19/4/19

Ο Μαρινάκης τα φώτισε όλα

Το μυστήριο του «ΟΠΕΝ» του «Αλ σιχτιρι» της Τσαρλαμπά και της Πατσοβούρας του Ιβάν. «Όταν συζητούσαμε για τον ΔΟΛ, δεν δέχτηκα να βάλω διευθυντές που ήταν της αρεσκείας του ΣΥΡΙΖΑ γιατί έχω συνηθίσει να μην είμαι ούτε μπροστινός, ούτε φερέφωνο, είμαι πάντα εγώ.
Δεν θα έβαζα ποτέ ανθρώπους που μου υπέδειξαν, δεν θα γίνω ποτέ ούτε Ιβάν Σαββίδης, ούτε μπροστινός, ούτε λαγός. Δεν κατηγορώ κανέναν, ο καθένας κάνει τις επιλογές του», είπε ο Μαρινάκης και τα φώτισε όλα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει άραγε άνθρωπος που να μπορεί να πιστεύει ότι και καλά, σπάσανε το τζάμι του αυτοκινήτου του "πετράν" και του έκλεψαν το τάμπλετ;
Μήπως το έκανε για να του παραχωρήσουν σωματοφύλακες;
Κάποιοι πρέπει να κουβαλάνε τα ψώνια της ματσούκα...
Το ωραιότερο που είπε είναι να το βάλουν κάπου να πάει να το πάρει!!! Ούτε αμοιβή δεν έδινε ο γ@φτ@ς...

Η 23η Απριλίου στην Ιστορία

23η Απριλίου είναι η 114η ημέρα του δίσεκτου 2024  . Απομένουν 252 ημέρες πριν από το τέλος του έτους. 303 . Κατά τον διωγμό  τουΔιοκλητιαν...