19/7/12

ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΕΓΚΑΙΝΕΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

απο τα ψηλα στα χαμηλα...

απο τα πολλα στα λιγα και μικρα λογω απωλειας τζιρου...

καλλιο μικρο και δικο μας παρα μεγαλοφανες και χαμενο

23 Ιουνίου 1996 . Χάσαμε του Ανδρέα! ΣΤΟΠ!

Οκτώ χρόνια μετά τη μεταμόσχευση στο Χέρφιλντ, ο  «Λύκος», από τον οποίο έπασχε ο Ανδρέας , κατέστρεψε και τη νέα καρδιά του  και πέθανε, στ...