30/6/17

Υπομονή! Υπάρχουν και χειρότερα

-Στην πόλη Αχβάζ της επαρχίας Χουζιστάν στο Ιράν, το θερμόμετρο έφτασε χθες στους 54 βαθμούς Κελσίου, που είναι η υψηλότερη θερμοκρασία που μετρήθηκε ποτέ στην Ασία. Σήμερα πάντως θα «δροσίσει». Περιμένουν 118 Φαρενάιτ (Κάτω από 48).

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κλιματική αλλαγή !!!!! και α και ου και ΔΑΠ-ΝΔΦΚ !!!!!

Ανώνυμος είπε...

Θυμαμαι οτι μια ελληνικη δημοσιογραφικη αποστολη στον πολεμο Ιραν-Ιρακ ειχε παρει συνεντευξη απο τον Σανταμ στη Βαγδατη και μετα επισκεφτηκε το μετωπο.Εγραφε οτι η θερμοκρασια ηταν 50 βαθμοι υπο σκιαν.Δυστυχως δεν θυμαμαι την εφημεριδα,αλλα ηταν καλοκαιρι του 1987.

ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ. Ημέρες του 1949 .10.000 Ελληνόπουλα βρισκόντουσαν στην Γιουγκοσλαβία σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των Γιουγκοσλάβων

Στις 27 Ιουνίου 1949 ο ραδιοσταθμός του Βελιγραδίου μετέδωσε ότι σε καταλύματα του Γιουγκοσλαβικού Ερυθρού Σταυρού βρισκόντουσαν 10.000 ...