15/2/24

Ο Κάσσελ με το Κασσελάκι έχουν ομοιότητες και διαφορές.Ο ενας βγαίνει φωογραφίες και γυναίκες του Αγίου Βαλεντίνου και ο αλλος με αγόρια. Ειναι όμως όμαιμοι και ομότροποι.


 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σπύρο φαντάζεσαι τι πλάκα θα κάνουμε μετά από 9 μήνες? Θα προσπαθεί ο Καπουτζιδης να γίνει μάνα και δεν θα μένει έγκυος.

ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ. Ημέρες του 1949 .10.000 Ελληνόπουλα βρισκόντουσαν στην Γιουγκοσλαβία σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των Γιουγκοσλάβων

Στις 27 Ιουνίου 1949 ο ραδιοσταθμός του Βελιγραδίου μετέδωσε ότι σε καταλύματα του Γιουγκοσλαβικού Ερυθρού Σταυρού βρισκόντουσαν 10.000 ...