19/11/09

Είναι δυνατόν να συζητήσουμε σοβαρά για το «άσυλο»

όταν η χώρα διοικείται από τους «εμποράκους του Πολυτεχνείου»;

Συστηματικές διαρρήξεις στο Αριστοτέλειο, «μόνιμες καταλήψεις» στο Μετσόβιο, και εγκατάσταση πρεζεμπόρων στο Καποδιστριακό. Αυτά προσφέρει το «άσυλο».
Είναι αδύνατον, να γίνει λογική συζήτηση για το πανεπιστημιακό άσυλο, όσο η χώρα διοικείται από τους «εμποράκους» του Πολυτεχνείου.
Είναι στην ακμή τους , έχουν καταλάβει όλους τους θώκους και προστατεύουν τον μύθο που τους πλούτισε.
Παραλλαγή σε ανάρτηση του…
http://www.greekalert.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τώρα καί τα επτά βιβλία του Σπύρου Χατζάρα σε Καλοκαιρινή Προσφορά μόνο με 90 ευρώ

Και τα 7 βιβλία μου,  δηλαδή, μαζί με το   «  Επάγγελμα Πράκτορες και Προδότες » , το  «Η Κόκκινη Συμφωνία και οι  Περιούσιοι ΑΘΕΑΤΟΙ», το  ...