Θυμάστε την Ώρα της ΓΗΣ; Τώρα , αφού πλύνουμε καλά τα χέρια μας απόψε στις 21:00 τα πρόβατα θα βγουν στα μπαλκόνια και θα χειροκροτούν γιατρούς και νοσηλευτές .
ΥΓ. Χθες τα ζώα χειροκροτούσαν στα Τίρανα
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
104 χρόνια από την προδοσία στην Μικρά Ασία. Οι Προδότες εμφάνιζαν τις ψευτοαποφάσεις στους αλλους Υπουργούς. Στις 23η Ιουνίου 1922. η προπαγάνδα έλεγε στον Λαό ότι οι Τούρκοι ήλπιζαν να σωθούν διπλωματικά και ότι ελήφθησαν οριστικές αποφάσεος. Το ΚΚΕ έκλεισε τους Φούρνους που τους κατέλαβε ο Στρατός.Στην Ρώμη έλεγαν ότι ο Σουλτάνος παρακαλούσε να κλείσει ειρήνη με τους Ελληνες για να μην χάσει τον θρόνο του. Στην Κωνσταντινούπολη έλεγαν ότι και ο Κεμάλ συμφωνούσε με τους ¨ορους των Συμμάχων
Στις 22 Ιουνίου 1922, οι «5», Δημήτριος Γούναρης, Νικόλαος Στράτος, Πέτρος Πρωτοπαπαδάκης, Γεώργιον Μπαλτατζής καὶ Νικόλαος Θεοτόκης μαζί με...
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...
9 σχόλια:
https://myflamseptemberblog.blogspot.com/
Αρχίζει το τοπίο να ξεκαθαρίζει.....Με ελεγχόμενο κραχ, όπως το είχαν ξανακάνει στην Αμερική, θέλουν να κάνουν "επανεκίνηση" με "φεουδάρχες" τους ίδιους (αφού έχει περάσει στα "χέρια τους" η γη του κάθε κράτους), και φτωχοποιημένους όλους τους λαούς...Όσο για την Ελλάδα; Μετά από 2 μήνες θα νιώσει για τα καλά την "αρρώστια "μέσα στα "σπλάχνα της" ....Την αρρώστια του Ισλάμ...
καλα ο μαλακοϊος η αυνανοϊος τελικα ειναι ο ισχυροτερος ολων των υπολοιπων και δεν σκοτωνεται ο πουστης.
Μόλις πριν πέντε λεπτά άκουσα και εγώ ένα θόρυβο και νόμισα ότι έπιασε βροχή … τελικά ήταν κάποια ζώα που χειροκροτούσαν ….
Τι χειροκροτούν το σύστημα υγείας ή τους @χρηστους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό των δημοσίων νοσοκομείων;
330 κρούσματά σήμερα …. Και μάλλον αύριο θα φθάσουμε 800 εάν ακολουθήσουμε τα στοιχεία που αφορούν την μεταδοτικότητα του covid-19 στην Ιταλία …. (εδώ δεν παίζει ρόλο ο συνολικός πληθυσμός της Ιταλίας που είναι 5 με 6 φορές μεγαλύτερος)
Αλλά προβλέπω ότι τελικά τα θύματα θα είναι λίγα, λόγω του ότι ο Έλληνας δεν πρόκειται να μπει σε δημόσιο νοσοκομείο για να τον στείλουν αδιάβαστο στον τάφο τα γι@τρουδ@κι@ και οι κυρίες κ@ρι%λιες ν%σ%κ%μες, ενώ από την άλλη το κόστος μιας καλής περίθαλψης σε ιδιωτική ΜΕΘ είναι απαγορευτικό.
Βέβαια το εάν προβλέπω σωστά … χμ, θα το δούμε σύντομα .
HEIL GAP (or mind the GAP)
Και από αύριο αδειάζουμε "όλοι μαζί μπορούμε" τα ράφια με το χαρτί υγείας.
Δεν τους έχουν ενημερώσει ακόμα οι πυθίες των τηλε-μαντείων οτι ο ιός(με πατέντα εργαστηρίου) δεν προκαλεί διάρροια;
Καλά ρε Χατζαρα εσύ που σίγουρα θα ξέρεις γιατρούς πες στον κοσμάκη, πώς μπορεί να προφυλαχθει; Οι δικοί σου γιατροί τί λένε; Για να μην μας θεωρούν ζώα όπως λες!
Εγω βγηκα στο μπλακονι του τσαντηριου μου, 9 η ωρα το βραδυ, τα φωτα αναμμενα και καργα παλαμακια.
Γαυγιζαν και κατι σκυλοι μαζι με τον Στροβολακη.
Εξυπνα ζωα οι σκυλοι κι οι μαϊμουδες.
Περηφανος Γιουφτος μετα μαϊμους και ανευ κορωνοϊου.
From HEIL GAP ( or mind the GAP )
Μια διόρθωση τα 800 κρούσματα covid-19 στην πατρίδα μας ….
Μάλλον την τέταρτη.
Γιατί κοίταξα άλλη μια φορά την ακολουθία των φορέων της ασθένειας covid-19 στην Ιταλία, και, είδα .. ότι:
22/2/2020 = 79
23/2/2020 = 150
24/2/2020 = 227
25/2/2020 = 320
26/2/2020 = 445
27/2/2020 = 650
28/2/2020 = 888
From HEIL GAP ( or mind the GAP )
Βέβαια ποτέ δεν θα μάθουμε την πραγματικό αριθμό των κρουσμάτων στην Ελλάδα.
Σήμερα το πρωί έμαθα από μια κοπέλα ότι είναι φορέας της ασθένειας.
Συμπτώματα :
Πυρετός
Βήχας
Και το πιο σημαντικό …. «δύσπνοια»
Τηλεφώνησε στο τετραψήφιο νούμερο αναφοράς και της είπαν να καθίσει σπίτι της, «να μην κάνει εξέταση» και εάν χειροτερέψει να συνεννοηθεί με ένα γιατρό για να μπει σε νοσοκομείο ….
@Δευ Μαρ 16, 09:41:00 π.μ.
ρε φιλαρακο…..πως ηξερε οτι ηταν φορεας;...…. αφου δεν εκανε το τεστ;...……… απλα,ρωταω,ε
Δημοσίευση σχολίου