17/4/19

Δήμος Θεσσαλονίκης: Άλλαξε η πλειοψηφία που έγειρε δεξιά

Σύμφωνα με την επεξεργασία την έρευνας της ALCO, για τον Δήμο της Θεσσαλονίκης το εκλογικό σώμα στην «συμπρωτεύουσα» μετά την «Μπουταροκρατία» έχει μετατοπιστεί «δεξιά». 
Οι Υποψήφιοι δεξιάς και Κεντροδεξιάς, έχουν το 56%.
 Για τον δεύτερο γύρο περνάνε ο «Επίσημος» Ταχιάος και ο αιρετικός Ορφανός ,που έχει μαζί του τον Γιώργο Κούδα.
 Πριν την ανακοίνωση του Κούδα , ο Ορφανός, ήταν γύρω στο 14%. 
Ο Ταχιάος είναι κοντά στο 18%. 
Η Κατερίνα Πούλου μεταξύ 8 και 8,2%. 
Η ALCO , μέτρησε τον Ματθαιόπουλο στο 2,7% αλλά του έδωσε 2,5%, και θα μπορούσε να είναι και στο 3,5%. 
Ψωμιάδης 7-7,75, ΠΑΣΟΚΟΒούγιας 7-7,2 ΜΠΟΥΤΑΡΟΖέρβας 6,9-7,1, γαλάζιος Πόντιος Κυζιρίδης 4,17-4.30. 
Αναποφάσιστοι 16%

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Θα γνωρίζεις βεβαίως ότι ο Ταχιαος έχει δηλώσει ότι είναι υπέρ της συνέχισης του gay pride!!!

Στις 23 Ιουνίου 1955 το Λονδίνο επανέφερε δια της Βουλής των Κοινοτήτων τις αξιώσεις των Ομολογιούχων των ελληνικών προπολεμικών δανείων και των δανείων της ανεξαρτησίας .

Το Λονδίνο με το Colpo ντε Φάβα, βοηθήσε τους Κλεφτολουμπινέ των Αθηνών να λένε, «μην τραβάτε το σχοινί.   Το πόσο «συντονισμένη» και υπαγοπ...