6/11/23

Τζόκοβιτς: Θέλω να τελειώσω τη σεζόν ως ο Νο 1 τενίστας στον κόσμο και να κερδίσω το Davis Cup


 

Ο καλύτερος τενίστας του κόσμου Νόβακ Τζόκοβιτς αφού κέρδισε την Κυριακή το Masters στο Παρίσι όπου νίκησε τον Γκριγκόρ Ντιμιτρόφ με 6:4, 6:3 στον τελικό δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι οι επόμενοι δύο στόχοι του είναι να τελειώσει τη σεζόν στην πρώτη θέση της λίστας ATP και να κερδίσει το Davis Cup με τα χρώματα της Σερβίας. 
«Τώρα θα ξεκουραστώ για τρεις με τέσσερις ημέρες. Θέλω να περάσω ελεύθερο χρόνο με την οικογένειά μου», δήλωσε ο Τζόκοβιτς» σε συνέντευξη Τύπου στο Παρίσι. 
 Ο Τζόκοβιτς θα παίξει στο τελευταίο τουρνουά της σεζόν στο Τορίνο από τις 12 έως τις 19 Νοεμβρίου και τόνισε ότι κάθε αγώνας στο Τορίνο θα είναι σαν τελικός, επειδή στο τουρνουά μετέχουν οι οκτώ καλύτεροι τενίστες στον κόσμο. 
«Κέρδισα το τουρνουά στο Τορίνο πέρυσι. Μου αρέσει να παίζω μπροστά σε Ιταλούς οπαδούς. 
Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Δεν έχω χάσει τον αγώνα από τον τελικό του Γουίμπλετον και ανυπομονώ να τελειώσω τη σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. «Δύο από τους πιο σημαντικούς στόχους μου είναι να τελειώσω τη σεζόν ως νούμερο ένα και να κερδίσω το Davis Cup», δήλωσε ο Τζόκοβιτς. 
 Ο Τζόκοβιτς είπε ότι θα εστιάσει την προσοχή του στις επόμενες προκλήσεις. «Όσο είμαι ενεργός τενίστας, αυτή θα είναι η πνευματική προσέγγιση που θα καλλιεργήσω. Οι επιτυχίες είναι μεγάλες, αλλά έχω ήδη γυρίσει την επόμενη σελίδα. Είτε θεωρείται καλό είτε κακό, είναι μια μέθοδος που λειτουργεί για μένα και νομίζω ότι είναι σωστή όσον αφορά τους μελλοντικούς στόχους, γιατί θα θέλω να κερδίσω ακόμα περισσότερα τουρνουά ενώ είμαι ενεργός και να παίξω στο υψηλότερο επίπεδο. Τα Grand Slams και τα Masters είναι τα πιο πολύτιμα τουρνουά στο άθλημά μας και υπό τις συνθήκες των τελευταίων επτά ημερών αυτή η νίκη έχει μεγαλύτερη βαρύτητα, ειδικά σε αυτό το στάδιο της καριέρας μου. Αν και ειλικρινά δεν ξέρω ποιο στάδιο της καριέρας μου είναι πια, είπε ο Τζόκοβιτς. 
 Οι οκτώ του Τορίνο:
Νόβακ Τζόκοβιτς, Κάρλος Αλκαράθ,Ντανίλ Μεντβέντεφ, Γιανίκ Σίνερ ,Αντρέι Ρούμπλεφ Στέφανος Τσιτσιπάς, Αλεξάντερ Ζβέρεφ, Χόλγκερ Ρούνε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι Αδελφοί Αγγελόπουλοι δεν είναι το καλό αλλά το κακό. Και το δείχνουν

 Πέρασε ο πανδαμάτωρ χρόνος και ξεχάσαμε τι έκαναν οι διαιτητές στα δυο πρώτα παιχνίδια των τελικών του πρωταθλήματος Μπάσκετ. Αλλά, οι Αφοί...