1/10/09

Let's go … «μπροστά»


Το σύνθημα του Δαβίδ Άξελροντ είναι:
Let's go !

Και ελληνικά «Πάμε». Το «Πού», δεν έχει σημασία.
Σίγουρα «μπροστά».
O (εκπαιδευμένος από τη Cia) Γ.Παπαδόπουλος είχε δηλώσει στους ξένους ανταποκριτές. (1968):
«Ολίγον προ της επαναστάσεως η Ελλάς ίστατο εν βήμα πρό του κρημνού. Τώρα πια έκανε ένα βήμα μπροστά».
Το ΠΑΣΟΚ πριν τη συγκέντρωση της Αθήνας λέει: «Απόψε αποφασίζουμε, απόψε δεσμευόμαστε όλοι μαζί, να πάμε την Ελλάδα μπροστά»...(σε μια νέα πορεία ανάτασης προσανατολισμένη στο μέλλον).
Σημασία έχει, ότι « δεν μπορούν να περιμένουν άλλο ,(οι λαθρομετανάστες και οι χορηγοί τους) ,και δεν έχουν, «ούτε μία μέρα για χάσιμο», για να μας εξασφαλίσουν, (και αυτοί) ,μια «Ελλάδα υποταγμένη»,στην Νεα Τάξη της Παγκόμιας δημοκρατικής διακυβέρνησης ,(των περιούσιων Τραπεζιτών).
Δελτίο των 11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Προδοσία της Κύπρου. Τετάρτη 26 Ιουνίου 1974. 19 ημέρες πριν το Κίνημα της Εθνοφρουράς στην Λευκωσία, και 24 ημέρες πριν την εκδρομή του Αττίλα στο Πέντε Μίλι, ο Νίξον είπε καλά λόγια για την Ελλάδα και ο υπάλληλος Cia Ανδρουτσόπουλος τα είπε με τον Ετζεβίτ στο Γραφείο του Λουνς στις Βρυξέλλες με την μεσολάβηση των Αμερικανών. 52 χρόνια μετά δεν. εχουν δημοσιευτεί τα στενογραφημένα πρακτικά. Πάντως και ο Ανδρουστόπουλος ήξερε ότι θα γινόταν το πραξικόπημα για να μην γίνει "Κούβα" η Κύπρος και ο Ετζεβίτ ήξερε ότι θα εισέβαλε για να δοθεί μια Νατοϊκή Ομοσπονδιακή λύση στο Κυπριακό. Στο Αγιο Όρος λύθηκε η πολιορκία της Μονής Εσφιγμένου. Στην Αθήνα, πέθανε στον Ευαγγελισμό ο πράκτωρ Πάνος Κόκκας

(Ο Ανδρουτσόπουλος ήταν προτελευταίος από αριστερά στην Οικογενειακή Φωτογραφία) Στην 4ωρη Συνάντηση Κορυφής στις Βρυξέλλες,  η τουρκική πλε...