ΥΓΕΙΑ, Φῶς Ἑλληνικόν εἰς ἃπαντας τοὺς Ἓλληνας καὶ ἁπάσσας
τὰς Ἑλληνίδας. Αἲθριος εἰς τοὺς 14°C ἐν Οὐψάλα. ΕΛΛΑΣ≡HELLAS.
Ὑπέργνωστον τοῖς Πᾶσι ὃτι τὸ Τουρκεστάν κεῖται μακράν!
καὶ ἀπὸ ἐκεῖ ἒφθασαν ΕΙΣ ΤΑΝ ΠΟΛΙΝ.
(Οἱ κακόγλωττοι τὴν ἀποκαλοῦν σήμερον ΙΣ - ΤΑΝ - ΠΟΥΛ!
ἲδε καὶ Εἰς Νίκαιαν > Ισ-νικ, Εἰς Σμύρνην > Ισ-μιρ, κλπ)
Ὁμοίως καὶ τὸ Πακιστάν ΚΕΙΤΑΙ ΜΑΚΡΑΝ...
Τὸ ἐπιστημονικόν θέμα τοῦ Μαΐου
Τὸ Κοσμικόν ὠόν καὶ ὁ Θάλαμος
τὸ Σύμβολον τοῦ ὠοῦ, τὸ ὠοειδές συνεπαίρνει ὃλους τοὺς λαούς τῆς γῆς.
Τοὺς λαούς τῶν Ἀνθρώπων. Ὃσον καὶ πλῆθος ἐπιστημόνων οἱ ὁποῖοι,
κυρίως Ἀστρονόμοι, μαθηματικοί καὶ Φυσικοί, ἀναζητοῦν διασυνδέσεις
μὲ τὸ Ὑπερ-Πέραν, μὲ τὸ Σὺν-Πᾶν. Κάποιοι θεωροῦν τὸν "Θάλαμον"
(τὰ δύο ὠοειδῆ σφαιρίδια εἰς τὸ κέντρον τοῦ ἐγκεφάλου) ὡς τὸν
ἀποδέκτην μηνυμάτων, ἀποδέκτην ἐπαφῆς μὲ ἐξωγήϊνα κέντρα.
Ἂλλοι δὲ ὡς τὸ θεῖον, τὴν "τρίτην" ψυχήν κατὰ τὸν Πλάτωνα.
Ὁ "Θάλαμος" λειτουργεῖ ὡς "συναπτικόν κέντρον τῶν ἀνιόντων ὀδῶν,
ἐκτός ἀπὸ τὴν ὀσφρητικήν ὁδόν".
Δηλαδή "ὃλα τὰ αἰσθητικά ἐρεθίσματα, μὲ ἐξαίρεσιν τῶν ὀσφρητικῶν,
προσλαμβάνονται ἀπὸ τὸν Θάλαμον".
(Βλάβες τοῦ θαλάμου, ὃπως ἐγκεφαλικά ἐπεισόδια καὶ ὂγκοι, ὁδηγοῦν
εἰς ἀπώλειαν αἰσθητικότητος εἰς τὸ ἀντίθετον ἡμιμόριον τοῦ σώματος,
ἡ ὁποία συνοδεύεται ἀπὸ μὶαν δυσάρεστον αἲσθησιν εἰς τὰς ἰδίας
περιοχὰς, γνωστήν ὡς θαλαμικός πόνος, καὶ ἀνωμάλους
ἀκουσίας κινήσεις).
ΚΑΤΑΖΗΤΕΙΤΑΙ Ο ΚΑΛΟΓΗΡΟΣ ΤΗΣ ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑΣ
"Ἡ Πόλις Ἐὰλω!"
29 ΜΑΐΟΥ 1453 - 29 ΜΑΐΟΥ 2025. 572 ἒτη.
Ἡ Κωνσταντινούπολις ἐκυριεύθη. ἁλώθη.
Ἡ Ἃλωσις ἐπετεύχθη ΔΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ. Ἒτσι τοὐλάχιστον ἒχει γραφεῖ εἰς τὰ
μαθητικά ἐγχειρίδια τῆς Ἱστορίας, ἐκτὸς ἐὰν ἡ κ. Μαρία Ρεπούσση,
"μὲ τὴν ἱστορικήν της σκέψιν" εἰς τὸ
"ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΚΕΨΗ", ἒχει ἂλλην
ἂποψιν, παρομοία τοῦ "Συνωστισμοῦ τῆς Σμύρνης".
Καταζητεῖται, ἐν συνεχείᾳ, ὁ καλόγηρος ποὺ μὲ ΕΝΤΟΛΗΝ τοῦ ἀρχηγοῦ
τῶν ἀνθενωτικῶν Γενναδίου Β΄, ἂνοιξεν τὴν κερκόπορτα τὴν νύκτα πρὸς
τὴν 29ην Μαΐου 1453 καὶ ὁδήγησεν τοὺς Σελτζούκους εἰς τὰ ἒνδον τῆς
Πόλεως.
"Ο Γεννάδιος και οι ανθενωτικοί όχι μόνο επίστευαν ότι ο Πάπας
και η Δύση δεν ήθελαν, αλλά ότι και αν ήθελαν, δεν είχαν την αναγκαία
δύναμη για να σώσουν την Βασιλεύουσα Κωνσταντινούπολη από τους
Οθωμανούς.
Επιπλέον δε εγνώριζαν πως ακόμη και αν εσώζετο η Κωνσταντινούπολη,
τότε αυτή με μαθηματική ακρίβεια θα υποδουλωνόταν στην παπική δύση.
Τέτοια όμως προοπτική συνεπαγόταν εκλατινισμό των ορθοδόξων και
μάλιστα χωρίς ν’ αποφευχθεί ο πολιτικός βιασμός, όπως η εμπειρία των
σταυροφοριών είχε ήδη αποδείξει".
Ο Γεννάδιος θεωρεῖται ὃτι εμελέτησε εἰς βάθος τὴν φιλοσοφικήν διδασκαλίαν τοῦ Γεωργίου Πλήθωνος τοῦ Γεμιστοῦ πρὸς τὸν ὁποῖον κατὰ τὴν διάρκειαν ἐτῶν ἀντετάχθη με σθένος.
(Στοιχεῖα ἀπὸ ΓΕΝΝΑΔΙΟΣ Β΄ Ο ΣΧΟΛΑΡΙΟΣ,
Ο πρώτος Οικουμενικός Πατριάρχης μετά την άλωση
της Κωνσταντινουπόλεως, τοῦ Ἱωάννη Ε. Σιδηρᾶ Θεολόγου, ὁ ὁποῖος
ὃπως καὶ ἂλλοι ἐκθειάζουν τοὺς ἀνθενωτικούς, ποὺ μὲ τὴν στάσιν των
συνέτειναν εἰς τὴν Ἃλωσιν τῆς Κων/πόλεως ἀλλά καὶ εἰς τὴν Διάλυσιν
τῆς Αὐτοκρατορίας).
Ἂλλος συνυπεύθυνος (καταλογίζεται καὶ ὡς προδότης) τῆς Ἁλώσεως ὑπῆρξεν καὶ ὁ Δούκας Λουκᾶς Νοταρᾶς.
Τὴν 8ην πρωΐνήν, συμφώνως μὲ τὸ χρονικόν "1453 Η ΠΟΛΙΣ ΕΑΛΩ" τοῦ
Γεωργίου Φραντζῆ, ὁ Κων/νος Παλαιολόγος ἐπολεμοῦσεν μὲ σθένος εἰς
τὴν Πύλην τοῦ Ρωμανοῦ. Περιεκυκλώθη ὃμως καὶ κάποιος σελτζοῦκος
δίχως νὰ γνωρίζῃ ὃτι πολεμοῦσε μὲ τὸν Βασιλέα, τὸν ἀπεκεφάλισε.
Περιγράφει δὲ τὴν μεγάλη σφαγή ποὺ διἐπραξαν οἱ Σελτζοῦκοι τοῦρκοι,
οἱ ἐρχόμενοι ἀπὸ ΜΑΚΡΑΝ.
Κατέσφαξαν Ἑνωτικοὺς κι Ἀνθενωτικούς, Φράγκους, κλπ.
Εἰσῆλθαν μάλιστα καὶ ἐντὸς τῶν χριστιανικῶν Ναῶν καὶ ἒσφαξαν παιδιά,
γυναῖκες, γέρους καὶ ἱερωμένους. Ἐρήμωσαν τὴν Πόλιν ἀπὸ ἐκείνους ποὺ
ἒμειναν ἀλλά καὶ ἀπὸ ἐκείνους ποὺ ἀρνήθηκαν νὰ πάρουν τὰ ὃπλα καὶ νὰ
πολεμήσουν.
Ὁπωσδήποτε τὸ ἲδιο ἒκαναν καὶ οἱ σταυροφόροι, οἱ Λεοντόκαρδοι,
τὸ 1204.
Η ΕΛΛΑΣ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΟΥΝΤΑΙ.
ΑΘΑΝΑΤΗ Η ΘΕΡΑΠΩΝ ΦΥΣΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!
ΜΗΝ ΛΗΣΜΟΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑΝ ΕΛΛΑΔΑΝ!
ΠΟΛΙΤΕΥΣΟΥ! Η πραγματική Λύσις.
ΕΣΣΕΤ' ΗΜΑΡ!
Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος, Οὐψάλα.
Ἀνεμβολίαστος, Ὑπέρμαχος τῆς Ἱπποκρατικῆς Ἰατρικῆς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου