9/4/19

Το Γελοίο ανακοινωθέν του Παπάγου τη νύχτα της 9ης Απριλίου ενώ η Θεσσαλονίκη και ο Μπακόπουλος είχαν παραδοθεί

«Αί διά της κοιλάδος του Άξιου είσδύσασαι τεθωρακισμέναι γερμανικαί δυνάμεις, συγκρατηθείσαι μέχρι της χθεσινής νυκτός εις την περιοχήν Κιλκίς, εξηκολούθησαν τήν προς Θεσσαλονίκην έπίθεσιν των και εισήλθον εις τήν πόλιν. Παρά τήν δυσχερή θέσιν εις ην, εκ τούτου, περιήλθον τά έν τή Ανατολική Μακεδονία στρατεύματά μας δεν έχαλάρωσαν, έν τούτοις, τήν έπί τών συνόρων κατά μέτωπον αντίστασίν των και διετήρουν άπαραβιάστους τάς γραμμάς των, κατά τας μέχρι των μεταμεσονυκτίων ωρών έπιτευχθείσας πληροφορίας».

Όλα τα γεγονότα της 9ης Απριλίου μπορείτε να τα διαβάσετε εδώ 
https://ta-mavra-nea.blogspot.com/2019/04/h-9.html

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Χατζάρα, μόνος του τα έγραφε τα ανακοινωθέντα ο Παπάγος, ή είχε γραφείο τύπου;

Στις 23 Ιουνίου 1955 το Λονδίνο επανέφερε δια της Βουλής των Κοινοτήτων τις αξιώσεις των Ομολογιούχων των ελληνικών προπολεμικών δανείων και των δανείων της ανεξαρτησίας .

Το Λονδίνο με το Colpo ντε Φάβα, βοηθήσε τους Κλεφτολουμπινέ των Αθηνών να λένε, «μην τραβάτε το σχοινί.   Το πόσο «συντονισμένη» και υπαγοπ...