Μετά την ολοκλήρωση των εργαστηριακών εξετάσεων αποδείχτηκε ότι τα περίπου 550 οστά που εντοπίστηκαν στην Αμφίπολη προέρχονται από πέντε σκελετούς. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού , ο ένας ανήκει σε γυναίκα άνω των 60 ετών, οι δύο σε άνδρες 35 έως 45 ετών, ενώ υπάρχει και ένας σκελετός βρέφους καθώς και ένας καμένος νεκρός (πιθανότατα ενήλικο άτομο).
Όπως επισημαίνει στο πόρισμά της η διεπιστημονική ομάδα των πανεπιστημίων Αριστοτελείου και Δημοκρίτειου, η γυναίκα εκτιμάται ότι είχε ύψος 1,57 μ., ενώ σε εκείνην ανήκαν τα περισσότερα οστά που βρέθηκαν στον κιβωτιόσχημο ταφο. Οι δύο άνδρες ήταν ηλικίας περίπου 35 έως 45 ετών, ενώ από τη μελέτη των οστών του νεαρότερου (ύψους 1,68 μ.) προκύπτει ότι ο θάνατός του προήλθε από δολοφονία και τραυματισμό από αιχμηρό αντικείμενο.
Όσο για τον δεύτερο κατά σειρά άνδρα (ύψους 1,62-1,63 μ.), αυτός παρουσιάζει ένα κάταγμα κοντά στον δεξιό καρπό, τραύμα που έχει επουλωθεί. Για το βρέφος που βρέθηκε, δεν μπορεί να προσδιοριστεί με ευκολία το φύλο του, ενώ και ο πέμπτος σκελετός (νεκρός σε πλήρη καύση) εκπροσωπείται από ελάχιστα οστά, μόλις εννέα.
Όπως επιβεβαιώνει και η ανακοίνωση, η αναμόχλευση των σκελετικών καταλοίπων δείχνει ότι στο μνημείο είχαν έντονη δράση οι τυμβωρύχοι.
Στον τάφο της Αμφίπολης, οι ειδικοί αναγνώρισαν και οστά ζώων, κάποια από τα οποία ανήκουν σε ιπποειδές. Μάλιστα τα οστά θα μελετηθούν από ειδικό ζωοαρχαιολόγο.
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Η ΑΙΝΟΣ επειδή ειναι μικρή και έχει μικρότερο κόστος πουλάει πολύ πιό φθηνα από τον Ανταγωνιστή της Μπαρμπαστάθη που εχειαγοραστεί από πολ...
-
Οι πρώτες (ιατροδικαστικές) εκτιμήσεις αναφέρουν πως ο 31χρονος ποδοσφαιριστής υπέστη έμφραγμα.
5 σχόλια:
Για τη μαζική επαναστατική, διεθνιστική οργάνωση των εργαζομένων και της νεολαίας
Η ΟΚΔΕ (Οργάνωση Κομμουνιστών Διεθνιστών Ελλάδας) είναι μια μαρξιστική οργάνωση που παλεύει για τα συμφέροντα της εργατικής τάξης, για τη νίκη της επανάστασης και την οικοδόμηση μιας αταξικής σοσιαλιστικής-κομμουνιστικής κοινωνίας.
Προωθούμε την ενότητα και οργάνωση των αγώνων, στη βάση της εργατικής δημοκρατίας. Την ανασυγκρότηση-ανασύνθεση του εργατικού κινήματος, απαραίτητη προϋπόθεση για να αποκρούσουμε την βάρβαρη επίθεση του κεφαλαίου και του ιμπεριαλισμού.
Ανήκουμε στο ρεύμα του τροτσκισμού και της 4ης Διεθνούς, που από την ίδρυσή της το 1938 για δεκαετίες υπήρξε η συνέχεια του επαναστατικού μαρξισμού, αφού πιο μπροστά ο Τρότσκι και η Αριστερή Αντιπολίτευση είχαν σηκώσει ηρωικά στις πλάτες τους το καθήκον της πάλης ενάντια στον σταλινισμό. Διατήρησε και ανανέωσε το όραμα του σοσιαλισμού-κομμουνισμού, ενάντια στα εγκλήματα της σοσιαλδημοκρατίας και της σταλινικής γραφειοκρατίας, στον εκφυλισμό και τις προδοσίες των επίσημων ΚΚ.
Απέναντι στη κρίση, τη βαρβαρότητα και το σάπισμα του καπιταλισμού, μόνη διέξοδος είναι η επίμονη και μεθοδική πάλη για την οικοδόμηση ενός επαναστατικού κόμματους, που θα συγκεντρώνει τους πιο πρωτοπόρους αγωνιστές, εργαζόμενους και νέους, θα λειτουργεί με εσωτερική δημοκρατία και θα συγκρουστεί μέχρι τέλους, ιδεολογικά, πολιτικά και πρακτικά με την αστική εξουσία, το κράτος της και τους ιμπεριαλιστές.
Δεν υπάρχει καμία διέξοδος για τους εργαζόμενους στα πλαίσια μιας «εθνικής απομόνωσης» ή «αυτοδύναμης ανάπτυξης». Ο διεθνισμός είναι πιο επίκαιρος από ποτέ. Γι’ αυτό προωθούμε τη συζήτηση και κοινές πρωτοβουλίες με επαναστατικά ρεύματα και οργανώσεις απ’ όλο τον κόσμο, με στόχο την οικοδόμηση της 4ης Διεθνούς.
Γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε βέβαια οι μόνοι που παλεύουμε. Ούτε διεκδικούμε κάποιο «αλάθητο». Με τις αρχές και το πρόγραμμά μας, προσπαθούμε να δώσουμε μια όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη και συγκροτημένη απάντηση στους αγωνιστές εργαζόμενους και νέους που αναζητούν μια διέξοδο από τη βαρβαρότητα του καπιταλισμού και του ιμπεριαλισμού. Στους χώρους δουλειάς, στις σχολές, στις γειτονιές, όπου ζούμε, δουλεύουμε και σπουδάζουμε, θέλουμε αυτές οι επαναστατικές ιδέες να δοκιμαστούν στην πράξη και εκεί να αποδείξουν την αξία τους. Να τροφοδοτήσουν το διάλογο και την κριτική, να οπλίσουν τους αγώνες και να οπλιστούν απ’ αυτούς, να ανδρώσουν νέες γενιές επαναστατών που θα ξαναπιάσουν το «κόκκινο νήμα» που κόπηκε στον 20ο αιώνα. Που θα συνειδητοποιήσουν ότι μπορούν να αλλάξουν τη ζωή τους μόνο παλεύοντας συνειδητά και μέχρι το τέλος για ν’ αλλάξει συθέμελα όλη η κοινωνία
http://www.okde.gr/poioi-eimaste-giati-palevoume
Tο Εργατικό Επαναστατικό Κόμμα- ΕΕΚ είναι επαναστατική κομμουνιστική οργάνωση των πρωτοπόρων μαχητών της εργατικής τάξης κι όλων των καταπιεσμένων, η συνένωσή τους σε ένα αντιγραφειοκρατικό Κόμμα νέου τύπου που παλεύει με την ιστορική προοπτική, την στρατηγική, την θεωρία και πράξη της Διαρκούς Επανάστασης για την ανατροπή του καπιταλισμού στην Ελλάδα, την Ευρώπη κι όλο τον κόσμο με την παγκόσμια σοσιαλιστική επανάσταση, την συντριβή της αστικής κρατικής μηχανής, την εργατική εξουσία των Συμβουλίων- την δικτατορία του προλεταριάτου ως κράτους του τύπου της Κομμούνας που από την πρώτη στιγμή αρχίζει να σβήνει, στη μετάβαση και οικοδόμηση μιας πανανθρώπινης αταξικής, α-κρατικής κι αν-εξουσίαστης κομμουνιστικής κοινωνίας.
Το ΕΕΚ βασίζεται στον δημιουργικό κι επαναστατικό μαρξισμό, στον ορίζοντα που άνοιξε η μεγάλη Οκτωβριανή σοσιαλιστική Επανάσταση του 1917, η απαρχή της παγκόσμιας επανάστασης. Υπερασπίζεται κι αναπτύσσει την κληρονομιά του Οκτώβρη που πρόδωσε, στρέβλωσε αλλά δεν εξαφάνισε η σταλινική γραφειοκρατία με τον «σοσιαλισμό σε μια μόνη χώρα», τα εγκλήματά της, την οικτρή κατάρρευση του 1989-91 και την στροφή στην καπιταλιστική παλινόρθωση.
Ο ιστορικός κύκλος που άνοιξε το 1917 με την κατάληψη της εξουσίας από τα σοβιέτ των εργατών και αγροτών με ηγεσία το κόμμα των Μπολσεβίκων του Λένιν και του Τρότσκυ δεν έκλεισε γιατί δεν εξαρτάται πρωταρχικά από την άνοδο και πτώση του σταλινισμού αλλά από την φύση της ίδιας της μεταβατικής εποχής της ιμπεριαλιστικής παρακμής του καπιταλισμού. Γι’ αυτό το ΕΕΚ συνεχίζει την πάλη για την ολοκλήρωση του Οκτώβρη σε παγκόσμια κλίμακα, την πάλη της Αριστερής Αντιπολίτευσης και της Τέταρτης Διεθνούς του Τρότσκυ και των συντρόφων τους. Πάνω σ’ αυτή την βάση, και ακολουθώντας τις Προγραμματικές Θέσεις του ιδρυτικού Συνεδρίου της Συντονιστικής Επιτροπής για την Επανίδρυση της 4ης Διεθνούς του 2004, παλεύουμε σαν ελληνικό τμήμα της για μια εργατική επαναστατική Διεθνή του 21ου αιώνα που θα να ολοκληρώσει την ανολοκλήρωτη μεταπολεμικά ιστορική αποστολή της 4ης Διεθνούς, συνενώνοντας κάτω από την σημαία της και το επικαιροποιημένο Μεταβατικό της Πρόγραμμα, επαναστάτες που προέρχονται από διαφορετικές παραδόσεις του διεθνούς εργατικού κι απελευθερωτικού κινήματος και ρίχνονται στην αρένα της μαζικής ταξικής πάλης, σε συνθήκες ιστορικής κρίσης και χρεοκοπίας του παγκόσμιου καπιταλιστικού συστήματος, αποσύνθεσης της σοσιαλδημοκρατίας, του σταλινισμού και κάθε γραφειοκρατίας κι αποτυχίας του πλαδαρού κεντρισμού ή του ρεφορμιστικού κινηματισμού.
Το ΕΕΚ αντιπαλεύει κάθε δογματισμό και μηδενιστικό αναθεωρητισμό, κι είναι ανοιχτό κι εμπνέεται από όλα τα πολιτικά, πολιτιστικά, κοινωνικά απελευθερωτικά εγχειρήματα, παλιά και νέα, με ορίζοντα την καθολική ανθρώπινη χειραφέτηση.
H νίκη της επανάστασης και η οικοδόμηση του σοσιαλισμού στην Eλλάδα εξαρτάται από την ανάπτυξη της παγκόσμιας επανάστασης και προπαντός από την νίκη στα μητροπολιτικά κέντρα του ιμπεριαλισμού και την εγκαθίδρυση των Eνωμένων Σοσιαλιστικών Πολιτειών της Ευρώπης και της Παγκόσμιας Σοσιαλιστικής Ομοσπονδίας.
H πάλη για την οικοδόμηση του E.E.K είναι στενά δεμένη με την πάλη για την οικοδόμηση της 4ης Διεθνούς σε κάθε χώρα του κόσμου.
http://www.eek.gr/index.php/purposes
http://www.m-lkke.gr/2015/01/20/6363/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%9A%CE%9A%CE%95%28%CE%BC-%CE%BB%29-%CE%9C-%CE%9B-%CE%9A%CE%9A%CE%95.html
Η πορεία διαπάλης στο ΚΚΕ και η παρέμβαση των ρεβιζιονιστών ξεκινά το Σεπτέμβρη του 1955 με τα γεγονότα της Τασκένδης. Το Φλεβάρη του 1956 γίνεται το 20ο Συνέδριο του ΚΚΣΕ και το Μάρτη η 6η Ολομέλεια της ΚΕ του ΚΚΕ, η οποία καθαιρεί το Ζαχαριάδη και επικυρώνει τη ρεβιζιονιστική στροφή του κόμματος. Η πλειοψηφία των μελών και στελεχών αντιπαρατίθενται στις εξελίξεις, τόσο στην Ελλάδα, στην παρανομία αλλά και στις φυλακές και τις εξορίες, ιδιαίτερα στον Άη-Στράτη, όσο και στις ανατολικές χώρες από τους πολιτικούς πρόσφυγες. Η αντίστασή τους κάμπτεται «δια πυρός και σιδήρου» από τους ρεβιζιονιστές.
Το 1963, το ΚΚ Κίνας και ο Μάο Τσετούγκ, με το Γράμμα από 25 σημεία διατυπώνουν για πρώτη φορά ανοιχτά και με σχετικά ολοκληρωμένο τρόπο τις διαφωνίες τους με το σοβιετικό ρεβιζιονισμό και απευθύνουν έκκληση για την δημιουργία μ-λ κινήσεων και κομμάτων. Στις ανατολικές χώρες, πολιτικοί πρόσφυγες διαγραμμένοι από το ΚΚΕ αρχίζουν να οργανώνονται και το Σεπτέμβρη του 1964 συγκροτούν την Προσωρινή Κεντρική Επιτροπή του ΚΚΕ(μ-λ), με πρόεδρο τον Πολύδωρο Δανιηλίδη και αργότερα την ΜΛΟ (Μαρξιστική Λενινιστική Οργάνωση). Τον Οκτώβρη του 1964, εκδίδεται στην Ελλάδα το περιοδικό Αναγέννηση, το οποίο διαδίδεται και στο εξωτερικό, με βασικά στελέχη το Γιάννη Χοντζέα και τον Ισαάκ Ιορδανίδη. Ήδη έχουν δημιουργηθεί οι Ιστορικές Εκδόσεις, που πραγματοποιούν έναν κύκλο εκδόσεων αρκετών έργων του Μάο και πρωτοπαρουσιάζουν στην Ελλάδα τις θέσεις του ΚΚ Κίνας. Στο σπουδαστικό χώρο δημιουργείται τον Απρίλη του 1966 η ΠΠΣΠ (Προοδευτική Πανσπουδαστική Συνδικαλιστική Παράταξη) που εκδίδει το περιοδικό Σπουδαστικός Κόσμος. Στα τέλη του 1966 και στις αρχές του 1967 δημιουργείται η ΣΠΑΚ (Συνεπής Πολιτική Αριστερή Κίνηση) και εκδίδεται η εφημερίδα Λαϊκός Δρόμος.
Λίγο αργότερα ιδρύεται η ΟΜΛΕ (Οργάνωση Μαρξιστών Λενινιστών Ελλάδας) μέσα σε συνθήκες παρανομίας. Αρχίζει να εκδίδεται η Προλεταριακή Σημαία σε μικρό μέγεθος, ενώ μέλη και στελέχη που βγαίνουν στο εξωτερικό δημιουργούν το ΑΜΕΕ (Αντιφασιστικό Μέτωπο Ελλήνων Εξωτερικού) και εκδίδουν το περιοδικό Λαϊκός Δρόμος και την εφημερίδα Λαϊκή Ενότητα.
Το 1976 γίνεται το ιδρυτικό Συνέδριο του ΚΚΕ(μ-λ), ενώ, ταυτόχρονα, μια μικρή ομάδα μελών και στελεχών ιδρύει το Μ-Λ ΚΚΕ, το οποίο εκδίδει το Λαϊκό Δρόμο. Κυκλοφορεί η Προλεταριακή Σημαία και, εκτός από την ΠΠΣΠ, η οποία εκδίδει το περιοδικό Σάλπισμα, λειτουργούν η ΠΜΣΠ (Προοδευτική Μαθητική Συνδικαλιστική Παράταξη) που εκδίδει τα Μαθητικά Νιάτα, η ΠΕΣΠ (Προοδευτική Εργατική Συνδικαλιστική Παράταξη) και η ΠΠΕΚΤ (Προοδευτική Παράταξη Επιστημόνων Καλλιτεχνών).
Το 2ο Συνέδριο, το 1981, είναι το κύκνειο άσμα της ηγεσίας του ΚΚΕ(μ-λ). Οι εξελίξεις στο διεθνές κίνημα (στροφή Κίνας και Αλβανίας) και ο “αέρας της αλλαγής” του ΠΑΣΟΚ επιδρούν διαλυτικά στην οργάνωση. Η Προλεταριακή Σημαία καταργείται και εκδίδεται η εφημερίδα Για μια Αριστερή Πολιτική.
http://www.kkeml.gr/diadromi/
http://www.oakke.gr/ideology
http://www.oakke.gr/basic-articles/declaration
http://www.oakke.gr/ideology/item/393-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%B1%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%83-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%8A%CE%B5%CF%81-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%BF%CF%87%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BD%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CF%84%CF%83%CE%B1%CF%81%CF%89%CE%BD
ΣΑΜΠΟΤΑΖ – ΡΩΣΟΚΙΝΕΖΙΚΗ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ
Καθοδηγητική ιδεολογία της ΟΑΚΚΕ, είναι ο Μαρξισμός – Λενινισμός – Σκέψη Μάο Τσε Τούνγκ (Μαοϊσμός). Ο Μαρξισμός –Λενινισμός- Σκέψη Μάο είναι η θεωρία του παγκόσμιου επαναστατικού προλεταριάτου. Με την έννοια αυτή αποτελεί και τη θεωρητική συμπύκνωση της πολύχρονης εμπειρίας του σαν τάξης για τον εαυτό της, αλλά και ότι πιο φωτισμένο έχει παραχθεί από την ανθρωπότητα στη σφαίρα της φιλοσοφίας, της πολιτικής οικονομίας και του επιστημονικού σοσιαλισμού.
Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΑΟ ΤΣΕ ΤΟΥΓΚ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΘΗΚΟΝ
Να είμαστε σήμερα μαρξιστές – λενινιστές, σημαίνει δίπλα στο μαρξισμό- λενινισμό και σαν αδιάσπαστη συνέχειά του να τοποθετούμε τη Σκέψη Μάο Τσε Τούνγκ δηλαδή τη κγενικευμένη παγκόσμια πείρα του προλεταριάτου στην εποχή του ιμπεριαλισμού και του σοσιαλιμπεριαλισμού, την εποχή της προλεταριακής επανάστασης και της σοσιαλιστικής οικοδόμησης.
Η ΗΤΤΑ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ – ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑ
Η κυριαρχία της ρεβιζιονιστικής κλίκας Τεγκ-Σιάο-Πίγκ στην ηγεσία του ΚΚΚ και το ραγδαίο προτσές της καπιταλιστικής παλινόρθωσης σε αυτό το τελευταίο μεγάλο φρούριο του σοσιαλισμού της περιόδου της τρίτης διεθνούς που έβαλε σε εφαρμογή αυτή η κλίκα μετά την Τρίτη ολομέλεια του 11 συνέδριου του ΚΚΕ, το 1978 αποτέλεσαν ένα πελώριο χτύπημα για το παγκόσμιο επαναστατικό κίνημα, ένα νέο μεγάλο πισωγύρισμα με ανυπολόγιστες συνέπειες τόσο στο επίπεδο των παγκόσμιων στρατηγικών συσχετισμών όσο και στο επίπεδο της ιδεολογίας.
υπάρχουν πολλά εβραϊκής προέλευσης προσωπικά ονόματα, όπως Σαμπάτης (Σαμπεθάι)
Αβράμης (Αβραάμ) {ΣΣ αβραμοπουλος}, Δάβος (Δαβίδ), Αρώνης (Ααρών)
, Λεβής (Λεβύ) καθώς και Μπενιζέλος (Μπεν Ζελόν), ίσως και Αλαφούζος.
Φυσικά πολλά από τα προαναφερθέντα ονόματα δεν χρησιμοποιούνται πλέον ως προσωπικά, έχουν όμως επιβιώσει σε επώνυμα, όπως Βρεττάκος, Καλαποθάκος, Αβραμάκος, Δαβάκης, Λεβέας κ. ά. Από το Μπενιζέλος εξ άλλου και συγκεκριμένα από τον Μπενιζέλο Κρεβατά, έχουμε το επώνυμο Βενιζέλος
=======================
σαμαρας και σαββας μιχαηλ ειναι αραγε συγγενεις απο τους μπε(r)νακι;
___________________________------
http://www.eek.gr/index.php/topcontact
Ο Σάββας Μιχαήλ (Αθήνα 1947) είναι Έλληνας Εβραίος, πολιτικός και συγγραφέας. Σπούδασε ιατρική στην Αθήνα και στο Παρίσι, ενώ το πραγματικό του όνομα είναι
Σαμπετάι Μπενάκη Μάτσας
γενικός γραμματέας του Εργατικού Επαναστατικού Κόμματος (ΕΕΚ) και μέλος της διεθνούς γραμματείας της Συντονιστικής Επιτροπής για την Επανίδρυση της Τέταρτης Διεθνούς ΣΕΤΔ
Γυναίκα του είναι η Κατερίνα Μάτσα
http://www.biblionet.gr/author/9538/%CE%A3%CE%AC%CE%B2%CE%B2%CE%B1%CF%82_%CE%9C%CE%B9%CF%87%CE%B1%CE%AE%CE%BB
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CE%AC%CE%B2%CE%B2%CE%B1%CF%82_%CE%9C%CE%B9%CF%87%CE%B1%CE%AE%CE%BB
Μιχάλης Σαμπατακάκης
http://www.badiera.gr/?tag=%CE%BC%CE%B9%CF%87%CE%AC%CE%BB%CE%B7%CF%82-%CF%83%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BA%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82
Δημοσίευση σχολίου