Κραυγή Τραμπ στο Τουίτερ. «Είμαι μόνος στον Λευκό Οίκο», έγραψε. Στέλνοντας μήνυμα στα εκατομμύρια των «ανώνυμων» που τον στηρίζουν απέναντι στα «κυκλώματα» και τα «συμφέροντα».
«I am all alone in the White House», έγραψε, και ο νοών νοήτω.
Ο Τραμπ είπε ότι «το μοναδικό πρόβλημα της αμερικανικής οικονομίας είναι το (ανεξάρτητο) Φέντεραλ Ριζέρβ» και επανέλαβε ακόμη μία φορά την αντίθεσή του στην αύξηση των επιτοκίων.
«Η κεντρική τράπεζα αυξάνει πολύ γρήγορα τα επιτόκια», τόνισε.
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
26/12/18
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
104 χρόνια από την Μικρασιατική Προδοσία. Στην Αθήνα, ελήφθησαν οι «αποφάσεις» των οποίων η υλοποίηση ανετέθη στους Στεργιάδη και Χατζηανέστη. Το χρονικό όριο για την «λύση» ήταν τα μέσα Αυγούστου. Η Προδοσία θα γινόταν σε 54 ημέρες. Της Παναγίας. Την Τρίτη 21η Ιουνίου 1922 ο κύκλος των Προδοτών περιελάμβανε τον Γλύξμπουργκ, τους Πέντε που εκτελέστηκαν, τον 6ο Χατζηανέστη , τον Στεργιάδη τον Τριανταφυλλάκο, και τον Τρικούπη ο οποίος δεν είχε ακόμα ανακοινωθεί. Το μυστικό το γνώριζαν και ο Ρούφος και ο Μέγας Δάσκαλος της Στοάς των Αθηνών και ο Άγγλος Πρέσβης. Χατζηανέστης και Στεργιάδης θα έφευγαν για την Σμύρνη την Πέμπτη. Από τους Τούρκους το μυστικό το ήξερε ο Κεμάλ. Στο Λονδίνο το ήξεραν, ο Λόϋδ Τζώρτζ και ο Μπάλφουρ και η Μεγάλη Στοά. Όλοι οι άλλοι γνώριζαν ότι "η λύση" του Ανατολικού θα ήταν στρατιωτική. Ο Κεμάλ έχτιζε τον μύθο του.
Το Λονδίνο κατηγορούσε τους Γάλλους και τους Ιταλούς ότι εγκατέλειψαν τους Χριστιανούς, ενω και το Παρίσι και η Ρώμη ειχαν λάβει εγγυήσεις α...
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
6 σχόλια:
Οι 2 πρόεδροι που αντιτάχθηκαν στην FED ήταν ο Λίνκολν και ο Κένεντι.
Το τέλος τους γνωστό, τώρα ο Τραμπ, πόσο θα αντέξει; ή έχει πάρει τα μέτρα του;
Το ειχα πει απο καιρο.
Την παει για ψιλοδικτατορια την δουλεια.
Να δεσει μερικα καθαρματα του βαθεως Ιουδαϊκου κρατους και σχολασε ο γαμος.
Μετα να δεις το κυνηγι στον υπολοιπο κοσμο.
Φυσικά έχει πάρει τα μέτρα του. Αντί το φαί του Λευκού Οίκου, τρώει φάστ φουντ και ντελίβερυ. Καλύτερα να πας από χοληστερίνη, παρά από δηλητήριο...
Δεν ισχυει αυτο.
Ο μονος προεδρος που οχι μονο αντισταθηκε στην FED αλλα την διαλυσε ηταν ο Αντριου Τζακσον αυτος που η φατσα υπαρχειι ακομη στο 20δολλαρο αμ και θελουν οι αντιρατσιστες να αφαιρεθει.
Απεσυρε ολα τα αποθεματικα απο αυτην με αποτελεσμα να κηρυξει πτωχευση και να τεθει υπο εκκαθαριση μεσα σε λιγες μερες.
Αυτη ηταν η 2η προσπαθεια των Ροτσιλντ να στησουν ισιωτικη κεντρικη τραπεζα και χαρη στον Υζακσον για περιπου εναν αιωνα δεν μπορεσαν να το επιχειρησουν ξανα.
Δυστυχβς το καταφεραν επι Γουντροου Γουιλσον και εφτιαξαν την 3η και φαρμακερη που υπαρχει μεχρι σγμερα και αλωσαντελικα και τις ΗΠΑ.
Τον γιγαντα Αντριου Τζακσον προσπαθησαν επισης να τον σκοτωσουν αλλα συνεβη κατα την διαρκεια της αποπειρας ενα μοναδικο περιστατικο στην ιστορια.
Επαθαν εμπλοκη και τα δυο περιστροφα του επιδοξου δολοφονου.
Τα οποια περιστροφα λειτουργησαν κανονικα οταν αργοτερα η αστυνομια τα δοκιμασε.
Συνηθιζε να λεει μεχρι το τελος της ζωης του They tried to kill me but I KILL THE BANK.
Δυστυχως ομως οπως ειπα οι εβραιοι επαβηλθαν εστω και μετα απο εναν αιωνα και εφτιαξαν τελικα την fed.
Iσως και το οτι τον εχουν ακομη στο 20δολλαρο να αποτελει τρολλαρισμα προς τον μονο ανθρωπο που εστω και για εναν αιωνα τους νικησε.
να στειλει τα τεθωρακισμενα να μπουκαρουν στην FED και να συλλαβει τα καθηκια τα παρασιτα που πινουν το αιμα της Αμερικης και ολων μας,αρκετα πια μονο με την βια λυνονται αυτα...
μονος η Μανος?
μονοπανος
Δημοσίευση σχολίου