13/12/16

Περί Δεξιάς

Η γεωμετρική εποχή της πολιτικής αποτελεί παρελθόν. Επομένως, όταν βαφτίζεσαι Νέα Δεξιά, είναι σαφές ότι δεν διεκδικείς να γίνεις αυτόνομο πλειοψηφικό ρεύμα και δεν στοχεύεις στην εξουσία.
Στόχος είναι το 3% και η είσοδος στη Βουλή και …βλέπουμε.

ΥΓ. Και υπερήφανοι δεξιοί ήσαν και οι Χίτες, αλλά την εξουσία την πήραν οι «συνεργάτες» του πατρός Δημητρίου, (Μπάλφουρ) και του Τομ Καραμπεσίνης.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το έχω ξαναπεί, το πρόβλημα είναι στο εκλογικό σώμα και γιαυτό δεν οργανώνεται εθνικιστικό μέτωπο, δεν υπάρχει τέτοια ψυχική διάθεση στην Ελλάδα.

Ανώνυμος είπε...

Εθνικιστικό μέτωπο δεν υπάρχει γιατί υπάρχει πολυδιάσπαση του χώρου... Ο μόνος συνδετικός κρίκος είναι ο αντικομμουνισμός! Ευτυχώς δηλαδή που υπάρχει ακόμη το ΚΚΕ...

Ανώνυμος είπε...

Σε προηγούμενό σου σχόλιο κ. Σπύρο, λες ότι ήταν καλή η αρχή του Φαήλου. Τώρα λες δεν τον βλέπεις να πιάνει πάνω από 3%... Τόσο σπουδαίο ρόλο παίζει το όνομα ενός κόμματος; Και όχι τι πρεσβεύει;

Ανώνυμος είπε...

"νέα" >σαμαρο< ψοφο-δεξιά...

τού γαρου-φαήλ, βεβαίως-βεβαίως...

Στις 22 Ιουνίου 1989, η «κάθαρση» που συμφώνησε η Cia με τον Γρυλλάκη στη Νεα Υόρκη και που την ανέλαβαν ο Εφιάλτης με τον Καπετάν Γιώτη άρχισε από τις ΗΠΑ με στόχο την «Κτηματική» και τις καταθέσεις των Ομογενών

Ο Ανδρέας Παπανδρέου , εισήχθη επειγόντως στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο με λοίμωξη του αναπνευστικού, επειδή «κρύωσε κατά την προεκλογική ομ...