25/5/13

Το Δελτίο 11 δεν πέφτει έξω

Στις 16/2/2010 γράφαμε:
ΤΟ 2013 , ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΣΟΚ...

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αμην Παναγια μου.

Ανώνυμος είπε...

Δέν βαριέσαι,για τα λαμόγια τους κλέφτες και τους ρουφιάνους πάντα υπάρχουν ανοιχτές θύρες στο σύστημα.Το μόνο οτι θα πονοκεφαλιάσουν κάποιοι για το πώς θα μοιραστεί όλο αυτό το<>.
Αν και για τους κλέφτες που δεν είναι του σκληρού πυρήνα του συστήματος αλλά θεώρησαν οτι μπήκαν στη οικογένεια και θα έχουν άσυλο για να βάλουν χέρι στο μέλι δεν είμαι σίγουρος οτι θα τη βγάλουν καθαρή.

isvoros είπε...

Tι σημασία έχει ότι δεν θα υπάρχει το ΠΑΣΟΚ όταν θα υπάρχουν οι Πασόκοι(ΣΥΡΙΖΑ,ΔΗΜΑΡ κλπ);

ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ. Ημέρες του 1949 .10.000 Ελληνόπουλα βρισκόντουσαν στην Γιουγκοσλαβία σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των Γιουγκοσλάβων

Στις 27 Ιουνίου 1949 ο ραδιοσταθμός του Βελιγραδίου μετέδωσε ότι σε καταλύματα του Γιουγκοσλαβικού Ερυθρού Σταυρού βρισκόντουσαν 10.000 ...