9/11/09

ΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΥΤΡΩΘΕΙ, ΕΧΕΙ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΑΙ ΘΛΙΒΕΡΗ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑ

του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Με καλείτε να σώσω τη χώρα μου…

Από ποιους να την σώσω;;;

Από τους μόνους που κινδυνεύει αυτή η χώρα, είστε εσείς.

Εσείς που σας ανατέθηκε το καθήκον να διαχειριστείτε το μέλλον της.

Εσείς που την προδίδετε καθημερινά ευτελίζοντας τις αξίες της και το παρελθόν της.

Με προειδοποιείτε ότι η χώρα μου χρεοκοπεί…
Χρεοκοπήστε την αφού είστε ανίκανοι να διαχειριστείτε τον ιδρώτα και το αίμα του λαού της που ρουφάτε σαν αιμοσταγείς βρικόλακες.
Τι κάνατε τόσα χρόνια τις ασφαλιστικές μου εισφορές;;;

Τι κάνατε τόσα χρόνια το πανάκριβο τίμημα που καταβάλω κάθε φορά στο συνεταιράκι μου την εφορία;;;

Ποιος με ρώτησε τόσα χρόνια αν μπορούσα να πληρώνω όλα όσα με αναγκάσατε;;;

Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να σπαταλάτε τον ιδρώτα του για να κάνετε κοινωνική πολιτική προς όφελος του …Μπαγκλαντές και τώρα να μου ζητάτε να χύσω κι άλλο αίμα κι άλλο ιδρώτα για να μη χρεοκοπήσει αυτή η χώρα;;;

Που πήγαν τα λεφτά που τόσα χρόνια σας δίνω με ιδρώτα και αίμα βγαλμένα, για να φτιάχνονται μάγκες τα κατά καιρούς λαμόγια που θρέφει το άθλιο πολιτικό σύστημα που στήσατε;;;

Ποιος από σας στήθηκε στο εκτελεστικό απόσπασμα για απιστία σε βάρος της χώρας μου, για το θράσος που είχε να ασελγήσει σε βάρος της κι σε βάρος του ιδρώτα των πολιτών της;;;
………..
Ποια χώρα να σώσω λοιπόν κι από ποιόν να την σώσω;;;
Και κυρίως σε ποιόν να την παραδώσω;;;
……..
Κι αν αυτός ο λαός αποφασίσει να κάνει πραγματικά κάτι γι αυτή τη χώρα, έχει μόνο μια επιλογή.
Να βουτήξει μια βρεγμένη σανίδα και να μην αφήσει κολυμπηθρόξυλο όρθιο απ όλους εσάς που το μόνο που ξέρετε είναι να του πίνετε το αίμα και να υποθηκεύετε το μέλλον του στο βωμό της ανομίας και του πιο επικίνδυνου παραλογισμού.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο….
http://ellinikoforum.blogspot.com/2009/11/blog-post_2154.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: