5/2/13

Ερωτήματα και απαντήσεις

-Ποιος είναι ο αγωγός ΤΑP;


Ο Aδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου,  συνεχίζει τον αγωγό από το Αζερμπαϊτζάν που περνάει από την Τουρκία, και θα ξεκινάει από την Κομοτηνή στην Ελλάδα, θα διασχίζει στην Αλβανία και την Αδριατική Θάλασσα και θα καταλήγει στα παράλια της Νότιας Ιταλίας, και από εκεί θα ανέβει στον βορρά και θα συνεχίσει στην Γαλλία. επιτρέποντας την άμεση ροή του φυσικού αερίου από το κοίτασμα του Shah Deniz στην περιοχή της Κασπίας προς τις ευρωπαϊκές αγορές, από το 2018 και μετά.
Το προκαταρτικό έργο σύνδεσης του Ελληνικού δικτύου με το Τουρκικό έγινε επί Σημίτη και επί της υπουργίας του Τσοχατζόπουλου.

Στις 29.01.2013 ο Σαμαράς συναντήθηκε με τους μετόχους του ΤΑP .
Η συνάντηση με τους «Μετόχους», καρατήθηκε μυστική από τον ελληνικό λαό, καθώς και το ότι η διακρατική συμφωνία με Ιταλία και Αλβανία θα υπογραφεί στις 13 Φεβρουαρίου.
Ο Trans Adriatic Pipeline με ανακοίνωση του στις 29 Ιανουαρίου, «καλωσόρισε τη στήριξη που εξέφρασε εκ νέου η Ελληνική Κυβέρνηση για τον αγωγό ως έργο μεγάλης σημασίας για την Ελλάδα και την ενεργειακή στρατηγική της Ευρώπης σε μία συνάντηση του Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά με εκπροσώπους των διεθνών μετόχων και της διοίκησης του Trans Adriatic Pipeline (TAP)», χωρίς να αναφέρει τον τόπο της συνάντησης . «Ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, ο Υπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο Υφυπουργός Ανάπτυξης Νότης Μηταράκης, και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Μάκης Παπαγεωργίου συναντήθηκαν με τον Γενικό Διευθυντή του TAP Kjetil Tungland, τον κ. Markus Brokhof, μέλος τους Διοικητικού Συμβουλίου της Axpo Trading, τον κ. Oliver Giese, Πρώτο Αντιπρόεδρο Διαχείρισης Υποδομών της EON, τον κ. Bjarne Bull-Berg, Αντιπρόεδρο Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Statoil, τον κ. Rikard Scoufias, Διευθυντή του TAP για την Ελλάδα, και τον κ. Στάθη Θεωδορόπουλο, Σύμβουλο του TAP. Ο Διευθύνων Σύμβουλος του TAP Kjetill Tungland δήλωσε: «Καλωσορίζουμε τη συνεχιζόμενη στήριξη της Ελληνικής κυβέρνησης, η οποία ενισχύει τις πιθανότητες επιτυχίας της ελληνικής διαδρομής, όσο πλησιάζει η ημερομηνία της απόφασης για τον Νότιο Διάδρομο Φυσικού Αερίου. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τον ίδιο τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά για την ανεκτίμητη στήριξη που μας έχει προσφέρει». Μιλώντας εκ μέρους των μετόχων του TAP, o κ. Markus Brokhof της Axpo Trading σχολίασε: «Είμαστε περήφανοι για την αγαστή συνεργασία μεταξύ της Ελλάδας και του TAP στο πλαίσιο ενός έργου που θα συμβάλει στην εισροή Ξένων Άμεσων Επενδύσεων, θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας, και θα προσφέρει ανεκτίμητα οικονομικά πλεονεκτήματα στη χώρα». Ο κ. Bjarne Bull-Berg της Statoil σχολίασε: «Είμαστε ευγνώμονες προς τον Πρωθυπουργό για τη στήριξη που προσφέρει στις προσπάθειες του TAP να υλοποιήσει την ελληνική διαδρομή η οποία θα ενισχύσει τον στρατηγικό ρόλο της Ελλάδας στη στρατηγική ατζέντα της Ευρώπης για την ασφάλεια του εφοδιασμού. Η προσήλωσή μας στην Ελλάδα και τον TAP παραμένει ισχυρή». Ο κ. Oliver Giese της E.ON Ruhrgas δήλωσε: «Μόλις ληφθεί η απόφαση επένδυσης, η υλοποίηση του TAP θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα που έχουν πραγματοποιηθεί στην περιοχή και είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε με την Ελλάδα. Ο TAP και οι μέτοχοί του έχουν δεσμευτεί να υλοποιήσουν το έργο του TAP εφαρμόζοντας τα υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας και περιβαλλοντικής προστασίας, όπως αυτά έχουν τεθεί από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανοικοδόμησης και Ανάπτυξης». Ο κ. Rikard Scoufias, Διευθυντής του TAP για την Ελλάδα, δήλωσε: «Η σημερινή συνάντηση αποτελεί ακόμη ένα σημαντικό βήμα στο πλαίσιο της θετικής συνεργασίας μεταξύ του TAP και της Ελληνικής Κυβέρνησης. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που ως διεθνείς επενδυτές στην Ελλάδα, μπορούμε να διαδραματίσουμε σημαντικό ρόλο στηρίζοντας την οικονομική ανάπτυξη της χώρας».

Με 1,5 δισεκατομμύριο Ευρώ, ο TAP θα αποτελέσει μία από τις μεγαλύτερες Ξένες Άμεσες Επενδύσεις στην Ελλάδα.
Ο TAP αποτελεί τη μοναδική επιλογή αγωγού που διασχίζει την Ελλάδα.
Μέτοχοι του ΤΑΡ είναι η ελβετική Axpo (42,5%), η νορβηγική Statoil (42,5%) και η γερμανική E.ON Ruhrgas (15%).

Για την κατασκευή του αγωγού στο ελληνικό έφαφος θα εργαστούν οι ημέτεροι "ρουφιάνοι εργολαβικοί-επενδυτικοί", και πλήθος λαθραίων.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αφου θα εργαστουν ολοι οι λαθροφουφουτοι τι μας νοιαζει; σταχτη κ μπουρμπερη. φυσικα δε περιμεναμε κ τιποτα αλλο, καμια επενδυση προς οφελος του λαου, μονο για τα 5 τζακια που μας ρουφουν το αιμα χρονια τωρα.
Νικος πειραιας

Ανώνυμος είπε...

Διαφωνω.
Μεχρι ν αρχισουν τα εργα η κατασταση θα εχει αλλαξει οι κλεφτες και δολοφονοι θα περιμενουν με τη σειρα τους το εδωλιο και το εργο θα το αναλαβουν Ελληνες επιχειρηματιες και Ελληνες εργατες και τεχνικοι.

Οι Μπομοπολοαλαφουζοψυχαρηδες θα την εχουν κοπανησει.
Η ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 1940. 27η ημέρα του Ελληνοϊταλικού Πολέμου. "Η Χαρά της Νίκης"!

Ο Μεταξάς στο ημερολόγιο του σημείωσε: Ο Μεταξάς, έγραψε επίσης στο ημερολόγιο του : «Διάφοροι ανησυχίαι μου δια αντιδράσεις κατά ΕΟΝ κλπ.»...