Τα καθάρματα της Κοινοπραξίας Κούλης-Μπίλντρμπεργκ που κυβερνούν δεν τόλμησαν να επιβάλουν καραντίνα 28 ημερών στο Χοτ Σποτ της Ριτσώνας.
Τους το απαγόρευσαν τα αφεντικά τους.
Οι λαθραίοι παραμένουν ελεύθεροι να διασπείρουν τον ιό.
Αλλά , ο Obersturmführer Πολιτικής Προστασίας, έβαλε σε Καραντίνα πέντε δήμους και διέταξε την αναστολή λειτουργίας δύο λαϊκών αγορών στο δήμο Ιλίου, διότι «δεν συνεμμορφώθηκαν προς τις υποδείξεις».
O Obersturmführer Πολιτικής Προστασίας χαρακτήρισε ως «απαράδεκτη» την εικόνα έξω από τις τράπεζες, με ουρές και συνωστισμό, που οι ηλίθιοι της Κυβερνητικής Κοινοπραξίας και της ΕΕΤ δημιούργησαν.
Όσα έγιναν έξω από τις Τράπεζες σήμερα είναι προϊόν της απόλυτης βλακοκρατίας στην κρατική Πυραμίδα.
Όλοι πρέπει να «βάλουμε πλάτη». Η κυβέρνηση Κούλη με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου απάλλαξε τους καναλάρχες από την ετήσια καταβολή δόσης 21.000.000.
Και Προσοχή.
Μην ακούτε τους Λοιμοξιωλόγους λωποδήτες. Το Μπέργκαμο
απέδειξε ότι κίνδυνος μετάδοσης του Κορωναιού είναι πολύ μεγαλύτερος σε άτομα που έχουν κάνει εμβόλια.
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
104 χρόνια από την προδοσία στην Μικρά Ασία. Οι Προδότες εμφάνιζαν τις ψευτοαποφάσεις στους αλλους Υπουργούς. Στις 23η Ιουνίου 1922. η προπαγάνδα έλεγε στον Λαό ότι οι Τούρκοι ήλπιζαν να σωθούν διπλωματικά και ότι ελήφθησαν οριστικές αποφάσεος. Το ΚΚΕ έκλεισε τους Φούρνους που τους κατέλαβε ο Στρατός.Στην Ρώμη έλεγαν ότι ο Σουλτάνος παρακαλούσε να κλείσει ειρήνη με τους Ελληνες για να μην χάσει τον θρόνο του. Στην Κωνσταντινούπολη έλεγαν ότι και ο Κεμάλ συμφωνούσε με τους ¨ορους των Συμμάχων
Στις 22 Ιουνίου 1922, οι «5», Δημήτριος Γούναρης, Νικόλαος Στράτος, Πέτρος Πρωτοπαπαδάκης, Γεώργιον Μπαλτατζής καὶ Νικόλαος Θεοτόκης μαζί με...
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
3 σχόλια:
Από την εποχή του Γαλάζιου Ουρανού και του θρυλικού Δελτίου των 11 μέχρι σήμερα ...ειλικρινά απολαμβάνω τις αναλύσεις σου.
Αναλύσεις που με έκαναν να διαβάζω πίσω από τις ειδήσεις.
Κωνσταντίνος
Κομνηνός
Τί είδους εμβόλιο ήταν αυτό κ. Χατζάρα;
Μπορείτε να μας πείτε λεπτομέρειες;
Έχει καμιά σχέση με το "περίφημο" εμβόλιο που είχαμε κάνει
ορισμένοι για τη γρίπη πριν από καμιά δεκαριά χρόνια;
Για τον Η1Ν1 νομίζω ήταν.
Εγώ είχα κάνει και το πρώτο κιόλας βράδυ έκανα εμετό μετά
από 5-6 ή και περισσότερα χρόνια. Για τέτοια "σύμπτωση" μιλάμε.
Της μηνιγγιτιδας το εμβολιο ηταν....
Δημοσίευση σχολίου