Κατόπιν ενεργειών του, και χωρίς να βάλει το χέρι στη δική του τσέπη, υποσχέθηκε στην «καρτοκινητή νεολαία», ότι σε ένα χρόνο κάποιος άλλος θα προσφέρει «δωρεάν ασύρματο WiFi ιντερνέτ σε όλη την Ελλάδα».
ΥΓ1. ....Και η Πρετεντέρω έμεινε άφωνη
!
YΓ2. Καλά ρε μπαγάσα Μουρούτη, υπάρχει και ενσύρματο WiFi ιντερνέτ; ΥΓ3. Για να ξέρω να το παραγγείλω!
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Η ΑΙΝΟΣ επειδή ειναι μικρή και έχει μικρότερο κόστος πουλάει πολύ πιό φθηνα από τον Ανταγωνιστή της Μπαρμπαστάθη που εχειαγοραστεί από πολ...
-
Οι πρώτες (ιατροδικαστικές) εκτιμήσεις αναφέρουν πως ο 31χρονος ποδοσφαιριστής υπέστη έμφραγμα.
5 σχόλια:
Δεν καταλάβατε καλά!
Αλλο ήθελε να πή, ο βλαμμεναντώνης:
Why φαει, ο συνταξιούχος;
Δηλ. Γιατί να φάει ο συνταξιούχος;
αφου θα μας παρουν τα σπιτια κ θα τη βγαζουμε παγκακι να εχουμε ενα smarthone να τα λεμε. το αλλο το ωραιο το ακουσες; εγω δε πηρα τηλ απο αμερικη για να συλλαβουν τους χρυσαυγιτες «τουλαχιστον στην αρχη». γιαυτο την γλυτωσαν οι τρεις πρωτοι. το δημοσιευει η ιστοσελιδα της ΧΑ με βιντεο.
Νικος πειραιας
το ότι είπε τέτοιο πράγμα ο SAMARA δείχνει δύο πράγματα
ότι υπάρχει ένα κομμάτι μεγάλο που θα ενθουσιαζόταν από κάτι τέτοιο, αυτοί που κάνουν ουρά για το άι φόουν δηλαδή
και ότι δεν έχει ιδέα τί περνάει ένα άλλο μεγάλο κομμάτι τού κόσμου που όταν θα τον άκουσε θα έγινε αμέσως "νεοναζί"
Νεα διοδια στην Αττικη!
Ερωτηση Βουλευτων:
Κύριε Υπουργέ,
Διαβάζουμε σε εφημερίδες ότι νέους σταθμούς διοδίων στους κόμβους Κηφισιάς (Καλυφτάκη), Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου ετοιμάζεται... να τοποθετήσει η εταιρεία «Νέα Οδός», που εκμεταλλεύεται από το 2007 την εθνική οδό από τον κόμβο Μεταμόρφωσης έως τη Σκάρφεια Φθιώτιδας.
Οι χρηματοδοτικές ανάγκες του έργου ανέρχονται σε περίπου 1,2 δισ. ευρώ εκ των οποίων η κοινοπραξία «Νέα Οδός Α.Ε.» συμμετέχει με μόνο 6% από το μετοχικό της κεφάλαιο (75 εκατ. ευρώ). Το 30% της χρηματοδότησης (360 εκατ. ευρώ), καλύπτεται από κεφάλαια του ελληνικού δημοσίου και της ΕΕ ενώ το 54% ήτοι 662 εκατ. ευρώ από τράπεζες που συμμετέχουν στη χρηματοδότηση μέσω δανεισμού. Η ειρωνεία είναι ότι ο τραπεζικός δανεισμός λαμβάνεται με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου (δηλαδή του ελληνικού λαού) και η αποπληρωμή του γίνεται από την είσπραξη διοδίων τελών (δηλαδή πάλι από τον ελληνικό λαό).
Ο ελληνικός λαός δηλαδή, όχι μόνο καλείται να πληρώνει υπέρογκα διόδια, αλλά υποχρεώνεται και να αναλαμβάνει το ρίσκο της επένδυσης, χωρίς να καρπώνεται κανένα όφελος από τα κέρδη από τα υπερκέρδη της κοινοπραξίας, τα οποία καταλήγουν στις τσέπες των μεγαλοεργολάβων.
Επίσης σκανδαλώδες είναι το γεγονός ότι πριν από λίγο καιρό το ελληνικό δημόσιο, με φωτογραφικό νόμο, χάρισε στη «Νέα Οδό» πάνω από 20 εκατ. ευρώ για αυθαίρετα κτίσματα και σωρεία πολεοδομικών παραβάσεων.
Ερωτάστε:
1. Για ποιο λόγο οι τράπεζες συμμετέχουν στη χρηματοδότηση με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου;
2. Ως πότε ο λαός θα πληρώνει υπέρογκα διόδια και θα αναλαμβάνει το ρίσκο της επένδυσης χωρίς κανένα όφελος;
3. Την ώρα που ο ελληνικός λαός πεινά τοποθετούνται νέοι σταθμοί διοδίων και μάλιστα εντός αστικού ιστού, με αποτέλεσμα να αποκλείονται ολόκληρες περιοχές. Τι θα κάνετε γι αυτό;
Αθήνα, 4/11/2013
αρ. πρωτ.: 3453 ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ
ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ
και μπραβο του.
Δημοσίευση σχολίου