12/4/15

Αναμνήσεις από τον Πόλεμο της Γ/βίας

Δευτέρα του Πάσχα.12 Απριλίου 1999. Η Νατοική ανθρωποσφαγή

Στις 11 και 40 πρωί της 12ης Απριλίου 1999, (τοπική ώρα) ένα αμερικανικό F-15E Strike Eagle του ΝΑΤΟ έπληξε με δύο πυραύλους AGM-130 την επιβατική αμαξοστοιχία 393,, που έκανε το δρομολόγιο Βελιγράδι –Νις- Ρίστοβατς ενώ περνούσε τη σιδηροδρομική γέφυρα πάνω από τον ποταμό Νότιο Μοράβα στο φαράγγι της Γκρντέλιτσα, περίπου 300 χιλιόμετρα νότια του Βελιγραδίου. Δολοφονήθηκαν 15 ψυχές, συμπεριλαμβανομένων παιδιών και μιας εγκύου και 16 επιβάτες τραυματίστηκαν.
Ο πύραυλος χτύπησε το τρένο, αλλά δεν κατέστρεψε τη γέφυρα, που έλεγε μετα το ΝΑΤΟ ότι δήθεν ήταν ο στόχος.
Στις 2 Ιουνίου 2000, το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο για την Πρώην Γιουγκοσλαβία (ICTY), με βάση έρευνα «ειδικής επιτροπής», που ερεύνησε τις καταγγελίες εναντίον του ΝΑΤΟ για τους βομβαρδισμούς στη Γιουγκοσλαβία το απάλλαξε από κάθε ευθύνη αποδίδοντας τον βομβαρδισμό της κινεζικής πρεσβείας, της σερβικής τηλεόρασης,και του καραβανιού των Αλβανών στην Τζακοβίτσα σε «ανθρώπινα λάθη» ενώ απέβλεπαν σε στρατιωτικούς στόχους «μεγάλης σημασίας». Μ
όνο για τη σφαγή των αμάχων της Γκρντέλιτσα η απαλλακτική απόφαση της επιτροπής δεν ήταν ομόφωνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Εθνική Ανεξαρτησία, και η θέση της ελλαδικής Πλουτοκρατίας στον Πόλεμο. Το «ΟΧΙ» και ο Ιωάννης Μεταξάς .

Γράφει ο  Σπυρίδων Χατζάρας Ο Ιωάννης Μεταξάς, στο ραδιοφωνικό του διάγγελμα της 22ας Νοεμβρίου 1940, προσδιόρισε τον αγώνα των Ελλήνων υπέρ...