19/10/09

Λευτεριά στους Έλληνες!

Πήγαινε στο Πακιστάν και πες τους ότι το χώμα που πατάνε είναι και δικό σου!

Μια απάντηση προς κύμβαλο αλαλάζον

"Αγαπητέ Χατζησταύρε

Η γνώμη σου είναι απολύτως σεβαστή, όμως η δική μου είναι εντελώς διαφορετική και σίγουρα δεν έχω σκοπό να στην επιβάλλω.
Έτσι όμως ο αγώνας που δίνω είναι εναντίον σου (εναντίον της νέας τάξης πραγμάτων) και αναγκαστικά θα συγκρουστώ μαζί σου.
Δεν θα συγκρουστώ με τους ταλαίπωρους (στην πλειοψηφία τους) σκλάβους λαθρομετανάστες αλλά με τους δουλέμπορους και το σύστημα που τους τρέφει.
Στον αγώνα αυτό είναι ή εσύ ή εγώ, ή αυτοί ή εμείς, στο τέλος είμαι σίγουρος ότι θα είμαι εγώ ο νικητής και τότε θα εφαρμοστούν οι δικές μου ιδέες και όχι οι δικές σου. Αφού διάλεξες τους φίλους, τη μόρφωση και τις γκόμενες άσε και σε εμάς το δικαίωμα να διαλέξουμε εάν θέλουμε μετανάστες στο σπίτι μας.
Εάν πιστεύεις πως αυτό το χώμα είναι δικό τους και δικό μας τότε να τους δώσεις το δικό σου σπίτι για να μένουν και όχι να μου επιβάλλεις να τους δώσω και το δικό μου,αλλιώς είσαι φασίστας.
Εάν πάλι θες πήγαινε στο Πακιστάν (ή στο Αφγανιστάν, τη Νιγηρία, το Μπαγκλαντές), με τις ωραίες ιδέες σου και πες τους ότι το χώμα που πατάνε είναι και δικό σου!
Μπορείς βέβαια αφού είσαι τόσο φιλάνθρωπος να γίνεις μοναχός και να αφιερώσεις τη ζωή σου και την περιουσία σου στη σωτηρία τόσων ανθρώπων από τη δυστυχία. Αυτό το χώμα είναι δικό μας χιλιάδες χρόνια τώρα και είναι δανεικό από τους προγόνους μας, από τη μία γενιά στην άλλη και δεν έχει κανείς το δικαίωμα να το δώσει στις ιδέες των περιούσιων τραπεζιτών που εσύ πρεσβεύεις, λευτεριά στους Έλληνες!"

Χρήστος Παναγιωτόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: