Το 63% των 538 ατόμων που ρώτησε τηλεφωνικά η Public Issue, δηλώνουν ότι δεν πρόκειται να εμβολιασθούν.
Είναι ένας θρίαμβος της πραγματικής ενημέρωσης από το διαδίκτυο ,κόντρα στην τρομοκρατία των BAXTER-GLAXO-NOVARTIS , των γιατρών Παπαγάλων που έχουν στο μισθολόγιο τους, και της Χούντας της ενημέρωσης των εργολάβων.
Ενώ το 49% συνεχίζει κανονικά τις επισκέψεις σε νυχτερινά κέντρα, καφετέριες, κλπ., εκεί δηλαδή όπου ελλοχεύει ο μεγαλύτερος κίνδυνος, το 51% την έχει πάρει χαμπάρι.. Το 49% έχει καταλάβει τον ρόλο της παραπληροφόρησης των ΜΜΕ της διαπλοκής.
Δελτιο11
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τα νεδα από την ειδική Στρατιωτική Επιχείρηση
Οι ρωσικές ένοπλες δυνάμεις εισήλθαν σήμερα στο Γκερμάς και το Μουραβί στην περιοχή του Τσερνίχιβ και ύψωσαν τις ρωσικές σημαίες.Ο ρωσικό...
-
Η ΑΙΝΟΣ επειδή ειναι μικρή και έχει μικρότερο κόστος πουλάει πολύ πιό φθηνα από τον Ανταγωνιστή της Μπαρμπαστάθη που εχειαγοραστεί από πολ...
-
Οι πρώτες (ιατροδικαστικές) εκτιμήσεις αναφέρουν πως ο 31χρονος ποδοσφαιριστής υπέστη έμφραγμα.
2 σχόλια:
"Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού"
AΡΑΓΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ..ΤΟΥΣ ΑΦΡΙΚΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΘΑΛΕΙΑ?
ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ 'ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ',ΤΩΝ 'ΤΟΥΡΚΩΝ' ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ 'ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ' ΤΟΥ ΚΕΜΟ ΤΩΝ ΑΛΙΒΙΖΑΤΟΥ-ΚΟΠΠΑ ,
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΙΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΡΑΓΩΝΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ ΛΕΓΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ?
ΥΓ.1ΜΗΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΙΝΤΕΡΛΙΝΓΚΟΥΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΘΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΙ..ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕΤΤΕΡΝΙΧ?ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ..
ΥΓ2.ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΠΑΚΤΩΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ Η ΚΥΡΑ ΘΑΛΕΙΑ ΕΠΙ ΣΗΜΙΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ .
ΙΔΙΩΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗ Δ.ΘΡΑΚΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΑΥΤΗΣ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΗ ΣΤΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΔΟΛ ΦΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ.
ΤΟ ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ.
ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΟΥΝ ΠΡΟΒΑΤΑ.
ΑΡΑ,ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ Η ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΓΛΥΚΙΑ...
ΥΓ.3 ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΡΑ Ο ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΜΕΧΡΙ ΛΥΚΕΙΑ.TO PSYCHOLOGICAL WARFARE ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΕΜΟΥΡΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ...
Η έκρηξη των blogs σε διεθνές επίπεδο & η CIA.
[Γιάννης Τζώρτζος-http://e-pcmag.gr/]
Μετά την παρακολούθηση των email µας και των online δραστηριοτήτων µας για εµπορικούς σκοπούς, η είδηση που πρώτο έβγαλε στον αέρα το Wired στο website του, απλώς επιβεβαιώνει ό,τι οι περισσότεροι φανταζόµασταν, ή και... στοιχηµατίζαµε ότι "είναι εδώ"!
Η έντονη διείσδυση των µέσων κοινωνικής δικτύωσης και η έκρηξη των blogs σε διεθνές επίπεδο όχι µόνο έχει... ανοίξει την όρεξη, εκτός από τη διαφηµιστική αγορά και στις πανίσχυρες µυστικές υπηρεσίες [τουλάχιστον] των ΗΠΑ, αλλά ήδη έχουν αναλάβει δράση!
Για την ακρίβεια, έφτασαν σε σηµείο να έχουν αποτελέσµατα από µεθόδους µε τις οποίες µπορούν να διαβάζουν posts από blogs, να παρακολουθούν "στενά" τις ανανεώσεις στο Twitter, ακόµη και να "ελέγχουν" τις ποικίλες παραγγελίες ή τα reviews χρηστών στο Amazon, σχετικά µε το τάδε βιβλίο ή τη δείνα ταινία...
Δε γίνονται αυτά! Κι όµως γίνονται... Η εταιρεία In-Q-Tel αποτελεί επενδυτικό "βραχίονα" της CIA [...]και προχώρησε πρόσφατα στην επένδυση άγνωστου [!] χρηµατικού ποσού στη Visible Technologies, µια εταιρεία ανάπτυξης λογισµικού που επικεντρώνεται στην παρακολούθηση και αξιολόγηση των social media.
Απώτερος σκοπός; Η περισσότερο αποδοτική χρήση και αξιοποίηση του πλήθους των πληροφοριών που κάνουν την εµφάνισή τους σε... κοινή θέα και, φυσικά, µε τη σύµφωνη γνώµη των χρηστών.
Η Visible Technologies "παρακολουθεί" κάτι παραπάνω από 500.000 sites σε καθηµερινή βάση, ελέγχοντας τουλάχιστον ένα εκατοµµύριο posts και συζητήσεις που λαµβάνουν χώρα σε blogs και σε πλήθος ανοικτών µέσων κοινωνικής δικτύωσης. Α, σε αυτά -προς το παρόν- δε συµπεριλαµβάνεται το Facebook, αφού έχει κλειστό χαρακτήρα.
Οι πελάτες της εταιρείας λαµβάνουν αναφορές µε real-time feeds σχετικά µε το τι συζητιέται -και όχι µόνο- σε αυτά τα sites. Στη συνέχεια, η Visible "βαθµολογεί" κάθε post, χαρακτηρίζοντάς το ως θετικό ή αρνητικό, µεικτό ή ουδέτερο. Παράλληλα, εξετάζει και το βαθµό επιρροής του συγγραφέα του!
Τι θέλει η In-Q-Tel από τη Visible; Να παρακολουθεί τα ξένα social media, ενώ την ίδια στιγµή να επεκτείνει τις δυνατότητες µετάφρασης από χώρες "θερµού" ενδιαφέροντος.
Τα ελληνικά, για την ώρα, µάλλον δεν είναι προτεραιότητα...
Δημοσίευση σχολίου