8/11/14

Γεωπολιτικές απορίες

Ανησυχώ! Η αύξηση της έντασης σε γεωπολιτικό επίπεδο μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας έστειλε τον φον Αντωνάκη στη Λευκωσία και το Κάιρο. Δεν ξέρω γιατί πήγε εκεί, αλλά δεν καταλαβαίνω τη σκοπιμότητα, διότι είμαστε μέλη της ΕΕ και του ΝΑΤΟ για «να διασφαλίσουμε τα σύνορά μας». Εφόσον λοιπόν υπάρχει «αύξηση της έντασης σε γεωπολιτικό επίπεδο μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας», ο φον Αντωνάκης έπρεπε να σπεύσει στις Βρυξέλλες όπου η έδρα του ΝΑΤΟ και της ΕΕ και να ζητήσει εκεί τη διασφάλιση των συνόρων μας και όχι να τρέχει στο… Κάιρο.

Σπύρος Χατζάρας

ΥΓ.Τι να σου κάνει και ο Σίσι.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ρε που φτασαμε: Να παρακαλαμε να κανει ''ντου'' ο Ερντο (γιατι αν περιμενουμε τον Νταβιντ-ογλου μαλλον δεν θα γινει ποτε) μπας και γλυτωσουμε απο το ΔΝΤ και την ΕΕ! Α σε δε που το καλο θα ειναι διπλο: Θα γλυτωσουμε και απο μια κυβερνηση Αριστερας, προοδου και πρωκτοχαλαρωσης.

ΥΓ:Ποιος ειναι ο Νο1 εχθρος για την χρυσαυγη-που τωρα ειναι στη μπουζου-? α)η παρουσα κρατικη διοικηση β)μια επερχομενη αριστερη διοικηση ή γ)ο εξωθεν κινδυνος?

Ανώνυμος είπε...

Για ανακήρυξη ΑΟΖ πήγε στο Κάϊρο

104 χρόνια από την Μικρασιατική προδοσία. Στις 25 Ιουνίου 1922, μάθαμε από αμερικανό δημοσιογράφο για την υπάρξη μυστικής οργάνωσης στη Σμύρνη που προετοίμαζε τις σφαγές των Ελλήνων Αυτοί εβαλαν την Φωτιά. Αλλά ο Στεργιάδης δεν μπορούσε να τους βρεί. 49 ημέρες πριν την επίθεση του Κεμάλ, στο Αφιον Καραχισάρ έγινε κατανοητό από τους δημοσιογράφους το θέατρο των δήθεν «μεγάλων αποφάσεων» των Προδοτών, που προσπαθούσαν να εξαπατήσουν και να κερδίσουν χρόνο. Ο φίλος μας Λόϋδ Τζώρτζ 'ενιπτε τας χείρας του. Οι Προδότες πανηγύριζαν για την αποπομπή Βενιζέλου από τους Μπάλφουρ και Λώϋδ Τζώρτζ. Η Αγγλο Ιταλική διαφωνία αφορούσε στα Δωδεκάνησσα. Η Αναθεώρηση του Συντάγματος παραπέμφθηκε στις Καλένδες του Οκτωβρίου.

ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ  Η (ΙΤΑΛΙΚΗ) ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ ΤΕΘΗΚΕ ΥΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕΡΓΙΑΔΗ   ΣΤΟ ΧΑΡΚΟΒΟ ΥΠΟΓΡΑΦΗΚΕ  Η (ΑΝΤΙΙΙΜΠΕΡΙΑΛΙ...