29/5/14

Έρχεται η ώρα της Νίκης στη Συρία

Οι ΗΠΑ, η Σαουδική Αραβία , το ΚΑΤΑΡ, και οι σύμμαχοι τους, παρακολουθούν εμβρόντητοι την οργάνωση των προεδρικών εκλογών της 3ης Ιουνίου στη Συρία, τις οποίες θα κερδίσει ο Μπασάρ αλ-Ασαντ. Η ψηφοφορία θα διεξαχθεί στις ελεύθερες περιοχές. Ο Ομπάμα δήλωσε ότι η κατάσταση στη Συρία έχει επιδεινωθεί, (για τους μισθοφόρους). «Νομίζω ότι οι συνθήκες είναι χειρότερες», είπε.

Ο πόλεμος σε βάρος του λαού της Συρίας, έχει ρίξει στη φτώχεια το ήμισυ του πληθυσμού της και έχει καταστρέψει τους τομείς της εκπαίδευσης και της υγείας, αναφέρει έκθεση του ΟΗΕ. Τρεις στους τέσσερις Σύριοι ζουν σε συνθήκες φτώχειας και πάνω από τους μισούς (54,3%) σε συνθήκες ακραίας φτώχειας.
Το ΑΕΠ συρρικνώθηκε κατά 41% σε σχέση με το 2010. Από την αρχή της κρίσης χάθηκαν 70 δις δολάρια . Η γεωργία και η βιομηχανία έχουν βουλιάξει. Αυτό που απέμεινε ειναι το εσωτερικό εμπόριο και οι κυβερνητικές υπηρεσίες .
Η ανεργία αυξήθηκε κάθετα από το 10,3% το 2011 στο 54,3% το τελευταίο τρίμηνο του 2013. Ο πληθωρισμός έχει φθάσει το 178%. Οι δυτικές επαρχίες Ταρτούς και Λατάκια των Αλαουιτών, όπου δεν μπόρεσε να αναπτυχθεί το «κίνημα» των μισθοφόρων πληγήκαν λιγότερο.
Παρόλα αυτά ο λαός της Συρίας άντεξε.
  Όπως έγραψε η εφημερίδα Kommersant της Μόσχας κατά την επίσκεψη στη Δαμασκό ρωσικής αντιπροσωπείας με επικεφαλής τον αντιπρόεδρο της ρωσικής κυβέρνησης Ντμίτρι Ρογκόζιν , η Μόσχα θα προσφέρει στη συριακή κυβέρνηση βοήθεια ύψους 240 εκατομμυρίων ευρώ το 2014, για να αντιμετωπιστούν τα επείγοντα «κοινωνικά προβλήματα» και θα διαγραφεί τμήμα του χρέους της Συρίας προς τη Μόσχα.
Τώρα λίγες μέρες πριν τις εκλογές, μέρα με τη μέρα πλησιάζει η τελική νίκη με την ολοκληρωτική ανακατάληψη του Χαλεπίου, και την απελευθέρωση της Ιτλίμπ.

  During Wednesday operations, army units destroyed a militant weapon and ammunition cache in Hreitan in the northern province of Aleppo, killing all the armed militants in the area, Syrian state news agency SANA reported. Another army unit killed over 25 militants in Kherbet al-Mashir and targeted staging areas of intruding elements in Tal Sosin, Tal Refaat, Handarat, Tal Jabin, the industrial city, Atareb, Kafar Hamra and al-Kastello, killing or injuring many militants and eliminating their weaponry. In the outskirts of Homs, government troops further thwarted an infiltration attempt by the militants from Talbisa toward al-Molouk point, inflicting heavy losses on the militants. This is while an army unit foiled another infiltration bid toward Tal al-Ansar in the same area, killing numerous armed militants. In a Damascus countryside, the army eliminated militants, some of whom were identified as Saudi nationals, and destroyed their hideouts north of al-Mleiha, in addition to eliminating armed intruders near the town of al-Qasimiye in Eastern Ghouta. In Douma area, the army destroyed another militant staging area in Aaliya farms, while a series of operations were carried out in Jobar, resulting in the death of scores armed elements. Syrian forces also discovered a 150-meter tunnel that links Douma farms with Harasta Highway in the far suburbs of Damascus. The tunnel, which was equipped with lights and ventilation, was destroyed by the army troops and two militants found inside were detained. Additionally, an army unit destroyed a militant staging area in Naheta in al-Hrak in Daraa province, killing eight armed men that included a Jordanian nation from the al-Nusra Front terrorist group, according to the SANA report. Elsewhere in Daraa, government forces killed and injured numerous more militants in Kherbet Hamman, al-Waara and al-Najed farm, as well as Atman town, further destroying a vehicle while carrying a number of armed men. The development comes as the country is preparing for presidential election on June 3.

ΜΟΣΧΑ: Σπρώχνουν για πόλεμο στην Ευρώπη οι ΗΠΑ

83000 δολάρια κάνει μια ζωή για τους ολιγαρχικούς της ΝΤΠ

Ο σύμβουλος του προέδρου Πούτιν, κ. Σεργκέι Γκλάζιεφ, κατηγόρησε σήμερα 
 τις Ηνωμένες Πολιτείες, ότι προσπαθούν να προκαλέσουν μια στρατιωτική σύγκρουση στην Ευρώπη με αφορμή την Ουκρανία για το δικό τους οικονομικό όφελος, όπως έχει γίνει στο παρελθόν.*
Ο Υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας, κάλεσε τη «διεθνή κοινότητα», να εντείνει τις προσπάθειες της με στόχο τη συμμόρφωση του Κιέβου με τις συμφωνίες για την Ουκρανία για να σταματήσει η βία και να αρχίσει αμέσως διάλογος με τις περιφέρειες.
Ο κ. Λαβρόφ επικαλέστηκε την συμφωνία Γιανουκόβιτς-αντιπολίτευσης της 21ης Φεβρουαρίου ,την οποία υποστήριξε η ΕΕ, τη συμφωνία της Γενεύης της 17ης Απριλίου που έχει συμφωνηθεί με τη συμμετοχή της Ρωσίας και η οποία περιέχει τον οδικό χάρτη της Ελβετικής προεδρίας του ΟΑΣΕ , που υποστηρίζεται από όλους τους συμμετέχοντες , εκτός από την ουκρανική κυβέρνηση, και το μνημόνιο Ουκρανίας - ΟΑΣΕ για το καθεστώς των διεθνών παρατηρητών στην Ουκρανία και για την ασφάλεια του προσωπικού του ΟΑΣΕ που δεν επικυρώθηκε , από το Κίεβο.
Στο Κίεβο, ο προσωρινός Πρόεδρος , Oleksandr Turchynov ανακοίνωσε στην Ράντα την κατάρριψη ενός ελικοπτέρου στην ανατολική Ουκρανία και τον θάνατο 14 στρατιωτών. Η «Εθνική Φρουρά» μιλάει για 12.
Οι δυνάμεις αυτοάμυνας της Λαϊκής Δημοκρατίας του Donetsk ανακοίνωσαν την κατάρριψη δυο ελικοπτέρων της Ουκρανικής Πολεμικής Αεροπορίας.
Το πρώτο ελικόπτερο, στο οποίο επέβαινε ο Ουκρανός διοικητής των επιχειρήσεων στην περιοχή, στρατηγός Βολοντίμιρ Κουλτσίσκι, μαζί με το επιτελείο του και ομάδα Αμερικανών μισθοφόρων οι οποίοι ήσαν η φρουρά τους, καταρρίφθηκε με βλήμα SA-17 κοντά στον οικισμό Chervony Molochar, του Σλαβιάνσκ. Η βολή έγινε λίγα δευτερόλεπτα μετά την απογείωση του ελικοπτέρου, γεγονός που σημαίνει ότι είχε στηθεί ενέδρα στην περιοχή και περίμεναν να επιβιβαστούν οι «υψηλοί αξιωματούχοι» και να απογειωθεί το ελικόπτερο πριν την βολή.
Όπως σχολιάζει το defencenet.gr, εκείνο που εντυπωσιάζει είναι το επίπεδο πληροφόρησης των δυνάμεων αυτοάμυνας. Οι μάχες στην περιοχή συνεχίζονται στο Semyonovsk .
Στο Λουγκάνσγκ παραδόθηκαν 100 Ουκρανοί στρατιώτες σε μια από τις εναπομείνασες βάσεις εντός της νέας αποσχιθείσας δημοκρατίας. Η βάση καταλήφθηκε με έφοδο από τις δυνάμεις Αυτοάμυνας. Η μάχη δεν κράτησε παραπάνω από 10-15 λεπτά.
Tα κρούσματα Ουκρανών στρατιωτών που παραδίνονται αμαχητί αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο. Από το υπουργείο Εσωτερικών, της Ουκρανίας αναφέρουν ότι παρουσιάστηκαν 17000 κρούσματα «προδοσίας» στις υπηρεσίες ασφαλείας.

Το Γενικό Επιτελείο των Ρωσικών Ενόπλων Δυνάμεων ανακοίνωσε σήμερα ότι περίπου 300 ουκρανοί μισθοφόροι, από τις δυτικές περιοχές, που είχαν πολεμήσει στο παρελθόν στον Βόρειο Καύκασο και πρόσφατα στη Συρία με την πλευρά της αντιπολίτευσης κατά του Μπασάρ Άσαν,τ επέστρεψαν στην Ουκρανία στο διάστημα Μάρτιου-Απρίλιου και τώρα συμμετέχουν με την «Εθνική Φρουρά» στις επιχειρήσεις της ουκρανικής κυβέρνησης εναντίον των κατοίκων, στις νοτιοανατολικές επαρχίες .
Ο Πορόσενκο, που θα ορκισθεί στις 7 Ιουνίου, για να προσελκύσει εθελοντές στον νέο Ουκρανικό Στρατό υποσχέθηκε να αυξήσει τον μισθό από τα 50 δολάρια τον μήνα σε 83 δολάρια την ημέρα και πρόσφερε συμβόλαιο ασφάλειας ζωής 83.000 δολαρίων για κάθε «εθελοντή».
Ο πρώην πρόεδρος της Ουκρανίας Βίκτορ Γιανουκόβιτς σε δηλώσεις του από το Ροστόβ είπε ότι, «οι πολίτες περίμεναν ότι οι πρόωρες προεδρικές εκλογές θα έφερναν την ειρήνη , όμως αντί για αυτό είδαν ένα λουτρό αίματος».

* ASTANA, May 29 (Reuters) - An outspoken Kremlin adviser accused the United States on Thursday of trying to stoke a military conflict between Russia and European nations over Ukraine for its own economic gain. Sergei Glazyev, an economic adviser to President Vladimir Putin with responsibility for ties with Ukraine, said the United States' economy and global standing had benefited in the past from wars in Europe. "Now they (the United States) are unfurling a war in Ukraine, after organising a coup and putting their own people in charge, to use Ukraine as a detonator against Russia and Europe," Glazyev told reporters in the Kazakh capital, Astana. "There is growing chaos in Ukraine, and the chaos is increasingly acquiring the traits of a global catastrophe," he said before Russia, Belarus and Kazakhstan signed a treaty creating a new trading bloc. Glazyev said the situation in Ukraine was already a "de facto war". "Any war in Europe results in great gains for America, in the strengthening of its geopolitical influence, and they are sticking to their tradition," he said. Glazyev said Ukraine's newly elected president, Petro Poroshenko, could be considered legitimate only if he halted a military operation to flush out the rebels in the east. "The only the thing he could undertake to legitimise his position, would be to stop the clearly illegal and inhumane operation in the southeast," he said.

Ενός κακού μύρια έπονται

Διαλύονται στο μαγαζί του Μπλάκ Λέιμπελ

Ο βουλευτής και πρώην υποψήφιος για το δήμο της Αθήνας κ. Βασίλης Καπερνάρος, κατέθεσε στο προεδρείο της Βουλής δήλωση ανεξαρτητοποίησης παραιτούμενος από την ΚΟ των Ανεξάρτητων Ελλήνων.

Οι καλοί λογαριασμοί

Η σχηματοποίηση ενός κεντροδεξιού πόλου με την Ολιγαρχία, τους τραπεζοχρηματιστές και τους παντοειδείς μισθοφόρους τους, δεν με ενδιαφέρει, δεν με απασχολεί, δεν την πιστεύω.
Η συνεργασία με την μανδάμ Τζαβέλα, τον κ. Γιώργο του LSE, τον φιλελεύθερο Μάκη τον Φασίστα και το ρετάλι της Τρόικα, δεν μου ταιριάζει καθόλου. Άλλωστε δεν είναι και «σοβαρά μυαλά».
Αν θα κάτσουν εκείνοι στο τραπέζι, εγώ θα σηκωθώ.

Τα ευρωσκεπτικιστικά μέτωπα των Βρυξελλών

Το Κόμμα των «Αληθινών Φιλανδών» που έχει δυο ευρωβουλευτές αρνήθηκε να ενταθεί στην ομάδα της κας Λεπέν, και πηγαίνει στη συμμαχία του κ. Φάραντζ.
Οι Σουηδοί Δημοκράτες , οι οποίοι έχουν εργαστεί με το Εθνικό Μέτωπο στο παρελθόν , ακόμα, «διστάζουν» να συμμαχήσουν με «τη γαλλική άκρα δεξιά».
Η Πολωνική Νέα Δεξιά με τέσσερις έδρες δεν έχει ανακοινώσει την επιλογή της καθώς και το κόμμα Δικαιοσύνη και Τάξη της Λιθουανίας που έχει δύο έδρες.
Η κ. Λεπέν έχει πει ότι δεν θέλει να ενώσει τις δυνάμεις της με την Χρυσή Αυγή , το Jobbik της Ουγγαρίας ( τρεις έδρες ) , και το Εθνικό Δημοκρατικό Κόμμα Γερμανίας.
Σε διαπραγματεύσεις με τον Φάραντζ βρίσκεται ο Μπέμπε Γκρίλο. Μέχρι στιγμής, η Ευρωπαϊκή Συμμαχία για την Ελευθερία έχει 5 χώρες και ψάχνει 2, ενώ η Ευρώπη για την Ελευθερία και τη Δημοκρατία έχει 4 χώρες και συζητάει με την πέμπτη (Ιταλία).
Απομένουν οι Σουηδοί Δημοκράτες , η Πολωνική Νέα Δεξιά , το κόμμα Δικαιοσύνη και Τάξη της Λιθουανίας και οι ΑΝΕΛ.
Η Χρυσή Αυγή , το Jobbik και το Εθνικό Δημοκρατικό Κόμμα Γερμανίας, είναι εκτός, για την ώρα.
Ο Μπερλουσκόνι, και ο Ορμπάν, σκέπτονται να μετακομίσουν στους «Ευρωπαίους Συντηρητικούς και Μεταρρυθμιστές.
Όλοι έχουν καιρό μέχρι τις 24 Ιουνίου να αποφασίσουν.

Η αποφράδα ημέρα του Ελληνισμού

Τρίτη 29η Μαΐου 1453

Τὸ ἀνακάλημα τῆς Κωνσταντινουπόλεως
(Δημοτικό, ἀπόσπασμα)

Θρῆνος κλαυθμὸς καὶ ὀδυρμὸς καὶ στεναγμὸς καὶ λύπη,
Θλῖψις ἀπαραμύθητος ἔπεσεν τοῖς Ρωμαίοις.
Ἐχάσασιν τὸ σπίτιν τους, τὴν Πόλιν τὴν ἁγία,
τὸ θάρρος καὶ τὸ καύχημα καὶ τὴν ἀπαντοχήν τους.
Τὶς τό ῾πεν; Τὶς τὸ μήνυσε; Πότε ῾λθεν τὸ μαντάτο;
Καράβιν ἐκατέβαινε στὰ μέρη τῆς Τενέδου
καὶ κάτεργον τὸ ὑπάντησε, στέκει καὶ ἀναρωτᾶ το:
- Καράβιν, πόθεν ἔρκεσαι καὶ πόθεν κατεβαίνεις;
- Ἔρκομαι ἂκ τὰ᾿ ἀνάθεμα κι ἐκ τὸ βαρὺν τὸ σκότος,
ἂκ τὴν ἀστραποχάλαζην, ἂκ τὴν ἀνεμοζάλην·
ἀπὲ τὴν Πόλην ἔρχομαι τὴν ἀστραποκαμένην.
Ἐγὼ γομάριν δὲ βαστῶ, ἀμὲ μαντάτα φέρνω
κακὰ διὰ τοὺς χριστιανούς, πικρὰ καὶ δολωμένα.

«Οφείλουμε όλοι να προτιμήσουμε το θάνατο παρά τη ζωή.Για την πίστη και την ευσέβειά μας. Για την πατρίδα. Για το βασιλέα και το Χριστό.Για τους συγγενείς και φίλους».
 
Ο εθνομάρτυς και μεγαλομάρετς Κωνσταντῖνος ΙΑ' Δραγάσης Παλαιολόγος

Είπε δηλαδή: Υπέρ Πίστεως και Πατρίδος και υπέρ Βωμών και Εστιών.

"Σταθείτε αντρειωμένοι και γενναιόψυχοι. Μη δειλιάσετε , επειδή το τείχος έπεσε σε μερικά μέρη από τα βλήματα των τηλεβόλων, γιατί, όπως και εσείς βλέπετε, όπως μπορούσαμε το διορθώσαμε. Εμείς κάθε ελπίδα μας τη στηρίζουμε στην ακαταμάχητη δύναμη του Θεού. Αυτοί έχουν πλήθος όπλα και στρατό και ιππικό, αλλά εμείς έχουμε πίστη στο όνομα του Κυρίου και Σωτήρα και, δεύτερον, στα χέρια μας και τη δύναμή μας, που μας χάρισε η θεία πρόνοια. Γι’ αυτό γίνετε μαχητές έτοιμοι, ισχυροί και μεγαλόψυχοι, για όνομα του Θεού,για να καταλάβουν οι ασεβείς ότι δεν αντιμάχονται με ζώα χωρίς λογική, όπως είναι αυτοί, αλλά με άρχοντες, και αφέντες τους, και απογόνους των Ελλήνων και των Ρωμαίων".

Ο εθνομάρτυς και μεγαλομάρετς Κωνσταντῖνος ΙΑ' Δραγάσης Παλαιολόγος

Από Το Χρονικό της Αλώσεως του Γεωργίου Σφραντζή

28/5/14

Η επόμενη μέρα

Οι νέοι Ευρωπαϊκοί Πολιτικοί Συνασπισμοί

Ο Συνασπισμός Ευρωπαϊκή Συμμαχία για την Ελευθερία, περιλαμβάνει το γαλλικό Εθνικό Μέτωπο με 24 έδρες , την Ιταλική Λίγκα του Βορρά με 9 έδρες , το FPÖ από την Αυστρία με 4 έδρες , το Ολλανδικό PVV επίσης με 4 , το SD από τη Σουηδία με 2, και το Βελγικό Vlaams Belang με μία. 6 χώρες και 44 βουλευτές. Η προσπάθεια της κ. Λε Πεν σήμερα στις Βρυξέλλες είναι να ενταχθούν στην ομάδα της οι Φιλανδοί Εθνικιστές (PS),  με 222,102 ψήφους και δύο έδρες, που στο παρελθόν ανηκαν στην ομάδα του κ Φάρνατζ. Σε αυτή την περίπτωση ο Συνασπισμός της κας Λε Πεν θα εκπροσωπεί περισσότερους από 8 εκ. Ευρωπαίους και θα έχει 46 βουλευτές.

Η Χρυσή Αυγή και το Ουγγρικό Γιόμπικ βρίσκονται εκτός αυτής της συζήτησης ακόμα. 

Ο Συνασπισμός του κ. Φάραντζ θα περιλαμβάνει το UK Independence Party με 24 έδρες , το Dansk Folkeparti , έναν Γάλλο και 4 Πολωνούς , και  ψάχνει εναγωνίως βουλευτές από τρεις χώρες για να συγκροτήσει ομάδα. Οι Φλαμανδοί εθνικιστές του N-VA με τους 4 βουλευτές και οι ΑΝΕΛ, φαίνονται ως πιθανά μελη, της συμμαχίας που έχασε την κ. Τζαβέλλα και τον κ. Σαλαβράκο.

Το γερμανικό AfD, που θεωρεί «γελοίο» τον Φάραντζ θα καθίσει μάλλον με τους «Ευρωπαίους Συντηρητικούς και Μεταρρυθμιστές».

Η γραφειοκρατική Χούντα των Βρυξελλών πάντως, αφού οι Νότιοι και η Ανατολική Ευρώπη ψήφισαν Χούντα, αντιμετωπίζουν ήδη αφ’ υψηλού τους ευρωσκεπτικιστές, καθώς οι «αναλυτές» των Βρυξελλών λένε ότι «τα αντι- ευρωπαϊκά κινήματα, η Ευρωπαϊκή Συμμαχία για την Ελευθερία της Λεπέν ,
η Ευρώπη για την Ελευθερία και τη Δημοκρατία του Φάραντζ , οι μετριοπαθείς ευρωσκεπτικιστές , «Ευρωπαίοι Συντηρητικοί και Μεταρρυθμιστές» και η «Ευρωπαϊκή Ενωτική Αριστερά», έχουν «βαθιές διαφορές», που πρέπει να ξεπεραστούν πριν να μπορέσουν να καταψηφίσουν μαζί τις προτάσεις του «ευρωδιευθυντηρίου», που κατεβάζει η Επιτροπή, και συχνά «θα ψηφίζουν ο ένας εναντίον του άλλου».

Άλλωστε , «το κεντροδεξιό Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα και οι κεντροαριστεροί Σοσιαλδημοκράτες παρά τις απώλειες τους διατηρούν την «σαφή πλειοψηφία» οπότε η άνοδος των ευρωσκεπτικιστών «δεν θα επιφέρει αλλαγή πολιτικής».
Ο μεγάλος τρόμος του «ευρωδιευθυντηρίου», είναι μήπως ο Μπερλουσκόνι και η Forza Italia με τους 13 ευρωβουλευτές και το Fidesz του πρωθυπουργού της Ουγγαρίας Βίκτωρ Ορμπάν, με τους 12 βουλευτές, εγκαταλείψουν το ΕΛΚ, οπότε αλλάζει όλη η αρχιτεκτονική και η αριθμητική της Συμμαχίας ΕΛΚ-Σοσιαλδημοκρατών. Το ΕΛΚ από τους 214 θα πέσει στους 189 και οι Σοσιαλδημοκράτες θα έχουν 191. Αυτό θα έχει ενδιαφέρον.

Και μην ξεχνάμε ότι 1.296.007 Γκρέκο μασκαράδες ψήφισαν περισσότερη Γερμανική Ευρώπη, και Χούντα Βρυξελλών-Φραγκφούρτης και έστειλαν 5 ευρωβουλευτές στο ΕΛΚ . Άλλοι 834.240 Γκρέκο μασκαράδες, ψήφισαν ευρωξεφτιλα, Μάρτιν Σούλτς, και Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα και έστειλαν 4 κεντροαριστερούς λεχρίτες να ψηφίζουν κεντροαριστερή χούντα με «προοδευτικό πρόσημο».
 Ράτσα μπαρούφα, ρε. Τσίρκο, Παράγκα, Σοσιαλήστε Κομπανία. Και γελάνε οι μάγκες αναλυτές των Βρυξελλών. Τόσα εκατομμύρια κακομοίρηδες καραγκιόζηδες τους έκαναν ζάφτι με ένα νεύμα. Και ένα χαμόγελο. Και ένα «διασάκι».*

* Στη Σλοβενία που ψήφισε το 21% έστειλαν 5 βουλευτες στο ΕΛΚ , έναν σοσιαληστή, έναν ανεξάρτητο συνταξιούχο και έναν tweeter με το κόμμα «Verjamem»

ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟ;

Παλιά, λέγαμε ότι η σύνθεση της κυβέρνησης ήταν αποκλειστική αρμοδιότητα του πρωθυπουργού.
Τώρα διαβάζω:
Κόκκινο" άναψε η τρόικα στον Α.Σαμαρά ως προς την απομάκρυνση του υπουργού Οικονομικών Γ.Στουρνάρα. Ενώ πριν από τρεις ώρες ο ίδιος ο Γ.Στουρνάρας μάζευε τα προσωπικα του αντικείμενα και οι συνεργάτρες του ανέφεραν ότι "υπό αυτές τις συνθήκες δεν επιθυμεί να παραμείνει στη θέση του "στέλεχος της τρόικα επικοινώνησε μαζί του, αλλά και με το Μαξίμου και σημείωσε ότι "Δεν θα μετακινηθεί κανένας από το ΥΠΟΙΚ".

ΥΓ. Καλά, τον Άδωνη θα τον αφήσουν έτσι, ξεκρέμαστο ;

Ο Επίσκοπος των Ψυχών η δημοτική εξουσία και η Αριστερά

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ με ανακοίνωσή που ανάρτησε στην ιστοσελίδα της Μητρόπολης απάντησε στις κατηγορίες εναντίον της Μητρόπολης του κ. Θοδωρή Δρίτσα και εξήγησε τους λόγους της αντιπαράθεσής του με τον πρώην δήμαρχο Πειραιά Βασίλη Μιχαλολιάκο. Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ , χαρακτηρίζει τις κατηγορίες του Δημοτικού Συνδυασμού του κ. Δρίτσα ως, «ἀφαντάστου ἀμετροέπειας ἐμπαθῆ συκοφαντίαν», και τους προκαλεί «νά παρουσιάσουν ἔστω καί μία δήλωση τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς ὑπέρ οἱουδήποτε δημοτικοῦ συνδυασμοῦ πού διεξεδίκησε τήν Δημοτική Ἀρχή ἤ ἔστω μία παρουσία τοῦ ὑπευθύνου Ἐπισκόπου τῆς Ἱ. Μητροπόλεως, σέ οἱανδήτινα προεκλογική ἐκδήλωση».

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ Πειραιώς τονίζει στην ανακοίνωση του ότι οι καταγγέλλοντες είναι υποχρεωμένοι να παρουσιάσουν πραγματικά περιστατικά και να μην αποδίδουν την αποτυχία τους να προσφέρουν πειστικό ουσιώδες πρόγραμμα δημοτικής διαχείρισης στον Πειραϊκό λαό σε κατασκευασμένους δήθεν εχθρούς και σε εικονική πραγματικότητα, και προσθέτει:
«δέν νομίζομε ὅτι ἀποτελοῦν στοιχεῖα ἀποδεικτικά τῆς ἀναφορᾶς τους ἡ σπερμολογία ὅτι σέ μία Ἐνορία τοῦ Πειραιᾶ κάποια κυρία μαζί μέ τρόφιμα πρός ἐνδεεῖς ἔδινε καί συγκεκριμένα ψηφοδέλτια ἤ τό πραγματικό γεγονός ὅτι ὁ ὑποψήφιος δημοτικός σύμβουλος κ. Μαρινάκης ἐδώρισε εἰς μνήμη τοῦ πατρός του Μιλτιάδου στόν Ἱ. Ναό Ἁγ. Νείλου Πειραιῶς λειψανοθήκη γιά τήν τοποθέτηση τῶν Ἱ. Λειψάνων τοῦ ὁσίου Νείλου».
Με αφορμή την αναφορά του συνδυασμού Δρίτσα στον απερχόμενο Δήμαρχο κ. Β. Μιχαλολιάκο οτι «άνοιξε τον δρόμο για την παρέμβαση της Εκκλησίας στα πολιτικά πράγματα του Πειραιά», Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ τονίζει ‘ότι,
« ὤφειλαν νά γνωρίζουν συμμετέχοντας στο Δημοτικό Συμβούλιο διά τῶν κ.κ. Καρδαρᾶ καί Σταθάκη, ὅτι ὁ ἀγαπητός κ. Β. Μιχαλολιᾶκος ὑπῆρξε ἀρνητικός σέ κάθε εὔλογο αἴτημα τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς καί ἐνδεικτικῶς ἀναφέρομε τήν μεγάλη δωρεά χώρου σταθμεύσεως πρός τό ὀγκολογικό Νοσοκομεῖο «Μεταξᾶ» πού θά κατεσκευάζετο ὑπογείως στόν αὔλειο χῶρο τοῦ Ἱ. Ναοῦ Ἁγ. Βασιλείου Πειραιῶς ἀπό μεγάλο εὐεργέτη καί δωρητή καί πού θά ἀνεκούφιζε μέ 380 θέσεις σταθμεύσεως τό τεράστιο πρόβλημα προσβασιμότητος, ἀσθενῶν καί ἰατρῶν στό μοναδικῆς σημασίας θεραπευτικό Ἵδρυμα μέ ἀντισταθμιστικά ὀφέλη ἀπό τήν κατασκευάστρια ἑταιρεία πρός τήν Ἱ. Μητρόπολη, τήν ἀνέγερση τοῦ 5ορόφου Πνευματικοῦ Κέντρου τοῦ Ἱ. Ναοῦ Ἁγ. Βασιλείου καί 7ορόφου κτιρίου-κελλίων τῆς Ἱ. Μονῆς Ζωοδόχου Πηγῆς Π. Κοκκινιᾶς.» «Η Ἱ. Μητρόπολις ἐπιτυχῶς ἀγωνίστηκε μετά πολλῆς προσπαθείας νά ἀποτρέψη τήν καταστροφή «ἐργολαβίας ἔνεκεν» !!! τοῦ Τινανείου κήπου μέ τήν κατασκευή τερατώδους πεζογέφυρας καί παρά ταῦτα ἀπό τόν ἀπερχόμενο Δήμαρχο σε διοργανωθεῖσα ἡμερίδα μέ θέμα τήν ἀνέγερση τοῦ κατεδαφισθέντος ἐμβληματικοῦ κτηρίου «Ρολόϊ» οὔτε κἄν ἐκλήθη νά ἐκφέρει τήν γνώμη Της, ἐφ’ ὅσον ἡ ἀνοικοδόμηση τοσοῦτο ὑπερμεγέθους κτιρίου στήν προέκταση τοῦ Τινανείου κήπου θά κατέστρεφε τήν αἰσθητική τῶν δύο ἱστορικῶν Ναῶν τῆς Μητροπόλεως Πειραιῶς, τοῦ Καθεδρικοῦ τῆς Ἁγίας Τριάδος καί τοῦ Πολιούχου Ἁγίου Σπυρίδωνος».

Και ο Μητροπολιτης Πειραιώς καταλήγει:

«Ἐάν ὁ συνδυασμός τό «Λιμάνι τῆς ἀγωνίας-Πειραιᾶς ἡ πόλη μας» θεωρεῖ ὡς ἐμπλοκή τῆς Ἱ. Μητροπόλεως τό γεγονός ὅτι ἐδέχθη στά Γραφεῖα Της κατόπιν αἰτήσεώς τους τούς ὑποψηφίους Δημάρχους κ.κ. Β. Μιχαλολιάκο, Ἰ. Βουράκη, Ἀ. Καλογερόγιαννη καί Ἰ. Μώραλη ἀποδεικνύει τήν ἰδεοληψία του νά ἀντιμετωπίζει τήν πραγματικότητα σάν εἰκονική, πού τήν διαμορφώνει μέ τίς ἰδεολογικές του ἀγκυλώσεις, ἀγνοώντας ἀφελῶς ὅτι στήν μικρή χερσόνησο τοῦ Πειραιᾶ ὑπάρχουν 30 Ἐνορίες μέ 30 Πνευματικά Κέντρα καί 30 Ἐνοριακά Φιλόπτωχα Ταμεῖα καί 17 συσσίτια ἀπόρων, στα οποία προσφέρονται 6.000 μερίδες ἡμερησίως. Υπάρχει δηλαδή τεράστιο πνευματικό καί ἀνθρωπιστικό ἔργο τῆς Ἐκκλησίας, πού ἀναπόδραστα τήν ἀναγορεύει σέ βασικό κοινωνικό ἑταῖρο τῆς Πολιτείας, ἔστω καί ἄν αὐτό ἐνοχλεῖ τούς κάθε μορφῆς στρατευμένους στήν ἀπαξίωση τοῦ ἔργου Της καί στήν ἰδιωτικοποίηση τῆς παρουσίας Της. Δυστυχῶς ὅμως γι’ αὐτούς ἡ Ἐκκλησία ἔχει ζωή στόν τόπο αὐτό 2.000 χρόνων καί δέν ἀναμένει εὔσημα ἀπό τό «Λιμάνι τῆς ἀγωνίας-Πειραιᾶς ἡ πόλη μας» διότι τά εὔσημα τά ἔχει δώσει καί τά δίνει ἡ πραγματικότητα καί ἡ ζωή ἀφοῦ ἡ πόλη τοῦ Πειραιῶς ὀφείλει τήν ὕπαρξή της στήν Ἐκκλησιαστική περιουσία καί εἰδικώτερα τῆς Ἱ. Μονῆς Ἁγ. Σπυρίδωνος Πειραιῶς, ἐπί τῆς ὁποίας δωρεάν καί χωρίς κανένα ἀντίτιμο οἰκοδομήθηκε. Τό ἄν λοιπόν τό «Λιμάνι τῆς ἀγωνίας-Πειραιᾶς ἡ πόλη μας» δέν θεωρεῖ παρά τά ἀνωτέρω βασικό κοινωνικό ἑταῖρο, ὅπως τό Σύνταγμά μας τουλάχιστον ἀναγνωρίζει τήν Ὀρθόδοξη Καθολική Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος στήν ὁποία ὀφείλει τήν ὕπαρξη καί τήν ἰδιοπροσωπεία του ὁ λαός μας καί δέν θέλησε νά ἐπικοινωνήσει μαζί Της γιά νά τήν ἐνημερώσει γιά τό πρόγραμμά του καί νά ἀκούσει καί νά συνεκτιμήσει καί τίς ἀπόψεις Της, ἀποδεικνύει τήν μονοδιάστατη, κοντόθωρη, ἀνιστόρητη, στρατευμένη, ἀντιδημοκρατική, ἀγκυλωμένη καί μέ παρωπίδες, στρεβλή θεώρηση τῆς πραγματικότητος καί καταδεικνύει τό ἀποτυχημένο μαρξιστικό-λενινιστικό κοσμοείδωλό του, πού 70 χρόνια στίς χῶρες τοῦ ὑπαρκτοῦ σοσιαλισμοῦ προσέφερε γκουλάγκς, μυστικές ἀστυνομίες, ψυχιατρεῖα καί τίς περίφημες δίκες τῆς Μόσχας μέ τίς ἀλλεπάλληλες ἐκτελέσεις τῶν πρώην συντρόφων».

Μια Εικόνα, Χίλιες λέξεις


Μια φωτογραφία που ανέβασε στο Facebook ο ουκρανός δημοσιογράφος Владимир Скачко. Ανώτατος Αξιωματικός του Ουκρανικού στρατού γονατιστός μπροστά στον αμερικανό πρεσβευτή. Αυτό είναι το τέλειο παράδειγμα της υπακοής στις αμερικανικές εντολές. (Άντε, να ευχηθούμε και στους έλληνες ΓΕΕΘΑΔΕΣ, να παραδώσουν έτσι γονατιστοί το ξίφος τους στον αμερικανό πρέσβη. Άντε και στον Τούρκο. Αλλά μέχρι εκεί ! ).

Déjà vu: O Παναγιωτάκης, χωρίς όμως να γονατίσει, υποδεχόμενος τον Τζέιμς Βαν Φλιτ, (24 Φεβρουαρίου 1948), δείχνοντας το στρατιωτικό άγημα είχε αναφωνήσει : «Στρατηγέ, ιδού ο στρατός σας»!

ΥΓ. Πως το έλεγε ο μακαρίτης ο Βλάσης; Στρατιωτικοί είμαστε, όχι χορεύτριες;

ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ

Μια άλλη ανάγνωση της κάλπης

Έλαβον:

Άφρονες, ακραίοι…………………….........    1.879.425
"Σώφρονες", δειλοί, φοβητσιάρηδες….. 1.873.834
Εντελώς βλάκες ………………………..........  538.843
Χαβαλέδες……………………………................223.713
Ρουφιάνοι………………………………................79426
Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής …….........42.620
Καναπεδάτοι (τουλάχιστον)…………..........545.000
Σοβαροί και εθνικόφρονες ………….........1.068.781
Άκυρα 158.622.
Λευκά 66.872.

Από εδώ φαίνονται όλα. Οι «Σώφρονες» τηλεθεατές, μαζί με τους βλάκες του Ποδονίφτη και του Κιότο αποτελούν μια σταθερή πλειοψηφία. Οι αριστεροί άφρονες για να κυβερνήσουν, χρειάζονται τη συμμαχία των ηλιθίων, τους οποίους ο μάνατζερ θα τους κατευθύνει προς αυτούς μόλις οι «ακραίοι» γίνουν κεντροαριστεροί, «ακραίοι».
 
Οι «καναπεδάτοι», που «έχουν γυρίσει την πλάτη τους στο σύστημα» και «στέλνουν μήνυμα», είναι επίσης παντελώς ηλίθιοι, που «δεν μασάνε», και αποτελούν εφεδρεία του συστήματος.

Απέναντι σε αυτούς υπάρχουμε 1.000.000 σκεπτόμενοι Έλληνες, με πολλές όμως πολιτικές εκφράσεις και πολλές αντιπαλότητες. Οι μισοί είναι με την Χρυσή Αυγή και οι άλλοι μισοί, λόγω του φυσικού ατομισμού του Έλληνος , ακολουθούν τα δικά τους μονοπάτια.

Ηλεκτρονικά αποτελέσματα mr Βγενόπουλος

Δεν είναι λάθη. Είναι Νοθεία!

Είπαμε «ηλεκτρονική» καταμέτρηση αλλά αυτοί δεν τηρούν ούτε τα προσχήματα Η «ΕΘΝΙΚΗ ΑΥΓΗ» που δεν συμμετείχε στις εκλογές, ουτε τύπωσε ψηφοδέλτια, ουτε μοίρασε ψηφοδέλτια , έλαβε 303 ψήφους. Ηλεκτρονικά! 
   Και το κόμμα των Γκρίζων Λύκων DEP, έλαβε ψήφους σε περιφέρειες που δεν μοίρασε ψηφοδέλτια.
Ήταν ηλεκτρονικό θαύμα του Αλλάχ.
Και στις δημοτικές εκλογές των Αθηνών, άλλες ψήφους μέτραγαν οι Εφορευτικές Επιτροπές και άλλες μετρούσε το ηλεκτρονικό σύστημα.
Το ίδιο θαύμα έγινε και στις ευρωεκλογές. Από το πρακτικό της εφορευτικής επιτροπής μέχρι τον μίστερ Βγενόπουλο, «χάθηκαν» 10 ψήφοι της Χρυσής Αυγής στο 1493ο Ε.Τ. Θεσσαλονίκης, 8 ψήφοι της Χρυσής Αυγής και στο 1347ο Ε.Τ. Θεσσαλονίκης, ενώ 5 ψήφοι της Χρυσής Αυγής, «χάθηκαν» από το 2552ο Ε.Τ. Αττικής.
Για όλα υπάρχει η εύκολη δικαιολογία του «λάθους». Λάθος που αποκαλύπτει τη νοθεία, που έγινε τσαπατσούλικα. 
  Και το κορυφαίο.
Την Κυριακή, 18 Μαΐου, σύμφωνα με το υπουργείο Εσωτερικών και την εταιρεία του κ. Βγενόπουλου, το εκλογικό σώμα ήταν 9.895.356 εγγεγραμμένοι ψηφοφόροι. Την επόμενη Κυριακή 25 Μαΐου οι εγγεγραμμένοι ψηφοφόροι ήσαν 9.508.315, χωρίς να μεσολαβήσει αναθεώρηση εκλογικών καταλόγων.

Πολλά προβλήματα στη διεξαγωγή των ευρωεκλογών κατήγγειλε και στη Γαλλία το Εθνικό Μέτωπο που κατηγόρησε την σοσιαλιστική κυβέρνηση ότι «παραποιεί με τους πιο ειδεχθείς τρόπους την ψήφο των Γάλλων» αφού διαπιστώθηκε κατά την έναρξη της ψηφοφορίας ειτε « έλλειψη ψηφοδελτίων του Εθνικού Κόμματος» ή « ύπαρξη ψηφοδελτίων του που δεν αντιστοιχούσαν στην εκλογική περιφέρεια του εκλογικού κέντρου».

27/5/14

Δεξιοσκεπτικισμός 2

ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ στο STAR

«Η ασκούμενη πολιτική από τον κ. Σαμαρά και τον κ. Βενιζέλο, δεν με ενδιαφέρει, δεν με απασχολεί, δεν την πιστεύω. Χρειάζεται να αλλάξει πολιτική η Ν.Δ, να αλλάξει πολιτική ο κ. Σαμαράς για να μπορέσει να υπάρξει διάλογος που θα σώσει τον τόπο».

Πανθρησκεία

Ο «Τούρκος», τα βρήκε με τον αδελφό της Στοάς, και προστάτη των παιδόφιλων, Πάπα. Εμείς, όχι!

ΥΓ. Όπως το είπε ο Μπιλντ. Η ορθοδοξία είναι ο μεγαλύτερος εχθρός των δυτικών αξιών της Κοντσίτα.

Δεξιοσκεπτικισμός

Καρατζαφέρης: Ανασυγκρότηση της Κεντροδεξιάς. (Και με τον Σαμαρά)

Ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ κ. Γ. Καρατζαφέρης, σε συνέντευξη του στον Ρ/Σ PARAPOLITIKA, για το πολιτικό μήνυμα των ευρώ-εκλογών είπε, ότι το «καπέλωμα» της ΝΔ από την ΠΟΛΑΝ, απέτυχε, και ότι μήνυμα της κάλπης ήταν σαφές: «κ. Σαμαρά, αυτό που έχεις κάνει δεν μας αρέσει».
«Η ΝΔ άντεξε», είπε, και υπογράμμισε : «Τα σοβαρά μυαλά -όσα υπάρχουν- πρέπει να καθίσουμε σε ένα τραπέζι, να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε γι’ αυτήν την χώρα, ώστε να μην πέσουμε στα άκρα. Είναι προφανής ο κίνδυνος. Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τον Καραμανλή, τον Κακλαμάνη, τον Μιχαλολιάκο, τον Γιαννόπουλο, τον Τζιτζικώστα. Οι εκλογές αυτές έδωσαν έναν ρόλο σε όλους. Εγώ είμαι υπέρ της ευρυτάτης συνεννοήσεως. Βλέπω πως αργά, ή γρήγορα, θα σχηματοποιηθούν ένας κεντροδεξιός και ένας κεντροαριστερός πόλος και διερωτώμαι γιατί να σχηματιστεί πρώτα ο αριστερός. Αν έχει προσγειωθεί ο Σαμαράς, στην πραγματικότητα, δεν μπορεί να αγνοηθεί».

26/5/14

Ο Αχιλλέας Νίκησε το Σύστημα και την Αρπαχτή

Μάρε Νόστρουμ

Ξεπέρασαν κάθε όριο οι νατοϊκοί ΓΕΘΑΔΕΣ, και κοροιδεύουν το πόπολο ότι δήθεν «αντιστέκονται», συμμετέχοντας ως «ερυθροί» στις τουρκικές ασκήσεις . «Εισβολή τουρκικού Στόλου» και κουραφέξαλα. Ελληνοτουρκική συμμαχική συνεργασία.
Τα άλλα είναι δημόσιες σχέσεις του Αβραάμογλου και τον αξιωματικών του ΝΑΤΟ.

Σκληρές μάχες για το αεροδρόμιο του Ντόνετσκ

Άγρια μάχη διεξάγεται για τον έλεγχο του αεροδρομίου του Ντόνετσκ που κατελήφθη σήμερα από την πολιτοφυλακή της λαϊκής Δημοκρατίας του Ντόνετσκ.. Ουκρανικά μαχητικά αεροσκάφη και ελικόπτερα έπληξαν στόχους στο αεροδρόμιο. Ο Πορόσενκο αρνείται να διαπραγματευτεί με «τρομοκράτες», τόνισε ότι, δεν πρόκειται να τερματίσει την αντιτρομοκρατική επιχείρηση στην ανατολική Ουκρανία , αλλά θα την καταστήσει συντομότερη και πιο αποτελεσματική.
«Κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας μου, κατάλαβα ότι έχει γεννηθεί κατά τους δύο τελευταίους μήνες, ένας νέος ουκρανικός στρατός παρά το γεγονός ότι οι στρατιωτικές δυνάμεις καταστρέφονταν εδώ και δεκαετίες. Από τώρα και στο εξής, οι στρατιώτες μας θα είναι πολύ καλύτερα εξοπλισμένοι και πολύ καλύτερα εξοπλισμένοι , θα έχουν ασφάλεια ζωής και υψηλούς μισθούς », είπε, και υποσχέθηκε ότι «η αντιτρομοκρατική επιχείρηση δεν θα διαρκέσει για δύο μήνες, αλλά μερικές ώρες». "

Το Κόλπο του Ποδονίφτη

Η μαζική πλύση εγκεφάλου από τα βοθροκάναλα με τον Ποδονίφτη και τον τηλε-αρχηγό με τα μεταχειρισμένα συνθήματα απέδωσε:
-40.000 ηλίθιους 18χρονους και 19χρονους.
-160.000 διεφθαρμένους Κεντροαριστερούς Πασόκους, που είτε είχαν ψηφίσει ΔΗΜΑΡ, είτε ΣΥΡΙΖΑ, είτε ΠΑΣΟΚ, και θα πήγαιναν είτε προς τον ΣΥΡΙΖΑ, είτε στον PM με τη δραχμή και τον υπότροφο «σοσιαλιστή» 
  -90.000 κεντροδεξιούς που είχαν φύγει από τη ΝΔ και θα πήγαιναν είτε στους ΑΝΕΛ. είτε στην ΕΠΑΛ, είτε στον ΛΑΟΣ.
-85.000 «άστεγους», που βρήκαν αυτό που έψαχναν, και είδαν φως και ανέβηκαν

ΥΓ.Το κόλπο Ποδονίφτης εμπόδισε τον ΑLEXIS TEXAS να ξεπεράσει το 1.600.000

Μια πρώτη εκτίμηση

Η Νέα Δημοκρατία παρά τον εκβιασμό σταθερότητας και την πλύση εγκεφάλου από τα βοθροκάναλα της διαπλοκής, και παρόλο που η Ντόρα έδωσε γραμμή να ψηφιστεί η ΝΔ και όχι οι Τζημεροσκυλακάκηδες που έμειναν στις 50.000 , έλαβε 1.283.234 ψήφους , 543000 λιγότερους από τον Ιούνιο του 2012. Έχασε το 30% των οπαδών της. Αυτό είναι μια καθαρή ήττα.

Ο συνέταιρος της σταθερότητας , ψηφίστηκε από 452.793 πράσινους λαθρεπιβάτες. Μαζί διαθέτουν την υποστήριξη 1.733.000 πολιτών, από τους 2.423.000 που είχε η τρικομματική κυβέρνηση Μονόφθαλμου-κυρΦώτη-Τούρκογλου. Στο εκλογικό σώμα του 2012, τα 6.477.000 ψηφοφόρους   εχουν το 27%. Μαζί με το μαξιλαράκι του Ποδονίφτη πιάνουν το 2.100.000 και ανεβαίνουν στο 33% , Σε σχέση με το 39% που είχαν τον Ιούνιο του 2012. Οπότε η ΝΔ αποδοκιμάστηκε, αλλά χάρις στον Ποδονίφτη του κ. Μπόμπολα η κυβέρνηση διατήρησε μια ελάχιστη υποστήριξη.

Βέβαια εάν γίνονταν τώρα εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ θα κέρδιζε 130 έδρες και η ΝΔ 65, ενώ το ΠΑΣΟΚ-ΠΟΤΑΜΙ-ΕΛΙΑ περίπου 30. Οπότε υπάρχει «άλλη πλειοψηφία». ΠΑΣΟΚ+ ΣΥΡΙΖΟΠΑΣΟΚ.

Το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών προσδιορίστηκε από την αποχή και τα άκυρα. Στις εκλογές της 18ης Μαίου προσήλθαν στις κάλπες 5.704.308 ψηφοφόροι. Χθες ψήφισαν 5.876.597 και τα έγκυρα ήσαν 5.653.234. Σε σχέση με τον Ιούνιο του 2012 λείπουν 564.000 πολίτες, ενώ είχαμε και 107.000 νέους ψηφοφόρους. Οι 670.000 που είτε δεν ψήφισαν, είτε έριξαν άκυρο λευκό, και οι 600.000 αναποφάσιστοι που ψήφισαν κυριολεκτικά πάνω από την κάλπη ΕΛΙΑ και Σαμαρά διαμόρφωσαν το αποτέλεσμα.

Οι μεγάλοι χαμένοι από τον εκβιασμό των καναλιών προς τους «αναποφάσιστους δεξιούς» ήσαν οι ΑΝΕΛ, ο ΛΑΟΣ, και η Ένωση για την Πατρίδα και τον Λαό.
Οι ΑΝΕΛ που έχασαν τους μισούς οπαδούς τους κατάφεραν να κρατηθούν στο 3,45%, ενώ ο ΛΑΟΣ έμεινε εκτός ευρωβουλής για 16.500 ψήφους, που θα τους είχε αν οι απέχοντες και οι αναποφάσιστοι έκριναν διαφορικά.

Στη δήλωσή του, ο κ. Γ. Καρατζαφέρης, χαρακτήρισε το αποτέλεσμα του ΛΑ.Ο.Σ επιτυχές, εστίασε στην ανάκαμψη του κόμματος και δήλωσε ότι το κόμμα ξαναμπαίνει στο πολιτικό παιχνίδι: «Παρότι πολλοί μας είχαν κηρύξει σε πολιτική αφάνεια, επανακάμψαμε διπλασιάζοντας –περίπου– το ποσοστό μας, από τις τελευταίες εκλογές. Μπαίνουμε στο πολιτικό παιχνίδι, με απαιτήσεις, χωρίς βερμπαλισμούς και έπαρση», είπε ο κ. Καρατζαφέρης.

Η ΕΠΑΛ έμεινε στο 1% γιατί οι νοικοκυραίοι, οι θυμωμένοι δεξιοί ,την Κυριακή διάλεξαν σταθερότητα στους πλειστηριασμούς και περισσότερους φόρους και λιτότητα.
Ο κ. Βύρων Γ. Πολύδωρας για το αποτέλεσμα των εκλογών έκανε την ακόλουθη δήλωση.
"Ευχαριστούμε όσους μας ψήφισαν, γιατί είναι υπεύθυνοι, αυτογνώμονες και γενναίοι. Κάναμε στους πολίτες μια πρόταση ελευθερίας. Πονέσαμε ίσως περισσότερο και από τους ίδιους. Και τολμήσαμε την έξοδο. Και καλέσαμε–προσκαλέσαμε τους δαρμένους, «χαρατσωμένους», αγανακτισμένους Έλληνες, και κατ’ εξοχήν τους πικραμένους Νεοδημοκράτες, να υπερψηφίσουν την ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ. Εάν τα αποτελέσματα είναι αυτά που φαίνονται, – δεν έδιναν π.χ. ούτε ψηφοδέλτιά μας στους ψηφοφόρους – ένα είναι κατάδηλο: Ότι το «σύστημα» (ολιγάρχες, μιντιάνθρωποι, τραπεζοχρηματιστές και παντοειδείς μισθοφόροι) είναι πανίσχυρο. Και κατατρώει τις σάρκες της δημοκρατίας, κόβοντας τη θέαση των νέων δεινών που έρχονται και βάζοντας ηλεκτροφόρα καλώδια τρόμου στην ελεύθερη έκφραση γνώμης των πολιτών. Μην μου πουν οι συμπολίτες μας ότι δεν αντελήφθησαν την ύπαρξή μας, τις ιδέες μας και τον ανιδιοτελή αγώνα μας. Και των τεσσάρων μηνών και της μιας ολόκληρης ζωής μας. Όλα τα γνώριζαν και παρά ταύτα έμειναν καθηλωμένοι στους πάγκους της γαλέρας τους.
Τους εύχομαι καλή τύχη!"

Η πράσινη λέπρα.

Πέστε νάρθουν ψυχολόγοι. (Και όχι μόνον)

Λυσσάξανε χθες οι εγκάθετοι πανελίστες με τους 530.000 ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής που επιμένουν Ελληνικά. Η «Γιάννα», δεν ήθελε να δώσει συγχωροχάρτι στους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής. «Όταν ένας άνθρωπος ψηφίζει σε τρεις εκλογικές αναμετρήσεις Χρυσή Αυγή, συγγνώμη δεν είναι ούτε παραπλανημένος, ούτε καταφρονημένος, ούτε οργισμένος, ούτε θυμωμένος, ούτε μουτρωμένος. Είναι Χρυσή Αυγή. Τελεία!» Ούρλιαξε.


Κανείς όμως από τους Πανελίστες,  δεν ζήτησε να ελεγχτούν από το ΣΔΟΕ, οι κλέφτες και φοροφυγάδες ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ 1 και του ΠΑΣΟΚ 2, ούτε πρότειναν να τους περάσουν ψυχιατρικά τεστ. Μέχρι στιγμής 450.666 πράσινα καθάρματα και πράσινοι βλάκες ψήφισαν ΠΑΣΟΚ1-ΕΛΙΑ και 370.310 διεφθαρμένοι πανηλίθιοι ψήφισαν ΠΟΔΟΝΙΦΤΗ-ΠΑΣΟΚ 2. Σύνολον 820.976 πράσινοι ψηφοφόροι. Όσοι και τον Μάιο του 2012. (833.452).

Ψυχίατρος χρειάζεται και για τους θαυμαστές του Λαθροκαμίνη. 109.921 τον ψήφισαν. Πριν 4 χρόνια οι θαυμαστές του ήσαν 77165. Άσε που στην «Ανοιχτοί Κώλοι» Θεσσαλονίκη , βρέθηκαν 70.126 ανώμαλοι και ψυχανώμαλοι να ψηφίσουν τον κυρ Γιάννη τον αλκοολικό. (18.000 περισσότεροι από το 2010).

ΥΓ.Να ρίξουμε Ντι ντι τι για τις πράσινες κατσαρίδες. Και να φορούν υποχρεωτικά στο πέτο τον πράσινο ήλιο. Για να τους ξέρει ο κόσμος και να φυλάγετε από την πράσινη λέπρα.

Γερμανία

Τα έγκυρα ήσαν 29,340,700. (305.632 ανά ευρω-βουλευτή).

Το Nationaldemokratische Partei Deutschlands, (NPD), ψηφίστηκε από 300,815 Γερμανούς , (1.03%) και εκλέγει έναν ευρωβουλευτή.

Η Alternative for Germany (AfD),πήρε 2,065,162 ψήφους ,7.04%, και θα βγάλει 7 ευρωβουλευτές

Έξω πάμε καλά

Το καινούργιο είναι εδώ. Θα έρθει κάποτε και στο ραγιαδιστάν όταν οι καρτοκινητοί ψηφοφόροι σαν καλές μαϊμούδες ψηφίσουν ότι και οι άλλοι.

Στη Γαλλία με τα πραγματικά αποτελέσματα του Υπουργείου Εσωτερικών και όχι με τα εικονικά των EXIT POLL με καταμετρημένο το 80% των ψήφων ,το Εθνικό Μέτωπο ψηφίζεται από το 26%, οι δεξιούληδες του ΕΛΚ από το 20,6% και οι Σοσιαλιστές πέφτουν κάτω από το 14% (13,8%). (Η αποχή ήταν 56%)


Στην Αγγλία χωρίς την Σκωτία και τη Β. Ιρλανδία το UKIP ψηφίστηκε από το 29% και θα έχει 23 ευρωβουλευτές ενώ οι Συντηρητικοί (24.56%) και οι Εργατικοί (25.35%) πήραν από 18.
Οι «δημοσιογράφοι» του Αλαφούζου στην «Καθημερινή» την είδηση για το αποτέλεσμα στην Αγγλία την περιέγραψαν ως εξής:
« Μάχη στήθος με στήθος με το Εργατικό Κόμμα για την πρώτη θέση στις ευρωεκλογές έδινε χθες το ευρωσκεπτικιστικό κόμμα UKIP στη Βρετανία».

YΓ. Τον ρουφιάνο και αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς.

25/5/14

Αποτελέσματα

Σε 4.223 από τα 22.561 εκλογικά τμήματα.
Έγκυρα 981.910
ΛΑΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ                   9,35 %            91.834
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ                                         3,45 %            33.851
  ΛΑΪΚΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ (ΛΑ.Ο.Σ.) 2,73 %            26.827
ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ              1,07 %           10.469
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ                         0,29 %            2.850
     ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ                                                   0,15 %            1.518

-----
     ΕΘΝΙΚΗ ΑΥΓΗ 60 !!!!!!! ;;;;;;;

-Στον Βόλο προηγείται ο Αχιλλέας με 57%

Εκλογές -Ραγιαδιστάν

Οι ραγιάδες φοβήθηκαν και ψήφισαν σιγουριά και πρωκτοχαλάρωση.
14% ΠΑΣΟΚ-ΕΛΙΑ-ΠΟΤΑΜΙ-ΔΗΜΑΡ . Αμετανόητοι.
Και οι δεξιοί στον φον Αντωνάκη. Ουρές έκαναν για να τον ψηφήσουν
βρε ΟΥΣΤ. Κνώδαλα.

Γαλλία-Αυστρια-Δανία

Μεγάλη ΝΙΚΗ του ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ με 25,26%
Οι δεξιούληδες του ΕΛΚ 20%
 και οι Σοσιαλιστές 14% .

H κ. Λεπέν ζήτησε την διάλυση της βουλής και την άμεση προκήρυξη βουλευτικών εκλογών.

Το λαϊκίστικό και "ακροδεξιό" Danish People's Party με 23.1%  ήρθε πρώτο κερδίζοντας τους σοσιαλδημοκράτες   που πήραν 20.5%.

Το κόμμα της Ελευθερίας με 20% στην Αυστρία.

Το NDP εκλέγει ευρωβουλευτή στην Γερμανία


ΟΥΚΡΑΝΙΑ

Στο Ντόνετσκ η νέα λαϊκή εξουσία άρχισε διαπραγματεύσεις με τον ολιγαρχικό Rinat Akhmetov διότι οι επιχειρήσεις του, θα εθνικοποιηθούν, ενώ θα πρέπει να πληρώνει τους φόρους του σαν κάτοικος του Ντόνετσκ στον προϋπολογισμό της δημοκρατίας .
Τα EXIT POLL στο Κίεβο, έβγαλαν νικητή τον Ποροσένκο.

H άλλη άποψη

Το θέμα δεν είναι ότι συνέλαβαν τον συνταξιούχο που αντέδρασε βλέποντας τον Βενιζέλο, αλλά ότι βρέθηκε μοναχά ένας να γιουχάρει τον αρχηγό του διεφθαρμένου ΠΑΤΣΟΚ.

Αφιερωμένο στους αντιναζιστάς

Springtime for Hitler

Ψηφίστε, Μαυρίστε, Τελειώσανε!

Ψηφίστε, Μαυρίστε, Τελειώσανε!

Παναγιώτης Ψωμιάδης : Δεν υπάρχουν ψηφοδέλτια της «Ένωσης για την Πατρίδα και το Λαό»

Ο κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τις ελλείψεις ψηφοδελτίων της ΕΠΑΛ που παρατηρούνται στα εκλογικά κέντρα.

«Με λύπη μου αναφέρω, πως δεχόμαστε συνεχώς καταγγελίες από φίλους του κόμματος απ’ όλη την Ελλάδα, πως είτε δεν υπάρχουν σε εκλογικά τμήματα ψηφοδέλτια της "Ένωσης για την Πατρίδα και το Λαό" είτε αυτά δεν δίδονται στους πολίτες. Είναι δεδομένο πως αυτές οι ενέργειες βλάπτουν τη Δημοκρατία και την Παράταξη μας. Καλώ τις αρμόδιες αρχές να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να διασφαλίσουν την ομαλή διεξαγωγή της ψηφοφορίας. Ελπίζω να μην χρειαστεί να επανέλθουμε στο θέμα αυτό».

Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: Ψηφίστε άφοβα

Ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ κ. Γ. Καρατζαφέρης, αφού ψήφισε έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Αν ψηφίσουμε άφοβα, μπορούμε να ατενίσουμε και το μέλλον άφοβα. Αποδράστε από τα εκφοβιστικά ψευτο-διλήμματα που σας βάλανε. Η Ελλάδα μπορεί. Ο Λαός μπορεί!»

Μπροστά στην Κάλπη

Έλληνα για αυτό το λόγο σε θυσίασαν

«Μια άτακτη έξοδος της Ελλάδας από την ευρωζώνη θα μπορούσε να προκαλέσει παράπλευρες ζημίες οκτώ φορές μεγαλύτερες από την πτώχευση, της Lehman Brothers προκαλώντας μια ευρύτερη κρίση σχετικά με το μέλλον της ΕΕ»
«An unruly Greek exit from the euro zone could cause eight times the collateral damage as the Lehman Brothers bankruptcy, provoking a broader crisis regarding the EU’s future».

Έκθεση GLOBAL TRENDS 2030 του National Intelligence Council Δεκέμβριος 2012

ΥΓ. Και οι θυσίες σου …πιάνουν τόπο

ΥΓ 2. Για να καταλάβετε τίνος είναι η έκθεση…..

The National Intelligence Council , since its establishment in 1979, supports the Director of National Intelligence in his role as head of the Intelligence Community (IC) and is the IC’s center for long-term strategic analysis. The NIC’s National Intelligence Officers — drawn from government, academia, and the private sector—are the Intelligence Community’s senior experts on a range of regional and functional issues. Director of National Intelligence. The Director of National Intelligence (DNI) is subject to the authority, direction, and control of the President, and he is the principal advisor to the President, the National Security Council, and the Homeland Security Council about intelligence matters related to national security, and serves as the head of the sixteen-member Intelligence Community.

Οι υπηρεσίες πληροφοριών

Central Intelligence Agency (CIA), Defense Intelligence Agency (DIA) National Security Agency (NSA), National Geospatial-Intelligence Agency (NGA) National Reconnaissance Office (NRO), Air Force Intelligence, Surveillance and Reconnaissance Agency (AFISRA), Army Military Intelligence (MI), Marine Corps Intelligence Activity (MCIA), Office of Naval Intelligence (ONI), Office of Intelligence and Counterintelligence (OICI), Office of Intelligence and Analysis (I&A), Coast Guard Intelligence (CGI), Federal Bureau of Investigation, National Security Branch (FBI/NSB), Office of National Security Intelligence (DEA/ONSI), Bureau of Intelligence and Research (INR), Office of Terrorism and Financial Intelligence (TFI).
The Washington Post reported in 2010 that there were 1,271 government organizations and 1,931 private companies in 10,000 locations in the United States that are working on counterterrorism, homeland security, and intelligence, and that the intelligence community as a whole includes 854,000 people holding top-secret clearances. According to a 2008 study by the Office of the Director of National Intelligence, private contractors make up 29% of the workforce in the U.S. intelligence community and cost the equivalent of 49% of their personnel budgets.

24/5/14

Εγεννήθη νέο Κράτος στην Ευρώπη η Νοβοροσία ( Νέα Ρωσία )

Ο πρωθυπουργός της Λαϊκής Δημοκρατίας του Ντόνετσκ, Alexander Borodai και ο πρόεδρος της Λαϊκής Συνέλευσης της Λαϊκής Δημοκρατίας του Λουγκάνσκ Alexei Karyakin υπέγραψαν σήμερα τη συμφωνια για τη συνένωση των δυο Δημοκρατιών σε ένα ενιαίο κράτος τη Νοβοροσία.
Ο πρόεδρος του Κοινοβουλίου του Ντόνετσκ Denis Pushilin και ο κυβερνητης του Donbass Pavel Gubarev δήλωσαν:
« Εμείς δεν αναγνωρίζουν τον πρόεδρο και το κοινοβούλιο της Ουκρανίας . Οι λαικες δημοκρατίες του Ντόνετσκ και του Λουγκάνσκ είναι ανεξάρτητα κράτη . Θα αναγνωρίσουμε την κυβέρνηση τους και τον πρόεδρο που θα εκλέξουν, εάν αυτοί αναγνωρίσουν την ανεξαρτησία των δημοκρατιών μας, αλλά θα πρέπει να σταματήσουν κάθε στρατιωτική δράση , και να αποσύρουν αμέσως τα στρατεύματα κατοχής από τις δημοκρατίες μας»

Ο Μαρδεχάι Ζαπίτης, το ΝΑΤΟ και η ΜΙ6

Το SCHULTZ είναι ένα κοινό οικογενειακό όνομα ιδίως στη Βόρεια Γερμανία. Dorf-Schulz(e), ήταν ο τοπικός χωροφύλακας. Ο Ζαπίτης. Αυτό το επώνυμο το έχουμε και εμείς.
Το όνομα κάνει, Schultz, Schulze, Schultheis, Schultze, Schulte, Schulten, Schulzke, Schultheiß, Schuldt, Šulc, Szulc. Στη Σιλεσία είναι Scholz και Scholtz.

Επειδή είναι κοινό όνομα, το υιοθέτησαν και οι Εβραίοι. Στο χωρίο του βιβλιοπώλη Μάρτιν Σούλτς, το Eschweiler, υπήρχαν πολλοί Εβραίοι.
Στον γενικό κατάλογο των θυμάτων του «ολοκαυτώματος» από το Eschweiler, αναφέρονται 95 θύματα.
Α, και ο μπαμπάς του Μάρτιν χωροφύλακας ήταν.

Στην Ισπανία οι Σεφαρδίτες, Σεφαραδίτες, Σεφάρδοι ή Σεφαρντίμ, που έμειναν ως καθολικοί Μαράνος (Marranos) , Κονβέρσος (conversos) ή anusim , υιοθέτησαν το όνομα Martin ή Martinez, ως παραλλαγή του εβραϊκού Μαρδοχαίος (Mordecai). Και το χρησιμοποίησαν και σαν οικογενειακό όνομα. Μar 'tin, Μar-teen, Martí, Martiño. Στην Αθήνα άλλωστε είχαμε τους μεσίτες Μαρτέν.

Επομένως ο σοσιαλιστής χωροφύλαξ , θαυμάσια θα μπορούσε να είναι Μαρδοχάι.

Το άλλο παλληκάρι ο Ζαν-Κλοντ Γιουνκέρ , (Καρλομάγνος), ήταν πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου από το 1995 ως το 2013, όταν τον παραίτησαν, επειδή οι μυστικές υπηρεσίες (SREL) του Δουκάτου έβαζαν βόμβες του ΝΑΤΟ το 80 , και επειδή εκείνος έμαθε μεν ,αλλά συγκάλυψε την παρακολούθηση των αστυνομικών και δικαστών και συζητούσε με τον Μεγάλο Δούκα του Λουξεμβούργου την εμπλοκή του αδελφού του στις επιθέσεις, διότι ο Δούκας έχει δική του, παράλληλη μυστική υπηρεσία, συνδεδεμένη με τη βρετανική ΜΙ6.

Καμιά ανεκτικότητα! Άει, σιχτίρ! Καθάρματα

Διαβάζω τις ειδήσεις που συντάσσουν οι ντόπιοι «αδελφοί» και αδελφές. Οι συνάδελφοι της Μαριλένας.
«Μούδιασμα στα βρετανικά κόμματα από τα κέρδη του ευρωφοβικού UKIP». «Αποτυχία σημείωσαν οι λαϊκιστές ευρωσκεπτικιστές στην Ολλανδία». «Άνοδος των ευρωφοβικών στην ανατολική Ευρώπη που ψηφίζει σήμερα».
Λαϊκιστές ευρωσκεπτικιστές και ευρωφοβικοί.
Ακριβώς τα συνθήματα της Στοάς της «Μεγάλης Ανατολής». (Grand Orient de France). Και υποκατάστημα αυτής η «Γαληνοτάτη Μεγάλη Ανατολή της Ελλάδας». Και μητέρα όλων η Στοά του Λονδίνου.

Στο ΒBC έβγαλαν την Conchita Wurst διότι η «εκλογή» της ήταν ένα πολιτικό μήνυμα «ανεκτικότητας» προς τους ευρωπαίους πολίτες.

Η Ιουδαϊκή Σύμπραξη με τον Μπαρόζο

Και τώρα όλοι Ντόρα. (για σταθερότητα). Ο εθνικός γιός της Ντόρας από την εβραϊκή γειτονιά της Μονεμβασιάς, είναι η 5η γενιά πολιτικών. Μετά τον Κωστή τον Α, της Συναγωγής των Χανίων, τον Κωστή Β, τώρα το Kosta Γ.
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978.
Το 1996 τελείωσε με άριστα το Σχολείο Μίλφιλντ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Με την υποτροφία William Gaston Premium , σπούδασε Ιστορία και Διεθνείς Σχέσεις στο Πανεπιστημίου Μπράουν (ΗΠΑ), και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο παγκόσμιο φυτώριο Ηγετών, τη Σχολή Τζον Φ. Κέννεντυ του Χάρβαρντ.
Το 2010 ,32 ετών, ξεκίνησε την καριέρα του ηγέτη από βλαχοδήμαρχος στο Καρπένησι. Και τώρα τον ψήφισε και η Κουτσή Μαρία της συναγωγής και της Στοάς για περιφερειάρχη. 136.688 άνθρωποι, είτε πραγματικοί ή ηλεκτρονικοί, κανείς δεν ξέρει, ψήφισαν δαγκωτό τον ανεπάγγελτο ηγέτη Χάρβαρντ. 41,35% πήρε. Ούτε ο Μπουτάρης να ήταν.

ΥΓ. Από τους 2000 που μάζεψε ο Von Mouroutis χθες στο Σύνταγμα κανείς δεν φώναξε φεύγοντας το σύνθημα, «ήρθε- η ώρα- της Μπακο-γιάννη»!

Η Αλήθεια δεν έχει χορηγό


Ο Επιμένων GPO Νικά;

Οι δημοσκόποι έχουν 700000 ερωτηματικά
48 ώρες πριν ανοίξουν οι κάλπες

Ο κ. Τάκης που έπεσε σε όλα έξω , επιμένει να κάνει προβλέψεις. Χαράς στο Κουράγιο του. Κατέληξε, ότι ο Ποδονίφτης του κ. Μπόμπολα δεν θα πάρει πάνω από 5,8%. Έδωσε όμως στον κ. Σημίτη 7%, ενώ ο συνάδελφος του μίστερ Τόμ του δίνει μόνο 5,6%. Για τη ΔΗΜΑΡ συμφώνησαν. 2,4%-2,5% . (Τώρα άμα η Κοινοπραξία των τριών ΠΑΣΟΚ πέσει γύρω στο 11,5 %, θα φταίει το «στατιστικό λάθος» και οι αναποφάσιστοι).

Κατά τα λοιπά ο κ. Τάκης και ο μίστερ Τόμ βλέπουν νίκη του ΣΥΡΙΖΑ, (όπως όλοι), και δίνουν 48 ώρες πριν ανοίξουν οι κάλπες 700.000 αναποφάσιστους. Στην ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ δίνουν περίπου 530.000 ψήφους , στους ΑΝΕΛ 240.000, στον ΛΑΟΣ 100.000 στην ΕΠΑΛ 80.000 , και στις Γέφυρες 70.000. Στα Άλλα ΚΟΜΜΑΤΑ 400.000.
Η τελική επιλογή των 700.000, αναποφάσιστων (δεξιών και αριστερών) θα κρίνει και την διαφορά ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ, το τελικό ποσοστό της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, και την τρίτη έδρα, αλλά και την τύχη του ΛΑΟΣ και της ΕΠΑΛ που θα πρέπει να φθάσουν κοντά στις 180.000 για να βγάλουν ευρωβουλευτή από τη δεύτερη κατανομή.
Στη Νέα Δημοκρατία οι δυο δημοσκόποι δίνουν επισήμως μέχρι 1.070.000 ψήφους. Το πραγματικό νούμερο δεν θα το είπαν σήμερα ούτε στον φον Αντωνάκη Θαμαρά. Η Ελιά θα πάρει περί της 310.000, και ο ΣΥΡΙΖΑ γύρω στους 1.500.000 ψήφους.

Αντε καλή ψήφο. Μπάφιασα.

23/5/14

Για καλό η για κακό;

Οι Ολίγοι εκλεκτοί, που έβαλαν τα καλά τους και πήγαν στη συγκέντρωση Fitch/Θαμαρά στο Σύνταγμα, ξέρουν! Κατάλαβαν. Δεν θα περιμένουν την Κυριακή.
Ξέρει και Εκείνος. Αισθάνθηκε από ψηλά μια αστάθεια. Μα μιά αστάθεια.
Το ξέρει και ο  Von Murutis του. Το  κατάλαβε  και το σκυλάκι του Von Murutis . Πάει πιά τα έφαγε τα ψωμιά του. Τετέλεσται.
Νυν απολύεις τον δούλον σου Μέρκελ μου! Χρονικό ενός Προαναγγελθέντος Θανάτου, είναι από εδώ και πέρα.

Δεν ξανάγινε. Οι Στοές με την ντουντούκα

Οι Στοές μας καλούν να ψηφίσουμε περισσότερη Ευρώπη 
 και να πούμε όχι στα λαϊκίστικα, ευρωφοβικά, ρατσιστικά, αντισημιτικά, και ομοφοβικά ψηφοδέλτια.

Οι μασόνοι δεν ασχολούνται με την πολιτική. Έτσι  μας λένε. Αλλά, η Μεγάλη Ανατολή της Γαλλίας ,μαζί με τις "κόρες "της, έβγαλε ανακοίνωση και καλεί όλους τους πολίτες να πάνε να ψηφίσουν και να πουν «όχι» στο ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ. Όχι στους λαϊκιστές , ευρωφοβικούς , ρατσιστές, αντισημίτες, και ομοφοβικούς.

Τόσα χρόνια τα ακούγατε από τους Ντελάληδες. Τώρα μας τα είπαν και οι «δάσκαλοι», που βγήκαν από την κουίντα και πήραν υποχρεωτικά την ντουντούκα. 

  Αγάπα τους λαθρομετανάστες, αγάπα τους μαύρους, τους Εβραίους, τους ομοφιλόφιλους, την Ευρώπη και τους Τραπεζίτες. Ιδού οι «αξίες» του τεκτονισμού , η Αλήθεια και η "πηγή του Κακού". Οι Στοές.

Οι μασόνοι, του «αρχαίου σκωτικού δόγματος», έκαναν λοιπόν πολιτική δήλωση μετά από 300 σχεδόν χρόνια! Αυτό θα πει ότι τα πράγματα είναι πολύ στριμόκωλα.
Η μεγάλη πλάκα είναι ότι λένε πως «καλούν τα μέλη τους». Δεν ξανάγινε.
Οι Στοές να απευθύνονται δια του τύπου, στα μέλη τους. Kαι γιατί δεν τους στέλνουν sms; Χασανε τα τηλέφωνα των αδελφών στις πλημμύρες του Βελιγραδίου;

Όπως προβλέπουν οι διδάσκαλοι «αδελφοί» που εργάζονται στον Economist, στο αποτέλεσμα των ευρωεκλογών της Κυριακής, θα αποτυπωθεί η οργή των ευρωπαίων που θα ψηφίσουν είτε ακροδεξιά κόμματα είτε κόμματα εκείνους που υποστηρίζουν τα εινικά κράτη, τα Εθνικά Νομίσματα και τη διάλυση της Ένωσης.

Οπότε ,οι «Μεγάλοι Δάσκαλοι» στη Γαλλία, βγήκαν στους δρόμους για να μαζέψουν ψήφους για τους «αδελφούς» δεξιούς, σοσιαλιστές, και φιλελευθέρους. Στην Ολλανδία δούλεψαν πιο διακριτικά και κατάφεραν να μην βγούν πρώτοι οι "ακροδεξιοί "και "λαϊκιστές".

Στη Γαλλία αυτό δεν έφτανε. Εκτός από τους «Δασκάλους», βγήκαν μετά την αδελφή Κοντσίτα της Στοάς και οι υστερικές «αδελφές» Femen, από τη γυναικεία Στοά, που καλούν τις γαλλίδες να πηδηχτούν με μετανάστες για να ... αντισταθούν στον ρατσισμό της Λεπέν που καλεί τους Γάλλους να «κάνουν παιδιά».
Και οι αδελφοί που δουλεύουν στα μέσα μαζικής Αποβλάκωσης επαναλαμβάνουν.

Όποιος δεν υπηρετεί τις «αξίες» τις Στοάς, όποιος είναι λαϊκιστής , ευρωφοβικός , ρατσιστής, αντισημίτης, και ομοφοβικός, και οποίος και οποία δεν πάει με πολλούς «ξένους» σε έναν τελετουργικό «μασονικό παγκόσμιο μαραθώνιο του σέξ», είναι φασίστας. Εδώ ο καλός φασισμός, εκεί ο καλός φασισμός!
Έχουν φάει τα λυσσακά τους.
Σώνει και καλά ναζήδες , το 25% των Γάλλων που θα ψηφίσουνε την κ. Μαρίν Λεπέν, το 33% των Άγγλων που ψηφίσανε UKIP. Και μαζί οι Ελληνες, Ολλανδοί, Σουηδοί, Αυστριακοί, Ιταλοί, Δανοί, Φιλανδοί, Φλαμανδοί, Ούγγροι , που αντιστέκονται στην ομογενοποίηση των λαών και στην εγκαθίδρυση της Νέας μασονικής Τάξης πραγμάτων

ΥΓ. Δράμα. Κάποιοι ευρω-σκεπτικιστές υποψήφιοι θα καταψηφίσουν τον εαυτό τους λόγω του τεκτονικού καθήκοντος; Έτσι κι αλλιώς για μια ψήφο δεν αλλάζει τίποτα. 
 Απαπαπα! Αι!αι!αι!

Περιμένοντας την μανδάμ Ανάπτυξις και το μέρισμα Θαμαρά

Κατόπιν οδηγιών

Ο σοσιαλδημοκράτης δεσμοφύλακας του Νταχάου Martin Schulz δήλωσε σε μια τηλεμαχία ότι. «σήμερα στην Ευρώπη είναι υπαρκτός ο κίνδυνος ενός συντηρητικού οπισθοδρομικού κινήματος που οφείλουμε να το καταπολεμήσουμε», και για αυτό υποστήριξε την αφαίρεση όλων των θρησκευτικών συμβόλων από τους δημόσιους χώρους.
  Ο «συντηρητικός» Καρλ Δανιήλ Μπίλντ είπε ότι «η ορθοδοξία είναι πιο επικίνδυνη από τον ισλαμικό φονταμενταλισμό και ως εκ τούτου, αποτελεί τη μεγαλύτερη απειλή για το δυτικό πολιτισμό».
Επομένως «αριστεροί» και «δεξιοί» τα ίδια λένε.
Μαγνητόφωνο.
Κατόπιν άνωθεν οδηγιών.

Φάκελος ΣΥΡΙΖΑ KAI στη Μόσχα;

Πηγή http://www.hellasforce.com/blog/apokalipsi-aftos-ine-o-logos-pou-o-lavrof-den-ide-ton-tsipra   
Σύμφωνα με το HellasForce, η Ρωσική υπηρεσία πληροφοριών έχει χαρακτηρίσει ως «εχθρούς της Ρωσίας» την κ. Ρένα Δούρου και τον κ. Δημήτρη Χριστόπουλο.
Πως το ξέρουν; Ρωτήστε εκεί!

Σερβία Πλημμύρες

Καθώς τώρα, μετά τον Σάβα φουσκώνει και ο Δούναβης αυξάνει η απειλή για το Βελιγράδι. Οι επόμενες 48 ώρες θα είναι κρίσιμες.
Οι αγνοούμενοι στη Σερβία παραμένουν στους 583. Η κυβέρνηση δεν δίνει καμιά ενημέρωση. Ούτε η αστυνομία, ούτε ο Ερυθρούς Σταυρός.
  Τα στατιστικά της καταστροφής όμως δίνουν και παίρνουν. Το 22 % του πληθυσμού, 1,6 εκ. άνθρωποι ) πλήγηκε από τις πλημμύρες . Μέχρι χτες περισσότερα από 120.000 νοικοκυριά δεν είχαν ηλεκτρικό ρεύμα .
3.7 00 χιλιόμετρα δρόμων χρειάζονται επισκευή. Οι ζημίες σε περιουσίες που καταστράφηκαν ξεπερνούν το ένα δισ. ευρώ.

Ο Πρόεδρος της Ρεπούμπλικα Σερπσκα Μίλοραντ Ντόντικ ,θα συναντηθεί σήμερα στην Αγία Πετρούπολη με τον Βλαντιμίρ Πούτιν για να ζητήσει βοήθεια για την αποκατάσταση των ζημιών από τις πλημμύρες. Στη Β/Ε, περίπου 1,5 εκ. άνθρωποι (39 % του πληθυσμού επηρεάστηκε από τις πλημμύρες).
Οι μεγαλύτερες καταστροφές , καταγράφηκαν στο Doboj , Bijeljina, και το Brčko.
Ο Ντόντικ πήγε στη Ρωσία μετά από πρόσκληση του Πούτιν για να συμμετάσχει στο Διεθνές Οικονομικό Φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης.
 Όπως ανακοίνωσε ο κ. Ντόντικ, ορισμένες εταιρείες και τράπεζες έχουν ανοίξει τραπεζικούς λογαριασμούς και συγκεντρώνουν χρήματα για να βοηθήσουν τον πληθυσμό της Ρεπούμπλικα Σερπσκα. Την πρώτη ημέρα του Φόρουμ ο Ντόντικ μίλησε με τον Αναπληρωτή Πρόεδρο της Gazprom , με τον Αλεξάντερ Μεντβέντεφ , και συζήτησαν την ολοκλήρωση του South Stream.
Ο πρόεδρος της Ρεπούμπλικα Σερπσκα δήλωσε ότι το έργο , ανεξάρτητα από τις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις, δεν θα σταματήσει, παρά τα προσκόμματα που προκαλούν οι ομοσπονδιακές αρχές στο Σαράγιεβο που καθυστερούν την υπογραφή της διακρατικής συμφωνίας Β/Ε-Ρωσικής Ομοσπονδίας.
«Νομίζω ότι οι άνθρωποι εδώ καταλαβαίνουν ότι το πραγματικό πρόβλημα βρίσκεται στους κοινούς θεσμούς της Βοσνίας -Ερζεγοβίνης , και όχι στη Ρεπούμπλικα Σερπσκα», δήλωσε ο Ντόντικ .

Οψόμεθα

Ο χερ Εισαγελάτος και ο μίστερ Τάκης* προβλέπουν ότι ΠΑΣΟΚ1 (ΕΛΙΑ), ΠΑΣΟΚ2 (ΠΟΤΑΜΙ) και ΠΑΣΟΚ 3 (ΔΗΜΑΡ) θα πάρουν 16,5% την Κυριακή, και ότι η Χρυσή Αυγή που «δείχνει να κρατάει τις ψήφους των παραπλανημένων ψηφοφόρων» θα μείνει στο 8,5%.
Καλάααα!  Εμείς θα είμαστε εδώ μετά το άνοιγμα της κάλπης. Εκείνοι που θα πανηγυρίζουν την επιτυχή πρόβλεψη;

Σύμφωνα με πανελλαδική δημοσκόπηση (20-22 Μαΐου) της εταιρείας «Marc» για την τηλεόρασης του Alpha, ΠΑΣΟΚ1 - Ελιά +ΠΑΣΟκ2 -Ποτάμι+ ΠΑΣΟκ3 ΔΗΜΑΡ   θα μαζέψουν 13%.  3,5% Κάτω. Στη Χρυσή Αυγή η  «Marc» δίνει 8,7%.
Η ίδια δημοσκόπηση δίνει τον ΛΑΟΣ 60.000 ψήφους μακριά από το 3%

* Εδώ που τα λέμε, τις θέλουν τις σφαλιάρες τους, διότι τους τρώει ο σβέρκος τους.

Ο Κόσμος άλλαξε, οι ΗΠΑ δεν υπαγορεύουν πια τους κανόνες

Βλαντίμιρ Πούτιν από την αγ. Πετρούπολη μίλησε σήμερα ως ο ηγέτης του «άλλου Κόσμου» και κάλεσε εκείνους που αποφασίζουν στις ΗΠΑ
να αποδεχτούν την νέα πραγματικότητα.

«Η Ιδέα ενός μονοπολικού κόσμου έχει αποτύχει. Η αποτυχία του είναι εμφανής , ακόμη και σε εκείνους που εξακολουθούν να προσπαθούν να διατηρήσουν το μονοπώλιό τους , ώστε να υπαγορεύουν κατά τον συνήθη τρόπο, τους κανόνες του παιχνιδιού στην πολιτική και την οικονομία και να επιβάλουν τα δικά τους πρότυπα συμπεριφοράς και τις δικές τους πολιτιστικές αξίες. Ο κόσμος όμως αλλάζει ραγδαία, και είμαστε μάρτυρες κολοσσιαίων γεωπολιτικών , τεχνολογικών και διαρθρωτικών αλλαγών. Η παγκόσμια οικονομική κρίση του 2008 ήταν μια σαφής ένδειξη ότι το μοντέλο ανάπτυξης που βασιζόταν στον ηγεμονικό ρόλο της αμερικανικής οικονομίας ήταν σε βαθιά κρίση. Βρεθήκαμε αντιμέτωποι με την απροθυμία να ακουστούν οι απόψεις των νέων ηγετών της παγκόσμιας ανάπτυξης , να ληφθούν υπόψη εναλλακτικές ιδέες και να εφαρμοστούν στην πράξη και να προχωρήσει η μεταρρύθμιση των βασικών διεθνών χρηματοπιστωτικών και οικονομικών οργανισμών , όπως το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ( ΔΝΤ), σύμφωνα με την μεταβαλλόμενη παγκόσμια τάξη».

Αυτή η παράγραφος πρέπει να αντιπαραβληθεί με την δήλωση Πούτιν -Τζινπίν της 20ης Μαΐου, με την οποία ζήτησαν από τις ΗΠΑ,
« να γίνεται σεβαστή η ιστορική κληρονομιά και οι πολιτιστικές παραδόσεις κάθε χώρας καθώς και το δικαίωμα των λαών να επιλέγουν ελεύθερα το κοινωνικό και πολιτικό τους σύστημα , το σύστημα αξιών και τον οδό προς την ανάπτυξη που θα ακολουθήσουν», και τόνισαν ότι κάθε κράτος έχει αναφαίρετο δικαίωμα στην κυριαρχία και την ανεξαρτησία, και δικαιούται να αντισταθεί στις παρεμβάσεις άλλων κρατών στις εσωτερικές του υποθέσεις.
 Ο Πούτιν και ο Σι Τζινπίνγκ στις 20ης Μαΐου τόνισαν ακόμα ότι «πρέπει να σταματήσουν οι μονομερείς κυρώσεις , καθώς και η οργάνωση, η βοήθεια, η χρηματοδότηση ή και η ενθάρρυνση «δραστηριότητων» , που στοχεύουν στην αλλαγή του συνταγματικού καθεστώτος ανεξαρτήτων κρατών, είτε στην υποχρέωση Κρατών να προσχωρήσουν σε οποιαδήποτε Ένωση, Συμμαχία ή Συνασπισμό.

Οι τσιφούτ-τσιφούτ βάζουν 30 δις για να ρίξουν τον Βλαδίμηρο

Σας το τι είχα γράψει στις 6 Μαΐου. Οι τσιφούτ-τσιφούτ προετοιμάζουν πορτοκαλί επανάσταση κατά του Βλαδίμηρου.
Στις 7 Μαρτίου, ο 74χρονος μουσουλμάνος Vafa Guluzade τέως πράκτορας της KGB και δεξί χέρι της οικογένειας Αλίεφ στο Μπακού, που το 1998 στρατολογήθηκε από τους Αμερικανούς και προσεκλήθη από την αμερικανική κυβέρνηση στις ΗΠΑ, για …διαλέξεις στο Harvard , στο Columbia , στο John Hopkins, στο Carnegie Foundation, και ο οποίος έχει ιδρύσει το Caspian Policy Studies Foundation, στο Μπακού, προέβλεψε ότι «ο Πούτιν θα ανατραπεί» και ότι «η Ρωσία θα καταρρεύσει ως αποτέλεσμα της αντιπαράθεσης με τη Δύση».

Στις 30 Απριλίου, ο κουλοχέρης Γερουσιαστής Τζον Μακ Κέιν, κατέθεσε στο Κογκρέσο, νομοθεσία «για την πρόληψη της ρωσικής επιθετικότητας», (Russian Aggression Prevention Act 2014), που προβλέπει την επένδυση 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τα επόμενα τρία έτη (2015-2017), προκειμένου «να ενισχυθεί η δημοκρατική διαδικασία στη Ρωσία».
Τα μέτρα που πρέπει να εφαρμοστούν στη Ρωσία , όπως απαιτείται από το το Κογκρέσο, είναι η προώθηση των «δημοκρατικών θεσμών» , η «δημοκρατική διαδικασία» , η «ελευθερία του διαδικτύου» , η «ανεκτικότητα», την «πάταξη της διαφθοράς», την «πάταξη του ρατσισμού και της ομοφοβίας» κλπ. δηλαδή, την προώθηση της «ρωσικής άνοιξης» και της «πολύχρωμης επανάστασης».

Η εβραία Μακαρονού, (Victoria Nuland), η βοηθός υπουργός εξωτερικών των ΗΠΑ είχε ομολογήσει ότι « οι ΗΠΑ είχαν επενδύσει στην δημοκρατική διαδικασία στην Ουκρανία πάνω από 5 δισεκατομμύρια δολάρια».
Το σχέδιο του «αδιάφθορου» Κουλοχέρη για «να ανατραπεί ο Πούτιν» και «να καταρρεύσει η Ρωσία» ζητάει:
-Επιβολή πολύ αυστηρότερων κυρώσεων στη Ρωσία .
-Αποκάλυψη και πάταξη της διαφθοράς στη Ρωσία και αποκάλυψη της προσωπικής περιουσίας των ανώτερων Ρώσων αξιωματούχων , συμπεριλαμβανομένου του Πούτιν .
-Στρατιωτική βοήθεια στην Ουκρανία , μεγαλύτερη υποστήριξη στους συμμάχους των ΗΠΑ στην Κεντρική Ευρώπη και κάλυψη από το ΝΑΤΟ βασικών εταίρων , όπως η Μολδαβία και η Γεωργία .
-Πώληση ενέργειας από τις ΗΠΑ στις ευρωπαϊκές αγορές .

Σε αυτό το σχέδιο ρόλο θα παίξουν και οι Εβραίοι γύρω από τον Πούτιν , όπως ο Μίλερ της Γκαζπρόμ και ο Μεντβέντεφ.
  Ήδη ο ρόλος του πολιτικού αντιπάλου του είχε ανατεθεί στον 46χρονο Εβραίο Μιχαήλ Πρόχοροφ, που κατέβηκε στις προεδρικές εκλογές του 2012 ως εκπρόσωπος της φιλελεύθερης αντιπολίτευσης και αρχηγός του κόμματος «Πλατφόρμα των Πολιτών». Τότε πήρε την τρίτη θέση με 7,29%. 
  Ο Πρόχοροφ είναι γιός Εβραίας και εγγονός της εβραίας κομμουνίστριας μικροβιολόγου Χάννα Μπέλκιν (Hanna Belkina). O Πρόχοροφ ήταν συνέταιρος με τον προερχόμενο από κομμουνιστική οικογένεια Βλαντίμιρ Ποτάνιν στην «Interros», και αυτός είναι ο σύνδεσμος που εξηγεί την άνοδο του Ποτάνιν.
Οι Πρόχορωφ και Ποτάνιν συνεταιριστήκαν με τον Deripaska, για να πάρουν την Norilsk Nickel.
Πολιτικό ρόλο ανέλαβε και ένας άλλος φιλελεύθερος εβραίος, ο σαιεντολόγος σκακιστής Γκάρι Κίμοβιτς Κασπάροβ, που είναι «σφοδρός πολέμιος της πολιτικής Πούτιν», και το 2008 ίδρυσε την Επιτροπή «Ελεύθερη Επιλογή», και μετά τα κινήματα της αντιπολίτευσης, «Άλλη Ρωσία» και «Αλληλεγγύη», και τωρα παριστάνει τον πολιτικό εξόριστο στη Γενεύη.

Είναι γνωστός ο ένοχος

Η Μόσχα δείχνει την πηγή του Κακού

«Οι Ηνωμένες Πολιτείες και οι σύμμαχοί τους, υπέθαλψαν , προκάλεσαν και άρχισαν τις περισσότερες σύγχρονες τοπικές στρατιωτικές συγκρούσεις», δήλωσε στην 3η Διεθνή Διάσκεψη Ασφαλείας της Μόσχας ο αρχηγός του ρωσικού Γενικού Επιτελείου Βαλέρι Γερασίμωφ, ο οποίος τόνισε πως, «οι ΗΠΑ δεν μπορούν να αποδεχτούν και να συμβιβαστούν με το σχηματισμό των νέων κέντρων εξουσίας», και εξήγησε οτι για να αντιδράσουν χρησιμοποιούν τις «κυρώσεις» και τη βοήθεια στις λεγόμενες φιλο-δυτικές δυνάμεις, αλλά στο τέλος, «η στρατιωτική δύναμη γίνεται το αποφασιστικό τους επιχείρημα».

  Στο περιθώριο της Διάσκεψης, που διεξάγεται στο ξενοδοχείο, «Ουκρανία» της Ρωσικής πρωτεύουσας , εκπρόσωπος του ρωσικού Γενικού Επιτελείου δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι δεκάδες ξένοι μισθοφόροι δρουν στην Ουκρανία στην πλευρά των αρχών του Κιέβου. «Σύμφωνα με τα στοιχεία, που έχει στη διάθεση του το γενικό Επιτελείο», είπε, «δεκάδες ξένοι μισθοφόροι, συμπεριλαμβανομένων και Αμερικανών, συμμετέχουν στις επιχειρήσεις στη νοτιο-ανατολική Ουκρανία με την πλευρά του Κιέβου».

Στη διάσκεψη της Μόσχας, συμμετέχουν 300 αντιπρόσωποι από 40 χώρες .Οι Χώρες του ΝΑΤΟ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης αρνήθηκαν να συμμετάσχουν . Στις εργασίες της διάσκεψης παίρνουν μέρος οι υπουργοί Άμυνας της Αρμενίας, του Αζερμπαϊτζάν , της Λευκορωσίας , του Ιράν , του Πακιστάν και της Σερβίας , και οι Αρχηγοί των Γενικών Επιτελείων της Συρίας και του Ιράκ .
Στο πλαίσιο της διάσκεψης θα γίνουν δύο συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης με θέμα την «σταθεροποίηση της κατάστασης στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική» και «Το Αφγανιστάν και η Περιφερειακή Ασφάλεια» .
Οι συμμετέχοντες στις συνεδριάσεις θα συζητήσουν για τα διδάγματα από την
«αραβική άνοιξη » και τον αντίκτυπο της κατάστασης στο Αφγανιστάν για τα γειτονικά κράτη.

Η αλήθεια δεν έχει χορηγό- AxisRadio / 20-05-2014


22/5/14

ΕΠΑΛ ή ΕΠΑΜ;

Ο καθηγητής κ. Πανάς, στην δημοσκόπηση του προέβλεψε ότι κοντά στο να περάσουν το όριο 3% και να κερδίσουν έδρα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο βρίσκονται ο ΛΑ.Ο.Σ και το ΕΠΑΜ.
Πολύ φοβάμαι ότι οι φοιτητές που βοηθούν τον κ. ΠΑΝΑ μπέρδεψαν το Μ με το ΛΑΜΔΑ.
Διότι, μέσα στις 322.829 ψήφους του κ. Τζιτζικώστα βρίσκεται η δυναμική και η αναγνωσιμότητα του κ. Παναγιώτη Ψωμιάδη.
Αν στην επιρροή Ψωμιάδη στην Β. Ελλάδα προσθέσετε τις 33000 του Πολύδωρα που έλαβε ο κ. Μαντούβαλος, και την επιρροή Νικολόπουλου στην Αχαΐα, καταλαβαίνετε ότι τη μάχη για το 3% δεν τη δίνει ο φαλακρός και αριστερός τέως υπάλληλος της Goldman, αλλά ο «Πόντιος».
Οριακή κοντά στο 3% είναι και η μάχη των κ.κ. Καρατζαφέρη και Πλεύρη.
Το καλύτερο,  θα ήταν φυσικά να πανηγυρίσουμε την εκλογή τουλάχιστον 6 ευρωβουλευτών από τον ευρύτερο Ευρω-σκεπτικιστικό χώρο.
3 Χρυσή Αυγή, 1 ΛΑ.Ο.Σ, 1 ΕΠΑΛ, 1 ΑΝΕΛ.

Κοινό ΝΙΕΤ Μόσχας Πεκίνου για τον Ασαντ

Η Ρωσία και η Κίνα προέβαλαν σήμερα βέτο και μπλόκαραν την προσπάθεια της δυτικής συμμαχίας να αποσπάσουν την έγκριση από το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ ψηφίσματος για να διαβιβαστεί στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο στη Χάγη, ο φάκελος για τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη Συρία, τον οποίο ειχε υποβάλλει ο Νοτιοαφρικανικός Ύπατος Αρμοστής των Ηνωμένων Εθνών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, Navanethem "Navi" Pillay , 73 ετών, που είναι ινδικής καταγωγής. (Ταμίλ).

Η Νέα Σερβική τραγωδία με τις πλημμύρες.583 οι αγνοούμενοι

Η λαϊκή οργή για τις υπαρκτές κυβερνητικές ευθύνες
ανεβαίνει καθώς τα νερά υποχωρούν!

Προσοχή! Εκτός από τους 27 νεκρούς υπάρχουν ακόμα 583 αγνοούμενοι. Από τους 798 που δηλώθηκαν ως αγνοούμενοι στις 17-18 Μαΐου, σε καταυλισμούς πλημμυροπαθών βρέθηκαν 215 και οι φόβοι για τους 583 δεν είναι πια «δημοσιογραφικοί».

Ευρωεκλογές!

Στην Αγγλία και την Ολλανδία ψηφίζουν σήμερα.
Η τελική πρόβλεψη της Opinium για την Daily Mail για τις αγγλικές ευρωεκλογές είναι:
UKIP 32%, Εργατικοί 25%, Συντηρητικοί 21%, Φιλελεύθεροι 6%, Πράσινοι 6%

ΟΥΚΡΑΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ

Η ΛΑΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΝΤΟΝΕΤΣΚ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΡΩΣΙΑ
ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΕΡΤΗΣΙΑ ΤΗΣ

Γ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: «Εμείς ανήκουμε στους Ευρωσκεπτικιστές»

ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΚΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ 
 Η ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΕΛΚ- ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ

"Εάν ο Έλληνας θέλει να παραμείνει μέσα στη μηχανή του κιμά, να ψηφίσει Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, Νέα Δημοκρατία, Ευρωπαϊκό Σοσιαλιστικό Κόμμα, ΠΑΣΟΚ, Ελιά ή όπως λέγεται αυτή την εβδομάδα και ακόμα και τ’ αριστερά σχήματα.
 Όλα αυτά αναφέρονται, άλλο λιγότερο και άλλο περισσότερο στην κα Μέρκελ. Εμείς όμως ανήκουμε στους Ευρωσκεπτικιστές.
Τώρα οι γραφειοκράτες των Βρυξελλών φοβούνται ότι οι Ευρωσκεπτικιστές θα είναι στο 30%. Αντιλαμβάνεται ο καθένας πόσα πράγματα θα μπορέσουμε να μπλοκάρουμε.
Θα μπορούμε να πούμε «όχι» στην κα Μέρκελ, γιατί είμαστε αδέσμευτοι και ακηδεμόνευτοι και φάνηκε από την προηγούμενη δεκαετή θητεία μας.
Εμείς θέλουμε μία Ευρώπη των εθνών, θέλουμε μία Ευρώπη με κυρίαρχα κράτη, που θα έχουν την εξωτερική πολιτική στα χέρια τους και την οικονομική πολιτική και θα έχουν μία σχέση αμοιβαιότητας με τα άλλα κράτη, ομόλογα και ισότιμα κράτη στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όχι πατρικίους και πληβείους όπως συμβαίνει σήμερα".

Φυσικό Αέριο: Κατουρήθηκαν πάνω τους στις Βρυξέλλες

ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ , 22 Μαΐου. / ITAR -TASS / . "Η Ευρωπαϊκή Ένωση αναμένει ότι η νέα μακροχρόνια σύμβαση Ρωσίας και Κίνας για την πώληση φυσικού αερίου δεν θα επηρεάσει τις ρωσικές προμήθειες φυσικού αερίου προς την Ευρώπη" , δήλωσε σήμερα η εκπρόσωπος του Επιτρόπου Ενέργειας της Gunther Oettinger, ,μανδάμ Sabine Berger.
"Αναμένουμε από τη Ρωσία να παραμείνει μια αξιόπιστη και υπεύθυνη προμηθευτής φυσικού αερίου προς την Ευρωπαϊκή Ένωση της ΕΕ , και αναμένουμε από τη Ρωσία να εκπληρώσει τις συμβατικές υποχρεώσεις της, για τις παραδόσεις φυσικού αερίου προς την Ευρώπη" , είπε, (με ύφος) η μανδάμ Sabine , στους δημοσιογράφους .

-ST. PETERSBURG, May 22./IATR-TASS/. Germany has no possibilities, neither from the technical, nor from the economic point of view, to abandon acquiring natural gas from Russia, Chairman of the Russia-Germany Foreign Trade Chamber Michael Harms said at the St. Petersburg International Economic Forum on Thursday. “We need to set the vector at diversification. But here I will quote a firm position of the Germany’s Energy Ministry “In a short term, there is no possibility to abandon the supplies from Russia,” Harms said. Harms has also said that 90% of deals with Russian gas giant Gazprom are signed by Germany’s middle-sized private entrepreneurs, and that is why there is no need to politicize the issue.


YΓ. Κοντός ψαλμός αλληλούια. 3 Ιουνίου κλείνουν οι κάνουλες. Άντε να δούμε τι θα κάνουν μετα  οι χορεύτριες….

ΟΥΚΡΑΝΙΑ: Είναι πόλεμος πια!

«Δημοκρατικές» εκλογές αίματος (ευρωπαϊκού τύπου)

ΕΥΡΩΠΗ Η ΤΑΝΞ

35 νεκρούς και 52 τραυματίες έχει η πλευρά των αμερικανόφιλων του Κιέβου, στις σημερινές μάχες σε Ντονιέτσκ και Λουγκάνσκ.
Άγνωστες ακόμα οι απώλειες των ρωσόφωνων αντιαμερικανικών

Και ο Μπαρόζο λέει τα δικά του. «Οι προεδρικές εκλογές στην Ουκρανία στις 25 Μαΐου είναι το κλειδί για τη σταθεροποίηση της Ουκρανίας και των περιφερειών», και κάλεσε όλους «να σεβαστούν τα αποτελέσματα των ουκρανικών εκλογών», (και τη βούληση των τεθωρακισμένων, λέω εγώ).

  Ο Τσουτσουνοφ είπε χθες ότι οι δυνάμεις του Κιέβου είναι έτοιμες να επιβάλουν την «τελική λύση».
Σήμερα περίπου 2.000 στρατιώτες με 200 οχήματα στα οποία περιλαμβάνονται αυτοκινούμενα ρουκετοβόλα «Grad», ΤΟΜΠ, ΤΟΜΑ, και βαρέα Άρματα, επιχείρησαν να επιτεθούν στην πόλη του Λουγκάνσκ, αλλά οι δυνάμεις αυτοάμυνας της Λαϊκής Δημοκρατίας του Λουγκάνσκ, που ανατίναξαν τη Γέφυρα του ποταμού «Seversky Donets» , τους ανέκοψαν στα περίχωρα των πόλεων Rubezhnoye and Lisichansk, όπου συνεχίζονται οι μάχες.
Οι απώλειες της Ουκρανικής Εθνικής Φρουράς, ήταν βαριές. Δεκαπέντε νεκροί και 35 τραυματίες. Η κυβέρνηση της Λαϊκής Δημοκρατίας του Λουγκάνσκ (LPR), κήρυξε τον νόμο και κάλεσε στα όπλα όλους τους άνδρες ηλικίας από 18 μέχρι 45 ετών.

Ταυτόχρονα μάχες γίνονται και στο Ντονιέτσκ. Ο εκπρόσωπος του ουκρανικού υπουργείου Άμυνας Bohdan Senk, δήλωσε στο Radio Liberty (της Cia), ότι στις μάχες στην περιοχή του χωριού Volnovakha του Donetsk , σκοτώθηκαν εννέα μέλη των δυνάμεων ασφαλείας και 17 τραυματίστηκαν, και πρόσθεσε ότι ένας Ουκρανός στρατιώτης σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια των συγκρούσεων στο Λουγκάνσκ.
Το Associated Press μετέδωσε ότι σε άλλη μάχη, κοντά στο χωριό Blahodatne στο Ντονιέτσκ , τις πρώτες πρωινές ώρες, σκοτώθηκαν 11 ουκρανοί στρατιώτες.

-Το Κίεβο παραδέχτηκε σήμερα ότι πάνω από το 50% των εκλογικών Κέντρων στο Ντονιέτσκ
και το Λουγκάνσκ δεν πρόκειται να λειτουργήσουν στις προεδρικές εκλογές της Κυριακής. Πάντως μέχρι τώρα  μόνο στο 17% των εκλογικών Κέντρων του Λουγκάνσκ, και στο 30% των εκλογικών Κέντρων του Ντόνετσκ, έχουν φθάσει τα ψηφοδέλτια. 

-Ο Πορόσενκο δήλωσε ότι εάν εκλεγεί θα διαλύσει αμέσως το κοινοβούλιο και θα προκηρύξει κοινοβουλευτικές εκλογές.

Ο Νέος Κόσμος θα είναι «δημοκρατικός»

Οι εντεταλμένοι ντελάληδες της αμερικανικής πρεσβείας δεν ξέρουν αγγλικά και δεν διάβασαν την ιστορική κοινή δήλωση Πούτιν-Τζινπίν της 20ης Μαΐου, και για αυτό δεν ενημέρωσαν τους «επενδυτάς» ότι το ακριβό ευρώ τους και το υποτιμημένο δολάριο δεν αισθάνονται πολύ καλά τελευταία. Η παράγραφος 18 της Κοινής δήλωσης αναφέρει:

«Η Ρωσία και η Κίνα τάσσονται υπέρ της μετεξέλιξης των BRICS σε μηχανισμό συνεργασίας και συντονισμού σε ευρεία γκάμα παγκόσμιων χρηματιστικών-οικονομικών και διεθνών πολιτικών προβλημάτων, μεταξύ άλλων καθιερώνοντας μια πιο στενή οικονομική εταιρική σχέση και δημιουργώντας τάχιστα στο πλαίσιο των BRICS της Τράπεζας Ανάπτυξης και του Ταμείου νομισματικών αποθεμάτων…»

Οι 50 σινο-ρωσικές συμφωνίες μαμούθ προβλέπουν την «παράκαμψη» του δολαρίου στις διμερείς συναλλαγές. Ο ρώσος υπουργός Οικονομικής Ανάπτυξης Αλεξέι Ουλουκάγιεφ σε μια ιστορικής σημασίας δήλωση στις 15 Μαΐου, που εδώ πέρασε «απαρατήρητη» είχε πει:

  «Υπάρχουν συναλλαγές όπου δεν μπορούμε να αποφύγουμε εντελώς τη χρήση του δολαρίου, αλλά υπάρχουν και συναλλαγές όπου θα πρέπει να μειώσουμε τη χρήση του και να το αντικαταστήσουμε με το κινεζικό Γουάν, το Γουόν της Νότιας Κορέας το Ντονγκ του Βιετνάμ, και ούτω καθεξής. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό μεταξύ χωρών που έχουν πλήρεις εμπορικές και επενδυτικές σχέσεις».

Για το λόγο αυτό η τεχνοκρατική Επιτροπή Νομισματικής Πολιτικής της Federal Reserve προειδοποίησε «διακριτικά» τις «αγορές» ότι σε περίπτωση περαιτέρω κλιμάκωσης των εντάσεων με τη Ρωσία και την Κίνα η ανάπτυξη της οικονομίας των Ηνωμένων Πολιτειών ενδέχεται να τεθεί σε…. κίνδυνο.

  ΥΓ. Για καλό και για κακό, οι έχοντες και κατέχοντες, αγοράστε ελβετικά φράγκα. Αγοράστε «φθηνό» χρυσό. Και οι κερδοσκόποι, πάρτε ρούβλια, δεν θα χάσετε.