21/5/13

Συμμετοχική Δημοκρατία και i-pad

Πάνω από όλα η λαϊκή συμμετοχή!

(κυβερνητική παροιμία του Μπακού)

YΓ. Κορόιδο Γαμπρέ!!!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χατζαρα γραψε και κατι για αυτο τον ρατσιστα μισελληνα κουμανταρεα που μενει στην κηφισια και κανει τον αντιρατσιστη πανω στο αιμα ελληνων στο παντελεημονα..

Ανώνυμος είπε...

Μπαρμπά Σπύρο για ρίξε μια ματιά εδώ :

http://redskywarning.blogspot.gr/2012/11/blog-post_20.html

ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ. Ημέρες του 1949 .10.000 Ελληνόπουλα βρισκόντουσαν στην Γιουγκοσλαβία σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των Γιουγκοσλάβων

Στις 27 Ιουνίου 1949 ο ραδιοσταθμός του Βελιγραδίου μετέδωσε ότι σε καταλύματα του Γιουγκοσλαβικού Ερυθρού Σταυρού βρισκόντουσαν 10.000 ...