9/3/24

9 Μαρτίου 1989. Το βαθύ Κράτος βρέθηκε μπροστά στον Χατζάρα. Μόνος μου και ΟΛΟΙ τους

 

9 Μαρτίου 1989. Το Βρώμικο 89. 

Ο Εφιάλτης, η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και τα Κομματόσκυλα στην ΕΣΗΕΑ προσπάθησαν να κλείσουν την ΕΡΤ1, την οποία κράτησα ανοιχτή. 

Μαζί μου στο δελτίο των 18.00 ήταν  η Ρίτα Ασημακοπούλου. Στις 21.00 ήταν ο Ευγένιος Ανδρικόπουλος.

Πληροφορήθηκα την κήρυξη της «απεργίας» στο Καφενείο της Βουλής γύρω στις 12 από Κρητικό Βουλευτή της ΝΔ μια ώρα πριν την ανακοίνωσή της από την ΕΣΗΕΑ. Την αποφάσισε ο «Κινέζος» Πρόεδρος Κορα-Χάϊ τον οποίο για επιβράβευση ο Μητσοτάκης τον έκανε βουλευτή Επικρατείας. Το ΔΣ συνεδρίασε τηλεφωνικά. Και στα πρακτικά καταγράφηκαν μόνο 5 ΝΑΙ. Επομένως έτσι και αλλιώς η απεργία ήταν παράνομη. Αυτά αποδείχθηκαν στα δικαστήρια αργότερα. 

Η αντίδραση μου ήταν να πάω στην ΕΡΤ και να την κρατήσω ανοιχτή. Στον τότε διευθυντή ειδήσεων Ερμόλαο Παπαταξιάρχη έθεσα τον όρο ότι πριν το δελτίο θα διάβαζα την «πολιτική διακήρυξη» των δημοσιογράφων που αντιστεκόμαστε στην Χούντα Μητσοτάκη- Εκδοτών και στον Ξένο Παράγοντα. Ο Παπαταξιάρχης ρώτησε τον Μαρούδα και ο Μαρούδας τον Ανδρέα. Σε μισή ώρα άρχισα να γράφω την διακήρυξη. Εκείνη την ώρα ενημέρωσα τον δάσκαλο μου τον Κώστα Χούντα. Μου είπε: «τα έβαλες με Πολλούς». «Θα πέσουν ΟΛΟΙ να σε φάνε» και σαν πατέρας μου είπε. Θα είμαι πάντα δίπλα σου. Για το Δελτίο των 1800 ήρθε στην ΕΡΤ η σύζυγος τότε του Κώστα Χούντα η Ρίτα Ασημασκοπούλου. Ήρθε με δική της απόφαση, παρόλο που δεν συμπαθούσε το ΠΑΣΟΚ, επειδή ήταν φίλη μου

Η Διακήρυξη «Χατζάρα» αφύπνισε τον Ανώνυμο Έλληνα. Συσπείρωσε τον Κόσμο του ΠΑΣΟΚ. 
Ήταν το πρώτο βήμα αντίστασης προς το απέραντο φρενοκομείο. 
 Το Θαύμα το 89 ήταν και δικό μου.
Το Βράδυ ο Θανασάκης Κανελλόπουλος ως εκπρόσωπος της ΝΔ δήλωσε οτι " Η Χώρα μας απέκτησε νέο Θεσμό που ονομάζεται Χατζάρας". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Σατανάς της Ρώμης και η Μάχη στο Δυρράχιο που έγινε σαν Σήμερα πριμ 943 χρόνια

Σαν σήμερα , το 1081, ο Αλέξιος Κομνηνός νικήθηκε στο Δυρράχιο  από τους Νορμανδούς, του Δούκα της Απουλίας Ροβέρτου  Γυισκάρδου,  που διεκδ...