδεολογικός πόλεμος που κήρυξε η Ελλάδα βοήθησε αποτελεσματικά την επελαύνουσα αστική μας τάξη να εισέλθει στο γειτονικό έδαφος με όρους και με ψυχολογία "οικονομικού ιμπεριαλιστή", την ίδια στιγμή που πετυχαίνει να φανατίζει χιλιάδες Βορειοελλαδίτες και να τους καθιστά πρόθυμους να μετάσχουν σε συγκεντρώσεις ενάντια σε μια "μειοδοσία" (δηλαδή για ένα αδειανό πουκάμισο) αντί να βρίσκονται συνεχώς στον δρόμο αγωνιζόμενοι ενάντια σε εκείνους τους υπερπατριώτες βιομηχάνους που μεταφέρουν τα εργοστάσια τους στο εξωτερικό καταδικάζοντας την περιοχή σε μακροχρόνια ανεργία.
Αν ο ΣΥΝ με τη νέα ορμή που θα πρέπει να τον διακρίνει στην καινούρια πολιτική φάση που διανύουμε θελήσει να δώσει έμφαση στους κοινωνικούς και ταξικούς αγώνες, παραμερίζοντας κάθε αποπροσανατολιστικό "χαρτί" που αρέσκονται να ρίχνουν στην αρένα οι πολιτικοί του αντίπαλοι για να επιπλέουν και να διασώζονται συσκοτίζοντας τα εκάστοτε επίδικα, τότε ο αγώνας ενάντια στον εθνικισμό και η επίσημη υιοθεσία από τον ΣΥΝ της ονομασίας "Δημοκρατία της Μακεδονίας" -το συντομότερο δυνατόν- είναι μονόδρομος. Δεν θα είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που τα παπαγαλάκια του κατεστημένου θα μας αποκαλέσουν ταραξίες και επικίνδυνους. Προς τιμή μας.
* Ο Νάσος Θεοδωρίδης είναι δικηγόρος και μέλος του Τμήματος Δικαιωμάτων του ΣΥΝ
να χαιρονται τους νοσταλγους των πιο μαυρων ημερων του κκε.
μονο αυτα να εχουν το θαρρος να τα λενε και οταν ζητουν την ψηφο υμων.
αν θελουν να λεγουν οτι ειναι εντιμοι..
για ενα ''ανθρωπισμο'' που ΠΟΤΕ δεν συμπιπτει με την ελλαδα και τους ελληνες.παντα πως τυχαινει και ειναι μονιμως εναντιον ενα μυστηριο πραγμα..
πρεπει οι ελληνες να ειναι οι πιο διαμονισμενοι των εθνων..δεν εξηγειται αλλιως..
Δημοσίευση σχολίου