22/1/10

Το Κράτος της κάς Στέλλας και η αλβανική «μειονότητα»

Ο υφυπουργός παιδείας κ Πανάρετος απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΛΑΟΣ κ Αλέξανδρου Χρυσανθακόπουλου απεκάλεσε «μειονότητα» τους Αλβανούς μαθητές που έκαναν κρυφά μάθημα Αλβανικής γλώσσας έπειτα από πρωτοβουλία της κας Στέλλας.

3 σχόλια:

amaranthus είπε...

καλη αρχη

Ανώνυμος είπε...

Σχετικά με την κ. Στέλλα...
Ως απλός πολίτης και γονέας θεωρώ Εγκληματική και επικίνδυνη τη δράση της κας Στέλλας, της δασκάλας με κεφαλαίο Δ.
Θέμα 1ον: παιδιά που πηγαίνουν στο σχολείο σε χώρα στην οποία επιθυμούν και αυτά και γονείς τους να ενσωματωθούν, θα έπρεπε πράγματι να κάνουν "ιδιαίτερα" μαθήματα, αλλά στην γλώσσα της χώρας αυτής (στην περίπτωση αυτή Ελληνικά), γλώσσα την οποία οι γονείς δεν κατέχουν αρκετά ώστε να βοηθήσουν τα παιδιά τους στην καθημερινή μελέτη των μαθημάτων τους ώστε αυτά να καταστούν ισότιμα με τα Ελληνόπουλα και να μη νοιώθουν "διαφορετικά" ή και "κατώτερα" .
Θέμα 2ον: Η ύλη, τα βιβλία και η μέθοδος διδασκαλίας της εν λόγω κυρίας από ποιόν φορέα ελέγχονταν? σε ποιό κρατικό πρόγραμμα ήταν ενταγμένη η όποια διδασκαλία;
Θέμα 3ον: Ο χώρος στον οποίο η κυρία αυτή έκανε τα φροντιστήρια της γιατί ήταν ο χώρος τον οποίο πληρώνω με τους φόρους μου και όχι κάποιος ιδιωτικός της χώρος (με ότι υποχρεώσεις αυτό συνεπάγεται...;)
Θέμα 3ον: Γιατί να πιστέψω ότι η κυρία Στέλλα δεν πληρωνόταν "μαύρα" χρήματα από τους δυστυχείς γονείς που επιθυμούν το καλό των παιδιών τους (για το οποίο και βέβαια δεν εργαζόταν η κυρία αυτή), εκμεταλλευόμενη τον χώρο του δημοσίου σχολείου; και δεν βιοπορούσε ή πλούτιζε εις βάρος όλων μας, φέροντας την ανθρωπιστική της μάσκα-κουκούλα;
Με τί πτυχίο δίδασκε;
Θέμα 4ον: γιατί μπορεί ο καθένας να παριστάνει τον "ανθρωπιστή" εις βάρος της τσέπης μου;
Τελικά...
Ίσως θα έπρεπε να ξανακαθίσουμε όλοι στα θρανία και να ξαναδιδαχτούμε τί σημαίνει ανθρωπισμός!
Γιατί αν ανθρωπισμός είναι να εκμεταλλεύεται κάποιος κρυφά τον δημόσιο χώρο για να "παριστάνει" τον δάσκαλο, αν ανθρωπισμός είναι να καλλιεργείς στις αθώες παιδικές και νεανικές ψυχές την "διαφορετικότητα" και μάλιστα σε ψυχές που τους ζητάς και τους υπόσχεσαι "ενσωμάτωση"
αν ανθρωπισμός είναι η χωρίς έλεγχο παρεχόμενη "διδασκαλία" αν ανθρωπισμός είναι η δικαίωση και η επιβράβευση παράνομων και αυθαίρετων πράξεων τότε... κάπου πάσχουμε ως κοινωνία κυρία υπουργέ, Άννα Διαμαντοπούλου, που βαφτίσατε μια κυρία που παρανόμως δίδασκε χωρίς να είναι αυτή της η πράξη ενταγμένη σε κάποιο πρόγραμμα με ελεγχόμενη ύλη όπως είναι η ύλη των Ελληνικών σχολείων που ορίζεται από το υπουργείο και ελέγχεται από αυτό.
Αφού λοιπόν η δικαιοσύνη και η κ. υπουργός όχι μόνο δικαίωσαν αλλά και επιβράβευσαν την παράνομη δράση της κας Στέλλας, ως δράση ανθρωπιστική, και εφ' όσον υπάρχει και δεδικασμένον πλέον... ας ξεχυθούμε λοιπόν συνΕλληνες να βάλουμε δασκάλους και καθηγητές στα δημόσια σχολεία το απόγευμα να διδάσκουν στα παιδιά μας πραγματικά την Ελληνική γλώσσα και ιστορία, καθώς και θρησκευτικά ίσως και άλλα... με βιβλία, ύλη και μέθοδο που εμείς θα επιλέγουμε, νόμιμα και σύμφωνα πάντα με τους ανθρωπιστικούς κανόνες! και... Τί το χρειαζόμαστε τελικά σ' αυτή την οικονομική κρίση και το χρυσοπληρώνουμε αυτό το υπουργείο αφού μπορούμε να μορφώσουμε τα παιδιά μας στα σχολειά που έχτισαν οι πρόγονοί μας με το υστέρημά τους και δασκάλους και ύλη της επιλογής μας; και πολύ... πολύ... πολύ... οικονομικότερα; Τί χρειαζόμαστε ένα υπουργείο που δεν τιμωρεί την παρανομία? αλλά την επιβραβεύει;
Και τί έννοια έχει η δικαιοσύνη, τα δικαστήρια και όλο αυτό το νταβαντούρι που πληρώνουμε με τους φόρους μας και που δικαιώνει τις παράνομες δράσεις και πράξεις;
Δηλαδή η ανεξέλεγκτη και μη θεσμική παρέμβαση μέσω διδασκαλίας στις παιδικές και νεανικές ψυχές, χωρίς επιτήρηση και κανόνες είναι για σας κ. υπουργέ πράξη ανθρωπισμού; ... με κεφαλαία... Υ και Α...?

Ανώνυμος είπε...

Η μεγάλη πρόοδος της Ελλάδας στον πολιτισμό και τις επιστήμες οφείλεται στην καταπληκτική γλώσσα που αναπτύχθηκε εδώ. Η ελληνική γλώσσα είναι αυτή που μας κάνει να αισθανόμαστε περήφανοι γι’ αυτό που είμαστε και να λέμε ότι όλοι είμαστε Έλληνες. Όλες οι αρχαίες πέτρες στις γειτονικές χώρες και γύρω από την Μεσόγειο μιλούν Ελληνικά. Απαιτείστε επαναφορά του πολυτονικού στη γραφή στα δημοτικά και κατόπιν σ’ όλα τα σχολεία. Οι τόνοι και τα πνεύματα θα κάνουν τα παιδιά εξυπνότερα και πιο προσεκτικά.
Διαδώστε το μήνυμα.
ΑΝΤΙΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΗΣ

Η προδοσία του 1897.Στις 27 Απριλίου τα ανάκτορα περιμέναν την τουρκική επίθεση και την ευρωπαϊκή μεσολάβηση

 Η εκκένωση της Κρήτης. Ο Γερμανικός Θρόνος δεν θα εβάπτε την Δυναστεία της Ελλάδος.΄Οι Τούρκοι λεηατούσαν τις αρχαιότητες