4/7/12

Νέο εβραιορουφιανοκαθίκι

Ο ιουδαίος Μάνο πήγε στο απομαχικό Ταμείο, και στη θέση του έβαλαν, έναν εβραιορουφιάνο, που γεννήθηκε στη Δράμα το 1964, και που είναι μέλος της «παρέας της Σρεμπρένιτσας». Αυτός , ανέλαβε Δράση, και μαζί με τον διαφημιστή του Γιαχβέ Θεού και του φάρμακου, τους πούστηδες, και το Ουράνιο Τόξο, θα οδηγήσουν την Πέμπτη Φάλαγγα, στις επόμενες εκλογές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

23 Ιουνίου 1996 . Χάσαμε του Ανδρέα! ΣΤΟΠ!

Οκτώ χρόνια μετά τη μεταμόσχευση στο Χέρφιλντ, ο  «Λύκος», από τον οποίο έπασχε ο Ανδρέας , κατέστρεψε και τη νέα καρδιά του  και πέθανε, στ...