4/10/09

Η εταιρεία δολοφόνων της «Πρακτοροτυπίας» και τα αφεντικά τους

Ο Κωστόπουλος και ο Τρίμης ,έδωσαν γραμμή , από τον ΙΟ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ, κατόπιν οδηγιών, στους κουκουλοφόρους, να οργανώσουν δολοφονική επίθεση εναντίων μου.

Δεν μου ασκούν κανενός είδους κριτική, αλλά γράφουν ξετσίπωτα ψέματα, για να δημιουργήσουν την «ιδεολογική» πρόφαση των δολοφόνων.

Λοιπόν, το μήνυμα που μου εστάλη δια του Κωστόπουλου ελήφθη.
Απαντώ:
Όλοι θα πεθάνουμε. Και εγώ και αυτοί. Αλλά θα τους ξεβρακώνω μέχρι να πεθάνω.

Το ποιος είναι ο Κωστόπουλος , και για ποιόν δουλεύει το έχουν αντιληφθεί οι πάντες, πλην των βλακών, οι οποίοι για τον λόγο αυτό, δικαιολογούνται.

Οι «υπηρεσίες», με τις οποίες συνεργάζεται η σπείρα του Ιού, γνωρίζουν ότι δεν έχω καμιά σχέση με την «Χρυσή Αυγή».

Γράφουν: «Στην τελευταία προεκλογική συγκέντρωση Χρυσαυγιτών στον Αγιο Παντελεήμονα (23.9), ομιλητής ήταν άλλωστε ο ίδιος».

Αυτό είναι ένα απόλυτα χαφιέδικο ψέμα.

Η συγκέντρωση στον Άγιο Παντελεήμονα οργανώθηκε από τους κατοίκους, δεν ήταν «προεκλογική συγκέντρωση Χρυσαυγιτών», ομιλητές ήταν οι κάτοικοι, και εγώ έκανα έναν τρίλεπτο χαιρετισμό στην αρχή.

Οι εντολείς του Τρίμη και του Κωστόπουλου, έχουν πρόβλημα μαζί μου, γιατί δεν μπορούν να με κατατάξουν. Δεν έχω χορηγούς, δεν εκτελώ συμβόλαια, δεν συναλλάσσομαι και είμαι απόλυτα αυτόφωτος. Δεν έχω «σκιαίες»και δεν μπορούν να με εκβιάσουν.

Ξέρουν, ότι αυτά, τα απλά και αυτονόητα που λέω, που το σύστημα της παραπληροφόρησης τα κρύβει, τα καταλαβαίνει ο κόσμος, είτε ψηφίζει ΠΑΣΟΚ, είτε ψηφίζει ΝΔ, είτε ΚΚΕ, είτε ΛΑΟΣ κλπ.

Επειδή κανείς δεν άσκησε πιο σκληρή κριτική στην πολιτική Καραμανλή από εμένα, και κανείς δεν συνέβαλε περισσότερο στην εξάρθρωση του επικοινωνιακού λόγου του, δεν μπορούν να μου ρίξουν τη λάσπη, του φερέφωνου του Καραμανλισμού ενάντια στον Νέο-πατριώτη Γιόζεφ Παπανδρέου. Για αυτό με βαφτίζουν «χρυσαυγίτη».

Οι ντόπιοι πράκτορες της «παγκόσμιας διακυβέρνησης»,εκνευρίζονται, γιατί, από την εκπομπή μου και το deltio11 , ακυρώνω και αποκαλύπτω, όσο μπορώ και προλαβαίνω, τα επικοινωνιακά τους κόλπα.

Τους ανησύχησε, το ότι μίλησα για ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.

Και βέβαια τους ανησύχησε, γιατί είπα. το «μυστικό όνομα».ΠΑΡΒΟΥΣ.

Μου γράφουν : «όχι μόνο το κίνημα κατά της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης αλλά και το Μακεδονικό, η μικρασιατική καταστροφή και η ρωσική επανάσταση παρουσιάζονται σαν προϊόντα μιας καταχθόνιας εβραϊκής συνωμοσίας».

Αυτό είναι το πρόβλημα τους. Η αποκάλυψη της ιστορικής αλήθειας.
Αντί να γράφουν ψέματα για μένα ας πουν στους αναγνώστες τους, τι έκανε ο ΠΑΡΒΟΥΣ στην Κωνσταντινούπολη, το 1908-1915.

Οι άνθρωποι της αμερικανικής πρεσβείας ρίχνουν και το «παρασύνθημα».
<<Η διαμόρφωση κατά τα τελευταία χρόνια ενός «ρωσικού κόμματος»>>.
Αν δεν είnai δηλαδή πράκτορες του Καραμανλή ,όλοι οι Έλληνες πατριώτες, είναι πράκτορες των Ρώσων.

Εδώ ταιριάζει το… «άει σιχτίρ».

Σπύρος Χατζάρας

ΥΓ1.Αφού ο Τρίμης και ο Κωστόπουλος είναι τώρα «καταπράσινοι» (τσιριζο-ΠΑΣΟΚ) , φυσικά εγώ περισσεύω. Δεν θα μπορούσα να υποστηρίζω τίποτα που υποστηρίζουν αυτοί.
ΥΓ2. Δεν απάντησαν στο ερώτημα μου. Ποιος τους προμηθεύει αντίγραφα των εκπομπών μου; Η πρεσβεία των ΗΠΑ ή του Ισραήλ;

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΠΥΡΟ ΓΕΡΑ
ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ
ΟΛΟΙ ΕΜΕΙς ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΟΝ ΤΙΜΙΟ ΑΓΩΝΑ ΣΟΥ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ανώνυμος είπε...

Απο το Παγκρατι
Ο φασισμος της Νεας Ταξης Πραγματων δεν θα περασει.
Ολοι στον Αγωνα για να βρει ο Πατριωτικος χωρος κοινο βηματισμο.
Η Ελλαδα στους Ελληνες!
Ο αγωνας για Εθνικη Ανεξαρτησια -Λαικη κυριαρχια συνεχιζεται!
Σπυρο συνεχισε!Ειμαστε διπλα σου!

Ανώνυμος είπε...

Σπύρο Χατζάρα είμαστε μαζί σου!!! Αποκλείεται εσύ να κάνεις πίσω! Το βλέπω στο ξεκάθαρο αντρίκειο βλέμμα σου! Ο στυγνός αυτός εκβιασμός των πρακτόρων του Ιού θα περάσει έτσι; Δεν γίνεται να προσφύγεις στην ΕΣΗΕΑ (ή ακόμα και σε δικαστήριο), για τη στοχοποίησή σου από τους πληρωμένους δολοφόνους, να τους κλείσουνε στη στενή; Για τον Πάρβους έχω ακούσει μόνο από σένα. Μήπως ο Κωστόπουλος και ο Τρίμης είναι «περιούσιοι», και για αυτό τους έτσουξε τόσο πολύ; Καλά ότι δουλεύουν για τους «περιουσίους», είναι το μόνο βέβαιο! Λιώσε τους ανθέλληνες!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΧΑΤΖΑΡΑ,

ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ
ΑΘΗΝΑ

Ανώνυμος είπε...

AN KΑΙ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΠΕΡΙ ΕΒΡΑΙΩΝ (ΚΙ ΑΛΛΕΣ) ΟΙ ΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΟΧΟΠΟΙΟΥΝ ΙΔΙΟΣ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ (ΡΕΑΣΛΤΟ, ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ, ΞΥΛΟΔΑΡΜΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ).

ΘΑΣ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΣΑΣ Ή ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΕΣΕΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΣΚΟΥΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ (ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ)ΣΕ ΟΣΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ.

Βουρ στο Νταβλά με τα Κουλούρια

  ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΤΚ9 ΜΗ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ! ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ  ΤΟΥΣ ΛΟΑΤΚΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΑΤΚΙ ΦΑΣΙΣΜΟ ΜΑΥΡΙΖΟΥΜΕ  ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ  ΤΩΝ ΕΚΔΟΤ...