23/7/15

X.Ψ και ΤΚ9

«Με καταστροφή απειλούνται οι εισαγωγείς .10.000 κοντέινερ «εγκλωβισμένα» στα λιμάνια».
Και λοιπόν;
Η Αρχή της χρεοκοπίας είναι ο «Εισαγωγέας» και ο «Καταναλωτής».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

η άποψή μου επί τού θέματος είναι

ΠΟΥΤΣΑ ΚΑΙ ΞΥΛΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΕΙ ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΑ, ΕΙΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΙΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

η κρίση έφερε αναγκαστικα τις αλλαγές που δεν θέλανε να καταλάβουν οι ελληνόφωνοι ότι έπρεπε να γίνουν

δυστυχώς δεν υπήρχε άλλος τρόπος.

ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ. Ημέρες του 1949 .10.000 Ελληνόπουλα βρισκόντουσαν στην Γιουγκοσλαβία σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των Γιουγκοσλάβων

Στις 27 Ιουνίου 1949 ο ραδιοσταθμός του Βελιγραδίου μετέδωσε ότι σε καταλύματα του Γιουγκοσλαβικού Ερυθρού Σταυρού βρισκόντουσαν 10.000 ...