H Αλεξάνδρεια Οκάζιο Κορτέζ, είναι μια φρέσκια «Συριζού» ακτιβίστρια στην Νέα Υόρκη που εισέβαλε στην αμερικανική πολιτική ως Δημοκρατικιά, με την αυτοπεποίθηση της Κατερίνας Πούλου.
Βλέπουμε την απλή και άμεση διάψευση της αριστερής εικονικής πραγματικότητας και των απατηλών υποσχέσεων , για ένα "καλύτερο κόσμο" από την σκληρή πραγματικότητα.
Ακριβώς όπως στα Δεκεμβριανά, όπου οι "καλοί" και "χαμογελαστοί"άνθρωποι έσφαξαν 30.000 αθώους για να ποτίσουν με το αίμα τους, τις ιδέες και τις αξίες για έναν καλύτερο κόσμο και το "Κόκκινο Δέντρο" του σοσιαλισμού.
ΥΓ. Οι συγγενείς του ποδοσφαιριστή ήρωα του ΚΚΕ πάντως , με τις 400 λίρες που εισέπραξε για να χαρίσει τη ζωή σε έναν αντιδραστικό σίγουρα κέρδισαν την σοσιαλιστική αξιοπρέπεια και μια καλύτερη ζωή.
ΥΓ. Κάποιοι προσέθεσαν στην σύνθεση και την Βενεζουέλα, για την οποία δεν φταίει ο «σοσιαλισμός», αλλά οι αμερικανικές κυρώσεις , όπως φταίνε για το Ιράν και την Κούβα.
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
23/11/18
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
104 χρόνια από την προδοσία στην Μικρά Ασία. Οι Προδότες εμφάνιζαν τις ψευτοαποφάσεις στους αλλους Υπουργούς. Στις 23η Ιουνίου 1922. η προπαγάνδα έλεγε στον Λαό ότι οι Τούρκοι ήλπιζαν να σωθούν διπλωματικά και ότι ελήφθησαν οριστικές αποφάσεος. Το ΚΚΕ έκλεισε τους Φούρνους που τους κατέλαβε ο Στρατός.Στην Ρώμη έλεγαν ότι ο Σουλτάνος παρακαλούσε να κλείσει ειρήνη με τους Ελληνες για να μην χάσει τον θρόνο του. Στην Κωνσταντινούπολη έλεγαν ότι και ο Κεμάλ συμφωνούσε με τους ¨ορους των Συμμάχων
Στις 22 Ιουνίου 1922, οι «5», Δημήτριος Γούναρης, Νικόλαος Στράτος, Πέτρος Πρωτοπαπαδάκης, Γεώργιον Μπαλτατζής καὶ Νικόλαος Θεοτόκης μαζί με...
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...

1 σχόλιο:
Η πορτορικανα Κορτεζ ειναι αλλο ενα πιστο αντιγραφο της δικιας μας κομμουνιστριας Δουρου.
Γεννημενη μεσα στην εβραιοφωλια της ΝΥ και γαλουχημενη απο τους περιουσιους τι θα μπορουσε να περιμενει καποιος απο δαυτην;
Επιασε τ' αυτι μου οτι πριν τις προσφατες εκλογες στις ΗΠΑ κατι ψυθιρισε υπερ των υποδουλων απ' τους εβραιους Παλαιστινιων και στα καπακια οι οβριοι της βαλανε πιπερι στο στομα.
Δεν γνωριζω αν εξελεγη βουλευτινα, αλλα και να εξελεγη απλα προσετεθει στην απλυσια των Δημοκρατικων που συγκαταλεγονται κατα πλειοψηφιαν' πουστηδες, λεσβιες, οροθετικοι, μεξικανοι, αραπαδες, κλεφτρονια, πρεζονια, αντιφα και ο'τι αλλο ανθρωπινο σκουπιδι χωραει μεσα στο λεγομενο "βαθυ κρατος" των ΗΠΑ με σκιωδεις αρχηγους βεβαια την οβραϊλα.
Οποτε; Κορτεζ ξεΚορτεζ,
Μηδεν εις το πηλικιον, οπως θαλεγε και ο γνωστος μας αβαπτιστος.
ΠΣχΦ
Δημοσίευση σχολίου