22/2/19

Η «Λα Βουαζέν» και η θυσία 2500 παιδιών στην Ασταρώθ και τον Ασμοδαίο

Η Γειτόνισσα, «Λα Βουαζέν», λεγόταν Κατριν Ντασαγιέ και είχε παντρευτεί τον Αντόν Μονβουαζέν. Την έκαψαν δημόσια σαν μάγισσα στην Πλας ντε Γκρεβ στο Παρίσι. στις 22 Φεβρουαρίου 1680.

 Η Καλή γειτόνισσα ξεκίνησε σαν μάντισσα, και χαρτορίχτρα και σαν μαία που βοήθαγε τις φτωχές να ξεγεννούν και έκανε αμβλώσεις. Κατά τη διάρκεια της εργασίας της ως μέντιουμ, παρατήρησε ότι οι πελάτες ήθελαν κάποια να οτυς ερωτευτεί ή κάποιος να πεθάνει, έτσι ώστε να μπορέσουν να κληρονομήσουν, ή πότε θα πέθαιναν οι σύζυγοί τους, έτσι ώστε να μπορέσουν να παντρευτούν κάποιον άλλο.
 Αρχικά, σαν απατεώνισσα , άρχισε να προτείνει στους πελάτες της, να πάνε την στην εκκλησία κάποιου συγκεκριμένου αγίου, πούλαγε φυλαχτά και μαγικές σκόνες. Αλλά, μετά έμαθε τα βότανα. 
Άρχισε με αφροδισιακά, το «σερνικοβότανο», με φαρμακευτικά βότανα για αποβολές και μετά έμαθε το θανατηφόρα . Τα δηλητήρια για τις δολοφονίες, και έγινε δηλητηριάστρια. Η γνώση της για τα δηλητήρια δεν ήταν προφανώς τόσο διεξοδική. Η τέχνη της δηλητηρίασης είχε γίνει μια κανονική επιστήμη εκείνη την εποχή, και είχε τελειοποιηθεί, στην Ιταλία από την Τζούλια Τοφάνα. 
Και επειδή τα δηλητήρια ήταν είδος σε μεγάλη ζήτηση στη Αυλή, έκανε επαφές υψηλού επιπέδου. Και τότε, άνοιξε την πιο σημαντική δουλειά. Προμήθευε μωρά για να θυσιαστούν στην τελετές των καμπαλιστών. 

Στην δίκη της, προέκυψαν μαρτυρίες για συχνή «κίνηση» επί σειρά ετών, με ζητιάνες και πόρνες, οι οποίες πωλούσαν τα παιδιά τους για τον σκοπό αυτό. Στην δίκη της, η Λα Βουαζέν ομολόγησε πως περισσότερα από 2500 βρέφη τα είχαν ξεκάνει σε σατανιστικές τελετές, 

Στη 1666, δικάστηκε σαν μάντισσα για μαγεία αλλά υπερασπίστηκε τον εαυτό της με επιτυχία.

 Η «Λα Βουαζέν», έίχε ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών και βοηθών, μεταξύ των οποίων και ο Adam Lesage, που έκανε μαγιές τελετές , οι ιερείς Étienne Guibourg και Abbe Mariotte, ο οποίος χοροστατούσε σε θυσίες στην Ασταρώθ και τον Ασμοδαίο και δηλητηριαστές όπως η Κατρίν Τριανόν.



Μεταξύ των πελατών της ήταν η κοντέσα de Soissons, η δούκισσα de Bouillon, η κόμισα de Gramont , ο Φρανσουά-Ενρί ντε Μονμαρσί , ο δουξ του Λουξεμβούργου, η Πριγκίπισσα Marie Louise Charlotte de Tingry, η μαρκησία Benigne d'Alluye, η κόμισσα Claude Marie du Roure, η κόμισσα Jacqueline de Polignac , η δούκισσα Antoinette de Vivonne, και οι Μαρκήσιοι Louis de Cessac,Antoine de Feuquieres και Marechal de la Ferthe. Αυτά τα ονόματα ακούστηκαν στη δίκη. 

Η διερεύνηση για ους δηλητηριαστές ξεκίνησε με τον θάνατο της κουνιάδας του βασιλιά, της Δούκισσας της Ορλεάνης που αποδόθηκε δηλητήριο. 

Ο βασιλιάς Λουδοβίκος 14ος, λόγω τον φημών ανέθεσε στον αρχηγό της Αστυνομίας των Βερσαλλιών τον Γκαμπριέλ Ντε Λα Ρεϋνιέ την έρευνα. 

Οι έρευνές τον οδήγησαν σε μια Μάντισσα, την Magdelaine de La Grange , η οποία συνεληφθη το 1677 για δηλητηρίαση, και η οποία έδωσε πληροφορίες σχετικά με εγκλήματα «υψηλής σημασίας». Ακολούθησε η σύλληψη της επιτυχημένης μάντισσας και δηλητηριάστριας Marie Bosse Marie Vigoreux και στις 12 Μαρτίου 1679 συνελήφθη έξω από τη Νοτρ-Νταμ η «Λα Βουαζέν», η Κατριν Ντασαγιέ . Τον Απρίλιο συγκροτήθηκε μια ανακριτική Επιτροπή. Αφού η «Λα Βουαζέν», ομολόγησε ότι σχεδιάσε και τη δολοφονία του Λουδοβίκου, τον Φεβρουάριο του 1680 η «Λα Βουαζέν» κάηκε. 

Η ανάκριση όμως συνεχίστηκε. 

Και η κόρη της «Λα Βουαζέν», ανέφερε το όνομα πό της ερωμένης του Λουδοβίκου, Φραγκίσκης-Αθηναΐδας, μαρκησίας του Μοντεσπάν. Η κόρη κατέθεσε: «Σε μια από της «τελετές» της Μαντάμ Ντε Μοντεσπάν, είδα την μητέρα μου να φέρνει ένα βρέφος, και να το τοποθετεί πάνω από μια λεκάνη, επάνω στην οποία κόπηκε το λαρύγγι του, και το αίμα του να στραγγίζεται μέσα στο δισκοπότηρο…» 

«Το βρέφος το κρατούσε επάνω από τον βωμό, ύστερα, ένα γρήγορο κόψιμο της λεπίδας, μια πνιχτή κραυγούλα, και ζεστές σταγόνες έπεφταν μέσα στο δισκοπότηρο…». 

«Το πτώμα παραδινόταν στην Λα Βουαζέν, η οποία το εκσφενδόνιζε μέσα σε ένα φούρνο που είχε κατασκευαστεί για τον σκοπό εκείνο…» 

«Το δισκοπότηρο, αφού γέμιζε με το αίμα του βρέφους, το σηκωσαν προς τον ουρανό, ψάλλοντας : «Χαίρε, Ασταρώθ και Ασμοδαίε, Πρίγκιπα της Φιλίας. Σε καλώ, να δεχθείς την θυσία αυτού του παιδιού, με αντάλλαγμα αυτά που θα ζητήσω από σένα..» 

Όταν βγήκε στην επιφάνεια το όνομα της Μαντάμ Ντε Μοντεσπάν , ο Λουδοβίκος διέταξε να κλείσει η υπόθεση. Η Φραγκίσκη-Αθηναΐς πέθανε το 1707. 

Όπως και στην περίπτωση του Ζιλ Ντε Ρε διακόσια χρόνια πριν , (1430), έχουμε μαύρες τελετές και θυσίες παιδιών. 

Η «Λα Βουαζέν» και ο «Ζιλ Ντε Ρε» μας συνδέουν με τους προστάτες των ασυνόδευτων προσφυγόπουλων, με τους Γιατρούς δίχως συνορα που ειχαν απαγει τα παιδιά από το τσάντ, με τα Ορφνά της Αιτής και το ίδρυμα Κλίντον, και με την πρόσφατη νομοθεσία της Νέας Υόρκης που επιτρέπει την άμβλωση ακόμα και κατά τον τοκετό.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Προσφατα τον γεναρη ειχε η ερτ καποιο γαλλικο ντοκυμαντερ, απο μια σειρα απογευματινη με ιστορικο περιεχομενο, οπου μια εκπομπη ηταν αφιερωμενη στο φακελο που εκλεισε ο Λουδοβικος και μπηκε στα απορητα, γιατι η ανακριση ακουμπαγε και την Μοντεσπαν, οποτε αυτη την γλυτωσε. Οι ιστορικοι εδειξαν τον φακελο με τις ανακρισεις και την δικη, οπου ολα ειναι λεπτομερως γραμμενα και απο οτι φενεται ο Ρευνιε, πρεπει να ηταν μαγκας απο τον τροπο που επιασε την σπειρα.
«Η υπόθεση των δηλητηρίων, τα μυστικά του Λουδοβίκου ΙΔ΄»
(Affaire des Poissons, the secrets of Louis XIV)
https://press.ert.gr/tv/%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%89-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CF%8D%CE%B8%CE%BF-%CF%84%CE%AD%CF%83%CF%83%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CF%83/

Στην ιδια σειρα ειχε μετα και μια αλλη εκπομπη για την γαλ.επαν. και για τις θηριωδιες που εγιναν εν ονοματι της σε καποια περιοχη, ισως βανδεα, και για τον τροπο που τις δικαιολογησαν τοτε οι κρατουντες, πχ τους εδωσαν ονομα που τους υποβαθμιζε, ακομη δεν τηρησαν το λογο τους και φυσικα ελαχιστη δημοσιοτητα. Το ωραιο ειναι οτι απο τους παρελαυνοτες ιστορικους τα 3/4 σχεδον δικαιολογησαν η δεν ασκησαν κριτικη στους επαναστατες και το εφεραν σαν φυσικο επακολουθο. Καποια απο τα οργανα της εξοντωσης εξοντωθηκαν, καποια εμειναν αθικτα μεσα στην επν.διαδικασια, αλλα για το θεμα αυτο κρατησαν στην σιωπη εν γενη οι κρατουντες στην γαλλια.

υγ.
Ασχετο.
Να σας ενημερωσω οτι σε περιφερειακη εκπομπη, εδειξε και την βιλλα του Αλμειδα, οπου οπως ειπε ενας απογονος, εμεινε στην ελλαδα και παντρευτηκε ελληνις. Εδρεψε τους κοπους του.

Ανώνυμος είπε...

H Νεα Υορκη, ή Τζου Γιορκ οπως ονομαζεται, καθως και η διπλανη πολις Νεα Υερσεη, ειναι γεματη απο δαυτους.
Εννοω γεματες αυτα τα διποδα σκουπιδια που μοιαζουν με ανθρωπους.

Μερικα παραδειγματα:
1) Michael Bloomberg
2) Larry A. Silverstein
3) Andrew Cuomo
4) https://www.nytimes.com/2009/07/24/nyregion/24jersey.html



Περηφανος Γιουφτος απ' τα τσαντηρια του πανω μαχαλα, στα 6μιλια Κορινθιας

Ανώνυμος είπε...

Θεοσοφία και Καμπάλα

Η Μπλαβάτσκυ αναφέρεται συχνά στην Καμπάλα την οποία μοιάζει να κατέχει πολύ καλά. Την θεωρεί αυθεντία αν και προ­τιμά να επικρίνη σε ορισμένα σημεία τους Καμπαλιστές, γιατί η ίδια διδάσκει την «εσωτερική Καμπάλα». Αυτό όμως δεν την εμποδίζει να υιοθετή μια βλάσφημη αντίληψη για την άσπιλο σύλληψη, που κατά την Θεοσοφία υπήρχε σε χίλιες δυο άλλες παραδόσεις ειδωλολατρείας και «η Χριστιανική Εκκλησία, θεώρησε σαρκικά» και όχι πνευματικά την άσπιλο σύλληψη. Εγγύ­ηση, «αγία γραφή» και σημείο αναφοράς για την εκτίμηση αυτή, είναι για την Θεοσοφία η.... Καμπάλα! (τ.Α, σ. 59,61).

Αλλά οι βλασφημίες της Θεοσοφίας δεν σταματούν εδώ. Πολλοί υποτίθεται, είναι οι «Υιοί του Θεού» που γεννώνται με άσπιλο σύλληψη, ο Θεός ο ίδιος είναι, υποτίθεται, ανδρόγυνος (τ.Α, σ.61), τα σύμβολα του αυγού και του φιδιού παραπέ­μπουν στην αιώνια σοφία, στην αναγέννηση και την ανανέωση (τ.Α, σ.65), το αυγό-παρθένος ταυτίζεται με την Παναγία (τ. Α, σ. 65), το φως προέρχεται από το σκότος που είναι η μόνη πραγματικά ενεργός δύναμις (τ.Α, σ.70), ο δαίμων είναι ανάποδος Θεός (τ. Α, σ.70), ο Εωσφόρος είναι ανώτερος από τον Ιεχωβά και η Εκκλησία διέστρεψε τα πράγματα θυσιάζο­ντας την αλήθεια στο νέο δόγμα (τ. Α, σ. 70-71), οι «αδαείς πατέρες της χριστιανωσύνης» πήραν τον διάβολο από τους Ζωροαστριστές και διάβολος κατά την αυθαίρετη ετυμολογία της Μπλαβάτσκυ σημαίνει «από το κακό» (D' Evil), εξ ου devil, diable, diavolo, Teufel (τ.Α, σ.73), τα ζώα της αποκαλύψεως θα μας πει η Καμπάλα τι σημαίνουν (τ.Α, σ.92), ύμνος της Μπλα­βάτσκυ στον σατανά (τ.Α, σ.198) κ.ο.κ.

Έχοντας τέτοια ηθικώς αντίστροφα δόγματα η θεοσοφία και οι όμοιές της οργανώσεις, οι μη γνωστές θρησκείες, άρα έχοντας και ανάλογα βλάσφημες διδασκαλίες και τελετές, επόμενο είναι να κλείνουν τις πόρτες για να μην βλέπουν οι άλλοι άνθρωποι όσα ακατονόμαστα και βλάσφημα λένε ή υπονοούν σε τελετές μυήσεως και σε απόκρυφες, εκθειαστικές του σατανά, διδασκα­λίες. Στους οπαδούς τους διδάσκουν φυσικά, μαζί με την έπαρ­ση, ότι οι άλλοι, οι βέβηλοι, δεν θα μπορούσαν να κατανοήσουν όσα βλάσφημα και ακατονόμαστα λέγονται ή και γίνονται με τελετές (τ. Β σ. 451) πίσω από κλειστές πόρτες.

https://www.impantokratoros.gr/theosophy-kampala.el.aspx

Ανώνυμος είπε...

https://www.smithsonianmag.com/history/the-gruesome-history-of-eating-corpses-as-medicine-82360284/


https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2141858/Tough-news-swallow-Europeans-saw-wrong-cannibalism-1900s-new-books-claim.html

Ἡ Πελασγική είπε...

Μπράβο γιά τό θέμα,κύριε Χατζάρα !

Εὐχαριστῶ πού μοῦ δώσατε τήν εὐκαιρία,μέσῳ αὐτοῦ,νά συνδέσω τήν ὕπαρξιν αὐτῶν μέ τήν καταστροφή τοῦ Ἑλληνισμοῦ : Φραγκία,ἡ χώρα τοῦ ...Φωτός ! https://sxolianews.blogspot.com/2019/02/blog-post_23.html?showComment=1550926019857#c6140762118978111503

Εὐχαριστῶ,νά εἶστε πάντα καλά !

1826. 24 Νοεμβρίου/ 5 Δεκεμβρίου. Η μεγαλειώδης νίκη του Καραϊσκάκη στην εξαήμερη μάχη της Αράχωβας

Η εξαήμερη μάχη της Αράχωβας έληξε με σφαγή       των Τούρκων.  Την 24η Νοεμβρίου με το Ιουλιανό, (5 Δεκεμβρίου με το καθολικό ημερολόγιο) σ...