13/11/09

Οι Ραβίνοι του Χρήματος ο αντικανονικός Αρχοντώνης και οι Έλληνες

Δανείζομαι τα σχόλια των αναγνωστών:

«O Βαρθολομαίος είναι το κατάλληλο άτομο για το βραβείο των Μακκαβαίων.
'Οπως έχει αποδείξει επανειλημμένα, βλέπει και αυτός τον Ελληνισμό ως μίασμα.
Ειδικά ό,τι έχει να κάνει με αρχαίους Έλληνες .
Βλέπει αρχαία κολόνα και παθαίνει έμφραγμα. Νομίζει ότι στον Όλυμπο εδρεύει ο Γιαχβέ.
Γι'αυτόν οι μόνοι που υπάρχουν διαχρονικά είναι οι ρωμιοί υπήκοοι της παλιάς οθωμανικής λαμπρής αυτοκρατορίας που της έκοψε η σάλτσα από κάτι ξεβράκωτους κατσαπλιάδες ελλαδίτες που επαναστάτησαν ενώ περνούσαν μια χαρά -μυστήριο πράγμα, και οι απόγονοί τους, μελλοντικοί υπήκοοι της νεο- οθωμανικής αυτοκρατορίας που ετοιμάζουν.
Αυτή την ιδέα υπηρετεί πιστά .
'Όνειρα θερινής νυκτός με ξεσκέπαστα οπίσθια.
Ξέρουν όμως που δίνουν τα βραβεία οι αρχι-ραβίνοι. Το ζήτημα είναι να ξυπνήσουμε κι'εμείς κάποτε και απονείμουμε τα ανάλογα βραβεία.
Π.χ το Μέγα Παράσημο Της Ανοικτής Παλάμης ή του Λουτρού Μετ' Αρωμάτων , την ανώτατη επίτιμη διάκριση του Ποδιού Μετά Κλωτσιάς , κάτι τέλος πάντων .
Δεν μπορεί τέτοιον ηγέτη της χριστιανοσύνης να τον βραβεύουν μόνο οι Εβραίοι!»

<< «...καὶ ἐξεγερῶ τὰ τέκνα σου, Σιών, ἐπὶ τὰ τέκνα τ... «...καὶ ἐξεγερῶ τὰ τέκνα σου, Σιών, ἐπὶ τὰ τέκνα τῶν Ἑλλήνων...» Μὴν ξεχνᾶμε καὶ τοὺς Μακκαβαίους «υἱοὺς τοῦ φωτὸς» τοῦ Ἄμος Κιτάϊ, ποὺ θέλανε νὰ ἀνεβάσουνε καὶ στὴν Ἐπίδαυρο... Φαντάζομαι ἡ κυρία Κέλερ (ἢ Κάλερ), ἡ κυρία Μπιρμπίλ, κλπ, δὲν θὰ εἶχαν ἀντίῤῥησιν...>>

Από το κείμενο του αρχιραβίνου Shimon Apisdorf γίνεται αντιληπτό ότι τον βράβευσαν σαν αποστάτη και εξωμότη του ελληνικού πολιτισμού και της ημετέρας παιδείας. Σαν παιδί του «Ισραήλ» εντός του «Γένους των Ρωμιών».
Σαν Εβραιο-ελληνα, και σαν Τούρκο αξιωματούχο.

Ο Αρχοντώνης, είναι εχθρός και αντίπαλος του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ στοιχείου στην ορθόδοξη εκκλησία .

Η ελληνική εκκλησία, συνδέεται με τον ελληνικό λαό, με την αφομοίωση των ελληνικών πολιτιστικών στοιχείων , και των στοιχείων της προηγούμενης θρησκείας,(πχ Διόσκουροι-Άγιος Νικόλαος, πηγές Νυμφών-αγιάσματα κλπ), και με την συμμετοχή λαϊκών ιερέων, (πχ.Παπαφλέσσας) ,στον αγώνα για εθνική ανεξαρτησία και ελευθερία.
Να μην ξεχνούμε ότι το «Πατριαρχείο», απαγόρευσε το 1820, την βάπτιση των Ελλήνων, με ελληνικά ονόματα.
Τα ζητήματα αυτά όμως αφορούν τους Έλληνες πολίτες.
Τους Έλληνες επισκόπους, που είναι οι φύλακες, του «οικοδομήματος», πρέπει να τους απασχολεί η εφαρμογή των «ιερών κανόνων».
-Δεν ζήτησα από τους επισκόπους της ελληνικής εκκλησίας να υιοθετήσουν την άποψή μου, για τις ποδίτσες και τα ξιφίδια, αν και θα έπρεπε, για λόγους, αρχής, να είναι αντίθετοι, με την εκλογή τεκτόνων, μητροπολιτών, Αρχιεπισκόπων, και Πατριαρχών.
-Δεν ζήτησα από τους επισκόπους, να υιοθετήσουν την άποψή μου, για το ρόλο που επιφυλάσσει η Παγκόσμια Διακυβέρνηση στο Πατριαρχείο, στα πλαίσια του νέο-οθωμανισμού. -Δεν ζήτησα από τους επισκόπους, να υιοθετήσουν την άποψή μου, για το ρόλο που επιφυλάσσει η Cia, στον Αρχοντώνη, για τον Ρωσσικό Χώρο, και ιδίως για την Ουκρανία.

Μια απλή απάντηση ζήτησα ,στο ερώτημα:

-Ισχύει ο 65ος Αποστολικός κανόνας;
-Και εάν ναι, θα εφαρμοστεί;
Η ερώτηση , απευθύνεται στην Ιερά Σύνοδο. Και τον Αρχιεπίσκοπο.

Σπύρος Χατζάρας

ΥΓ. Η Αντικανονική «επίσκεψη»του Αρχοντώνη στην Συναγωγή της NY. δεν αφορά, μόνο στην ελληνική εκκλησία. Οι Αποστολικοί κανόνες, ισχύουν και για τα άλλα Ορθόδοξα Πατριαρχεία, τις αυτοκέφαλες εκκλησίες, και τους μητροπολίτες της διασποράς. Είναι αδύνατο να την κρύψουν κάτω από το χαλί. Χρειάζονται ξεκάθαρες απαντήσεις.

Κάνε με Τούρκο Πασά μου Να αγιάσω
http://www.apogevmatini.gr/?p=52394

Το «πράσινο φως» για την πλήρωση θέσεων του Οικουμενικού Θρόνου από Αρχιερείς που δεν έχουν την τουρκική υπηκοότητα -και πλέον μπορούν να την αποκτήσουν, διατηρώντας παράλληλα αυτήν που ήδη έχουν- έδωσε η κυβέρνηση Ερντογάν.
Η ιστορική αυτή απόφαση της τουρκικής πλευράς ικανοποιεί ένα πάγιο αίτημα της Ελλάδας και του Οικουμενικού Πατριαρχείου και ανοίγει το δρόμο για τη στελέχωση του Πατριαρχείου με Ιεράρχες ελληνικής ή άλλης υπηκοότητας, κάτι που η Συνθήκη της Λωζάννης, ογδόντα έξι χρόνια πριν, είχε αποτρέψει (σ.σ. μέχρι σήμερα η Τουρκία δεν έδινε ούτε άδειες παραμονής και εργασίας σε μη Τούρκους υπηκόους κληρικούς).

Η εξέλιξη αυτή επιβεβαιώνεται από την επιστολή του Οικουμενικού Πατριάρχη προς τους Αρχιερείς του Θρόνου εκτός Τουρκίας, την οποία δημοσιεύει η «Α».
Ο Προκαθήμενος της Ορθοδοξίας ενημερώνει τους επαρχιούχους Ιεράρχες για την ιστορική συμφωνία και τους καλεί να… ετοιμάσουν τα χαρτιά τους για την Τουρκία, προκειμένου να διασωθεί η Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης.

Στο κείμενό του ο κ. Βαρθολομαίος εξηγεί ότι το πρώτο βήμα έγινε σε συνάντηση που είχε ο κ. Ερντογάν τον Ιανουάριο του 2008 «μετά του Εξοχωτάτου κ. Κωνσταντίνου Καραμανλή, πρωθυπουργού τότε της Ελλάδος, και της Εξοχ. Υπουργού Εξωτερικών Εριτίμου κ. Μπακογιάννη».
Ο κ. Ερντογάν «είχε την καλωσύνην να υποσχεθή ότι προς διευκόλυνσιν της Εκκλησίας, η Έντιμος Κυβέρνησίς του θα παράσχη την τουρκικήν υπηκοότητα εις τους εν τω εξωτερικώ μη Τούρκους υπηκόους Αρχιερείς του Θρόνου, εφ’ όσον ούτοι το επιθυμούν, χωρίς υποχρέωσιν παραιτήσεως εκ της ην ήδη ούτοι κατέχουν ετέρας υπηκοότητος», λέει ο Οικουμενικός Πατριάρχης και σημειώνει ότι αν συνεχιστεί η παρούσα κατάσταση «θα αντιμετωπίσωμεν προσεχώς μεγάλας δυσκολίας περί την στελέχωσιν και ευστάθειαν του αγιωτάτου Αποστολικού Οικουμενικού Θρόνου εν τη σεβασμία φυσική Αυτού καθέδρα και την ανάδειξιν νέων Πατριαρχών εις το μέλλον».

Ο κ. Βαρθολομαίος προσθέτει πως ύστερα από την «ιστορικήν απόφασιν» της Τουρκίας το Οικουμενικό Πατριαρχείο κατέληξε «εις την απόφασιν όπως ολοθύμως προτείνωμεν εις πάντας τους μη έχοντας την τουρκικήν υπηκοότητα Ιερωτάτους Μητροπολίτας του Θρόνου να κάμουν χρήσιν του ευεργετήματος τούτου, εφ’ όσον ασφαλώς το επιθυμούν, χωρίς η αποδοχή της προσφοράς ταύτης να αποτελεί μείωσιν, ουδέ κατ’ ελάχιστον, της εθνικής εκάστου φιλοτιμίας, αφού, ως ελέχθη, δεν τίθεται θέμα απαρνήσεως της ην ήδη κατέχει ετέρας υπηκοότητος».

Από τους παραλήπτες της επιστολής εξαιρούνται οι Επίσκοποι των Μητροπόλεων των «Νέων Χωρών» στην Ελλάδα, αλλά συμπεριλαμβάνονται οι Αρχιερείς της ημιαυτόνομης Εκκλησίας της Κρήτης και της, απευθείας υπαγόμενης στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, περιφέρειας των Δωδεκανήσων


Έγκυροι κύκλοι διερωτούνται τι θα γίνει με τους Έλληνες Μητροπολίτες των λεγομένων Νέων Χωρών που διοικητικά υπάγονται στο Οικουμενικό Πατριαρχείο; Στην Κρήτη, δηλαδή, ή στη Ρόδο θα αποκτήσουμε Μητροπολίτες με... Τουρκική υπηκοότητα;

Και, ακόμη περισσότερο, στην Αμερική και στις άλλες Μητροπόλεις του Απόδημου Ελληνισμού, που επίσης διοικητικά υπάγονται στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, και οι οποίοι είναι ταγοί της Ορθοδοξίας και του ελληνισμού, οι Ιεράρχες θα γίνουν Τούρκοι;

Ομογενειακοί παράγοντες, που βρίσκονται επίσης στην πρωτεύουσα, τόνιζαν πως «Δεν θα ανεχθούμε να έχει τουρκική υπηκοότητα ο αρχιεπίσκοπός μας. Εάν θέλει ο κ. Βαρθολομαίος να εξασφαλίσει ιεράρχες για το Φανάρι ας στρέψει αλλού το βλέμμα και τις προσπάθειές του».

Πρόσθεταν, μάλιστα, για να δώσουν έμφαση στην όλη υπόθεση: «Στην Αμερική και αλλού, η Εκκλησία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην Ελληνική εκπαίδευση των παιδιών μας. Είναι δυνατόν ο προκαθήμενος της Εκκλησίας να έχει τουρκική υπηκοότητα;

Η τουρκική υπηκοότητα εξ αντικειμένου συνεπάγεται και ορισμένους περιορισμούς κλπ.
Τι θα κάνει την 25η Μαρτίου ο Αρχιεπίσκοπος; Τι θα πει στα Ελληνόπουλα για το 1821 ο ...Τουρκικής υπηκοότητας Ιεράρχης;»

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με πληροφορίες των ΜΜΕ, στην καταρχήν συμφωνία κατέληξαν ο Οικουμενικός Πατριάρχης και ο Τούρκος πρωθυπουργός στη διάρκεια συνάντησης που είχαν στις 15 Αυγούστου στη νήσο Πρίγκηπο. Κατά την ίδια εφημερίδα, η συμφωνία γνωστοποιήθηκε από τον ίδιο τον κ. Βαρθολομαίο στη 1 Νοεμβρίου, στη διάρκεια της επίσκεψής του στις ΗΠΑ, κατά τη διάρκεια γεύματος με τον αρχιεπίσκοπο Αμερικής Δημήτριο.

Σύμφωνα, εξάλλου, με ομογενειακό ΜΜΕ, ο κ. Ερντογάν ανέφερε στον Οικουμενικό Πατριάρχη προφορικώς ότι θα ικανοποιηθεί το αίτημα και ζήτησε να σταλούν οι σχετικές αιτήσεις των ιεραρχών. Το θέμα συζητήθηκε στην Ιερά Σύνοδο και στάλθηκαν επιστολές στους εκτός Τουρκίας ιεράρχες του Φαναρίου, προκειμένου να υποβάλουν στο πατριαρχείο, εφόσον το επιθυμούν, το αίτημά τους περί απόκτησης της Τουρκικής υπηκοότητας.

Το μέτρο ισχύει για όλους τους ιεράρχες που ανήκουν στο εκκλησιαστικό κλίμα του Οικουμενικού Πατριαρχείου, συγκεκριμένα για τον αρχιεπίσκοπο και τους ιεράρχες της αρχιεπισκοπής Αμερικής, τους μητροπολίτες της Ευρώπης, τον αρχιεπίσκοπο και τους ιεράρχες της Αυστραλίας, τον αρχιεπίσκοπο και τους ιεράρχες της Αγγλίας, τους μητροπολίτες Κορέας, Χονγκ Κονγκ, Καναδά, Νότιας Αμερικής, για τον αρχιεπίσκοπο και τους ιεράρχες της Κρήτης, καθώς και για τους ιεράρχες της Δωδεκανήσου.

Σημειώνεται, τέλος, ότι το Οικουμενικό Πατριαρχείο συντηρείται κυρίως με τους πόρους που του εξασφαλίζουν οι ελληνο-ορθόδοξες μητροπόλεις του εξωτερικού, χωρίς να είναι βέβαιο αν αποδίδεται από τον Οικουμενικό Πατριάρχη λογαριασμός για τα έξοδα και τις δαπάνες, αφού τα χρήματα που προωθούνται στο Φανάρι ανήκουν στους ομογενείς πιστούς.
http://www.inkarp.com/ipb/index.php?showtopic=41353

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΡΡΑ,ΕΦΟΠΛΙΣΤΗ ΠΟΥ ΕΝΕΠΛΑΚΗ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΡΧΑΙΟΚΑΠΗΛΙΑΣ,ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΜΕ ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΠΟΛΗΣ.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΗΜΕΔΑΠΗ ΕΛΙΤ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ,ΤΙΣ ΛΟΓΟΘΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΕΟΟΘΩΜΑΝΙΣΜΟ ΣΑΝ ΣΥΝΔΕΤΙΚΟ ΚΡΙΚΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΡΑΤΤΙΚΩΝ ΕΛΙΤ.

ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΠΩΣ ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΗΜΕΔΑΠΕΣ ΕΛΙΤ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ CDRSEE ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ.Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΡΡΑΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΜΕ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΔΑΥΙΔ,ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΛΠ.ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΥΠΕΞ.

ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΟΙ ΛΟΓΟΘΕΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΟΘΩΜΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΧΟΡΗΓΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ.

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ:OTAN O KΑΡΡΑΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ,ΒΓΗΚΕ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΣΩΠΩΝ.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ.

ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΘΟΣ ΣΕΣΗΜΑΣΜΕΝΩΝ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΩΝ ΟΠΩΣ Η ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΚΑΙ Η ΚΥΡΑ ΘΑΛΕΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥΡΗ.

Ανώνυμος είπε...

O Βαρθολομαίος παρασημοφορεί μασσώνους
ειναι θρησκειολογικα επιτρεπτο?θα αφοριστει?

http://agiooros.freeforums.org/o-t3477.html