30/12/22

Οπως λέμε στου Κασίδι το κεφάλι


 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ντάξει ρε παιδιά, κι εμείς οι Κλασιδο-Έλληνες βοηθάμε όσο μπορούμε την Κούλα μας, που μας έφτιαξε πανάξιο αρχηγό, τον ξάδερφο του Ελ-Αραμπί, με την σβάστικα στο μπράτσο. Σλάβα Ουκραΐνα!

Ο ΑΓΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ. 16 ΙΟΥΝΙΟΥ 1956

Ο θεός έκαψε του Άγγλους   που προσπάθησαν να κάψουν   τους Έλληνες    Κατά τη διάρκεια ερευνών για τη σύλληψή του Διγενή, οι Άγγλοι   έβαλα...