1/5/24

Ένα βίντεο για τους καλούς ανθρώπους στη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Χατζάρα, έχεις πάει καθόλου στα «γραφεία» της Μενάνδρου; Δεν στο συνιστώ, είναι σα να πηγαίνεις στο Αφγανιστάν, πας με δική σου ευθύνη…

ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ. Ημέρες του 1949 .10.000 Ελληνόπουλα βρισκόντουσαν στην Γιουγκοσλαβία σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των Γιουγκοσλάβων

Στις 27 Ιουνίου 1949 ο ραδιοσταθμός του Βελιγραδίου μετέδωσε ότι σε καταλύματα του Γιουγκοσλαβικού Ερυθρού Σταυρού βρισκόντουσαν 10.000 ...